Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) « Terug naar discussie overzicht

Week 43 - 19 t/m 25 oktober 2014

395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
bik
0
Denk dat het succes ongeevenaard zal zijn,we moeten volgens het persbericht nog naar de 0,40,voor overname Beutech.hiihihihihihi.
[verwijderd]
0
lolz, je bent wel zielig hoor. je handelt niet, je hebt geen aandelen, maar wel het hoogste woord hier.
ramptoerist
0
quote:

bik schreef op 20 oktober 2014 11:15:

Denk dat het succes ongeevenaard zal zijn,we moeten volgens het persbericht nog naar de 0,40,voor overname Beutech.hiihihihihihi.
Psies, en niet enkel de 0,40, ook nog de 0,70.
Ik zou gewoon voor 5 euro p/a gaan, minder bijdrukken, win win win.
ramptoerist
0
quote:

RusNetCom schreef op 20 oktober 2014 11:16:

lolz, je bent wel zielig hoor. je handelt niet, je hebt geen aandelen, maar wel het hoogste woord hier.
je hebt wederom geen idee rusdinges. Geeft niet, volgende keer gewoon een stop loss zetten, knap je van op :)

Ps, de cijfertjes komen eraan, maar ik neem aan dat je het daar natuurlijk niet over wilt hebben. Je bent liever bezig met bezoekertjes toch?
[verwijderd]
0
quote:

ramptoerist schreef op 20 oktober 2014 11:32:

[...]

je hebt wederom geen idee rusdinges. Geeft niet, volgende keer gewoon een stop loss zetten, knap je van op :)

Ps, de cijfertjes komen eraan, maar ik neem aan dat je het daar natuurlijk niet over wilt hebben. Je bent liever bezig met bezoekertjes toch?
tjonge je hebt maar een kort blikveld...
ramptoerist
0
niet verkopen is geen verlies? nahja...iig lang genoeg om te weten dat 0,20 nogal aan de hoge kant was, qua waardering. Maar daar wil je het niet over hebben, toch?
[verwijderd]
0
quote:

ramptoerist schreef op 20 oktober 2014 11:44:

niet verkopen is geen verlies? nahja...iig lang genoeg om te weten dat 0,20 nogal aan de hoge kant was, qua waardering. Maar daar wil je het niet over hebben, toch?
waar maak je je druk om? je hebt toch geen aandelen..

wereld verbeteraar?
ramptoerist
0
Heb het nu eens over het fonds rusdinges.. kun je dat eigenlijk wel? Of kom je dan weer aan met nee, niet op dit forum want hullie en zullie blablabla?

Waarom was het volgens rusdinges koopwaardig op 0,20.
bik
0
Draait U niet niet een beetje door?Wel blijven plakken hoor?We zijn alweer 5% gestegen op rij.Uw spaarrekening haalt dit ook?grmpft.
[verwijderd]
0
quote:

ramptoerist schreef op 20 oktober 2014 11:51:

Heb het nu eens over het fonds rusdinges.. kun je dat eigenlijk wel? Of kom je dan weer aan met nee, niet op dit forum want hullie en zullie blablabla?

Waarom was het volgens rusdinges koopwaardig op 0,20.
kort blikveld he...

door figuren zoals jezelf kan je niet serieus discussiëren...
ramptoerist
0
nou bik, het succes vertrok vanaf de 0,10 richting de 0,60 en vanaf de 0,60 weer bijna terug naar start. Ik begrijp best dat iedereen hier bakken met geld weghaalt op elke bounce terug, maar mij lukt dat zelden of nooit.
ramptoerist
0
quote:

RusNetCom schreef op 20 oktober 2014 12:10:

[...]

kort blikveld he...

door figuren zoals jezelf kan je niet serieus discussiëren...
bedoel ik :) Nu begin je weer over '' de figuren hier'' ipv waarom je het koopwaardig vond rond de 0,20.
En dat doe je elke keer. Terwijl 'de figuren hier'' niet verantwoordelijk zijn voor je handeltje, of voor de bedrijfsvoering.

Ik denk dat je gewoon een gokker bent, die graag lieden mee wil trekken in z'n gok poging. Het liefst anoniem op een besloten forum wat enkel zichtbaar is voor leden. En dat m'n beste, dat zijn imo precies de lieden waar je als belegger voor op moet passen.

[verwijderd]
0
quote:

ramptoerist schreef op 20 oktober 2014 12:15:

[...]

bedoel ik :) Nu begin je weer over '' de figuren hier'' ipv waarom je het koopwaardig vond rond de 0,20.
En dat doe je elke keer. Terwijl 'de figuren hier'' niet verantwoordelijk zijn voor je handeltje, of voor de bedrijfsvoering.
nog steeds kort blikveld he...

nog een keer dan voor het touristje...

ik stel hier niemand verantwoordelijk voor mijn handelen en wandelen...

hoor je mij ook niet over..

gaat mij om het steeds maar het negatieve te brengen en dat zonder aandelen en handelen pffff

dringt het nu bij je door?
bik
0
Een echte Ramptoerist swingt van de ene ramp naar de andere,maar ik denk dat de ramp hier zo desastreus is,dat hij hier voorlopig niet weg kan.hihihihihi.
ch@rter
0
ramptoerist
0
quote:

RusNetCom schreef op 20 oktober 2014 12:20:

[...]

gaat mij om het steeds maar het negatieve te brengen en dat zonder aandelen en handelen pffff

dringt het nu bij je door?

Het dringt allang tot me door dat je geen enkele moeite hebt met verzinsels die conform je porto zijn.
Want daar knik je braaf ja bij, en dat is natuurlijk allemaal halal. het is pas haram als het niet conform je porto is. Over voorspelbaar en doorzichtig gesproken.

En je hebt letterlijk niets te melden over het fonds, en komt dan met duffe jij bakken aan om de boel een beetje op te vullen.
Conclusie ? Te vroeg ingestapt, en dat laat je overduidelijk merken :)
ramptoerist
0
quote:

bik schreef op 20 oktober 2014 12:24:

Een echte Ramptoerist swingt van de ene ramp naar de andere,maar ik denk dat de ramp hier zo desastreus is,dat hij hier voorlopig niet weg kan.hihihihihi.
Welnee bik, enkel volgen wat lieden hier dit fonds al veel langer. Het is niet voor niets voor nog meer lieden het meest fav beursfondsje van de NL markt. Uitermate leerzaam ook.
En de 1 draagt z'n dividend in stilte af, de ander reageert het af op bezoekers. En ook dat is al jaren hetzelfde :)
Hammer
0
Klopt ramptoerist. Dit is met vlag en wimpel mijn meest favoriete beursfonds om te volgen! Gezellig dagje hier op het forum vandaag trouwens.
ramptoerist
0
oh,en ps, wil je iets positiefs ? Hiero :

eerste 2 jaar niks overnemen, RSS, cash pos opbouwen, en dan eens verder kijken. Waarde creëren voor aandeelhouders. Daar eens mee beginnen ?

Oh ja, en niet meer van die hosanna proforma kw cijfers eruit gooien die je een KW later weer onderuit haalt. Worden beleggers over het algemeen niet bijzonder vrolijk van.

Enne even stoppen met bijdrukken. Want ook daar worden beleggers over het algemeen niet bijzonder vrolijk van.
bik
0
Opkopen tot & met 0,15 moet vandaag toch wel lukken,ze zijn nog steeds in de uitverkoop.Voor elk wat wils. voor 0,40 heb je al een aandeeltje heeft Ome Geer verleden jaar nog gezegd .Duss.....grr.
395 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 16 17 18 19 20 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 13:33
Koers 1,400
Verschil -0,010 (-0,71%)
Hoog 1,410
Laag 1,400
Volume 3.182
Volume gemiddeld 13.274
Volume gisteren 5.485

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront