Pharming « Terug naar discussie overzicht

Vrijdag 19 september Pharming in trek

156 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
$euri
0
Zei ik gisteren ook al hoopmazzel
Iedereen euforisch terwijl we nog vet in de min staan.
Jaar hoog was bijna 0,70
antop
0
bammie
0
quote:

patrick 22 schreef op 19 september 2014 13:16:

slot 0.371
Waar is je slot van 0,22 gebleven?;)
bammie
0
quote:

husa schreef op 19 september 2014 12:18:

we blijven rond de .40 draaien tot bekendmaking cijfers eind oktober dan naar .60
Denk je dat die mijlpaalbetaling van 20mil al niet in de koers verwerkt is dan?
bammie
0
quote:

Stefan S schreef op 19 september 2014 10:49:

[...]

U bent mijnheer V! Het karakter Jasje kan ik beter waarderen. Waar stond die V eigenlijk voor? Vroeg ik me altijd al af.

GO GO GO. Train is leaving.
Lijkt veel op PV :):):):) van het RoodM forum.

Bam weer in de Uptrend Stefan.;)
antop
0
Nee die 20 miljoen is idd nog niet verwerkt. Het gaat niet alleen om die 20 maar vooral ook om verkoop aantallen!! Dat weten we in oktober.Begin dit jaar minder winst door de sterke koersstijging..dan verwacht je nu meer winst door sterke koersdaling!!
bammie
0
quote:

antop schreef op 19 september 2014 13:47:

Nee die 20 miljoen is idd nog niet verwerkt. Het gaat niet alleen om die 20 maar vooral ook om verkoop aantallen!! Dat weten we in oktober.Begin dit jaar minder winst door de sterke koersstijging..dan verwacht je nu meer winst door sterke koersdaling!!
Wil de pret niet bederven hoor maar welke verkoop aantallen? Europa draait naatje en in de VS wordt nog niets verkocht. Israel en Turkije hoor je ook niets meer over.
alias25
0
quote:

antop schreef op 19 september 2014 13:47:

Nee die 20 miljoen is idd nog niet verwerkt. Het gaat niet alleen om die 20 maar vooral ook om verkoop aantallen!! Dat weten we in oktober.Begin dit jaar minder winst door de sterke koersstijging..dan verwacht je nu meer winst door sterke koersdaling!!
Die 20 milj $ zit al in de koers verwerkt. Tegen 17 oktober kunnen we nog een opstoot krijgen. Dit om de onwetende te laten instappen. Weer een ritje voor de groten. Indien geen nieuws ten laatste 17 oktober kan het snel terug inzakken. Uitstel betaling om welke reden dan ook. We volgen het op.
antop
0
als er 20 betaald wordt dan is er toch verkoop in de VS,vandaar verkoop aantallen totaal.
Sowieso in tussentijd valt er gewoon geld te verdienen door te handelen. Er zijn nog steeds verkopers beneden en die pak ik dan op en verkoop ik.Dit doe ik met de helft van het totaal aandelen. Gewoon top aandeel voor mij!! Wanneer er niet meer verkocht wordt dan zal ik duurder bij moeten kopen..Voorlopig gaat dit top!!
[verwijderd]
0
quote:

Jasje schreef op 19 september 2014 13:37:

gaat gewoon groen sluiten negatieve peoples

up we go

today
dank je ruudje;ga nu maar weer stofzuigen.
$euri
0
husa
0
vergeet niet dat en nog een groot aantal warrants zijn die ze kunnen verkopen aan .57
husa
0
GasGas
0
quote:

husa schreef op 19 september 2014 14:56:

dat de groten de koers zeker nog tot op dat punt gaan laten stijgen en zelfs meer
Waar wachten ze dan op??
MaranV
0
quote:

antop schreef op 19 september 2014 14:13:

als er 20 betaald wordt dan is er toch verkoop in de VS,vandaar verkoop aantallen totaal.
Sowieso in tussentijd valt er gewoon geld te verdienen door te handelen. Er zijn nog steeds verkopers beneden en die pak ik dan op en verkoop ik.Dit doe ik met de helft van het totaal aandelen. Gewoon top aandeel voor mij!! Wanneer er niet meer verkocht wordt dan zal ik duurder bij moeten kopen..Voorlopig gaat dit top!!
Nee, de afspraak is 3 maanden na de goedkeuring de 20 miljoen dollar betalen OF zodra verkopen starten.
156 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 0,900
Verschil +0,019 (+2,16%)
Hoog 0,903
Laag 0,883
Volume 3.641.122
Volume gemiddeld 6.805.258
Volume gisteren 4.203.859

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront