Alumexx ((Voorheen Phelix (voorheen Inverko)) « Terug naar discussie overzicht

Weekdraadje September - Oktober 2014

336 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 15 16 17 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Pitmans schreef op 22 september 2014 15:25:

Wat een ongelofelijk succes is het toch eigenlijk zeg !
Dikke min voor de AEX, maar hier staan alle seinen op groen.

Want waste is the future !
tja er staat wat op groenen maar of dat alle seinen zijn?
Pitmans
0
Hadden we niet onuitgesproken afgesproken dat jij alleen maar kribbig op mij zou reageren ?
En krijg ik nog antwoord op de vragen :
1) wat wordt bedoeld met Halal-gehalte ?
2) ben jij zo'n minder-minder-minder type ?
Hammer
0
quote:

Pitmans schreef op 22 september 2014 17:42:

1) wat wordt bedoeld met Halal-gehalte ?
Het kan puur toeval zijn maar dat hele halal gebeuren heeft mij flink ziek gemaakt afgelopen week. Ik kom nog wel eens ergens en dan heeft men de neiging om je de lokale keuken te laten proeven. Dat is mij duur komen te staan. Het loopt me nog steeds dun door de broek terwijl ik alweer een aantal dagen thuis ben. Een beetje het LT Converko belegger effect zeg maar.

Toch snap ik 1 ding niet: ik zet een buitenlandse gast nooit aan de boerenkool met worst. Hooguit een frikandel van de Febo om uit te proberen (uitspugen wordt door mij niet als belediging ervaren). Maar ja, die is dan weer niet halal voor zover ik weet.

Nog nieuws over het conglomeraat? Of zullen we kooktips uitwisselen op dit forum? Breien is ook alweer een tijdje hot heb ik begrepen. Loomen is ook leuk zeggen de kinderen.
[verwijderd]
0
Schakelen maar weer ff over op de week-maand draad..:-)

quote:

surveyor schreef op 7 september 2014 21:12:

[...]

Tjonge tjonge, hebben jullie überhaupt nog ergens aandeeltjes in?

En zijn jullie gepensioneerde ouwe gardes die de boel een beetje wil lopen op jutten?

Hebben jullie nog dagelijkse andere bezigheden?

Jullie vertoeven wel te vaak op dit forum? Worden jullie dit niet beu?

Normen en waarden?

Ok. Mbt inverko hebben jullie gelijk, teveel onduidelijkheden en vage shit waar ik mijn handen nu niet wil aan branden maar Pit, straddle, enne nog eentje die naam krijg ik mijn vingertoppen niet uit, get a life!
Ja je hebt bijna op ieder forum wel van dit "soort" figuren.

Triest maar waar.. door een hoop onzin uit te kramen schrikt men andere mensen af, wat waarschijnlijk de opzet is..

Krijgen ze een kick van of zoiets

Alleen als er "goed" gemodereerd zou worden voorkom je dit..
MaranV
0
quote:

RusNetCom schreef op 23 september 2014 10:23:

Schakelen maar weer ff over op de week-maand draad..:-)

[...]

Ja je hebt bijna op ieder forum wel van dit "soort" figuren.

Triest maar waar.. door een hoop onzin uit te kramen schrikt men andere mensen af, wat waarschijnlijk de opzet is..

Krijgen ze een kick van of zoiets

Alleen als er "goed" gemodereerd zou worden voorkom je dit..
Tuurlijk is de oude garde hier cynisch en sarcastisch scherp op het aandeel maar dat is ook voor goede reden. Het is een groot schimmig verleden met al het management en daarnaast (of daardoor?) worden verwachtingen voor zover ik zie consequent afgestraft via de koers.

Op Imtech ben je ook al afgestraft voor je eindeloze vertrouwen en geduld in een management wat maar met de wind meewaait en eigenlijk alleen maar teleurstelling oplevert. Laat het aub niet nog een keer gebeuren, dat gun ik je niet.
ramptoerist
0
quote:

RusNetCom schreef op 18 september 2014 09:49:

Als er nog serieuze beleggers zijn, deze draad maar ff aangemaakt.

Hoe was het ook al weer? Beleggen is voor langere termijn :-)

En ook een stoploss zetten als je er bv vanaf 0,20 inzit en de boel verder ziet zakken. Dat lost vaak meer op dan hier elke keer weer komen zeuren over inhoudelijk bijdrages.
Vaak is een mooi uitstapmoment niet echt een mooi instapmoment. Dat is wellicht verwarrend vooral als je op het verkeerde perron staat.
[verwijderd]
0
quote:

MaranV schreef op 23 september 2014 10:40:

[...]

Tuurlijk is de oude garde hier cynisch en sarcastisch scherp op het aandeel maar dat is ook voor goede reden. Het is een groot schimmig verleden met al het management en daarnaast (of daardoor?) worden verwachtingen voor zover ik zie consequent afgestraft via de koers.

Op Imtech ben je ook al afgestraft voor je eindeloze vertrouwen en geduld in een management wat maar met de wind meewaait en eigenlijk alleen maar teleurstelling oplevert. Laat het aub niet nog een keer gebeuren, dat gun ik je niet.
Thanks MaranV
[verwijderd]
0
quote:

ramptoerist schreef op 23 september 2014 11:00:

[...]

En ook een stoploss zetten als je er bv vanaf 0,20 inzit en de boel verder ziet zakken. Dat lost vaak meer op dan hier elke keer weer komen zeuren over inhoudelijk bijdrages.
Vaak is een mooi uitstapmoment niet echt een mooi instapmoment. Dat is wellicht verwarrend vooral als je op het verkeerde perron staat.
Ik zeur niet hoor, weet hoe jullie werken.

komt van jullie kant dat wij geen inhoudelijke bijdrage leveren...

nee vindt je het gek...
ramptoerist
0
wij ... spreek je voor je eigen forum oid ? ( jij en jij ? )
Vreemd hoor, een modje van een ander forum wat elders komt trollen om zo z'n puntje te maken.
Lijkt me tevens ook de ideale investeerder voor het succes, immers, succes trekt succes aan.

Vertel eens, hoe scheef zit je hier eigenlijk ?
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
Pitmans
0
Ah joh, zeg het toch gewoon !
Jij neemt toch geen blad voor de mond, als minder-minder-minder meelooptype ?
Of laat je het vuile werk liever door anderen opknappen ?
Zoals jouw type doet.
[verwijderd]
0
quote:

Pitmans schreef op 23 september 2014 15:11:

Ah joh, zeg het toch gewoon !
Jij neemt toch geen blad voor de mond, als minder-minder-minder meelooptype ?
Of laat je het vuile werk liever door anderen opknappen ?
Zoals jouw type doet.
Kijk je ware aard komt boven...

wisten we al, maar nu duidelijk zichtbaar....
Pitmans
0
Tja, ik kreeg geen antwoorden. Dus heb ik zelf maar wat conclusies getrokken op basis van observatie.
Waarvan de vorige re er overigens ook 1 is.
[verwijderd]
0
Zou rusnetdinges onze good ol'johnny zijn?
Heeft wel dezelfde paniekstijl.

quote:

Goodluck&Succes schreef op 14 april 2007 14:45:

[...]

Elpablo en zijn companen van DFT.

Zij hebben slechts één doel, trachten door negatieve uitlatingen mensen te beïnvloeden zodat dezen, hun aandelen van de hand doen (desnoods met verlies) en/of in ieder geval geen aandelen kopen. Zij hopen in hun missie te slagen zodat de koers zal dalen en zij de stukken tegen een lage prijs kunnen inslaan. Want ze hebben wel degelijk door dat er geld te verdienen is met het aandeel waarover zij zich negatief uitlaten.

En hoe negatiever men wordt en hoe meer deze lieden gaan schrijven en tegensputteren, des te duidelijker is hun bedoeling. Volgens insiders bij DFT zijn er zelfs mensen die in het geval dat men de koers omhoog wil hebben een andere nickname gebruiken als in de situatie dat men de koers naar beneden wil hebben. De lezers kunnen dat zelf wel constateren als ze een beetje door de threads heen lezen. Gewoon even een grafiek bekijken en even noteren wanneer er welke trend heerste en dan de bij die periode behorende ingestuurde berichten lezen.

Mensen, laat je niet gek maken door deze manipulerende schrijvers en schat uw kansen zelf in. Met de informatie die u vergaart in diverse fora, moet u gewoon rekening houden met dit soort praktijken. Vergelijk het maar met chatten, je weet nooit wie er werkelijk aan de andere kant van de conversatie zit.

Snapt u.

Vriendelijke groet,goodluck en succes.Het allerbeste voor een ieder.
[verwijderd]
0
quote:

Nel schreef op 25 september 2014 11:17:

lijkt erop dat de 20ers weer worden opgezocht

Mag ook wel weer eens
336 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 ... 13 14 15 16 17 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 6 mei 2024 16:11
Koers 1,300
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 1,380
Laag 1,270
Volume 15.827
Volume gemiddeld 7.771
Volume gisteren 15.827

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront