GeoJunxion « Terug naar discussie overzicht

waarom wordt AND steeds aantrekkelijker

117 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 19 augustus 2014 11:53:

[...]

Ze hebben een paar miljard betaald voor TeleAtlas en dat is nog lang niet afgeschreven voor zover ik weet.
Nee er staat nog iets van 381 miljoen en dat is erg laag zelfs..
DeZwarteRidder
0
quote:

TKR schreef op 19 augustus 2014 11:59:

[...]
Nee er staat nog iets van 381 miljoen en dat is erg laag zelfs..
Weet je het zeker...???

Er staat nog bijna 1,2 miljard aan immateriële activa op de balans van TomTom (volgens de IEX).
pim f
0
quote:

geld als water schreef op 19 augustus 2014 11:37:

Ik zou zeggen neem je positie in en heb nog wat geduld.
Het zal je bepaald geen wind eieren opleveren.
Ik zou zeggen: je bent een sukkel als je nu aandelen AND koopt, want daar ga je dik en dik op verliezen.
pim f
0
quote:

Rwinorlose schreef op 19 augustus 2014 10:02:

ik begrijp het niet. de cijfers zijn toch goed? waarom daalt de koers dan?

Waar ben jij de afgelopen 10 jaar geweest? Laat me raden: op de lagere school en nog een paar jaar middelbare. Het gaat niet om hoe AND de cijfers presenteert, maar het gaat er om wat die cijfers jou als belegger vertellen. En dat is al jaren armoe troef, opgeleukt met klopklop (over grote opdrachtgevers en over hoe ze gekocht gaan worden door grote rijke succesvolle bedrijven). Wakker worden: AND is niks en wordt ook niks. Categorie Pharming, Inverko, Zwarte Ridder.
emilio!.!
0
beste Pim f , het is duidelijk dat je jouw verlies nog niet verwerkt heb, ga iemand anders lastig vallen a.u.b
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve op uw taalgebruik te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
Diegy
0
quote:

streber schreef op 19 augustus 2014 10:34:

Degene die de aandelen wil hebben, de zat er al in en die houdt ze natuurlijk met deze uitstekende cijfers. Er zit veel potentie in dit aandeel.
Echter, degene die even snel een ritje omhoog wilde maken, die komt er nu achter dat er niet veel stukken verhandeld worden per dag en even snel cashen lukt dan niet en die stapt dan maar bestens uit, waarbij ze verlies pakken. Denk ik.
Koers gaat langzaam verder stijgen is mijn verwachting en een overname op termijn lijkt me zeker niet uitgesloten.
Ik zit er dan ook voor de lange termijn in.
Cijfers zien er zeker prima uit. Zie net pas dat ze 8% in de min staan. Twijfel om in te stappen.
[verwijderd]
0
Wegwezen mensen nu het nog kan. Toekomst heeft dit bedrijf niet. Vandaag 8% er af. Morgen en overmorgen nog wat nazakken en dan weer een half jaartje op de lage koers van nu blijven hangen. Je kunt beter een gokje wagen op Pharming of Ordina.
[verwijderd]
0
quote:

pim f schreef op 19 augustus 2014 12:59:

[...]

Waar ben jij de afgelopen 10 jaar geweest? Laat me raden: op de lagere school en nog een paar jaar middelbare. Het gaat niet om hoe AND de cijfers presenteert, maar het gaat er om wat die cijfers jou als belegger vertellen. En dat is al jaren armoe troef, opgeleukt met klopklop (over grote opdrachtgevers en over hoe ze gekocht gaan worden door grote rijke succesvolle bedrijven). Wakker worden: AND is niks en wordt ook niks. Categorie Pharming, Inverko, Zwarte Ridder.
dat heb je niet goed geraden.
[verwijderd]
0
quote:

Stirred schreef op 19 augustus 2014 14:41:

Wegwezen mensen nu het nog kan. Toekomst heeft dit bedrijf niet. Vandaag 8% er af. Morgen en overmorgen nog wat nazakken en dan weer een half jaartje op de lage koers van nu blijven hangen. Je kunt beter een gokje wagen op Pharming of Ordina.
Nou nu noem je er twee op zeg
Net KPN qwest / baan
Ik blijf hier wel zitten
Buts
0
AND verwacht voor heel 2014 minimaal dezelfde winst en omzet te behalen als in 2013

De bestuursvoorzitter gaf verder aan dat het nog te vroeg is om te speculeren over het binnenhalen van nieuwe internationale klanten door de verdubbeling van de dekking van navigatiekaarten.

Dit bevalt de beleggers niet!!!
[verwijderd]
0
BAM omzet 3,4 miljard verlies 6,6 miljoen

AND omzet 3,3 miljoen winst 2,1 miljoen ( en schuldenvrij)

Kijk daarom zit er enorme potentie in het kleine AND .

Succes tot over een aantal weken als de eerste kaarten AKL deal
gereed zijn
[verwijderd]
0
emilio!.!
0
de ontwikkeling van de kaarten van USA en canada liggen op schema en voor Q4 zijn de eerste gereed, mogelijk vanaf Q4 deals rond de nieuwe kaarten en is het terug te zien in de koers...daarnaast zijn ze sinds april op de track and trace markt actief
[verwijderd]
0
dus we zien het pas volgend jaar in de cijfers terug. nou nog fff wachten dan maar.
lapins
0
Na de cijfers ging het even hard omlaag , maar de rust lijkt teruggekeerd
Valt mij achteraf nog niet helemaal tegen , mischien vanaf nu weer langzaam omhoog? Ik twijfel nog tussen plukje bijkopen of even afwachten
[verwijderd]
0
ik zou afwachten en verder kijken met dat geld. niet alles in de zelfde put gooien lijkt me beter.
[verwijderd]
0
Wel heel erg rustig hier bij AND , alsmede de koers .
Instappen of nog maar even afwachten ?
[verwijderd]
0
ik zou graag dat je instapt en alles opkoopt tot 3,50 haha. dat zou de rust hier wel wat breken denk ik.
117 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront