Fondsmanager Gezocht « Terug naar discussie overzicht

Tijdverdrijf

3 Posts
Jasp91
0
Ik zal in de toekomst mijn portefeuille meer bijhouden middels deze reacties.

Positie Ahold (vandaag ingenomen)
Mijn TA (gisteravond) zei dat Ahold genoeg was gestraft en er een opwaartse beweging zal plaatsvinden. Dit werd deze ochtend bevestigd. Om te profiteren hiervan heb ik een Speeder aangekocht.

Overige posities
Mijn overige posities heb ik nog eens onder de loep genomen:
Positie in KPN hou ik nog even aan, heb het idee dat 2,50 een grotere weerstand is.
Positie SBM hou ik ook aan totdat 15,07 neerwaarts wordt doorbroken (hier ligt nog een gap van een tijd terug), dan verkoop ik deze sowieso. Voor nu heb ik 15,50 in mijn hoofd voor wanneer ik de positie verkoop.
Positie in BAM zal ik aankomende dagen van de hand doen. Ik heb de positie al veel te lang en speculeerde op goed nieuws vanuit de markt in combinatie met goede kwartaalcijfers. Helaas gebeurde alleen het eerste en werd er minder goed op de kwartaalcijfers gereageerd.
De positie in de AEX hou ik wat langer aan. Ik schaar mij onder de club die denkt dat de AEX dit jaar nog boven de 400 kan komen. Ik hoop een resultaat van 75-100% op mijn positie te halen tegen die tijd.

Jasp91
Jasp91
0
Afgelopen anderhalve week druk gehad en weinig tijd gehad om mijn positie opnieuw te beoordelen. Afentoe wel limietorders geplaatst, waar alleen BAM mee werd verkocht.

Ahold
Deze positie hou ik nog even aan. Ik heb nog geen verkoopsignaal gehad in mijn TA. Voorlopig koersdoel: 13,79. Geen idee wat mijn stop-loss gaat worden. Voor nu kan ik de positie aanhouden totdat mijn winst is verdampt, mocht ik het zo ver laten komen. Mocht de koers wat klappen krijgen deze week dan zal ik mijn winst pakken.

SBM
Ik zou deze positie hebben verkocht bij 15,07. Helaas heb ik door tijdgebrek deze niet kunnen verkopen. Mijn limietorders zijn niet behaald en dus heb ik deze nog. Zoals voorspeld zou de koers de gap vullen onder 15,07. Voor nu lijkt SBM een bodem(pje) te leggen rond de huidige stand. Mijn TA geeft nu nog negatieve signalen, echter verwacht ik een aantal positieve dagen as week. Kijken of ik dan wat kan verkopen.

KPN
Zelfde verhaal bij KPN. Limietorders werden niet gehaald (blijkbaar ben ik te hebberig). De weerstand op 2,50 werd niet doorbroken en nu heeft de koers een behoorlijke bodem liggen op 2,38-2,39. Uit de tijd dat er nog geen nieuws was over het Carlos Slim verhaal, ligt deze bodem behoorlijk stabiel tussen 2,33 en 2,38. Ik neem de gok op een positieve week voor de gehele AEX en hou KPN nog even aan. Daarnaast geeft de SLOW STOCH (daggrafiek) een behoorlijk lage stand aan, dit zou kunnen duiden op een opwaartse beweging. Het is wachten op een kruising van de twee lijnen voordat deze beweging tot stand komt.

Imtech
Wat kan ik zeggen over Imtech? Er is weinig nieuws en de ene week stijgen we als een straaljager om de week erna weer een duikvlucht te nemen. Tenminste dat was een hele tijd zo. Nu de cijfers zijn geweest, lijkt er een beetje rust in het aandeel te komen. De positie nam ik in, omdat ik hoopte een snel ritje naar boven te maken. Ik hoop daarmee dat afgelopen vrijdag het begin is van dit ritje naar boven. Ik verkoop op 2,20-2,30 of als de koers onder de 1,90-1,95 komt. In mijn TA komt een kruising in de SLOW STOCH (daggrafiek) voor. Dit zou kunnen betekenen dat het ritje omhoog as week wordt gestart. Op hoop van zegen zullen we maar zeggen.

AEX
Het was een hele week met weinig beweging doordat de USA gedeeltelijk dicht was. Ik hoop deze week op wat meer vuurwerk waarmee we de 400 gaan passeren. Ik zou een serieuze verkoop van mijn positie overwegen zodra ik 1,50 per sprinter winst kan pakken (dit zou kunnen gebeuren als deze week de AEX op 403-404 staat). TA heeft op dit vlak wel zin, maar het hangt op dit moment te veel af van nieuws uit de VS, rentebesluiten en woorden van de FED/ECB. Afwachten dus.

Jasp91
Jasp91
0
Vandaag Ahold kunnen verkopen. Winst is winst. Probeerde later terug te kopen voor een lager bedrag, dat is helaas niet gelukt. Wellicht dat ik vandaag of ergens deze week nog een keer instap.

Aegon vandaag (short) aangekocht. Mijn TA zegt dat er reden is voor een beweging naar beneden na de recente stijging afgelopen maand.
3 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
882,63  +12,36  +1,42%  26 apr
 Germany40^ 18.177,90 +1,45%
 BEL 20 3.874,87 +0,44%
 Europe50^ 5.011,70 +0,10%
 US30^ 38.211,61 0,00%
 Nasd100^ 17.698,09 0,00%
 US500^ 5.095,29 0,00%
 Japan225^ 38.345,55 0,00%
 Gold spot 2.337,95 0,00%
 EUR/USD 1,0693 -0,34%
 WTI 83,64 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

EBUSCO HOLDING +9,33%
NX FILTRATION +8,77%
ASMI +7,26%
Alfen N.V. +5,89%
PostNL +3,82%

Dalers

SIGNIFY NV -11,28%
Wereldhave -7,62%
AMG Critical ... -5,77%
IMCD -4,90%
ABN AMRO BANK... -4,19%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront