Fagron « Terug naar discussie overzicht

Waarom deze onverwachte daling

2.585 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 » | Laatste
[verwijderd]
0
Wij zitten allemaal in de shit dus. Ik had natuurlijk eerder ook een megaverlies hier genomen dus dat 20,75 is mijn laatste aankoop.
tonneke
0
Wat dacht je van die Belg, die hoor je toch ook niet klagen en die zit er dik in, geen bericht van hem dat hij aan het afbouwen is dus geen paniek, zolang je ze niet verkoopt heb je ook geen verlies, waarom hij erin is gestapt weet ik niet maar is beslist geen domme jongen, misschien weet hij toch iets meer als wij met z'n alle bij elkaar, verkoop je ze worden ze lachend opgevangen, als je naar het volume kijkt is het 3x niks, de grote heren doen ze echt niet weg dus ik ook niet.
[verwijderd]
0
Ik vrees dat ze laatste uur de koers zullen drukken onder de 19 Euro. Ze willen natuurlijk elke dag 1 eurotje weghalen. Het wordt ze heel makkelijk gemaakt zeg. Ik denk echt dat ook niemand koopt. De gene die nu koopt is WorldQuant zelf en die dumpt ze weer uit. Het is jammer dat Fagron zelf niet de koers komt steunen.
sobbor2
0
als van jeveren nu eens een plukkie bijkoopt dan vlieg de koers omhoog bij deze lage aantallen die verhandeld worden.
[verwijderd]
0
Waar gaan we heen nu? Waarom grijpt niemand in? dit kan toch niet zo. Het gaat hier om een gezonde bedrijf en geen failliete bedrijf. Ik snap echt niet dat Ger van Jeveren en de rest dit toe laten en de WorldQuant laten doen wat ze willen met de koers.
tonneke
0
Degene die ze verkoopt heeft iedere keer ook gewoon verlies, zie dat het soms met 1 of 3 aandeeltjes gaat, is eigenlijk gewoon zielig en lachen tegelijkertijd.
tonneke
0
MrZero
0
quote:

Hibi schreef op 7 september 2015 16:07:

Waar gaan we heen nu? Waarom grijpt niemand in? dit kan toch niet zo. Het gaat hier om een gezonde bedrijf en geen failliete bedrijf. Ik snap echt niet dat Ger van Jeveren en de rest dit toe laten en de WorldQuant laten doen wat ze willen met de koers.
Ik blijf om je lachen hibi. De CEO heeft wel iets anders te doen dan de hele tijd na de beurskoers te kijken. Mr van Jeveren moet er gewoon voor zorgen dat zijn bedrijf goed geleidt wordt. Als hij dit goed doet zullen de kwartaalcijfers ook weer beter zijn en zal men zien dat Fagron wel erg hard is afgestraft. Tot die tijd zal het sentiment en de shorters hier de koers nog wel iets naar beneden krijgen. Ik zit er persoonlijk nog niet in, want de kwartaalcijfers laten nog even op zich wachten en zal daarom nog wel iets lager worden gedrukt, maar ben wel van mening dat als Fagron richting Q3 gaat, de shorters zullen beginnen met afbouwen. Tot die tijd kun je beter niet al te vaak naar de koers kijken ;-)
[verwijderd]
0
denk dat we de 18 Euro gaan zien straks nog. De vieze WQ lacht zich dood. Het is zo een makkie voor ze. Niemand die ze het moeilijk maakt.
Rindex
0
Wat is die Limbo danser van Jeneveren daar de hele dag aan het doen eigenlijk. Die boeit het allemaal niks meer volgens mij...
[verwijderd]
0
quote:

MarcoPolo89 schreef op 7 september 2015 16:17:

[...]

Ik blijf om je lachen hibi. De CEO heeft wel iets anders te doen dan de hele tijd na de beurskoers te kijken. Mr van Jeveren moet er gewoon voor zorgen dat zijn bedrijf goed geleidt wordt. Als hij dit goed doet zullen de kwartaalcijfers ook weer beter zijn en zal men zien dat Fagron wel erg hard is afgestraft. Tot die tijd zal het sentiment en de shorters hier de koers nog wel iets naar beneden krijgen. Ik zit er persoonlijk nog niet in, want de kwartaalcijfers laten nog even op zich wachten en zal daarom nog wel iets lager worden gedrukt, maar ben wel van mening dat als Fagron richting Q3 gaat, de shorters zullen beginnen met afbouwen. Tot die tijd kun je beter niet al te vaak naar de koers kijken ;-)
Nou.. Die CEO kijkt wel degelijk naar de koers. Vaak en lang ook...
[verwijderd]
0
quote:

sobbor2 schreef op 7 september 2015 16:02:

ik ook op gem. 30 euro
Ik zit nu puur op de gok erin weet niet wat er gaat gebeuren met fagron.

Overname of flinke koersstijging of failliet ik weet het ook niet.

Ik blijf zitten anders met een grote verlies als ik uitstap
the legend
0
quote:

techforfun111 schreef op 7 september 2015 16:50:

[...]

Ik zit nu puur op de gok erin weet niet wat er gaat gebeuren met fagron.

Overname of flinke koersstijging of failliet ik weet het ook niet.

Ik blijf zitten anders met een grote verlies as ik uitstap
Failliet?????
Beetje raar praten voor een bedrijf dat zeker 1 euro winst maakt per aandeel.
[verwijderd]
0
quote:

the legend schreef op 7 september 2015 17:04:

[...]

Failliet?????
Beetje raar praten voor een bedrijf dat zeker 1 euro winst maakt per aandeel.
Ja ik wil ermee zeggen dat ik blijft zitten weet namelijk ook niet wat de koers gaat doen op dit moment een behoorlijke verlies met fagron. Ik denk zelf als je geduld heb dat het wel goed gaat komen.

Fagron is denk ik wel een belangrijke marktspeler
tonneke
0
quote:

Arie S schreef op 7 september 2015 17:23:

Fagron is wel consequent Elke dag de grootste daler.
Je kan maar ergens de grootste in zijn ;-)))
Tilburg013
0
If you can't stand the heat...
Niet zo druk maken, doe je research en je weet genoeg. Drie woorden: Coucke + Arseus + geschiedenis.

Fijne avond allen ??
Kaviaar
0
Shorters moeten ook een keer aandelen verkopen! Het zou prachtig zijn als die bloedzuiger van een WorldQuant er dik mee de boot in gaat. Een zieke club die WorldQuant. Het zijn net vlooien...niet kapot te krijgen;)
2.585 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 123 124 125 126 127 128 129 130 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 17:36
Koers 18,200
Verschil +0,440 (+2,48%)
Hoog 18,200
Laag 17,740
Volume 90.938
Volume gemiddeld 54.091
Volume gisteren 25.191

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront