Arcelor Mittal « Terug naar discussie overzicht

Arcelor januari 2024

138 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Brando
0
mvliex 1
1
ODDO BHF verhoogt koersdoel Arcelor Mittal

Gepubliceerd door Trivano.com op 19 januari 2024 om 09:52

ODDO BHF heeft de aandelen van Arcelor Mittal vrijdag opnieuw positief beoordeeld. De analisten van ODDO BHF herhaalden het advies market outperform voor de aandelen van Arcelor Mittal.

Het koersdoel werd verhoogd van 34,00 naar 35,00 EUR. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Arcelor Mittal met 42% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 24,60 EUR. Daarmee is ODDO BHF heel wat positiever dan de gemiddelde analist, die de koers van Arcelor Mittal met 25% ziet stijgen tot 30,66 EUR.

www.trivano.com/aandeel/arcelor-mitta...
Bangku
1
quote:

mvliex 1 schreef op 17 januari 2024 13:37:

Weet iemand waar Voda is? Op vakantie misschien? Iets vernomen op andere draadjes? Is sinds 11/01 niet meer ingelogd.
Voda is geschorst. Reden vermoedelijk omdat hij een premium artikel had geplaatst op het Pharming forum.
En dat heeft een enthousiaste forumbezoeker doorgegeven aan Henk. (Of Henk is het zelf tegengekomen, dat weten we niet)
Meestal is zo'n schorsing zo'n 2 weken. We verwachten hem dan weer terug zo rond de 25e
mvliex 1
0
quote:

Bangku schreef op 20 januari 2024 19:21:

[...]

Voda is geschorst. Reden vermoedelijk omdat hij een premium artikel had geplaatst op het Pharming forum.
En dat heeft een enthousiaste forumbezoeker doorgegeven aan Henk. (Of Henk is het zelf tegengekomen, dat weten we niet)
Meestal is zo'n schorsing zo'n 2 weken. We verwachten hem dan weer terug zo rond de 25e
Dank voor je reactie.
lefreaks
1
Over de periode 15 januari tot en met 19 januari 2024 zijn in totaal 1.907.348 aandelen ingekocht tegen een gewogen gemiddelde prijs van EUR 24,3082. Het gedetailleerde overzicht van deze aankoop is beschikbaar via de volgende link: PDF . Daarmee behaalde de onderneming 36,24% van haar totale doelstelling.

corporate.arcelormittal.com/investors...
mvliex 1
2
.P. Morgan herhaalt advies voor Arcelor Mittal

Gepubliceerd door Trivano.com op 22 januari 2024 om 13:00

De analisten van J.P. Morgan hebben zich maandag opnieuw positief uitgelaten over Arcelor Mittal. J.P. Morgan herhaalde het advies overweight voor de aandelen van Arcelor Mittal.

Ook het koersdoel van 30,00 EUR werd door de analisten herhaald. Dat betekent dat de analisten verwachten dat de aandelen van Arcelor Mittal met 21% kunnen stijgen vanaf de huidige koers van 24,72 EUR.

www.trivano.com/aandeel/arcelor-mitta...
03har
2
Ondertussen in Italia

Arcelor komt terug op beslissing ex. ILva.


Ze zijn toch bereid om hun meerderheids aandeel van 68% om te ruilen voor 32 %, als de overheid 320 miljoen in de werkmaatschappij Acciaierie stopt.
Bijzonder bestuur, aanloop naar faillissement voorlopig van de baan.
Overheid in de spagaat, bij faillissement kunnen, eigenlijk mogen, ze Acciaierie niet redden. Maar blijven wel zitten met een economische ramp.
Er is nu een samengaan van diverse staalbedrijven, met onder anderen Piombino, JSW en Marcegaglia die zich opmaken om eventueel te kunnen bijspringen, lees Arcelor verdringen.
Bij deze club heeft zich nu ook nog de staalmaker gevoegd die in Maripol is plat gebombardeerd en nu in Italia opnieuw wil beginnen.

03haR
christo1
0
quote:

03har schreef op 23 januari 2024 06:15:

Ondertussen in Italia

Arcelor komt terug op beslissing ex. ILva.


Ze zijn toch bereid om hun meerderheids aandeel van 68% om te ruilen voor 32 %, als de overheid 320 miljoen in de werkmaatschappij Acciaierie stopt.
Bijzonder bestuur, aanloop naar faillissement voorlopig van de baan.
Overheid in de spagaat, bij faillissement kunnen, eigenlijk mogen, ze Acciaierie niet redden. Maar blijven wel zitten met een economische ramp.
Er is nu een samengaan van diverse staalbedrijven, met onder anderen Piombino, JSW en Marcegaglia die zich opmaken om eventueel te kunnen bijspringen, lees Arcelor verdringen.
Bij deze club heeft zich nu ook nog de staalmaker gevoegd die in Maripol is plat gebombardeerd en nu in Italia opnieuw wil beginnen.

03haR
Een vraagje,
waarom geeft de Italiaanse overheid geen groene subsidies aan arcelormittal zoals de Franse-Duitse-Belgische-Canadese overheden doen om de staalfabrieken te ondersteunen naar de omslag naar groen staal?

Kan arcelormittal die ILVA site omturnen naar een voorbeeldfabriek ivm groen staal of zou arcelormittal het beter zo laten wegens de juridische onzekerheid ivm het opkuisen van de site, kan de overheid die juridische onzekerheid niet wegnemen dat ze daar in ILVA vooruit kunnen gaan ipv achteruit?

Alvast bedankt.
03har
6
11662

@Gerard,

#1: wel/geen steun door Italiaanse overheid.
De Italiaanse regering heeft via de Italinvest (nu) een 38% belang in Acciaierie d’Italia die de ex. Ilva plant bedrijft. De resterende aandelen van Acciaierie’d Italia zijn eigendom van Arcelor. Nu gaat Italinvest zijn belang vergroten tot 68% ten koste van het Arcelor belang, dit voor 320 miljoen welke in Acciaierie wordt gestoken om alle openstaande rekeningen te betalen. Dit is het maximale wat de overheid, als steun, in ex Ilva mag steken van de EU. Daarna is het op. Met dit geld wordt de schade beperkt, hoewel vandaag 23 jan. zijn er 500 medewerkers in Taranto ontslagen !
Dus MOETEN er private investeerders komen.
Deze worden nu gemobiliseerd door een staal-unie. Bestaande uit een aantal staalmakers uit Italia zoals de Italiaanse poot van JSW, Piombino Terni enz.
Belangrijke spelers die er bij lijken te zijn gekomen zijn Danielli (bouwer van EAF’s en DRI installaties) en Metinvest, de staalmaker en miner uit de Ukraine (verwoeste Azovstal plant in Maripol).
Hij wil erts in de Ukraine via DRI omzetten naar DRI/HB ijzer en dit verschepen naar Italia om het daar via E.A.F ‘s om te zetten naar staal en warmgewalst.
Hieruit blijkt dus wel dat Italia toch wel een gewilde en lucratieve markt is, er wordt 42 miljoen ton staal per jaar verwerkt! Veel van dit staal wordt gemaakt in Ukraine!
Kortom deze club werkt Arcelor uit de bestaande organisatie of Arcelor zet koste wat kost door.

#2: Arcelor in Taranto
Arcelor is in Taranto reeds volop bezig met milieu maatregelen. De mengvelden zijn overdekt, er zijn reeds EAF’s besteld maar weet dat het tijd kost. Hier zit het probleem, Arcelor leased de site van de Italiaanse overheid ter overbrugging van de aanstaande koop. De lease prijs betaald Arcelor door een de opbrengst van eenminimale productie van 4 tot 5 miljoen ton staal op jaarbasis. Hier zit hem het probleem, deze productie wordt niet gehaald, er is dus een cash probleem. Nu wil Arcelor zelf, dus niet ex. Ilva, een tweede EAF bestellen en deze plaatsen NAAST Ilva terrein op zijn eigen Arcelor terrein!
Gewoon een moderne EIGEN door Danielli gebouwde EAF die vloeibaar staal maakt voor (voorlopig) de ex. Ilva warmwalsen.
Hiermee benadrukt Arcelor zelf het belang van de staalmarkt in Italia.
Alleen heeft de overheid zich de afgelopen jaren besluiteloos opgesteld en zich teveel laten leiden door de Italiaanse bonden waardoor meer gestaakt dan gewerkt werd waardoor de problemen groter werden ipv opgelost.

03haR

P.s. U kunt uw dankbaarheid tonen met een aanbeveling in de vorm van het duimpje links onder!.
gerard45
0
@03har en andere die info verschaffen over ilva,

ilva is een grote plant, kun je misschien ook iets vertellen over de markt die ilva bedient en de gevolgen voor de markt als ilva wegvalt
zijn er alternatieven, etc
03har
4
@Gerard, @Christo, sorry voor de naamsverwisseling!

Ilva is natuurlijk al jaren terug gevallen van > 10 MTA naar < 4 MTA, daar Ilva het enige hoogoven bedrijft in Italia is, is dit lokaal niet te compenseren. Aanvulling komt/kwam uit o.a. Ukraine en jawel nog steeds uit Rusland, Turkije, India en Frankrijk. Veel van Ilva’s staal (koolstofstaal) werd gebruikt in de automotive industrie, en deze is groot In Italia.
U weet dat Italia bij de G7 hoort de van oorsprong grootste economieën van de wereld.
Nog steeds is er in Italia veel, heel veel zware industrie en dan met name in het noorden en midden.
Denk aan, machines, auto’s, (hsl)treinen, tractoren, scheepswerven in het zuiden.
Italiaanse auto merken, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Ferrari, Iveco het zijn er nogal wat.

Taranto’s warmgewalste materiaal gaat voor een deel naar de sector plat, dus koudwalsen in Genua en de bekledingslijnen in Nuova Ligure.
Genua maakt veel dun/blik, dus veel voor de verpakking industrie, batterijen enz.
Nuova Ligure levert veel aan de automotive, bouwsector, witgoed, meubelen enz.
Een ander deel van het warmgewalst uit Taranto gaat ook naar de sector lang, dus veel bouw en constructie, infra structuur, auto velgen ! gereedschap, energie, buizen, pijpen en machinerie.
Alle fabrieken dus Taranto, Genua en Nuova Ligure kennen natuurlijk ook de bevoorraden van de staalhub’s en de steelcenters en de kleinere staalverwerkers die slitten en platen knippen enz.

Ilva capaciteit zal natuurlijk niet wegvallen, maar met de huidige productie capaciteit < 4 MTA, zou dat nog geen ramp zijn, staal, rol en plak, capaciteit is er genoeg in Europa. De nieuwe EAF in Taranto gaat dacht ik dit jaar 2024 in bedrijf. Capaciteit denk ik van 1,5 MTA.

De vergroening is dus bezig, maar zolang daarde hoogovens draaien zijn er cokesfabrieken nodig en is er dus vervuiling.
Maar De eerste EAF gaat dit jaar draaien in Taranto, men is is dit opzicht al verder dan onze IJmuiden hoogovens.

Dieze EAF, plus de draaiende en dan ook nog de gerenoveerde hoogoven brengt de capaciteit al gauw op 7 tot 8 MTA in Taranto.
Daar droomt Mittal van, helaas zijn het nu nog nacht merries !

03haR
03har
1
ArcelorMittal’s Brazilian slab plant achieves nameplate capacity
Tuesday, 23 January 2024 20:53:22 (GMT+3) | Sao Paulo

ArcelorMittal’s Pecem slab production plant, located in the Brazilian northeastern state of Ceará, produced 3.0 million mt in 2023, achieving its nameplate capacity for the first time since its start-up in 2016.
christo1
0
quote:

03har schreef op 24 januari 2024 08:20:

@Gerard, @Christo, sorry voor de naamsverwisseling!

Ilva is natuurlijk al jaren terug gevallen van > 10 MTA naar < 4 MTA, daar Ilva het enige hoogoven bedrijft in Italia is, is dit lokaal niet te compenseren. Aanvulling komt/kwam uit o.a. Ukraine en jawel nog steeds uit Rusland, Turkije, India en Frankrijk. Veel van Ilva’s staal (koolstofstaal) werd gebruikt in de automotive industrie, en deze is groot In Italia.
U weet dat Italia bij de G7 hoort de van oorsprong grootste economieën van de wereld.
Nog steeds is er in Italia veel, heel veel zware industrie en dan met name in het noorden en midden.
Denk aan, machines, auto’s, (hsl)treinen, tractoren, scheepswerven in het zuiden.
Italiaanse auto merken, Fiat, Alfa Romeo, Lancia, Maserati, Ferrari, Iveco het zijn er nogal wat.

Taranto’s warmgewalste materiaal gaat voor een deel naar de sector plat, dus koudwalsen in Genua en de bekledingslijnen in Nuova Ligure.
Genua maakt veel dun/blik, dus veel voor de verpakking industrie, batterijen enz.
Nuova Ligure levert veel aan de automotive, bouwsector, witgoed, meubelen enz.
Een ander deel van het warmgewalst uit Taranto gaat ook naar de sector lang, dus veel bouw en constructie, infra structuur, auto velgen ! gereedschap, energie, buizen, pijpen en machinerie.
Alle fabrieken dus Taranto, Genua en Nuova Ligure kennen natuurlijk ook de bevoorraden van de staalhub’s en de steelcenters en de kleinere staalverwerkers die slitten en platen knippen enz.

Ilva capaciteit zal natuurlijk niet wegvallen, maar met de huidige productie capaciteit < 4 MTA, zou dat nog geen ramp zijn, staal, rol en plak, capaciteit is er genoeg in Europa. De nieuwe EAF in Taranto gaat dacht ik dit jaar 2024 in bedrijf. Capaciteit denk ik van 1,5 MTA.

De vergroening is dus bezig, maar zolang daarde hoogovens draaien zijn er cokesfabrieken nodig en is er dus vervuiling.
Maar De eerste EAF gaat dit jaar draaien in Taranto, men is is dit opzicht al verder dan onze IJmuiden hoogovens.

Dieze EAF, plus de draaiende en dan ook nog de gerenoveerde hoogoven brengt de capaciteit al gauw op 7 tot 8 MTA in Taranto.
Daar droomt Mittal van, helaas zijn het nu nog nacht merries !

03haR
Bedankt voor de uiteenzetting.

Maar ik wist niet dat arcelormittal in Italië grond had en ook niet dat er bijna een EAF klaar is om in productie te gaan, is dit voor 100% eigendom van arcelormittal, ik wist wel dat ze een overkapping gedaan hebben voor hun grondstoffen.

Dus als ik het goed begrijp moet arcelormittal een bod doen op Ilva omdat ze nu Ilva lease willen ze verdergaan in het Ilva verhaal?

Mvg
03har
2
De koop die Arcelor is aangegaan bestaat uit complexe voorwaarden.
Koopsom en overgang datum lagen vast, ik dacht 1,8 miljard, mei 2023
Tot deze datum zou Arcelor de plant leasen voor jaarlijks 180 miljoen, en de lease som betalen met de opbrengst van een minimale jaar productie.
Door allerlei zaken is die gevraagde jaarlijkse productie van 3 MTA niet gehaald waardoor cash problemen ontstonden. reden voor Arcelor gebruik te maken van een uitzonderings clausule. Afspraak was nu overdracht 1 jaar uitstellen.
Tevens werd het bescherming schild tegen vroegere aansprakelijkheden opgeheven.
Afspraak werd gemaakt dat de overheid mee verantwoordelijk was voor vroegere aansprakelijkheid. Arcelor leverde 32% van de aandelen in ruil voor gedeelde verantwoordelijkheid en Acciaierie d’Italia is geboren. Met Arcelor (AM invest) en Invitalia (Italiaanse staat) als aandeelhouders. De jouw bekende Geert van Poelvoorde verdwijnt en Lucia Morselli wordt CEO van Acciaierie op verzoek van Arcelor.
In de huidige situatie mag de overheid nog eens 320 miljoen injecteren in Acciaierie in ruil voor 36% van de aandelen, daarna mag de staat niet verder geld injecteren in Acciaierie, ex Ilva, omdat dit dan door de EU als een te grote steunmaatregel wordt gezien. Ex Ilva heeft al ‘maximale’ steun gehad. Dus einde verhaal steun overheid.
Er zou dan overblijven 32 % aandelen voor Arcelor en 68 % voor de staat (invitalia).
Er moet dus nu privaat geld komen. Maar Arcelor weigert meer geld in Acciaierie te stoppen.
Als de samenwerking met Arcelor stuk loopt kan een ander privaat consortium zijn resterend aandeel (32%) overnemen, maar moet dan wel bereid zijn, behalve de uitkoopsom, verder (veel) geld te steken in Acciaierie.
De afgesproken koopsom 1,8 miljard wordt deel voor deel in 8 jaar, als investering in Acciaierie gestoken als lening van Invitalia aan Arcelor.
Maar bedenk dit soort transacties zijn niet op een enkel A4tje samen te vatten. Wel begrijp ik ondertussen dat Arcelor zich redelijk heeft ingedekt en dat de Italiaanse overheid zich bij scheiding in allerlei bochten moet wringen om tot een aanvaardbaar resultaat te komen zonder dat dit een vermogen gaat kosten.
De EAF in Taranto wordt gebouwd door de Duitse firma , Michel Wurth is member of the board of directors Arcelor, toeval, familie ?
Verder geldt dat de problemen in Italia niet worden opgelost met een andere eigenaar/geld schieter maar door problemen op te lossen en te accepteren dat staal efficiënter en schoner moet worden gemaakt, dit kost geld en banen.

03haR
christo1
0
quote:

03har schreef op 24 januari 2024 17:13:

De koop die Arcelor is aangegaan bestaat uit complexe voorwaarden.
Koopsom en overgang datum lagen vast, ik dacht 1,8 miljard, mei 2023
Tot deze datum zou Arcelor de plant leasen voor jaarlijks 180 miljoen, en de lease som betalen met de opbrengst van een minimale jaar productie.
Door allerlei zaken is die gevraagde jaarlijkse productie van 3 MTA niet gehaald waardoor cash problemen ontstonden. reden voor Arcelor gebruik te maken van een uitzonderings clausule. Afspraak was nu overdracht 1 jaar uitstellen.
Tevens werd het bescherming schild tegen vroegere aansprakelijkheden opgeheven.
Afspraak werd gemaakt dat de overheid mee verantwoordelijk was voor vroegere aansprakelijkheid. Arcelor leverde 32% van de aandelen in ruil voor gedeelde verantwoordelijkheid en Acciaierie d’Italia is geboren. Met Arcelor (AM invest) en Invitalia (Italiaanse staat) als aandeelhouders. De jouw bekende Geert van Poelvoorde verdwijnt en Lucia Morselli wordt CEO van Acciaierie op verzoek van Arcelor.
In de huidige situatie mag de overheid nog eens 320 miljoen injecteren in Acciaierie in ruil voor 36% van de aandelen, daarna mag de staat niet verder geld injecteren in Acciaierie, ex Ilva, omdat dit dan door de EU als een te grote steunmaatregel wordt gezien. Ex Ilva heeft al ‘maximale’ steun gehad. Dus einde verhaal steun overheid.
Er zou dan overblijven 32 % aandelen voor Arcelor en 68 % voor de staat (invitalia).
Er moet dus nu privaat geld komen. Maar Arcelor weigert meer geld in Acciaierie te stoppen.
Als de samenwerking met Arcelor stuk loopt kan een ander privaat consortium zijn resterend aandeel (32%) overnemen, maar moet dan wel bereid zijn, behalve de uitkoopsom, verder (veel) geld te steken in Acciaierie.
De afgesproken koopsom 1,8 miljard wordt deel voor deel in 8 jaar, als investering in Acciaierie gestoken als lening van Invitalia aan Arcelor.
Maar bedenk dit soort transacties zijn niet op een enkel A4tje samen te vatten. Wel begrijp ik ondertussen dat Arcelor zich redelijk heeft ingedekt en dat de Italiaanse overheid zich bij scheiding in allerlei bochten moet wringen om tot een aanvaardbaar resultaat te komen zonder dat dit een vermogen gaat kosten.
De EAF in Taranto wordt gebouwd door de Duitse firma , Michel Wurth is member of the board of directors Arcelor, toeval, familie ?
Verder geldt dat de problemen in Italia niet worden opgelost met een andere eigenaar/geld schieter maar door problemen op te lossen en te accepteren dat staal efficiënter en schoner moet worden gemaakt, dit kost geld en banen.

03haR
03har, het is me nog niet duidelijk wie de eigenaar dan is van die EAF in taranto en wat gebeurt er indien arcelormittal zich terugtrekt uit de deal als die EAF die gebouwd is en dus geld gekost heeft het bezit is van arcelormittal+ het feit is die EAF op de gronden van Ilva gebouwd of niet?

Kan misschien simplistisch overkomen maar is me niet helemaal duidelijk.

Mvg.
03har
2
Tot heden heeft Arcelor betrekkelijk weinig geld in Ilva gestoken. De meeste gelden kwamen van de overheid, de Europese Unie, dan is er ook nog het in beslag genomen kapitaal van de familie Rive.
Indien Arcelor Acciaierie d’Italia verlaat zal ze 400 miljoen krijgen voor haar aandelen pakket, waarvan ze 200 miljoen zal terug storten in kas van Acciaierie. Maar zie hier de problemen die de Italiaanse overheid moet oplossen, tot op heden heeft Arcelor zich aardig weten in te dekken en heeft de overheid steeds moeten toegeven=betalen.

03haR

P.s. Voor meer detail verwijs ik je naar het oorspronkelijke koopcontract
viermeiden
1
(ABertentie -M FN-Dow Jones) ING heeft het koopadvies en het koersdoel van 35,00 euro gehandhaafd voor ArcelorMittal, in afwachting van de cijfers over het vierde kwartaal op 8 februari.

Het koersdoel waardeert ArcelorMittal op 4,2 keer het verwachte EBITDA-resultaat in 2024, wat een korting van 10 procent biedt ten opzichte van sectorgenoten in de staalindustrie

De verwachtingen voor de winst per aandeel in 2023 werden met 27 procent omlaag bijgesteld, op basis van de recente trends in de staalprijzen en kosten en de verkoop van Temirtau aan de overheid van Kazachstan.

Voor de komende jaren blijven de taxaties van ING vrijwel ongewijzigd. De omzetverwachting voor 2024 ging met 5 procent omlaag, maar de winst per aandeel met 4 procent omhoog.

Voor het vierde kwartaal van 2023 rekent ING op een EBITDA van 1,3 miljard dollar, tegen 1,9 miljard dollar in het derde kwartaal. Het lagere resultaat komt vooral door lagere marges op staal en seizoensmatige volumedalingen. Voor de komende jaren verwacht ING een EBITDA die enkele procenten lager ligt dan de consensusverwachting volgens Bloomberg.

Analist Stijn Demeester tekent daarbij aan dat er mogelijk ruimte is voor opwaartse bijstelling van de winstverwachting, als de recente verbetering in de staalprijzen zou aanhouden.

Het aandeel ArcelorMittal noteerde donderdag 0,2 procent lager op 25,37 euro.
Bangku
1
Beste forumbezoekers van Arcelor, ondanks dat Hans noodgedwongen nu ritjes op zijn motor moet maken i.p.v. ons hier van informatie te verzien, wilde hij ons toch op de hoogte brengen van nieuws. Credits naar hem straks als hij weer terug is:

ArcelorMittal set to receive as much as €1.2B in German subsidies - Handelsblatt

01:06 PM | ArcelorMittal S.A. (MT) | By: SA Editor Carl Surran, SA News Editor
Voor meer, zie link:
seekingalpha.com/news/4058669-arcelor...
mvliex 1
1
STEELBENCHMARKER PRICES January 22, 2024

Dollars per Metric Tonne -- Pct Change
(net ton) [gross ton] {Euros}

Region: USA, East of the Mississippi
Hot-rolled band: 1142 (1036) 0%
Cold-rolled coil: 1213 (1100) -15%
Standard plate: 1562 (1417) -3%
Shredded scrap*: 448 [455] -1%
#1 Heavy melting scrap: 373 [379] 2%
#1 Busheling scrap: 479 [487] -3%

Region: Mainland China***
Hot-rolled band: 476 -2%
Cold-rolled coil: 564 -2%
Rebar: 463 -3%
Standard plate: 480 -1%

Region: Western Europe
Hot-rolled band: 820 {754} 4%

Region: World Export Market
Hot-rolled band: 586 -3%

To receive SteelBenchmarker graphic and tabular price history, register as a "provider" at www.steelbenchmarker.com.
NOTES: E-mailed January 25, 2024 at 9:00 a.m. to Non-Provider Receivers. The first price release was for April 10, 2006.
If a product is not listed or a price is not indicated, fewer than ten (10) price inputs were received at this time.
Prices are: USA -- FOB mill; Western Europe and China -- Ex-works; and World Export Market -- FOB port of export. For USA steel scrap -- delivered to the steel plant. *For shredded scrap the region is "for all but the West Coast".
For product specifications go to www.steelbenchmarker.com/specifications
138 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:37
Koers 23,750
Verschil +0,210 (+0,89%)
Hoog 24,080
Laag 23,700
Volume 2.295.626
Volume gemiddeld 2.493.843
Volume gisteren 2.802.569

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront