TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Oktober 2016

6.784 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 ... 336 337 338 339 340 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Drie-traps- schreef op 24 oktober 2016 21:46:

Lange tijd het forum gevolgd en ingestapt ergens in Mei denk ik. Allereerst dank voor de vele inzichten die ik via deze weg heb gekregen. Ik hoef geen namen te noemen, jullie weten wie jullie zijn.

Ben blij nu wat terug te kunnen doen, zie volgende link van een Franse tech site. Gaat over een interview met Eric Coelingh van Volvo, drive me programma. Interview werd overigens vorige week gehouden op het HelloTomorrow event waar "Madame" ook aanwezig was.

Voor mij de bevestiging dat Volvo met HD maps van TT werkt.

www.usine-digitale.fr/article/entreti...

Google translate:
Welke technologieën zet je uit? Heeft u vertrouwen op high definition-kaarten, zoals Nvidia?
Ja, de HD kaarten één van de sleutels tot succes. We zijn al bezig met TomTom en Nvidia. We gebruiken onze PX2 Drive Drive Me programma. We hebben ook een partnerschap aangegaan met Uber om onderzoek te doen in autonomie. Maar we hebben vooral creëerde een joint venture met Autoliv, een grote fabrikant die levert beveiligingsapparatuur voor auto's. Ze maken gordels, airbags van, chips, camera's, radar ...

Thanks, keep up the good work.

@ Paulus: stop met het gedroeftoeter op twitter en het forum, je komt nogal frustrerend en zielig over.
Bedankt! Bevestigd opnieuw dat Volvo en Uber de eerste HAD-schapen zijn.
Het is nog een beetje mistig in de wei maar zo te zien is Tesla de dam ook al over.
[verwijderd]
17
quote:

Gira schreef op 25 oktober 2016 08:40:

[...]
Dat had ik ook al aangehaald. Wanneer was die subaru order nu. Kijk de order is twee maanden geleden naar buiten gebracht, maar is misschien van vorig jaar natuurlijk. Dat zou dus kunnen. Maar subaru of Nissan lijkt toch in de verste verte niet op elkaaar.
Ik heb zojuist de volgende mail naar Investor Relations gestuurd:

Goedemorgen,

Er is veel verwarring ontstaan onder beleggers door de uitspraak van uw CEO Harold Goddijn tijdens de conference call m.b.t. Q3 dat er vorig jaar een contract-win zou zijn geweest in de vorm van Nissan. In een reactie op een vraag van een belegger heeft Investor Relations aangegeven dat het om een “verspreking” zou gaan en dat de CEO Subaru in plaats van Nissan zou hebben bedoeld.

Uit een eerder antwoord van u weet ik dat de dit jaar gemelde Subaru-deal is gesloten in een eerder jaar en rekening houdend met “normale” aanlooptijden voor de effectuering van dit soort contracten zou het dan om een contract-win in 2014 of eerder moeten gaan. Dan zou het dus moeten gaan om een dubbele verspreking van uw CEO: naast de wat onwaarschijnlijke verwisseling van Subaru en Nissan bovendien het verkeerde jaar, namelijk vorig jaar (2015!) i.p.v. 2014.

Zou u om een einde te maken aan al deze onnodige verwarring rond koersgevoelige informatie een volstrekt helder antwoord willen geven op de volgende 3 vragen:

a) In welk jaar is de Subaru-deal gesloten?
b) Kunt u met 100% zekerheid uitsluiten dat er een belangrijke nog niet eerder gemelde contract-win van Nissan is geweest in de jaren 2014-2016?
c) Waarom is er geen rectificatie geplaatst van de “verspreking” van de heer Goddijn, terwijl de webcast van de CC op uw officiële site en transcripts daarvan als op Seeking Alpha voor verwarring kunnen zorgen?

Het is trouwens bijzonder jammer dat u in uw persberichten niet duidelijk aangeeft in welk “jaarcohort” een bekend gemaakte contract-win valt. Zoals u zelf ook kunt vaststellen uit de commentaren in diverse media wordt de Subaru-deal nog steeds door veel partijen geïnterpreteerd als onderdeel van de 2016 contract-wins.

Ik stuur een afschrift van deze vragen aan de VEB, omdat u mijns inziens de plicht hebt duidelijk te communiceren over koersgevoelige informatie. Indien ik niet tijdig een bevredigend antwoord op deze vragen krijg zal ik tevens een melding doen bij de AFM van deze overtreding van uw plicht tot het correct en volledig melden van koersgevoelige informatie.

KeesTom
2
quote:

xynix schreef op 25 oktober 2016 10:02:

[...]
Ik heb zojuist de volgende mail naar Investor Relations gestuurd:

Goedemorgen,

Er is veel verwarring ontstaan onder beleggers door de uitspraak van uw CEO Harold Goddijn tijdens de conference call m.b.t. Q3 dat er vorig jaar een contract-win zou zijn geweest in de vorm van Nissan. In een reactie op een vraag van een belegger heeft Investor Relations aangegeven dat het om een “verspreking” zou gaan en dat de CEO Subaru in plaats van Nissan zou hebben bedoeld.

Uit een eerder antwoord van u weet ik dat de dit jaar gemelde Subaru-deal is gesloten in een eerder jaar en rekening houdend met “normale” aanlooptijden voor de effectuering van dit soort contracten zou het dan om een contract-win in 2014 of eerder moeten gaan. Dan zou het dus moeten gaan om een dubbele verspreking van uw CEO: naast de wat onwaarschijnlijke verwisseling van Subaru en Nissan bovendien het verkeerde jaar, namelijk vorig jaar (2015!) i.p.v. 2014.

Zou u om een einde te maken aan al deze onnodige verwarring rond koersgevoelige informatie een volstrekt helder antwoord willen geven op de volgende 3 vragen:

a) In welk jaar is de Subaru-deal gesloten?
b) Kunt u met 100% zekerheid uitsluiten dat er een belangrijke nog niet eerder gemelde contract-win van Nissan is geweest in de jaren 2014-2016?
c) Waarom is er geen rectificatie geplaatst van de “verspreking” van de heer Goddijn, terwijl de webcast van de CC op uw officiële site en transcripts daarvan als op Seeking Alpha voor verwarring kunnen zorgen?

Het is trouwens bijzonder jammer dat u in uw persberichten niet duidelijk aangeeft in welk “jaarcohort” een bekend gemaakte contract-win valt. Zoals u zelf ook kunt vaststellen uit de commentaren in diverse media wordt de Subaru-deal nog steeds door veel partijen geïnterpreteerd als onderdeel van de 2016 contract-wins.

Ik stuur een afschrift van deze vragen aan de VEB, omdat u mijns inziens de plicht hebt duidelijk te communiceren over koersgevoelige informatie. Indien ik niet tijdig een bevredigend antwoord op deze vragen krijg zal ik tevens een melding doen bij de AFM van deze overtreding van uw plicht tot het correct en volledig melden van koersgevoelige informatie.


Héél goed xynix, mooi opgezette mail.
Juun
0
AB Xynix,
Dat schrijven van jou laat aan correctheid en duidelijkheid niets te wensen over.
DeZwarteRidder
0
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 25 oktober 2016 09:49:

[...]
Net als de baas van Xcite?
Jij, ZR, schijnt op diverse iex-forums bekend te zijn over je waarschuwingen voor slecht renderende bedrijven (en je lof voor bitcoin). Ik neem je daarom gedeeltelijk serieus.
Inderdaad, je hebt Zandeman genoeg gewaarschuwd over Xcite en je had gelijk. Hij was een gokker, ook met zijn teakboompjes.
Maar kort en goed: TomTom is echt wat anders dan Xcite. Basta.
TomTom en Xcite zijn TOTAAL onvergelijkbaar, maar de aandelenhypes in Xcite, GTAT en TT zijn wel vergelijkbaar.

Bij alle aandelenhypes maken de aandeelhouders elkaar gek met onzinnige prognoses, minuscule details, absurde koersverwachtingen etc. etc..
Op een gegeven moment denkt iedereen dat het geld op straat ligt en steken sommige amateurbeleggers al hun geld in dit aandeel.

Een goede psycholoog zou hier goud aan kunnen verdienen...!!
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 25 oktober 2016 10:02:

[...]
Ik heb zojuist de volgende mail naar Investor Relations gestuurd:

Goedemorgen,

Er is veel verwarring ontstaan onder beleggers door de uitspraak van uw CEO Harold Goddijn tijdens de conference call m.b.t. Q3 dat er vorig jaar een contract-win zou zijn geweest in de vorm van Nissan. In een reactie op een vraag van een belegger heeft Investor Relations aangegeven dat het om een “verspreking” zou gaan en dat de CEO Subaru in plaats van Nissan zou hebben bedoeld.

Uit een eerder antwoord van u weet ik dat de dit jaar gemelde Subaru-deal is gesloten in een eerder jaar en rekening houdend met “normale” aanlooptijden voor de effectuering van dit soort contracten zou het dan om een contract-win in 2014 of eerder moeten gaan. Dan zou het dus moeten gaan om een dubbele verspreking van uw CEO: naast de wat onwaarschijnlijke verwisseling van Subaru en Nissan bovendien het verkeerde jaar, namelijk vorig jaar (2015!) i.p.v. 2014.

Zou u om een einde te maken aan al deze onnodige verwarring rond koersgevoelige informatie een volstrekt helder antwoord willen geven op de volgende 3 vragen:

a) In welk jaar is de Subaru-deal gesloten?
b) Kunt u met 100% zekerheid uitsluiten dat er een belangrijke nog niet eerder gemelde contract-win van Nissan is geweest in de jaren 2014-2016?
c) Waarom is er geen rectificatie geplaatst van de “verspreking” van de heer Goddijn, terwijl de webcast van de CC op uw officiële site en transcripts daarvan als op Seeking Alpha voor verwarring kunnen zorgen?

Het is trouwens bijzonder jammer dat u in uw persberichten niet duidelijk aangeeft in welk “jaarcohort” een bekend gemaakte contract-win valt. Zoals u zelf ook kunt vaststellen uit de commentaren in diverse media wordt de Subaru-deal nog steeds door veel partijen geïnterpreteerd als onderdeel van de 2016 contract-wins.

Ik stuur een afschrift van deze vragen aan de VEB, omdat u mijns inziens de plicht hebt duidelijk te communiceren over koersgevoelige informatie. Indien ik niet tijdig een bevredigend antwoord op deze vragen krijg zal ik tevens een melding doen bij de AFM van deze overtreding van uw plicht tot het correct en volledig melden van koersgevoelige informatie.


Dikke AB Xynix

We moeten ze het vuur aan de schenen leggen, ze maken er een potje van stelletje arrogante bestuurders !
KeesTom
0
Hoe meer mensen een mail sturen, hoe meer ze achter hun oren zullen krabben bij tomtom...
DeZwarteRidder
0
quote:

xynix schreef op 25 oktober 2016 10:02:

[...]
Ik heb zojuist de volgende mail naar Investor Relations gestuurd:

Goedemorgen,

Er is veel verwarring ontstaan onder beleggers door de uitspraak van uw CEO Harold Goddijn tijdens de conference call m.b.t. Q3 dat er vorig jaar een contract-win zou zijn geweest in de vorm van Nissan. In een reactie op een vraag van een belegger heeft Investor Relations aangegeven dat het om een “verspreking” zou gaan en dat de CEO Subaru in plaats van Nissan zou hebben bedoeld.

Uit een eerder antwoord van u weet ik dat de dit jaar gemelde Subaru-deal is gesloten in een eerder jaar en rekening houdend met “normale” aanlooptijden voor de effectuering van dit soort contracten zou het dan om een contract-win in 2014 of eerder moeten gaan. Dan zou het dus moeten gaan om een dubbele verspreking van uw CEO: naast de wat onwaarschijnlijke verwisseling van Subaru en Nissan bovendien het verkeerde jaar, namelijk vorig jaar (2015!) i.p.v. 2014.
Zou u om een einde te maken aan al deze onnodige verwarring rond koersgevoelige informatie een volstrekt helder antwoord willen geven op de volgende 3 vragen:
a) In welk jaar is de Subaru-deal gesloten?
b) Kunt u met 100% zekerheid uitsluiten dat er een belangrijke nog niet eerder gemelde contract-win van Nissan is geweest in de jaren 2014-2016?
c) Waarom is er geen rectificatie geplaatst van de “verspreking” van de heer Goddijn, terwijl de webcast van de CC op uw officiële site en transcripts daarvan als op Seeking Alpha voor verwarring kunnen zorgen?
Het is trouwens bijzonder jammer dat u in uw persberichten niet duidelijk aangeeft in welk “jaarcohort” een bekend gemaakte contract-win valt. Zoals u zelf ook kunt vaststellen uit de commentaren in diverse media wordt de Subaru-deal nog steeds door veel partijen geïnterpreteerd als onderdeel van de 2016 contract-wins.
Ik stuur een afschrift van deze vragen aan de VEB, omdat u mijns inziens de plicht hebt duidelijk te communiceren over koersgevoelige informatie. Indien ik niet tijdig een bevredigend antwoord op deze vragen krijg zal ik tevens een melding doen bij de AFM van deze overtreding van uw plicht tot het correct en volledig melden van koersgevoelige informatie.

Een compleet overbodige en onzinnige email met onzinnige vragen.
Vooral het laatste stukje is belachelijk.
Het antwoord zal waarschijnlijk teleurstellend zijn, maar als je wel gedetailleerd antwoord krijgt dan weet je nog niks waar je wat aan hebt.
[verwijderd]
0
@Xynix, het kanaliseert de onvrede dus daarvoor bedankt. Maar ik ken de eenregelige reactie die jij ook gaat krijgen naar alle waarschijnlijkheid, al bijna uit mijn hoofd :-(
[verwijderd]
0
quote:

Hik schreef op 25 oktober 2016 10:15:

@Xynix, het kanaliseert de onvrede dus daarvoor bedankt. Maar ik ken de eenregelige reactie die jij ook gaat krijgen naar alle waarschijnlijkheid, al bijna uit mijn hoofd :-(
Dan gaat er een melding naar de AFM, zoals ik aangeef in mijn mail. Meer kunnen we niet doen. Maar deze vragen zijn volstrekt legitiem na de door HG zelf gecreëerde verwarring!
Balimoney
0
quote:

xynix schreef op 25 oktober 2016 10:02:

[...]
Ik heb zojuist de volgende mail naar Investor Relations gestuurd:

Goedemorgen,

Er is veel verwarring ontstaan onder beleggers door de uitspraak van uw CEO Harold Goddijn tijdens de conference call m.b.t. Q3 dat er vorig jaar een contract-win zou zijn geweest in de vorm van Nissan. In een reactie op een vraag van een belegger heeft Investor Relations aangegeven dat het om een “verspreking” zou gaan en dat de CEO Subaru in plaats van Nissan zou hebben bedoeld.

Uit een eerder antwoord van u weet ik dat de dit jaar gemelde Subaru-deal is gesloten in een eerder jaar en rekening houdend met “normale” aanlooptijden voor de effectuering van dit soort contracten zou het dan om een contract-win in 2014 of eerder moeten gaan. Dan zou het dus moeten gaan om een dubbele verspreking van uw CEO: naast de wat onwaarschijnlijke verwisseling van Subaru en Nissan bovendien het verkeerde jaar, namelijk vorig jaar (2015!) i.p.v. 2014.

Zou u om een einde te maken aan al deze onnodige verwarring rond koersgevoelige informatie een volstrekt helder antwoord willen geven op de volgende 3 vragen:

a) In welk jaar is de Subaru-deal gesloten?
b) Kunt u met 100% zekerheid uitsluiten dat er een belangrijke nog niet eerder gemelde contract-win van Nissan is geweest in de jaren 2014-2016?
c) Waarom is er geen rectificatie geplaatst van de “verspreking” van de heer Goddijn, terwijl de webcast van de CC op uw officiële site en transcripts daarvan als op Seeking Alpha voor verwarring kunnen zorgen?

Het is trouwens bijzonder jammer dat u in uw persberichten niet duidelijk aangeeft in welk “jaarcohort” een bekend gemaakte contract-win valt. Zoals u zelf ook kunt vaststellen uit de commentaren in diverse media wordt de Subaru-deal nog steeds door veel partijen geïnterpreteerd als onderdeel van de 2016 contract-wins.

Ik stuur een afschrift van deze vragen aan de VEB, omdat u mijns inziens de plicht hebt duidelijk te communiceren over koersgevoelige informatie. Indien ik niet tijdig een bevredigend antwoord op deze vragen krijg zal ik tevens een melding doen bij de AFM van deze overtreding van uw plicht tot het correct en volledig melden van koersgevoelige informatie.


Slechts een geringe kans dat ze dit lezen, de komende 3 dagen liggen ze nog dubbel over het laatste mailtje van Gira.
KeesTom
1
quote:

Balimoney schreef op 25 oktober 2016 10:18:

[...]

Slechts een geringe kans dat ze dit lezen, de komende 3 dagen liggen ze nog dubbel over het laatste mailtje van Gira.
Dat denk ik ook, maar dat interesseert mee geen ene moer....als er maar een belletje gaat rinkelen...
DeZwarteRidder
0
quote:

Gira schreef op 25 oktober 2016 10:12:

Hoe meer mensen een mail sturen, hoe meer ze achter hun oren zullen krabben bij tomtom...
In de wandelgangen heb ik vernomen dat ze extra personeel gaan aannemen om alle e-mails van boze aandeelhouders te kunnen beantwoorden.
[verwijderd]
1

TomTom doet helemaal niks en AFM nog minder.

Zo is de situatie voor de aandeelhouders van TomTom nu. Pijnlijk.

Misschien kan Justin ons nog wat extra worsten en prettige vergezichten voorhouden?

Grey01
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 25 oktober 2016 10:07:

[...]
TomTom en Xcite zijn TOTAAL onvergelijkbaar, maar de aandelenhypes in Xcite, GTAT en TT zijn wel vergelijkbaar.

Bij alle aandelenhypes maken de aandeelhouders elkaar gek met onzinnige prognoses, minuscule details, absurde koersverwachtingen etc. etc..
Op een gegeven moment denkt iedereen dat het geld op straat ligt en steken sommige amateurbeleggers al hun geld in dit aandeel.

Een goede psycholoog zou hier goud aan kunnen verdienen...!!
Is er een hype aan de gang bij Tom2? Leg eens uit hoe dat zit. Ik merk er niets van.
KeesTom
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 25 oktober 2016 10:22:

[...]
In de wandelgangen heb ik vernomen dat ze extra personeel gaan aannemen om alle e-mails van boze aandeelhouders te kunnen beantwoorden.

Nog meer personeel??? Whaaaa....dat kan toch niet......zal eens een mail sturen.....:)
DeZwarteRidder
0
quote:

Grey01 schreef op 25 oktober 2016 10:24:

[...]
Is er een hype aan de gang bij Tom2? Leg eens uit hoe dat zit. Ik merk er niets van.
Je zit middenin het 'naspel'.....
[verwijderd]
0
Dank xynix, blij te zien dat je realistischer naar dit bedrijf kijkt dan een jaar geleden toen ik e.e.a. door begon te krijgen en mij opeens een hoge zuurgraad werd verweten omdat ik die 30€ niet zag zitten na de slechtst mogelijke uitkomst van de HERE verkoop. Sinds lange tijd een ab van mij!
6.784 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 262 263 264 265 266 267 268 269 270 271 272 ... 336 337 338 339 340 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront