TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM SEPTEMBER 2016

4.714 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 232 233 234 235 236 » | Laatste
NewKidInTown
2
Koers van T2 stijgt vandaag harder dan de AMX en de omzet gaat circa 2 x normaal worden. Dat is een goed teken, misschien komt het door het nieuws vandaag, hoewel het voor een deel al in de orderboeken was opgenomen, dat dan weer wel.
Dat ze elke dag zo kunnen blijven performen, dat weet ik zeker van niet.
[verwijderd]
1
quote:

KidBackInTown schreef op 21 september 2016 17:31:

Koers van T2 stijgt vandaag harder dan de AMX en de omzet gaat circa 2 x normaal worden. Dat is een goed teken, misschien komt het door het nieuws vandaag, hoewel het voor een deel al in de orderboeken was opgenomen, dat dan weer wel.
Dat ze elke dag zo kunnen blijven performen, dat weet ik zeker van niet.
Je kan daarboven nog niet eens een % stijging verwerken.

Tom2 +0,71%
AMX +0,72%

Daarnaast voorspelde je dat Tom2 richting 2 euro ging toen het op 6 stond.
Het is juist de andere kant op gegaan.
NewKidInTown
1
quote:

Wervel Wind schreef op 21 september 2016 17:38:

[...]
Je kan daarboven nog niet eens een % stijging verwerken.

Tom2 +0,71%
AMX +0,72%

Je hebt gelijk, bij de eindveiling AMX weer hoger en T2 stelde teleur in de eindveiling, kennelijk vond de handel het mooi genoeg geweest. Mijn posting was ook voor de eindveiling.
Chameleon
1
www.panorama.it/panorama-tv/lifestyle...

Toch leuk... [google translate]

TomTom Vio - proof
Difficult to invent something new and innovative in the world of surfers for road mobility: TomTom has succeeded and presented the new VIO an indispensable tool for all scooter riders. In fact the first navigator to the scooter. And we tried it for you.

First surprising ease of use. TomTom Vio is applied on the mirror rod, interlocking so that it can be easily removed during the stop. It is clearly visible and sensitive to the touch even when wearing gloves. A screen with a round design that shows the direction but also warn of speed cameras and traffic jams in the vicinity.

An app to download on your smartphone allows you to hear voice prompts, and the suggested directions. All in the greatest simplicity and convenience.

Another interesting feature is the call warning that appears on the screen indicating the name of the call. Of course it is waterproof you can use it in the most extreme weather conditions.

A useful object, simple, new, attractive appearance also comfortable to use, simple and above all useful.
Chameleon
13
www.journalauto.com/lja/article.view/...

heel interessant!

o.a.

"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."

"Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
tatje
2
harrysnel
4
quote:

KidBackInTown schreef op 21 september 2016 17:43:

[...]

Je hebt gelijk, bij de eindveiling AMX weer hoger en T2 stelde teleur in de eindveiling, kennelijk vond de handel het mooi genoeg geweest. Mijn posting was ook voor de eindveiling.
Wie geeft er nu een ab-tje voor deze onzin?

AMX ging +0,89 eindveiling in en sluit +0,72....dat is lager.

Je kunt ook gewoon je mond houden als je het niet volgt. Dat oppervlakkige geneuzel van jou past niet op dit forum en als de moderator het een goed idee vindt om op deze manier clicks te genereren.......dom idee. Op heel korte termijn wellicht wat extra aandacht voor dit draadje maar funest voor de inhoudelijke discussie die hier dikwijls gevoerd wordt.

Eetze allen.

Edit: AB Chameleon zeker interessant.
seren
0
quote:

Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52:

www.journalauto.com/lja/article.view/...

heel interessant!

o.a.

"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."
en uitbreiding met Fiat, dus Chrysler
en Parijs in HD ;)
[verwijderd]
0
quote:

Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52:

www.journalauto.com/lja/article.view/...

heel interessant!

o.a.

"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."

"Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
JA. Under what sign are you going to put the Paris Motor Show 2016?
AS. I think we will place it under the sign of this pivotal period that I just described. This phase, which takes us from traditional navigation, the one that made ??us successful, navigation of high definition, in response to the expectations of manufacturers, autonomous vehicle revolution. The Paris will be the opportunity to demonstrate our latest technology.

JA. And how much will it translate in the World 2016?
AS. There will be strong advertisements in the World, which concern both enlargements in scope as new contracts. Take the example of Fiat. We work long with the group and, since we integrated Alfa Romeo and Lancia. Soon, TomTom will have products for other vehicles of Fiat Chrysler Group. We discuss also with Asian manufacturers such as Nissan and Toyota, among others.
Mojo
1
NewKidInTown
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
1
quote:

KidBackInTown schreef op 21 september 2016 18:12:

[Modbreak IEX: Gelieve inhoudelijk te reageren, bericht is bij dezen verwijderd. Laatste waarschuwing.]
hehe bedankt, ik wou net straattaal gaan gebruiken wat mij waarschijnlijk op een verwijdering zou komen te staan. mvrgr japierabo
Tom3
0
quote:

Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52:

www.journalauto.com/lja/article.view/...

heel interessant!

o.a.

"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."

"Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
In ieder geval zijn ze in 2017 ook nog gebonden aan het maken van kosten voor HD kaarten in Europa en de VS. Komt het Bosch/ADAS systeem pas in 2018?
KeesTom
2
In het Nederlands voor kidbackintown. .

TomTom: "De uitbreiding testen zones van onze klanten"
Een paar dagen in Parijs, Antoine Saucier, directeur van de Automotive divisie van TomTom, sprak over de projecten gevoed door de cartograaf. Het menu wordt weergegeven duidelijk autonoom rijden en subtiliteiten, met inbegrip van de komende uitbreiding van de high definition dekking. Onderhoud.
0abonneren
TIJDSCHRIFT VOOR AUTO. Zes maanden na de laatste ontmoeting met de Journal de l'Automobile , wat is de stand van zaken in de wereld van de cartografie?
ANTOINE SAUCIER. Het landschap wordt duidelijk. Na een periode van exploratie en onderzoek, iedereen vindt zijn plaats. Het is duidelijk dat de afbeelding een belangrijke rol in de toekomst van de auto en twee concurrenten, wiens strategie te ondersteunen fabrikanten TomTom en hier geïdentificeerd en versterkt hun positie houdt. Kom de opeenvolgende fasen van de instelling samen verschillende technologieën voor de autonome auto werkt en de gebruiker onderwijs. We merken op dit punt in het verhaal weer alles convergeert naar het in kaart brengen als een autonoom voertuig aanvankelijk een bestemming nodig.
JA. Wij begrijpen dat voor u ook, mens-machine-interface zal een cruciale rol te houden?
AS. Sterker nog, het zal het voertuig begrijpelijk te maken. Neem een voorbeeld: vul de plaats van bestemming, de bestuurder heeft de keuze tussen verschillende paden. Het systeem zal dan in staat zijn om uit te leggen dat het verschil in de tijd tussen het gedrag dat hij zal genieten kan liggen. Misschien is de chauffeur zal hij de voorkeur aan een langere afstand, maar laat haar handen vrij, als het niet voor de tijd wordt ingedrukt. Het algoritme zal complexer, maar tegenover moeten we eenvoudig voor de gebruiker blijven. Dat is een van de nieuwe uitdagingen als we willen dat de tewerkstelling van functies aan te moedigen.
JA. Zijn er nog andere zaken die u gerealiseerd?
AS. Wanneer een bestuurder rijdt, geven we hem instructies, maar wanneer het voertuig alleen wordt aangedreven, moeten we uitleg over de gemaakte keuzes, en geruststelling te maken. Dus we zullen moeten om oplossingen te vinden.
JA. Met dit in het achterhoofd, je onderzoek ze je duwen om partnerships in de HMI te overwegen?
AS. We zien de fabrikanten verken de paden van de intelligente verlichting in interieurs. Dit is niet direct gerelateerd aan de autonome auto, maar we proberen om ons te communiceren met dergelijke oplossingen als we konden innovaties zoals verlichting berekend op de verkeersstroom of, nog belangrijker te maken over het beheer gebieden overgang van de autonome rijden en handmatig rijden. Dat wil zeggen dat de wagen zal de cartografische data die de bestuurder moet voorbereiden weer controle.
JA. Onder welke teken ga je de Paris Motor Show 2016 te zetten?
AS. Ik denk dat we het te plaatsen in het teken van deze cruciale periode die ik zojuist beschreven. Deze fase, die ons van de traditionele navigatie, degene die ons succesvol gemaakt, navigatie van high definition, in reactie op de verwachtingen van de fabrikanten, autonoom voertuig revolutie. De Paris krijgt de gelegenheid om onze nieuwste technologie demonstreren.
JA. Het nieuws was vrij rustig aan deze kant, hoe zit van s contract ondertekenen?
AS. Vorig jaar hadden we een doelstelling van 100 miljoen euro orderintake en kwam uit op ongeveer 300 miljoen euro. We zijn in een groeifase, in termen van resultaten en commando. De Europese markt pikt een beetje. Er zijn nieuwe lanceringen, zoals PSA.
JA. Met meer hoogte, hoe dynamiek is de markt?
AS. We wonnen een contract met Volvo het leveren van software, het in kaart brengen en diensten wereldwijd, in een visioen dat wij weten, dat het verminderen van het aantal sterfgevallen nul. Een belangrijke markt veroveren. Ik denk dat er een echt partnerschap gebouw momentum. Industriële berekenen projecten op de lange termijn. Alles wat we in infotainment resultaat van deze visionaire logica hebben opgebouwd en vindt een natuurlijke afvoer in de autonome voertuig. Het voordeel is dat we niet losgekoppeld en verwachtingen van de klant.
JA. En hoeveel gaat het vertalen in de World 2016?
AS. Er zal een sterke reclame in de wereld, die betrekking hebben op zowel uitbreidingen in omvang als nieuwe contracten. Neem het voorbeeld van Fiat. Wij werken al lang met de groep en, aangezien we geïntegreerde Alfa Romeo en Lancia. Binnenkort zal TomTom producten voor andere voertuigen van de Fiat Chrysler Groep. We bespreken ook met Aziatische fabrikanten zoals Nissan en Toyota, onder anderen.
JA. Sinds UNOCI plaatsvond, overheden geven experimentele mogelijkheden van autonoom voertuig, wat hij bij TomTom verwacht?
AS. We kijken ernaar uit om deze wetgevende ontwikkelingen, gerealiseerd in de tijd. Als een partij die zich bezighouden met autonome rijden, zullen we mededelingen te maken op dit gebied. We kunnen de test zones van onze klanten uit te breiden.
JA. Zal het, bijvoorbeeld, een kaart van Parijs in high definition voor het WK?
AS. Bijvoorbeeld (glimlach).
JA. Hoe machtig de groep, investering capaciteiten zijn niet oneindig. Wat zijn uw strategische trade-offs?
AS. We zijn gericht op de ontwikkeling van de gebieden. We hebben het tot nu toe twintig Amerikaanse staten en een deel van Duitsland. TomTom wil alle belangrijke wegen in de VS en Europa te dekken voor het einde van 2017. We kiezen de assen volgens onze overtuigingen en eisen van klanten. In feite is dit geen probleem dekking, maar irrelevant. Ik wil de komst van de robot taxi's die zullen uitnodigen om zich te concentreren op specifieke gebieden, zodat we weten te tonen.
JA. Precies, kan uw afspraken met Volvo, dat is een partnerschap aangegaan met Uber om robot taxi's te ontwerpen, uit te breiden buiten Pittsburg?
AS. Ja, duidelijk, dat niet uit te sluiten.
JA. Waar zijn we in de oprichting van een data-formaat?
AS. TomTom is altijd open geweest, vandaar onze bijdrage in het consortium NDS. Deze technologie is volwassen grootte. Nu blijft hoe het werk van elk van de componenten zo zal toestaan ??dat alles werkt.
JA. Wat zijn de obstakels?
AS. Er is geen slot, maar een R & D-werk dat kost tijd. Niets ongewoons. Natuurlijk, het blijft een deel van industrieel geheim dat de expertise beschermt, maar in de autonome betrokken voertuig interconnectie dan alles wat ooit heeft gemaakt.
JA. Meer persoonlijk, wat is uw geloof?
AS. Ik ben ervan overtuigd dat de standaard globale moet zijn. Het is niet denkbaar dat autonome voertuigen nemen noties van regionaliteit, per continent of land. Dan denk ik dat er een overgangsfase met een geleidelijke integratie van technologieën, met uitzondering van robot-taxi's, die zal aankomen in hun definitieve vorm, dat wil zeggen zonder chauffeur.
[verwijderd]
0

dit is een super sterk stuk
let wel de Mondial is de Parijse motorshow en niet de wereld ( voor vertaling)
en de annonces zijn niet advertenties op wereldschaal, het gaat over order intake voor TomTom ( wederom voor vertaling)

dit is een ijzersterk stuk informatie
Nait Soesen
0
quote:

Chameleon schreef op 21 september 2016 17:52:

www.journalauto.com/lja/article.view/...

heel interessant!

o.a.

"Nous discutons par ailleurs avec les constructeurs asiatiques, tels que Nissan et Toyota, entre autres."

"Il y aura des annonces fortes au Mondial, qui concernent aussi bien des élargissements de périmètre que des nouveaux contrats."
AB.
Deze meneer Antoine Saucier verteld meer in een interview, dan HG in heel jaar. :)
KeesTom
0
quote:

potpourri schreef op 21 september 2016 18:42:

dit is een super sterk stuk
let wel de Mondial is de Parijse motorshow en niet de wereld ( voor vertaling)
en de annonces zijn niet advertenties op wereldschaal, het gaat over order intake voor TomTom ( wederom voor vertaling)

dit is een ijzersterk stuk informatie

Ja wies. ...uitbreiding Fiat. ...en oa Nissan en Toyota. ....that looks good to me....succes!
KeesTom
0
quote:

Chameleon schreef op 21 september 2016 19:01:

ik ga voor GM in Parijs (in de vorm van Opel)
Die ook ja....:) en wie weet wat nog meer....
4.714 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 121 122 123 124 125 126 127 128 129 130 131 ... 232 233 234 235 236 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 09:48
Koers 5,860
Verschil +0,080 (+1,38%)
Hoog 5,890
Laag 5,800
Volume 63.775
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 475.734

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront