TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM OKTOBER 2015

3.218 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 157 158 159 160 161 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Girakian1 schreef op 22 oktober 2015 10:28:

Het gaat weer lekker hier. ...pfff..lijkt wel een kinderklas.....
Ik reageer hier even op Girakian. Met mijn post was inhoudelijk niets mis maar deze werd kennelijk verwijderd omdat ik naar de post daarvoor verwees. Een positieve reactie over TT en kritiek op de constant door iemand belaagde Goddijn is kennelijk verboden.

[verwijderd]
0
Zeg Moneymaker, begrijp ik het goed als ik uit het koersverloop van vandaag opmaak dat het management zojuist heel even iets goeds gedaan moet hebben?
hvasd2
0
quote:

JanK1 schreef op 22 oktober 2015 10:34:

Je zal vandaag Besi maar in porto hebben
Dat heb ik vaker gehoord !
[verwijderd]
0
quote:

xynix schreef op 22 oktober 2015 10:29:

[...]
Grappig! Als reactie op welke tweet?

Mijn vertaling zou zijn geweest: Patience is een deugdzaam kaartspel ;-) !!

Of op zijn Vlaams: "Patience is kuis!"
LOL, maar ik ben geen kaarter.
Ging over de tweet van TT: 7 days left until our next big event... #AnyIdea?

Ik had gevraagd wat het was, want de 7 dagen waren voorbij.

Je kunt dat zien bij het kopje 'tweets en antwoorden'.

[verwijderd]
0
quote:

hvasd2 schreef op 22 oktober 2015 10:36:

[...]

Dat heb ik vaker gehoord !
Is zo, toch een beetje jaloers denk ik zo maar :-)

Maar wie weet gaan we dat hier ook nog eens beleven.
[verwijderd]
1
quote:

JanK1 schreef op 22 oktober 2015 10:33:

[...]

Ik reageer hier even op Girakian. Met mijn post was inhoudelijk niets mis maar deze werd kennelijk verwijderd omdat ik naar de post daarvoor verwees. Een positieve reactie over TT en kritiek op de constant door iemand belaagde Goddijn is kennelijk verboden.

Gebruik daarvoor dan de niet OK knop....die is er niet voor niets....heb ik gedaan, en werd gelijk weg gehaald. ..
[verwijderd]
0
quote:

Girakian1 schreef op 22 oktober 2015 10:51:

[...]

Gebruik daarvoor dan de niet OK knop....die is er niet voor niets....heb ik gedaan, en werd gelijk weg gehaald. ..
Ik had altijd de indruk dat dit niet uitmaakt maar ik zal er aan denken
Juun
0
quote:

JanK1 schreef op 22 oktober 2015 10:34:

Je zal vandaag Besi maar in porto hebben
Besi asmi en and zijn 2 3 en 4 in mijn portefeuille. En ik ben heel geduldig vind ik zelf.
[verwijderd]
0
quote:

Cain Velasquez schreef op 22 oktober 2015 10:55:

www.automotiveworld.com/analysis/can-...

Can TomTom compete with the Daimler-BMW-Audi mapping consortium?
Las dat ook, jammer dat ik niet het hele artikel kan lezen. Jij wel?
[verwijderd]
0
quote:

Vici schreef op 22 oktober 2015 10:57:

[...]
Las dat ook, jammer dat ik niet het hele artikel kan lezen. Jij wel?

Helaas alleen voor members.
NabeursInfoCorrectKaderen
0
quote:

Cain Velasquez schreef op 22 oktober 2015 10:55:

www.automotiveworld.com/analysis/can-...

Can TomTom compete with the Daimler-BMW-Audi mapping consortium?
Ben ook wel benieuwd wat daarin staat. Mijn vrees is dat ze zelf al klaar zijn met een real-time systeem en dat ze nu alle audi's, bmw's en mercedessen gaan uitrusten met een update systeem om de cloud bij te werken. Als ook VW daarbij hoort dan hebben ze wel een hele goedkope en slimme manier om de basiskaarten te updaten.

Over HAD hebben we het dan natuurlijk nog niet, hiervoor heeft Tom2 op dit moment de beste troeven in handen.
[verwijderd]
0
quote:

famel schreef op 22 oktober 2015 11:21:

[...]

Ben ook wel benieuwd wat daarin staat. Mijn vrees is dat ze zelf al klaar zijn met een real-time systeem en dat ze nu alle audi's, bmw's en mercedessen gaan uitrusten met een update systeem om de cloud bij te werken. Als ook VW daarbij hoort dan hebben ze wel een hele goedkope en slimme manier om de basiskaarten te updaten.
Dan hadden ze dat allang hoog en breed van de toren geblazen. Dat hebben ze dus duidelijk niet.
[verwijderd]
0
quote:

famel schreef op 22 oktober 2015 11:21:

[...]

Ben ook wel benieuwd wat daarin staat. Mijn vrees is dat ze zelf al klaar zijn met een real-time systeem en dat ze nu alle audi's, bmw's en mercedessen gaan uitrusten met een update systeem om de cloud bij te werken. Als ook VW daarbij hoort dan hebben ze wel een hele goedkope en slimme manier om de basiskaarten te updaten.

Over HAD hebben we het dan natuurlijk nog niet, hiervoor heeft Tom2 op dit moment de beste troeven in handen.
A) Here loopt 2-3 jaar achter op het reatime maps platform van tomtom.

B) De drie Duitse autofabrikanten hebben nog een flinke weg te gaan voordat ze uberhaupt toestemming krijgen vanuit Brussel om Here over te nemen.

C) Vervolgens moet here - na die goedkeuring - eerst nog reorganiseren. Ik neem niet aan dat het hoofdkantoor in Chicago blijft als de drie Duitsers eigenaar worden. Wat gebeurt er dan met senior management? En verandert de strategie in het non-automotive segment. (Consumer) stoppen ze daarmee? Wat betekent aansturing at arms length in de praktijk? Heeft Dieselgate nog impact op de focus en investeringsbereidheid vanuit de Duitsers?

Ik zou me hier dus niet zo'n zorgen over maken, ik denk dat de voorsprong van tomtom eerder toeneemt dan afneemt, want nu het platform eenmaal staat is dat een vliegwiel. Goddijn gaf dat ook aan in de call, de fabriek is af en nu meer focus op tools en machine learning.
[verwijderd]
2
Bij BESI weet het bestuur hoe het moet..kan prutser HG een puntje aan zuigen met zijn zelfverrijking en nul komma nul aandeelhouderswaarde / creatieve boekhouden. BESI met dikke winst eruit:-) TT ondanks alle koersdoel verhogingen niet vooruit te branden..laag volume spelletjes weer in volle gang.

HG zit in de afwachtende modus wat HERE en de autobouwers gaan doen ipv het aandeel (nu het moment er is) een stevige impuls te geven en klaar te maken voor de volgende stap (zelfstandig met aparte notering Telematics / opsplitsing cq verkoop onderdelen). Helaas is HG geen "Steve Jobs" of "Elon Musk":-(

Helft TT eruit..vandaag wederom wat Apple oppakken.

[verwijderd]
0
quote:

positive schreef op 22 oktober 2015 13:53:

Bij BESI weet het bestuur hoe het moet..kan prutser HG een puntje aan zuigen met zijn zelfverrijking en nul komma nul aandeelhouderswaarde / creatieve boekhouden. BESI met dikke winst eruit:-) TT ondanks alle koersdoel verhogingen niet vooruit te branden..laag volume spelletjes weer in volle gang.

HG zit in de afwachtende modus wat HERE en de autobouwers gaan doen ipv het aandeel (nu het moment er is) een stevige impuls te geven en klaar te maken voor de volgende stap (zelfstandig met aparte notering Telematics / opsplitsing cq verkoop onderdelen). Helaas is HG geen "Steve Jobs" of "Elon Musk":-(

Helft TT eruit..vandaag wederom wat Apple oppakken.

Eens met je eerste alinea aandeelhouders bijten op een houtje.
Je had ze beter ff wat later kunnen verkopen.:-(
[verwijderd]
0
quote:

VOORTS schreef op 22 oktober 2015 14:19:

[...]

Eens met je eerste alinea aandeelhouders bijten op een houtje.
Je had ze beter ff wat later kunnen verkopen.:-(
Dat is waar, kijk maar eens wat een herstel nu weer € 0,27 hoger dan daglaag

Zal ook de schuld van Goddijn wel zijn :-)
3.218 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 119 120 121 122 123 124 125 126 127 128 129 ... 157 158 159 160 161 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 10 mei 2024 17:35
Koers 5,550
Verschil -0,035 (-0,63%)
Hoog 5,625
Laag 5,550
Volume 204.317
Volume gemiddeld 274.514
Volume gisteren 141.944

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront