TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom week 49

1.455 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 67 68 69 70 71 72 73 » | Laatste
Meryntje
0
quote:

DirkFrank schreef op 12 december 2014 14:00:

ik probeer me dat dan voor te stellen...een man met een poepkleurig kabeltruitje, een versleten ribbroek en afgetrapte pantoffels.
Moeders loopt met de poetsdoek en de stofzuiger te sloven. Gooit een fles bleek in de toiletpotten en vergeet onder de randjes te poetsen.
Op z'n kamer zit ie achter de stoffige boekenkast op een computer van 10 jaar oud met windows ME. Grote kast met externe harde schijf. 24k modem staat er nog op..
Hij heeft 1 site in z'n browser open IEX en die staat permament op het TomTom forum...Wat moet je daar toch altijd op KRIJST z'n vrouw. Die met de deur slaar en naar de Dekamarkt afreist. Hamlappen want het is vrijdag. Slavinken voor zaterdag en zondag halen we wel bamipangang bij de chinees.
Er hangen grote posters aan de muur van James Bond en natuurfoto's van oudehandsdierenpark. De pirellikalender ligt onder z'n bureaukastje en in het kastje heeft hij een rol keukenpapier...zogenaamd om het scherm mee schoon te maken..Regelmatig tikt hij een zin of twee. Meer niet. Hij is vrijwel ongeletterd en zijn gedachteontwikkeling is beperkt.
En hij past keurig in de trollenbak.

Groet uit Grunn.
[verwijderd]
0
HG kan makkelijk vandaag komen met een PB.
Het is toch geen weer om te zeilen.

Dirk (Lionheart)
[verwijderd]
0
quote:

Bosporus schreef op 12 december 2014 11:53:

Het bedrijf voelde zich niet genoodzaakt het abusievelijk verspreide nieuws publiekelijk te corrigeren. Het individueel beantwoorden van analisten, beleggers en media zou afdoende moeten zijn, aldus TomTom.

=========================================================

Ik stoor me het meeste aan deze twee zinnen. Het komt er kortweg op neer, dat TomTom totaal niet geinteresseerd is om de beleggers op juistheid en duidelijkheid publiekelijk te informeren. Wachten dus gewoon af totdat de kleine belegger zelf gaat piepen bij IR, om ze vervolgens met nietszeggende en vooral vage antwoorden met een kluitje in het riet te sturen.

Communicatie is nooit het sterkste punt van TomTom geweest.
Een apart persbericht om het bericht te ontkrachten wordt breder opgepikt. En dat is niet de wens van TT. Zij vinden de relaties (Volkswagen, Apple) belangrijker dan de nieuwsgierige aandeelhouders. Geef ze eens ongelijk. Alleen wij vinden het wel belangrijk, omdat de beurs zo kortetermijn en nieuwtjes gedreven is, versterkt door mensen die handelen op trade signalen (TA). Het leed is nu al geleden: gisteren technische bodem getest.

Als TomTom wel het persbericht twee weken geleden had uitgebracht had je een heel ander sentiment gehad en niet de duikvlucht waarbij de laatste anderhalve maand bijna 80% van de handelsdagen voor TomTom in het rood sluit. TomTom zelf heeft daar ook niet echt een boodschap aan, het is eerder jammer dat het zo werkt op de beurs tegenwoordig. Dat er weinig interesse is in strategie en dat alles draait om het nieuws van de dag of van het uur. Zie mijn bericht met artikel CEO Unilever. www.mckinsey.com/insights/sustainabil...
[verwijderd]
0
quote:

Dirk R. Wijnen schreef op 12 december 2014 14:30:

HG kan makkelijk vandaag komen met een PB.
Het is toch geen weer om te zeilen.

Dirk (Lionheart)
Juist wel ,lekker veel wind, gaat net zo snel voorruit als de koers van TT.
VanillaSky
0
Het eventuele PB over de deal (als die rond is) komt wanneer TT/VW dat wil/mag, geloof niet dat de brief van de VEB daar iets aan gaat veranderen. Misschien heeft TT wel contractueel vastliggen wanneer het nieuws naar buiten mag komen. Ik vermoed dat het hetzelfde is als bij de Apple deal, uiteindelijk zal er wel iets over worden vermeld maar zo min mogelijk, zo werkt dat nou eenmaal. TT is de (kleine) toeleverancier en VW/Apple dicteren op dat soort vlakken de voorwaarden.
Leeuw 007
0
quote:

Bosporus schreef op 12 december 2014 13:49:

[...]

Het kan aan me r..t roesten wat jij vindt
Het is niet wat ik vindt.Maar wat TomTom vindt.
Beter lezen zou ik zeggen.
[verwijderd]
0
quote:

VanillaSky schreef op 12 december 2014 14:59:

Het eventuele PB over de deal (als die rond is) komt wanneer TT/VW dat wil/mag, geloof niet dat de brief van de VEB daar iets aan gaat veranderen. Misschien heeft TT wel contractueel vastliggen wanneer het nieuws naar buiten mag komen. Ik vermoed dat het hetzelfde is als bij de Apple deal, uiteindelijk zal er wel iets over worden vermeld maar zo min mogelijk, zo werkt dat nou eenmaal. TT is de (kleine) toeleverancier en VW/Apple dicteren op dat soort vlakken de voorwaarden.
Ik hoop dat je ongelijk hebt maar het is goed denkbaar dat niet TT maar vooral VW de regie heeft in het openbaar maken van de deal. Dat er eerder is gelekt is denk ik niet in goede aarde gevallen. TT heeft mogelijk een embargo opgelegd gekregen

Dit is een hypothese want we weten feitelijk helemaal niets
[verwijderd]
0
Als er een boeteclausule is met VW die publicatie belet kan er natuurlijk wel een uitspraak gedaan worden over de orderportefeuille van de Business Unit zonder de naam van VW te noemen. Zo voorkomen ze mogelijk ook een boete van de AFM voor het achterhouden van koersgevoelige informatie.
[verwijderd]
0
flatline op 5,17 er wordt nu gecoverd uit eigen potje van highclere en maandag einde middag zien we pas dat het coveren is begonnen
[verwijderd]
0
vanaf 09:30 vanochtend is de koers compleet klem gezet op 5,17 niet zonder reden
[verwijderd]
0
quote:

JerrySpringer schreef op 12 december 2014 16:02:

flatline op 5,17 er wordt nu gecoverd uit eigen potje van highclere en maandag einde middag zien we pas dat het coveren is begonnen
daar houd ik je aan!
[verwijderd]
0
quote:

*Justin* schreef op 12 december 2014 14:37:

[...]

Een apart persbericht om het bericht te ontkrachten wordt breder opgepikt. En dat is niet de wens van TT. Zij vinden de relaties (Volkswagen, Apple) belangrijker dan de nieuwsgierige aandeelhouders. Geef ze eens ongelijk. Alleen wij vinden het wel belangrijk, omdat de beurs zo kortetermijn en nieuwtjes gedreven is, versterkt door mensen die handelen op trade signalen (TA). Het leed is nu al geleden: gisteren technische bodem getest.

Als TomTom wel het persbericht twee weken geleden had uitgebracht had je een heel ander sentiment gehad en niet de duikvlucht waarbij de laatste anderhalve maand bijna 80% van de handelsdagen voor TomTom in het rood sluit. TomTom zelf heeft daar ook niet echt een boodschap aan, het is eerder jammer dat het zo werkt op de beurs tegenwoordig. Dat er weinig interesse is in strategie en dat alles draait om het nieuws van de dag of van het uur. Zie mijn bericht met artikel CEO Unilever. www.mckinsey.com/insights/sustainabil...
Ah, de markt begrijpt TomTom niet, nu is het mij ook duidelijk.
[verwijderd]
0
quote:

Dirk R. Wijnen schreef op 12 december 2014 17:21:

Mooi koopmoment.

Dirk (Groundhog Day)
Volgende week weer elke dag mooie koopmomenten, die houden niet op........
[verwijderd]
0
We navigeren de verkeerde kant uit. Goed of slecht sentiment het maakt niet uit, de navigatie staat verkeerd afgesteld! Fijn weekend. Maandag nieuwe ronde nieuwe kansen!
Leeuw 007
0
[verwijderd]
1
quote:

*Justin* schreef op 12 december 2014 14:37:

[...]

Een apart persbericht om het bericht te ontkrachten wordt breder opgepikt. En dat is niet de wens van TT. Zij vinden de relaties (Volkswagen, Apple) belangrijker dan de nieuwsgierige aandeelhouders. Geef ze eens ongelijk. Alleen wij vinden het wel belangrijk, omdat de beurs zo kortetermijn en nieuwtjes gedreven is, versterkt door mensen die handelen op trade signalen (TA). Het leed is nu al geleden: gisteren technische bodem getest.

Als TomTom wel het persbericht twee weken geleden had uitgebracht had je een heel ander sentiment gehad en niet de duikvlucht waarbij de laatste anderhalve maand bijna 80% van de handelsdagen voor TomTom in het rood sluit. TomTom zelf heeft daar ook niet echt een boodschap aan, het is eerder jammer dat het zo werkt op de beurs tegenwoordig. Dat er weinig interesse is in strategie en dat alles draait om het nieuws van de dag of van het uur. Zie mijn bericht met artikel CEO Unilever. www.mckinsey.com/insights/sustainabil...
Prima reactie Justin..
Mede omdat jouw prof. visie van laat ze rustig hun eitje uitbroeden aardig verkracht is geworden door een aantal idioten die met hun acties de onderhandelingen tussen Tom2 en VW weleens ernstig verstoord zouden kunnen hebben..en helemaal nu de VEB zich er mee bezighoudt.
Wat als VW wegloopt van de onderhandelingstafel vanwege dit geleuter ....kunnen we dit dan toeschrijven aan bedoelde eikels en naar pies stinkende babies ?
[verwijderd]
0
De koers helaas toch weer gedaald vandaag, nu door het sentiment.....hoop wel, dat als de AEX weer hersteld, TomTom dat ook gaat doen.....sta intussen wel aardig wat verlies....maar goed, verlies heb je oas, als je ze verkoop.....winst trouwens ook.....
Toch doen me de persberichten van de laatste mandenmaker me vermoeden, dat TomTom goed bezig is.....komt gied....
1.455 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 67 68 69 70 71 72 73 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 26 apr 2024 17:35
Koers 5,780
Verschil +0,205 (+3,68%)
Hoog 5,820
Laag 5,600
Volume 475.734
Volume gemiddeld 327.601
Volume gisteren 419.134

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront