Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2023, It giet oan.

8.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
Recessie kom maar op
0
quote:

Ron50 schreef op 19 oktober 2023 16:17:

Dit heeft niks met een brand te maken maar met algoritmes !!!!!!
verkopen aan elkaar om zo de koers hoger of in dit geval lager te krijgen.
visboer
0
visboer
0
lucas D
0
Veel verkopers pakken hun winst, en alle kopers verwachten winst.

Wat een volume elke dag opnieuw!
€URO-Trader
0
quote:

visboer schreef op 19 oktober 2023 17:20:

we staan ten opzichte van vorige week donderdag nog flink in de plus.
"Doe er uw voordeel mee"
visboer
0
quote:

lucas D schreef op 19 oktober 2023 17:23:

Veel verkopers pakken hun winst, en alle kopers verwachten winst.

Wat een volume elke dag opnieuw!
maar we gingen ook zo snel naar de 8+ dat deze dagen als afkoeling welkom zijn.
stockholder
0
quote:

jan6307 schreef op 19 oktober 2023 08:52:

Ebusco keldert 18%, maar dat ligt genuanceerd
Een koersdaling van 18% doet normaalgesproken de alarmbellen rinkelen. Maar bij Ebusco ligt dat wat genuanceerder. Het aandeel is in korte tijd 60% gestegen. Daar komt bij dat maar een beperkt aantal stukken verhandelbaar is, wat het aandeel extra volatiel maakt. Dat zet een daling van 18% wat meer in perspectief. (FD)

Gewoon geduld en succes, ik koop bij straks

Dat klopt wel maar een daling van 18% in 1 dag moet een aanleiding hebben en dat is niet de sterke stijging van de afgelopen weken.
De daling reageert op de brand. Hier moet dan ook duidelijkheid over komen.
Als het niet aan de busaccu ligt , zal de koers snel herstellen.
Charlie Munger
0
MrBull
0
quote:

visboer schreef op 19 oktober 2023 21:30:

ik zag deze op youtube vandaag geplaatst

www.youtube.com/watch?v=LgwChYMvWD4
Interessant. Goed gevonden en bedankt voor het delen.
Jan Willem
1
quote:

Recessie kom maar op schreef op 20 oktober 2023 06:08:

www.vrt.be/vrtnws/nl/2023/10/18/react...
Blijft jammer maar in de eerdere nieuwsberichten al bij aanschaf van de eerste E-bussen werd er door Multiobus al bij vertelt dat de gehele installatie voor het opladen van E-bussen zoals bij hun aanwezig nog voor verbetering vatbaar waren, en heb ik er van begrepen dat zowel de aanwezige grondkabels, dan wel de zonnepanelen voor het beoogde doel eigenlijk ongeschikt waren, zodat we het maar beter kunnen hebben over een samenraapsel van diversen goederen die toch wel wat knelpunten bij samenbouw heeft.
Dick
0
quote:

Jan Willem schreef op 20 oktober 2023 07:45:

[...]
Blijft jammer maar in de eerdere nieuwsberichten al bij aanschaf van de eerste E-bussen werd er door Multiobus al bij vertelt dat de gehele installatie voor het opladen van E-bussen zoals bij hun aanwezig nog voor verbetering vatbaar waren, en heb ik er van begrepen dat zowel de aanwezige grondkabels, dan wel de zonnepanelen voor het beoogde doel eigenlijk ongeschikt waren, zodat we het maar beter kunnen hebben over een samenraapsel van diversen goederen die toch wel wat knelpunten bij samenbouw heeft.
Er wordt hier gesuggereerd dat de brand veroorzaakt is door elektrische bussen.
Is wel erg voorbarig het is ontstaan in de werkplaats niet waar de bussen stonden
The truth
0
quote:

Dick schreef op 20 oktober 2023 09:11:

[...]

Er wordt hier gesuggereerd dat de brand veroorzaakt is door elektrische bussen.
Is wel erg voorbarig het is ontstaan in de werkplaats niet waar de bussen stonden
Klopt niet, het vuur is ontstaan in de loods waar de bussen en laadpalen stonden. Nu nog de echte oorzaak vinden van deze incidentiele brand.
The truth
0
theloadstar.com/volta-trucks-goes-ban...

“ Volta created the world’s first purpose-built 16-tonne all-electric truck, claiming a unique cab and chassis design and that it would significantly contribute to decarbonisation.

It piloted in five countries across Europe and received “fantastic feedback”, which according to Volta “led to a strong pipeline of highly reputed customers wanting to introduce Volta Zero trucks into their fleets”.

DB Schenker had ordered 1,500, the largest order for medium-duty electrified trucks in Europe, as part of its commitment to the Deutsche Bahn Climate Neutral Target 2040. “

Nog een gamechanger met een uniek concept, dik orderboek, en geweldige feedback van de klanten. Laat nog maar eens zien hoe volatiel start-ups kunnen zijn
Banter2346
0
quote:

The truth schreef op 20 oktober 2023 09:19:

theloadstar.com/volta-trucks-goes-ban...

“ Volta created the world’s first purpose-built 16-tonne all-electric truck, claiming a unique cab and chassis design and that it would significantly contribute to decarbonisation.

It piloted in five countries across Europe and received “fantastic feedback”, which according to Volta “led to a strong pipeline of highly reputed customers wanting to introduce Volta Zero trucks into their fleets”.

DB Schenker had ordered 1,500, the largest order for medium-duty electrified trucks in Europe, as part of its commitment to the Deutsche Bahn Climate Neutral Target 2040. “

Nog een gamechanger met een uniek concept, dik orderboek, en geweldige feedback van de klanten. Laat nog maar eens zien hoe volatiel start-ups kunnen zijn
Lijkt wel of die mega orders vaak een voorteken zijn van aan bankroet. Bij Ligthyear waren er ook al van die debiel hoge bestellingen (5.000 stuks Mywheels en 5.000 stuks LeasePlan.)
Wat dat betreft blaast Ebusco niet zo hoog van de toren.

Welke laadsystemen hadden ze bij Multiobus, weet iemand dat?
8.137 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 333 334 335 336 337 338 339 340 341 342 343 ... 403 404 405 406 407 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 28 mei 2024 17:35
Koers 2,880
Verschil +0,058 (+2,06%)
Hoog 2,976
Laag 2,820
Volume 205.974
Volume gemiddeld 365.746
Volume gisteren 82.861

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront