TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM-NOVEMBER 2017 we gaan voor de 10 deze maand.

2.503 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 122 123 124 125 126 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

Tomtom25 schreef op 22 november 2017 18:57:

[...]

Hoi wies, wel meer dit koersgedrag gezien? Je weet alleen niet waar de belangen spelen. Is dat op 9 of misschien uiteindelijk wel 8??
Belangen ?

Zal ik je vertellen iedereen , insiders en wij de reguliere armoedzaaiers hebben allemaal belang bij de hoogst mogelijke prijs, hoe we daar gaan komen en wie er allemaal nog even in moeten kan voor nu even bepalend zijn , maar uiteindelijk is er helemaal niemand die dit aandeel lager wil, behalve een handvol shortspelers

De enige relevante vraag is , hoe ver mogen wij meerijden ?

Je maakt je veel te druk, neem afstand of afscheid , zo ga je het geen 12 maand volhouden
apollo
0
quote:

cave canem schreef op 22 november 2017 19:17:

[...]

Belangen ?

Zal ik je vertellen iedereen , insiders en wij de reguliere armoedzaaiers hebben allemaal belang bij de hoogst mogelijke prijs, hoe we daar gaan komen en wie er allemaal nog even in moeten kan voor nu even bepalend zijn , maar uiteindelijk is er helemaal niemand die dit aandeel lager wil, behalve een handvol shortspelers

De enige relevante vraag is , hoe ver mogen wij meerijden ?

Je maakt je veel te druk, neem afstand of afscheid , zo ga je het geen 12 maand volhouden

Ja doe voorzichtig aan, straks hang je niet alleen financieel- maar ook nog eens emotioneel aan de latten (;-)
holenbeer
1
quote:

Misschien schreef op 22 november 2017 11:50:

Hoi PGV,

Zo maken we allemaal onze eigen afweging, maar de oorzaak is bij allemaal hetzelfde twijfels over de richting van het bedrijf en de daarbij behorende open communicatie.

Ik ben op 0.41 cent in PH gestapt een materie die beter bij mij past en ook een Nederlands bedrijf dat op sterven na dood is geweest. Tot nu toe heb ik er een schot geld aan verdiend en wacht het met vertrouwen af, de communicatie is in elk geval helder en de kleine aandeelhouder telt.

suc6,

Tini

Precies. De CEO daar organiseert een roadshow voor de kleine belegger, niet alleen in NL, maar ook in Frankrijk, waar ca. 10 % van de aandelen zit. Adviseert om bij 1,25 nog niet op een overnamebod in te gaan, omdat er veel meer in het vat zit. Ik zit er in rond de 0,55 met een klein deel, groot genoeg om TT op termijn te outperformen, klein genoeg om het te kunnen missen. Zo kan het ook, een CEO die zijn aandeelhouders, maar ook zijn klanten vooruit helpt.
pielsje
0
quote:

cave canem schreef op 22 november 2017 19:17:

[...]

Belangen ?

Zal ik je vertellen iedereen , insiders en wij de reguliere armoedzaaiers hebben allemaal belang bij de hoogst mogelijke prijs, hoe we daar gaan komen en wie er allemaal nog even in moeten kan voor nu even bepalend zijn , maar uiteindelijk is er helemaal niemand die dit aandeel lager wil, behalve een handvol shortspelers

De enige relevante vraag is , hoe ver mogen wij meerijden ?

Je maakt je veel te druk, neem afstand of afscheid , zo ga je het geen 12 maand volhouden

Jij bent echt de enige die zich drukt maar hier
[verwijderd]
2
De enige relevante vraag is , hoe ver mogen wij meerijden ?

Ik vind het relevanter om te weten, hoever moeten we hiervoor nog dalen, en hoelang. Deze daling, na al het goede nieuws, ja topper laat je lijstje nog maar eens zien, is toch te absurd voor woorden. Ik kan mij nog steeds niet voorstellen, dat het management van tt hier achter zit, maar goed ik ben misschien te goedgelovig wat dat betreft. We stonden godver boven de 12 euro, zonder deze hele lijst met nieuws, en dan mag ik me geen zorgen maken????? Het is te bizar voor woorden, en het kan en mag allemaal hier in Nederland. Ongelofelijk......klotezooi!!!!!!!!
[verwijderd]
2
Wat mogelijk kan helpen om de aandacht te trekken van de AFM is om een keer te demonstreren voor het kantoor waar Godijn zetelt om het principe aan de kaak te stellen dat de belangen van een familie-en-vrienden-bedrijf dat als een aandeelhouderskartel functioneert tegenstrijdig is aan de belangen van een beursgenoteerd publiek bedrijf met investerende aandeelhouders die voor de gek gehouden (b)lijken te worden gehouden qua informatie, zoals de leugen mbt 'sportcilinder' prestatie en de zwijgzaamheid/geheimzinnigheid over deals ipv er trots op te zijn en ermee aandeelhoudersverwachtingswaarde te scheppen... God, alles is mijn en niks dijn... of schieten we in ons eigen voet ermee?
Oeps..!
0

Here wordt niet genoemd!

The global mobile mapping market is likely to reach a valuation of US$12.9 bn by the end of 2017

Global Mobile Mapping Market: Competitive Dynamics

The report contains detailed profiles of leading players in the global mobile mapping market. These provide readers with clear indicators on how the mobile mapping market is operating at present and which strategies are most likely to yield success in the coming years. Key companies in the global mobile mapping market include Google Inc., Apple Inc., Microsoft Corporation, Tomtom NV, Mitsubishi Electric Corporation, Garmin International, Telefonaktiebolaget LM Ericsson, OSI Geospatial Inc., Qualcomm Inc., and Leica Geosystems Inc.

markets.businessinsider.com/news/stoc...
apieslapie
1
quote:

dr hang seng schreef op 22 november 2017 23:27:

Wat mogelijk kan helpen om de aandacht te trekken van de AFM is om een keer te demonstreren voor het kantoor waar Godijn zetelt om het principe aan de kaak te stellen dat de belangen van een familie-en-vrienden-bedrijf dat als een aandeelhouderskartel functioneert tegenstrijdig is aan de belangen van een beursgenoteerd publiek bedrijf met investerende aandeelhouders die voor de gek gehouden (b)lijken te worden gehouden qua informatie, zoals de leugen mbt 'sportcilinder' prestatie en de zwijgzaamheid/geheimzinnigheid over deals ipv er trots op te zijn en ermee aandeelhoudersverwachtingswaarde te scheppen... God, alles is mijn en niks dijn... of schieten we in ons eigen voet ermee?
Ik doe mee
aandeeltje!
0
quote:

dr hang seng schreef op 22 november 2017 23:27:

Wat mogelijk kan helpen om de aandacht te trekken van de AFM is om een keer te demonstreren voor het kantoor waar Godijn zetelt om het principe aan de kaak te stellen dat de belangen van een familie-en-vrienden-bedrijf dat als een aandeelhouderskartel functioneert tegenstrijdig is aan de belangen van een beursgenoteerd publiek bedrijf met investerende aandeelhouders die voor de gek gehouden (b)lijken te worden gehouden qua informatie, zoals de leugen mbt 'sportcilinder' prestatie en de zwijgzaamheid/geheimzinnigheid over deals ipv er trots op te zijn en ermee aandeelhoudersverwachtingswaarde te scheppen... God, alles is mijn en niks dijn... of schieten we in ons eigen voet ermee?
Het is toch je eigen keuze geweest. De structuur van het familiebedrijf is al bij introductie aanwezig. Sterker de introductie heeft er voor gezorgd dat de familie opmdat memento al compleet de schaapjes op het droge had.
[verwijderd]
0
'Here wordt niet genoemd!'

Als je hier blij van wordt is het meer 'niveau Tariq Aziz';

' the Americans are not here' terwijl de bommen hem om de oren vliegen.
[verwijderd]
0
[quote alias=Tomtom25 id=10438193

Ongelofelijk......klotezooi!!!!!!!!

[/quote]

frustrerend is het zeker, maar er is ook een bear-case scenario voor TT, lees Barclays en die onderbouwen het ook, die concluderen dat TT voor de komende 12 maand eerder een 7 euro aandeel is dan 10

ik ga hier niet in mee, wat ik vind de weging van de assets , zeker na exit Sports/Consumer belangrijker dan de cijfers, maar Barclays niet.
Barclays zegt we zien bij TT een krimpende omzet, een nietszeggende wpa, een traag overlopend orderboek, ongoing kosten, weinig rek in Telematics en acquisities enkel mogelijk aan gepeperde prijzen. ( nou als het dan allemaal zo verrekte duur is, wellicht eens overwegen te verkopen ipv te kopen).

conclusie: TT makes the right moves, but the stock is pricey - sell.

nou , dat komt mogelijke Kapers goed uit, laat die handel maar zakken, krijgen we straks nog applaus als we het voor 12-13 of 15 euro van de beurs halen.

indien TT de komende maanden nog een keer de 8 gaat passeren , wat ik niet verwacht, maar je kan het niet uitsluiten, als straks Sports nog niet weg is en de omzet krimpt naar 870 mio en de wpa net effe tekort komt aan 20 cent en het orderboek net even wat extra vertraging oploopt, want ja alhoewel de autoverkopen super gaan, zijn ze niet happig met nieuwe tenders, dan voelt een exit als een opluchting en dat weten die rakkers bij TT en andere mogelijke gegadigden goed genoeg.

maar het kan dadelijk ook zijn, Sports is weg, consumer stabiliseert, orderboek is goed, Telematics gaan we afsplitsen en dan ga je op eigen kracht naar 12-15 euro plus

50% van de aandelen weet het al, die andere 50% moeten billen knijpen
[verwijderd]
0
Mager rendement voor een enorme bak risico...

Uitgaande van 9 gem. kostprijs met 6 winst is een krappe 70%.

Dat lijkt gigantisch maar kijk eens om je heen, AFK, BESI en Pharming.
En voor de liefhebbers Juventus, Lazio :-)

Al die moeite al die duizenden regels posts.
Je lot in handen van Goddijn (..) en Wakkie. Koude rillingen.
[verwijderd]
0

Uber-concurrent Lyft wil opnieuw 500 miljoen dollar groeigeld
Foto: Lyft
Gepubliceerd: 23 november 2017 07:02 Laatste update: 23 november 2017 07:02

Lyft, de belangrijkste concurrent van Uber in de Verenigde Staten, is opnieuw opzoek naar een flinke hoeveelheid durfkapitaal.

Uit documenten die zijn ingediend bij toezichthouders in de staat Delaware blijkt dat Lyft 500 miljoen dollar wil inzamelen, meldt Axios donderdag. Een woordvoerder van Lyft zegt over de investeringsronde dat dit "onze toewijding aan het bedienen van passagiers en chauffeurs kan versnellen".

Vorige maand kondigde Lyft nog een investeringsronde van 1 miljard dollar aan. CapitalG, de investeringstak van Google-moederbedrijf Alphabet, was toen de belangrijkste geldschieter.

In de nieuwe investeringsronde zou Lyft zijn waardering gelijk willen houden op ruim 10 miljard dollar. Het door schandalen geplaagde Uber wordt gewaardeerd op ruim 60 miljard dollar.
Door: NU.nl
[verwijderd]
0

Apple onderzoekt versimpelde objectherkenning voor zelfrijdende auto's
Foto: AFP
Gepubliceerd: 22 november 2017 16:30 Laatste update: 22 november 2017 16:29

Apple-ontwikkelaars onderzoeken hoe software voor zelfrijdende auto's kan worden ingezet om fietsers en voetgangers te herkennen met minder sensoren.

Dat blijkt uit een artikel dat de ontwikkelaars Yin Zhou en Oncel Tuzel hebben gepubliceerd. Dit rapport werd afgelopen week ingediend bij de online publicatie arXiv (pdf), waar wetenschappelijke papers te lezen zijn voordat ze in een officieel tijdschrift verschijnen.

In het document spreken de wetenschappers over een nieuwe softwaretechniek die 'VoxelNet' wordt genoemd. Hiermee wordt de Lidar-technologie (Light Detection and Ranging) verbeterd. Met Voxelnet kan Lidar gebruikt worden om niet alleen auto's te herkennen, maar ook fietsers en voetgangers.

Normaal gesproken maken zelfrijdende auto's gebruik van een combinatie van camera's en Lidar om de omgeving te scannen. Met de technologie van Apple zijn extra camera's mogelijk niet meer nodig.
Autonome systemen

Apple-directeur Tim Cook maakte in juni van dit jaar bekend aan zelfrijdende auto's te werken. In een interview zei Cook dat zijn bedrijf zich "focust op autonome systemen". Sinds april heeft Apple een vergunning om zelfrijdende auto's te testen op de openbare weg in Californië.
Door: NU.nl
[verwijderd]
0

Taxibedrijf Lyft mag zelfrijdende auto testen in VS
Foto: AFP
Gepubliceerd: 22 november 2017 18:23 Laatste update: 22 november 2017 18:23

Lyft mag beginnen met het testen van zelfrijdende auto's op de openbare weg in de Amerikaanse staat Californië.

Het taxibedrijf is toegevoegd aan de lijst van bedrijven die zelfrijdende auto's op Californische wegen mogen testen. Dat staat op de website van de California Department of Motor Vehicles.

Onbekend is wanneer Lyft met zelfrijdende auto's de weg op gaat. Details zijn niet bekend. In september werd bekend dat Lyft samen met Ford aan de ontwikkeling van zelfrijdende auto's werkt. Ook zouden er samenwerkingen zijn met GM en Google-zusterbedrijf Waymo.

Andere bedrijven, waaronder Waymo, Tesla, Ford en Lyft-rivaal Uber, hebben al autonome wagens in Californië rondrijden.
Door: NU.nl
[verwijderd]
0
quote:

Natte krant schreef op 23 november 2017 07:38:

3 artikelen zonder de naam tomtom. Dat belooft wat.
Moguh Rabo
[verwijderd]
0
quote:

KablaG schreef op 23 november 2017 07:39:

[...]

Moguh Rabo
Schei eens uit, Rabo mocht willen dat hij de humor van natte krant had.
[verwijderd]
0
quote:

holenbeer schreef op 22 november 2017 20:05:

[...]
Precies. De CEO daar organiseert een roadshow voor de kleine belegger, niet alleen in NL, maar ook in Frankrijk, waar ca. 10 % van de aandelen zit. Adviseert om bij 1,25 nog niet op een overnamebod in te gaan, omdat er veel meer in het vat zit. Ik zit er in rond de 0,55 met een klein deel, groot genoeg om TT op termijn te outperformen, klein genoeg om het te kunnen missen. Zo kan het ook, een CEO die zijn aandeelhouders, maar ook zijn klanten vooruit helpt.
Hoi Holenbeer,

Een beetje late reactie, excuus.

Van het ene in het andere terechtkomen, van uitblijven of te late informatie tot enthousiast informeren dat maakt een enorm verschil.

suc6,

Tini
2.503 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 85 86 87 88 89 90 91 92 93 94 95 ... 122 123 124 125 126 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 9 mei 2024 17:35
Koers 5,585
Verschil +0,040 (+0,72%)
Hoog 5,585
Laag 5,500
Volume 141.944
Volume gemiddeld 275.665
Volume gisteren 302.782

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront