Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France-KLM 2023

1.317 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
GakGak
0
quote:

@iPlof schreef op 23 augustus 2023 11:50:

KLM had beter met backup van de staatsagent kunnen pogen de salarissen in de hand te houden..

Nu lopen de kosten volledig uit de klauwen en bij een volgende tegenwind is men de klos en vraag ik mij af of de regering weer zo loyaal is richting KLM..
Die ´goodwill´ wind is gedraaid en de eeuwige steun is ´geploft´ als het ware.
Eigen broek ophouden zal hard aankomen bij de luchtvaart elite die geen cent dividend kan en wil ophoesten, al
15 jaar niet maar wel emissies afkondigt en eeuwige leningen tegen nu 7 procent rente afsluit en maar
bijschrijven onder het kopje ´eigen vermogen´.

Als je niet beter wist zou je het fraude kunnen noemen, maar ze zoeken het maar uit.
Cacla
0
quote:

GakGak schreef op 23 augustus 2023 19:23:

[...]

Die ´goodwill´ wind is gedraaid en de eeuwige steun is ´geploft´ als het ware.
Eigen broek ophouden zal hard aankomen bij de luchtvaart elite die geen cent dividend kan en wil ophoesten, al
15 jaar niet maar wel emissies afkondigt en eeuwige leningen tegen nu 7 procent rente afsluit en maar
bijschrijven onder het kopje ´eigen vermogen´.

Als je niet beter wist zou je het fraude kunnen noemen, maar ze zoeken het maar uit.
Ja die 'eeuwigdurende leningen' met 7% rente....

Maar de situatie is nog veel erger nu ze met die aasgieren van Apollo zijn gaan samenwerken. Niemand hier op dit forum die daar serieus vraagtekens bij stelt....
prince john
0
Mogge ;),

...dit is het en niet anders:

..."De eeuwigdurende obligaties zullen de eerste drie jaar een rente van 6,9% dragen, waarna stapsgewijze verhogingen en een plafond van toepassing zullen zijn. Air France zal de mogelijkheid hebben om de obligaties op elk moment na het derde jaar terug te betalen.

Deze transactie zal geen verandering tot gevolg hebben in de eigendoms-, operationele en sociale aspecten van de engineering- en onderhoudsactiviteiten van Air France. Er zal geen verandering plaatsvinden in de manier waarop Air France deze componenten gebruikt en onderhoudscontracten uitvoert, en er zal geen impact zijn op de contracten van Air France of medewerkers van Air France-KLM.

Deze transactie maakt integraal deel uit van de herkapitalisatiemaatregelen die in de jaarcijfers 2022 zijn aangekondigd."...

...en dan nog wat urvoor en durna ;)

Succes !

mvrgr,

John
Cacla
0
quote:

prince john schreef op 24 augustus 2023 10:01:

Mogge ;),

...dit is het en niet anders:

..."De eeuwigdurende obligaties zullen de eerste drie jaar een rente van 6,9% dragen, waarna stapsgewijze verhogingen en een plafond van toepassing zullen zijn. Air France zal de mogelijkheid hebben om de obligaties op elk moment na het derde jaar terug te betalen.

Deze transactie zal geen verandering tot gevolg hebben in de eigendoms-, operationele en sociale aspecten van de engineering- en onderhoudsactiviteiten van Air France. Er zal geen verandering plaatsvinden in de manier waarop Air France deze componenten gebruikt en onderhoudscontracten uitvoert, en er zal geen impact zijn op de contracten van Air France of medewerkers van Air France-KLM.

Deze transactie maakt integraal deel uit van de herkapitalisatiemaatregelen die in de jaarcijfers 2022 zijn aangekondigd."...

...en dan nog wat urvoor en durna ;)

Succes !

mvrgr,

John
O ja? Kijk dan nog maar eens naar het verdienmodel van Apollo ;-)
AFKLM heeft natuurlijk ook niet veel keuze, anders waren ze toch wel naar een bank gestapt voor een lening van 7% (of minder)? Dit zijn wellicht de laatste stuiptrekkingen, ik geef ze nog hooguit 1,5 jaar...
ThisisyourCaptainspeaking
0
Nou ik wel - heb aandelen en sta op winst maar mijn vertrouwen is weg. Ga ze eruit gooien.
GakGak
0
SG Lufthansa Factor (Multi) Long LEV 10

€ 0,2375
-0,03
(-11,38%)
.
Ik begrijp er helemaal niets van de keuze om in AF/KLM te beleggen.
Niet blij ben ik met de ITA deal van de Lufthansa groep, dat gaat ze op termijn opbreken.
Maar voorlopig zijn ze veel beter gefinancierd en gaan zelfs dividend uitkeren.

Echt geweldig en veelbelovend is de airline business nog lang niet.
ThisisyourCaptainspeaking
0
GakGak
0
quote:

ThisisyourCaptainspeaking schreef op 25 augustus 2023 12:55:

"If you are a billionaire and want to become a miljardair - buy an airline !"
.
Of stap in je eigen vliegtuig in de veronderstelling dat je nog steeds tot de entourage van vriend poetin hoort...
GakGak
0
Lufthansa of AF/KLM op laagste punt sinds begin januari.

Ik hoop dat niet teveel lezers dik in de gebakken lucht zitten.

Wat mij betreft nu: LH long en KLM short.
GakGak
0
AF/KLM stijgt wat:
.
Air France-KLM

1,4175
+0,02
(+1,79%)

en Lufthansa volgt op kleine afstand, plus 1,34 procent.

Vwb die laatste kun je spotgoedkoop wat call opties of long turbo´s overwegen, geen enkele indicatie voor
de lage waarderingen sinds begin augustus, alleen dat de airlines tijdens het hoogseizoen zo slecht/middelmatig
presteren.
Terwijl bij AF/KLM de twijfels enorm zijn.
prince john
0
...grappig dat jij de twijfel voor AF-KLM voor jouw rekening neemt...kzou zeggu...bij twijfel...niet doen ! :)
Succes !

mvrgr,

John
GakGak
0
Hoe je op hele kleine opties enorme winsten kunt maken (procentueel) al zijn de kosten per optie voorlopig
veel te hoog nog. Vanaf een koers van 0,08 is het flink kassa, ik heb er nogal een paar ;O)
.
LHA C8.80 15SEP23

0,06
+0,03
(+100,00%)
GakGak
0
Janteam
0
quote:

tinus schreef op 31 augustus 2023 09:03:

is klm de lucht in gevlogen +884%
Vandaag reverse split.
10 oude aandelen is nu 1 nieuw aandeel.
tinus
0
ik heb ze niet, daarom viel het me op. die logica was me dus ontslipt.

quote:

Janteam schreef op 31 augustus 2023 09:09:

[...]

Vandaag reverse split.
10 oude aandelen is nu 1 nieuw aandeel.
1.317 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 48 ... 62 63 64 65 66 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 29 apr 2024 10:37
Koers 9,768
Verschil +0,048 (+0,49%)
Hoog 9,842
Laag 9,718
Volume 168.733
Volume gemiddeld 1.816.564
Volume gisteren 1.369.653

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront