Nationale Nederlanden « Terug naar discussie overzicht

NN Group 2023

14.820 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 737 738 739 740 741 » | Laatste
rene66
2
Hierbij alvast het draadje voor 2023. Alle forumleden de beste wensen en ik hoop uiteraard dat NN Group in 2023 weer omhoog gaat.
Kruimeldief
2
Ja, iedereen een goede jaarwisseling gewenst en goede gezondheid in 2023. Hier geen vuurwerk (woon in een linkse gemeente), dus dan moet NN maar snel de lucht in.
Zitzak500
0
Volg! Ik heb toch maar eens bijgekocht. Wilde eigenlijk al bij 39. Maar dit is nog beter.
Chiclana
3
Volgens mij zijn er veel overstappers naar ASR. Wel gek een jaar geleden stond ASR 7 euro lager dan NN nu 6 euro hoger verschil 13 euro zo slecht heeft NN het toch niet gedaan dit jaar ten opzichte van ASR? hebben ze ook nog voor 1,5 miljard aandelen ingekocht. Ik zie de logica niet
N audio
0
quote:

Chiclana schreef op 30 december 2022 15:42:

Volgens mij zijn er veel overstappers naar ASR. Wel gek een jaar geleden stond ASR 7 euro lager dan NN nu 6 euro hoger verschil 13 euro zo slecht heeft NN het toch niet gedaan dit jaar ten opzichte van ASR? hebben ze ook nog voor 1,5 miljard aandelen ingekocht. Ik zie de logica niet
Je bent niet de enige.
Kruimeldief
1
Is inderdaad niet te begrijpen; ook deze verdere daling niet.
Als het eigen vermogen al lager is (zie melding in een vorige post van wie ?) dan is dat per aandeel toch zo’n €60 !! Hoe bedoel je: koopje.
Ik verwacht komend jaar een enorme comeback en heb dus nog even bijgekocht.
Goede jaarwisseling gewenst en graag tot in 2023!
Kruimeldief
0
Beleg je rechtstreeks vanuit je salaris? Dan koop je òf weinig, òf je hebt een reusachtig salaris.
Je kan morgen waarschijnlijk nog wel een turbo-tje kopen.
Free Dividend
1
Ik koop ongeveer 2,5k netto per maand aan indexfondsen en losse aandelen. Je zal mij niet zo snel in afgeleide beleggingsproducten zien beleggen.

Wellicht dat ik wat geld ga lenen van familie.. Ik vind de huidige NN koers namelijk onwijs aantrekkelijk.
Value-eter
0
Te opzichte van het eigen vermogen per 30-6-2022 is de marketcap inderdaad erg laag. Vraag is wel hoe hoog het eigen vermogen inmiddels is.

Inderdaad ook benieuwd of er morgen veel bijgekocht wordt, nu uitstel t.g.v. box 3 voorbij is.

Ik wil zelf nog wel beetje bijkopen, maar eerst kijken hoe de koers zich ontwikkeld nu in 2023.
Value-eter
0
Nee, nog niet. Pas recent portefeuille aan het opbouwen. In 2023 wil ik als basis iedere maand een stabiel dividend aandeel kopen.

Hierbij kijk ik ook naar verzekeraars. Vindt deze alleen wel lastig onderling te vergelijken.

Jij nog tips op dit gebied?
Free Dividend
0
N audio
0
Gezond nieuwjaar allemaal.
Een uur geleden 100k aandelen ingeleverd, dat ging goed.
Helaas zojuist opnieuw 600K aandelen uitgeleend.
Blijkbaar mag het nog niet niet omhoog?
N audio
3
quote:

Free Dividend schreef op 1 januari 2023 16:21:

Ik koop ongeveer 2,5k netto per maand aan indexfondsen en losse aandelen. Je zal mij niet zo snel in afgeleide beleggingsproducten zien beleggen.

Wellicht dat ik wat geld ga lenen van familie.. Ik vind de huidige NN koers namelijk onwijs aantrekkelijk.
Eerrste alinea is goed, je laatste regel lijkt me een hele beste manier om knallende ruzie te krijgen...
[verwijderd]
0
quote:

Value-eter schreef op 1 januari 2023 20:58:

Nee, nog niet. Pas recent portefeuille aan het opbouwen. In 2023 wil ik als basis iedere maand een stabiel dividend aandeel kopen.

Hierbij kijk ik ook naar verzekeraars. Vindt deze alleen wel lastig onderling te vergelijken.

Jij nog tips op dit gebied?
VOPAK
[verwijderd]
0
quote:

N audio schreef op 2 januari 2023 08:57:

[...]

Eerrste alinea is goed, je laatste regel lijkt me een hele beste manier om knallende ruzie te krijgen...
Onhandig management kan een lange tijd Aegon achtige taferelen veroorzaken. En dan de strategie update... Alle fantasie sinds Elliot door 't toilet.

Maar puur op de fundamentals is 38 een koopje natuurlijk. Als het management wakker wordt dan ben je spekkoper.
N audio
0
quote:

MFCons schreef op 2 januari 2023 11:36:

[...]

Onhandig management kan een lange tijd Aegon achtige taferelen veroorzaken. En dan de strategie update... Alle fantasie sinds Elliot door 't toilet.

Maar puur op de fundamentals is 38 een koopje natuurlijk. Als het management wakker wordt dan ben je spekkoper.
Heb maar een relatief kleine positie hier MF. En ik hou Aegon taferelen inderdaad in het achterhoofd. Wanneer de koers eerst nog door 't toilet moet, ben ik er toch ook als de kippen bij om hier een visexpeditie te starten.
14.820 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 737 738 739 740 741 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:36
Koers 42,760
Verschil +0,070 (+0,16%)
Hoog 42,870
Laag 42,080
Volume 1.075.631
Volume gemiddeld 855.929
Volume gisteren 863.226

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront