Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

ATTENTIE: Ik Ga Morgen Het Gesprek Aan Met Ordina met Dhr Hellenberg Ben Die Stilte Beu

7 Posts
[verwijderd]
0
evenals bij TomTom tijdje terug en met succes, ga ik morgen Ordina bellen
om precies te zijn ik heb gesprek met dhr Helllenberg
dat zwijgzame stille gedoe van Ordina kant ben ik zat
al wekenlang geen nieuws
ook niet mbt grootaandeelhouder en de reden dat hij zijn rechtzaak introk
we hebben als aandeelhouder recht op transparantie en openheid
uiteindelijk zijn wij aandeelhouder en bestaan zij niet zonder ons
mocht iemand nog een heftige goede vraag hebben plaats deze ik kijk wat ik er mee kan
jullie horen beknopt wat ik hoorde als ik gesprek heb gehad
groet
pietje-2005
0
Ben benieuwd naar omzet-ontwikkeling in diverse takken, maar dat is info die straks met de cijfers weer komt; gaan ze nu niets over zeggen in een persoonlijk gesprek.
Ben benieuwd of je er nog beter gerustgesteld door wordt ;-)
Succes, en we horen het dan wel.
analyse_A3CD
0
Goede vragen zijn:

WAAROM WORDT ER DOOR ORDINA ZO WEINIG GECOMMUNICEERD, WAAR HET ZAKEN BETREFFEN ALS NIEUWE ORDERS, NIEUWE OMZETGEBIEDEN, ONTWIKKELING OP TECHNOLOGISCH GEBIED EN KORT SAMENGEVAT ALLES WAT VOOR BELEGGERS INTERESSANT IS OM VAN HET BEDRIJF TE WETEN.

ER IS TEN TWEEDE TOCH MEER NIEUWS TE MELDEN DAN ALLEEN MET DE CIJFERS?

NAAR DE BELEGGERS TOE MOET ORDINA MIJN INZIENS MEER OP DE KAART GEZET WORDEN OM BELEGGERS TE INTERESSEREN OM IN DEZE TOKO GELD TE INVESTEREN.

MEN NOEMT DIT OOK WEL AANDEELHOUDERS WAARDE!!!!!


Dit zijn punten waarin ORDINA zich zeer zwak manifesteert!!
[verwijderd]
0
ik ben het 100% eens met bovengeschreven stukje
belachelijk laag niveau hoe Ordina communiceert naar zijn aandeelhouders
maar ik beloof jullie dit aan de kaak te stellen en verbetering te Eisen
verder wil ik graag meer inzicht in het waarom van terugtrekken Niessen in een rechtzaak> dat zal echt wel een reden hebben!!!!!!!!!!!!!!
[verwijderd]
0
Als je fors geknipt en geschoren bent, zoals Ordina in het najaar van 2014 is overkomen, blijf je misschien wel bewust een tijdlang heel stil zitten (totdat er weer wat haar- wat in het geval Ordina voor vertrouwen staat- is aangegroeid) pas dan laat je je weer zien.
Ik denk (hoop?)persoonlijk dat de stilte rondom Ordina ergens in die hoek zit.
Ik ben dus benieuwd of deze radio stilte al dan niet een bewuste keuze is. Of heeft het met andere zaken te maken. Dat zou mijn vraag aan Hellenberg zijn. En dan komt vanzelf de rest van de vragen aan de orde, zo ook de rol vn Niessen. Ook daar erg benieuwd naar.

PS TKN dinsdag 13 oktober het (jaarlijks terugkerend )Praktijkcongres Succesvol Persbeleid, dit keer olv dagvoorzitter Eva Jinek. Jeroen Hellenberg is een van de sprekers en gaat daar vertellen over de dilemma's en keuzes na ernstige aantijgingen als in Zembla, en zal daarover in gesprek gaan met Roland Koopman, presentator bij RTLz die zijn journalistieke visie zal geven over het gevoerde mediabeleid van Ordina. Het is dus wel degelijk een issue.
www.corner-stone.nl/congress.asp?cont...
Zou ik erg graag eens bij zijn, maar helaas.. ben geen journalist.

Succes morgen!
Guus_Geluk
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 23 juni 2015 17:46:

ik ben het 100% eens met bovengeschreven stukje
belachelijk laag niveau hoe Ordina communiceert naar zijn aandeelhouders
maar ik beloof jullie dit aan de kaak te stellen en verbetering te Eisen
verder wil ik graag meer inzicht in het waarom van terugtrekken Niessen in een rechtzaak> dat zal echt wel een reden hebben!!!!!!!!!!!!!!
Misschien moet Niessen zelf eens een keer gebeld worden?
7 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront