Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

Eindelijk: Overeenstemming Lirpa Nee en Ordina!

12 Posts
Guus_Geluk
7
Lirpa Nee en Ordina eens over overname

De Chinese ICT investeringsmaatschappij Lirpa Nee heeft een bod op zijn Nederlandse branchegenoot Ordina geplaatst en heeft daarmee overeenstemming bereikt over een overname van het Nederlandse software concern. Dat maakten beide bedrijven vanavond bekend.
Het bod van de Chinese investeringsmaatschappij zal 2,50 per aandeel bedragen.

Zie bijgesloten persbericht.
Bijlage:
Onderbouwer
1
Guus_Geluk
1
quote:

moneymaker schreef op 1 april 2015 10:03:

lees net dat het Getronics is geworden
Klopt niet, het is wel degelijk de Chinese ICT investeringsmaatschappij Lirpa Nee geworden. Zie ook het persbericht. Misschien dat Getronics nog wil overbieden? Maar wat ik uit het persbericht haal, is de overname door LN al definitief?
analyse_A3CD
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 1 april 2015 10:46:

[...]

Klopt niet, het is wel degelijk de Chinese ICT investeringsmaatschappij Lirpa Nee geworden. Zie ook het persbericht. Misschien dat Getronics nog wil overbieden? Maar wat ik uit het persbericht haal, is de overname door LN al definitief?
Guus plaats even het persbericht, er zijn lieden hier die het niet geloven!!
Guus_Geluk
0
quote:

analyse _A3CD schreef op 1 april 2015 10:52:

[...]

Guus plaats even het persbericht, er zijn lieden hier die het niet geloven!!
Zie eerste bericht, het persbericht is toegevoegd. Ik kan niet uit het persbericht opmaken wanneer Ordina daadwerkelijk overgenomen wordt, zou dat per direct zijn? En wat als Getronics nu ook een bod wil plaatsen, gaat dat nog?
Guus_Geluk
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 1 april 2015 10:57:

[...]
Zie eerste bericht, het persbericht is toegevoegd. Ik kan niet uit het persbericht opmaken wanneer Ordina daadwerkelijk overgenomen wordt, zou dat per direct zijn? En wat als Getronics nu ook een bod wil plaatsen, gaat dat nog?
Niemand?
12 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront