Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

14 tm 20 februari 2015: Het Ergste Moet Nog Komen...........

6 Posts
[verwijderd]
0
zwakke cijfers (onderzoekskosten)
claims van aandeelhouders die ten tijde van 1e Zembla uitzending aandelen hadden
klanten die weglopen
geinteresseerde partijen die geen interesse meer hebben
de Overheid (grootste klant) die ook een zaak gaat aanspannen
de VEB die namens duizenden gedupeerden een zaak gaat opstarten ter compensatie van gedupeerde leden
kortom >>dit aandeel gaat een pennystock worden en de echte daling zal inzetten na de cijferpresentatie die zeer zwak zak zijn
koersdoel 0.75
[verwijderd]
0
Ja begrijp ik ook niet. Dat hij bij te veel jubelverhalen een keer een tegenpost plaatst als waarschuwing voor mensen die interesse hebben om in Ordina te stappen. Daar kan ik in komen maar om hier nu een draadje met deze tekst mee te openen klinkt als positie klets en bashen.

Ik raad de Ordina mensen aan om hier geen reacties op te posten maar een nieuwe weekdraad te openen.
[verwijderd]
0
als er mensen zijn die gaan aansporen dit draadje te sluiten en niet meer te reageren zijn het slapers
want bovengenoemde feiten zijn allemaal waar
was er ook niet een tegenovergesteld draadje moeten we dat dan ook maar sluiten
loop niet weg voor de realiteit
ik heb maandag as. gesprek met VEB mbt Ordina en in het vorige gesprek bleek al dat ze toch wel iets met deze zaak van plan zijn
Ordina heeft pas informatie opgespuwd toen Zembla voor de 1e x kwam en ze min of meer de inhoud wisten
Ordina had ZEMBLA VOOR moeten zijn
een gemiste kans en die tol gaan ze duur betalen
sneaky naar je aandeelhouders spelen noemen ze dat
ik ben persoonlijk veel geld kwijt aan dit aandeel door die hele shit
0.50 compensatie per aandeel ze gaan maar dokken
[verwijderd]
0
6 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront