BE Semiconductor « Terug naar discussie overzicht

Besi,November 2014

116 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 | Laatste
Ziebert
0
quote:

Ziebert schreef op 25 november 2014 17:32:

Ben benieuwd waar dit heen gaat..
30k omzet in de slotveiling en gesloten op 17,19..
[verwijderd]
0
Weer een mooie dag voor de BESI liefhebbers.
Overtuigend door de 17 euro gevochten.
Waarschijnlijk heeft iemand vandaag zijn belang wat afgebouwd, we zullen het misschien morgen einde dag weten via de AFM website.

Gaan we dan toch de 20 halen dit jaar?
[verwijderd]
0
Er is heel lang op de € 17,00 gebeukt.Maar met hoog volume er toch door heen. Het was een fascinerende dag. Ik ben ook benieuwd waar dit heen gaat.Koersdoel van € 17,50 ligt nu voor het grijpen.Dit jaar zeldzaam veel plezier van dit aandeel gehad.
horscamp
0
effegenoeg
0
Inmiddels zijn alle weerstanden geslecht met omzetten in aantallen die asmi evenaren.
Inmiddels naast Exact één van de best presterende fondsen anno 2014
rijschool75
0
Wat ben ik blij dat ik voor 3 weken terug ben ingestapt !
Blijf dan ook mooi zitten .....
Heb wel geduld voor nog hogere koersen ...
[verwijderd]
1
Relevant nieuwtje: Infineon is klant van BESI

NEUBIBERG (AFN) - De Duitse chipfabrikant Infineon verwacht dat zijn omzet in het lopende gebroken boekjaar met 8 procent zal stijgen, met een plus of min van 2 procentpunt. Dat maakte Infineon donderdag bekend bij de publicatie van de cijfers over het afgelopen kwartaal en het op 30 september geëindigde boekjaar.

In het afgelopen boekjaar bedroeg de omzet 4,3 miljard euro, tegen 3,8 miljard euro een jaar eerder. De nettowinst steeg naar 535 miljoen euro, van 272 miljoen euro een jaar daarvoor, geholpen door een hogere winstmarge. Volgens topman Reinhard Ploss was er sprake van solide vooruitgang bij de prestaties van de onderneming, ondanks het uitdagende marktklimaat.

Infineon wil een dividend uitkeren van 0,18 euro per aandeel over het boekjaar 2014, tegen 0,12 euro een jaar eerder.
[verwijderd]
0
Tot nu toe een laag volume.Dus een rustige dag. Een beetje pas op de plaats. Ook te begrijpen want van klimmen word je moe.Ik ben benieuwd of er nog meer in het vat zit.
De verhalen op het forum dat Besi maar overgenomen moet worden zijn ook verstomd.Besi is ook een stuk duurder geworden.Beurswaarde nu zo'n € 600 miljoen.Ik denk dat Besi gewoon zelfstandig door gaat.Mee eens?
oompje24
0
[verwijderd]
0
quote:

oompje24 schreef op 28 november 2014 11:48:

Is het iedereen al duidelijk dat Besi in maart 2015 in de midkap-index komt?
Ik denk het niet.Maar is het al zeker?
[verwijderd]
0
Ik acht een overname nog steeds niet uitgesloten.
Prijs zal ergens tussen de € 27-30 p/a liggen.
oompje24
0
quote:

Kampie schreef op 28 november 2014 13:43:

[...]

Ik denk het niet.Maar is het al zeker?
Nog niet zeker.
Kans is wel heel groot.
Gaat om free float beurswaarde op de laatste handelsdag in januari.
De nummers 26 t/m 48 op de laatste handelsdag in januari komen op zeker in de midkap.
Besi staat momenteel op nummer 47.
[verwijderd]
0
quote:

Pokerface schreef op 27 november 2014 23:11:

Ik hoop het. Heeft er iemand een lijst van de klanten van Besi?
hi Pokerface.
Ik heb geen lijst, maar er staat op de BESI website een nieuwe investor:(http://www.besi.com/fileadmin/user_upload/Investor_Presentation_Nov_2014.pdf)

Op slide 9 zie je een aantal klanten van BESI, zal vast geen uitputtende lijst zijn. Meestal houd ik het nieuws in de gaten over de chipsector om te zien hoe het de klanten van BESI vergaat, vandaar mijn eerdere posting over Infineon.
grt
Ojo
[verwijderd]
0
quote:

VOORTS schreef op 28 november 2014 19:16:

Ik acht een overname nog steeds niet uitgesloten.
Prijs zal ergens tussen de € 27-30 p/a liggen.
Voorts, ik zie vaak onderbouwde postings van je. Kan je meer inzicht geven in jouw zienswijze, uit welke hoek zou deze interesse komen?
116 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 13:37
Koers 140,950
Verschil -1,650 (-1,16%)
Hoog 140,950
Laag 137,350
Volume 153.087
Volume gemiddeld 479.250
Volume gisteren 296.860

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront