Ordina Beheer « Terug naar discussie overzicht

Ordina nu echt rijp voor OVERNAME.

9 Posts
[verwijderd]
0
Met deze goede vooruitzichten kan het niet lang meer duren eer dat deze tent wordt overgenomen...Toch?
[verwijderd]
0
Ik ook niet, laat ze zelf maar weer op eigen kracht het niveau van een jaar geleden halen. Dat moet nu makkelijk lukken aangezien ze er nu beter voor staan dan toen en met goede vooruitzichten.
horscamp
0
Het maakt mij allemaal niet meer uit zodra het aandeel weer op mijn aankoopkoers van € 4.20 staat gaat het de deur uit! Het heeft mij allang genoeg geduurd
hvasd2
0
quote:

horscamp schreef op 1 maart 2011 19:11:

Het maakt mij allemaal niet meer uit zodra het aandeel weer op mijn aankoopkoers van € 4.20 staat gaat het de deur uit! Het heeft mij allang genoeg geduurd
Dan hoef niet lang meer te wachten waarschijnlijk....
[verwijderd]
0
Het is een kwestie van nog enkele weken (niet meer dan 44) voor de opluchting! Het bedrijf is zo slecht nog niet een koopje voor de geïnteresseerden.
[verwijderd]
0
AMSTERDAM (Dow Jones)--ING Research verhoogt het koersdoel voor het aandeel Ordina (ORDI.AE) naar EUR5,20 van EUR4,00, na de positieve outlook van het bedrijf voor het eerste kwartaal. Volgens analist Marc Zwartsenburg van ING is de omzet aan het herstellen en lijken de zorgen over de publieke sector overdreven te zijn geweest. Zwartsenburg handhaaft zijn buy-advies. Dinsdag sloot het aandeel op EUR3,79. (EHI)



Dow Jones Nieuwsdienst: +31-20-5715200; amsterdam@dowjones.com
effegenoeg
0
quote:

horscamp schreef op 1 maart 2011 19:11:

Het maakt mij allemaal niet meer uit zodra het aandeel weer op mijn aankoopkoers van € 4.20 staat gaat het de deur uit! Het heeft mij allang genoeg geduurd
Nu maar hopen dat je tijd van leven heb!
9 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 1 jan 0001
Koers 0,000
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 0

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront