ABN AMRO « Terug naar discussie overzicht

Bod van boven de 40 in aantocht

21 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
[verwijderd]
0
het consortium zal biinen 10 dagen met een hoger bod komen op alles en iedereen weg te vagen en de aandeelhouders volledig achter zich te krijgen
de koesrs is/zal vanaf vandaag alleen maar hoger gaan
advies:kopen voor een ritje van minimaal 4,75 euro

[Modbreak Thijs (forum@iex.nl): Hierbij het vriendelijke verzoek om de titels van uw berichten voortaan niet meer in HOOFDLETTERS te schrijven, maar in kleine letters. Dat komt minder schreeuwerig over en houdt onze forums leesbaar. Daarnaast het verzoek om voortaan uw voorspellingen inhoudelijk te onderbouwen.]
[verwijderd]
1
als van eis zegt, dat de koersen stijgen, gaan ze dalen. hoe was hde term ook alweer: contrarian?
succes!
[verwijderd]
0
Mellon in talks with ABN on joint venture's future
BOSTON, May 17 (Reuters) - Mellon Financial Corp. (MEL.N: Quote, Profile , Research), one of the world's top asset managers, has begun talks with Dutch banking firm ABN AMRO (AAH.AS: Quote, Profile , Research) (ABN.N: Quote, Profile , Research) about changing the structure of their existing 50:50 joint venture, Mellon's chief executive said on Thursday.

Asked about the joint venture's future, ABN AMRO-Mellon, since both Mellon and ABN are facing takeovers, Robert Kelly, Mellon's chairman and CEO said: "We've already entered into discussions with ABN about that. It could just be that we own a larger percentage, or something like that."

Kelly was speaking to reporters in Boston after addressing an industry gathering.
[verwijderd]
0
Vandaag en gisteren werden de messen geslepen, de koersen gedroegen zich nogal kunstmatig (tjokvolle biedzijde, magere laatzijde). Kijk nu naar de vs, af en toe komt er een pakketje van 30k aandelen voorbij. De koers stijgt gestaag. Ik verwacht vuurwerk voor dit weekend!

Vandaag sluiten we op $47.8 (35.4 €) en morgen zetten we de rit door naar 36€

Bijlage:
[verwijderd]
1
quote:

d.vaneis@quicknet.nl schreef:

het consortium zal biinen 10 dagen met een hoger bod komen op alles en iedereen weg te vagen en de aandeelhouders volledig achter zich te krijgen
de koesrs is/zal vanaf vandaag alleen maar hoger gaan
advies:kopen voor een ritje van minimaal 4,75 euro

Jammer dat bovenstaande niet onderbouwd is/word....roepen in de wilde weg heeft weinig zin.
[verwijderd]
0
quote:

d.vaneis@quicknet.nl schreef:

het consortium zal biinen 10 dagen met een hoger bod komen op alles en iedereen weg te vagen en de aandeelhouders volledig achter zich te krijgen
de koesrs is/zal vanaf vandaag alleen maar hoger gaan
advies:kopen voor een ritje van minimaal 4,75 euro

UP, UP, UP!!!
Mijn gevoel, voor wat dat waard is, zegt dat er best wel eens een vernietigend 'eindbod' in de maak is. Met dit bod wordt enerzijds de RvB en anderzijds Barclays buiten spel gezet.
[verwijderd]
0
quote:

Ossegal schreef:

UP, UP, UP!!!
Mijn gevoel, voor wat dat waard is, zegt dat er best wel eens een vernietigend 'eindbod' in de maak is. Met dit bod wordt enerzijds de RvB en anderzijds Barclays buiten spel gezet.
Roepen in de wilde weg heeft geen zin!

;)
triumph3
0
staan nu in usa 0,24€ in de plus. Ik denk dat men nu speculeert op een bod maandag van het trio
[verwijderd]
0
quote:

hellfirea schreef:

[quote=Ossegal]
UP, UP, UP!!!
Mijn gevoel, voor wat dat waard is, zegt dat er best wel eens een vernietigend 'eindbod' in de maak is. Met dit bod wordt enerzijds de RvB en anderzijds Barclays buiten spel gezet.
[/quote]
Roepen in de wilde weg heeft geen zin!

;)
he, hellemans, voor hetzelfde geld zitten we met een zak drollen (lees aandelen Barclays). En of mijn gevoel op termijn juist is, tja, we zullen zien. Verleden week had ik er nog een hard hoofd in, maar de postings van professor van Eis, echt, daar kunnen we niet omheen.
[verwijderd]
0
quote:

Ossegal schreef:

he, hellemans, voor hetzelfde geld zitten we met een zak drollen (lees aandelen Barclays). En of mijn gevoel op termijn juist is, tja, we zullen zien. Verleden week had ik er nog een hard hoofd in, maar de postings van professor van Eis, echt, daar kunnen we niet omheen.
Ook hier zo, mijn enthousiasme was een beetje aan het tanen, maar toen kwam quicknet terug bij ons en ziet aldaar: de koerst stijgt waarempel!

trouwens, mijn dakje in de grafiek heeft het begeven... Het wordt $47.9 vanavond.

Het berichtje doet er wel goed aan denk ik, maar dat is niet de onderliggende reden van de stijging. Sinds 16u25 zijn we aan het stijgen (ver voor het berichtje van mellon). Er broeit iets, en het is geen drol dat ik ruik...
[verwijderd]
0
ik ben al blij dat de gemoederen weer wakker worden
we zullen zien of ik een sukkel 1e klas ben
of gewoon iemnand die aanvoelt hoe het echt zit
hoger bod is onderweg en dat hoef ik niet
toe te lichten het is gewoon zo klaar e\als een klontje
als bankentrio had willen afhaken hadden ze dat allang gedaan
ze gaan gewoon vernietigend opererfen
en Mellon in het spel erbij maakt het alleen maar interessanter
niet piepen volgende week als we boven de 40 staan
[verwijderd]
0
quote:

d.vaneis@quicknet.nl schreef:

als bankentrio had willen afhaken hadden ze dat allang gedaan
Daarmee pep ik mezelf op.

Had beter gezwegen over die 47.9$ :p
Cosmus
2
Ik wordt zo moe van die man. (lees van Eis)
Kunnen wij niet een algemene stemming houden om hem monddood te maken. UP UP UP UP en morgen is de koffie gratis!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
aadj
0
Een trio is leuk voor even, zegt men. Volgens mij is dat ook 1 teveel.
Hoe kunnen ze van dat "bod" af zonder gezichts verlies.

that's the question
[verwijderd]
0
quote:

aadj schreef:

Een trio is leuk voor even, zegt men. Volgens mij is dat ook 1 teveel.
Hoe kunnen ze van dat "bod" af zonder gezichts verlies.

that's the question
Pure ketterij. Hoe durft u op zulk een christelijke dag als vandaag! Gaat uuw tong DIRECT wassen met zeep en zeg 3 weesgegroetjes en een onze vader op!
ressiva
0
[verwijderd]
1
Cosmos ik word ziek van je aanvallerig gedrag op mij
vlieg van mij part de cosmos in en blijf voorlopig weg
je hebt geen cent te makken dus voelt ook geen pijn bij koersdalingen
zout op man
[verwijderd]
0
quote:

d.vaneis@quicknet.nl schreef:

ik ben al blij dat de gemoederen weer wakker worden
we zullen zien of ik een sukkel 1e klas ben
of gewoon iemnand die aanvoelt hoe het echt zit
hoger bod is onderweg en dat hoef ik niet
toe te lichten het is gewoon zo klaar e\als een klontje
als bankentrio had willen afhaken hadden ze dat allang gedaan
ze gaan gewoon vernietigend opererfen
en Mellon in het spel erbij maakt het alleen maar interessanter
niet piepen volgende week als we boven de 40 staan
Waar is dat hogere bod nou gebleven? Volgens mij ben jij niet iemand die aanvoelt hoe het echt zit, dus wat ben je dan???
Dit is weer het zelfde gehannis als bij dat zogenaamde overname bod van Blue Fox.....je had allemaal Inside Information waaruit zou blijken dat het bod binnen een paar dagen uitgebracht zou worden, maar maanden later is er nog niks gebeurt......

Volgens mij kick jij er op om te lezen hoeveel mensen een hekel aan jou hebben.

Ook inhoudelijke argumentatie is jou nog steeds vreemd....

gr

Arjan
[verwijderd]
1
Van Eis is echt een enorme sukkel. Hij is overgestapt op aandelen Fortis. En zie.......
Hahahahahahahhaaha.
Geen woorden meer aan vuilmaken!
21 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 10:51
Koers 15,460
Verschil -0,155 (-0,99%)
Hoog 15,565
Laag 15,440
Volume 430.006
Volume gemiddeld 3.469.961
Volume gisteren 3.476.271

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront