Forum: TomTom » TomTom derivaten aanpassing na dividend | Eurobench.com

TomTom derivaten aanpassing na dividend

63 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omlaag ↓
pwijsneus
0
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 20 aug 2019 om 02:43:


[...]

Heeft iemand hier ervaring mee bij een andere bank?




Kun je de ING niet gewoon even bellen? Heb meer het idee dat hun platform (orderpagina) hopeloos achterloopt.
Beperktedijkbewaking
1
quote:

Beperktedijkbewaking schreef op 11 okt 2019 om 20:11:


[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]

@ Henk: naar mijn bescheiden mening ben je nu wel erg streng. Let ook op de context.

Ik schreef dat @Leefloon vanaf zijn eerste post in deze draad ruzie zoekt, met onbegrijpelijke ("idiote') kritiek. Een ieder die even terug leest kan zien dat dit een juiste constatering is. Hij verweet mij een 'kennishiaat', terwijl hij zelf onzin schrijft over optie-orders.

Beperktedijkbewaking
1
quote:

pwijsneus schreef op 12 okt 2019 om 06:59:


[...]
Kun je de ING niet gewoon even bellen? Heb meer het idee dat hun platform (orderpagina) hopeloos achterloopt.

Heb de TTO opties inmiddels een voor een gesloten, dus niet in combinatie. Vond het niet de moeite waard erover te bellen. Zonde van mijn tijd, het duurt altijd even voor je een deskundige medewerker aan de lijn hebt, en dan nog...

Ik weet niet of hun nieuwe platform achter loopt, maar ik vind het zeer gebruiksonvriendelijk. Bezwaren zijn o.a.:
- Beleggingen staan in volgorde van waarde. Vooral bij opties is dat zeer onoverzichtelijk, omdat je vaak werkt met combinaties (straddles etc.). Ik wil dat mijn TomTom opties bij elkaar staan, niet met allerlei andere dingen daar tussen door. Ze vormen een samenhangende 'constructie'.
- Een alfabetische volgorde (zoals op het oude scherm) zou veel beter zijn.
- Te grote letters, je moet veel scrollen. Het is ook traag.
- Orderen vraagt veel klikken, en ook weer bij terug gaan naar de portefeuille.

Gelukkig kan je nog teruggaan naar 'Mijn oude ING". Dat blijf ik doen zolang het nog kan.
Bij zowel het oude als het nieuwe format zijn er ook nog andere bezwaren:
- Moeizaam en tijdrovend inloggen met scanner en extra codes.
- Dat herhalen bij het geven van een opdracht.
- Telkens moeten wegklikken van overbodige waarschuwingen ("dit product kent risico's, bent u deskundig?").
- Vele 'berichten' per dag over doodnormale en absoluut niet onverwachte waardeveranderingen van opties en turbo's. Je kunt deze berichtenstroom niet uitzetten en ook niet negeren omdat er heel af en toe een ander wel nuttig bericht tussen zit.

Ik heb deze bezwaren inmiddels al drie keer gemeld (via een feedback-knop op de site, telefonisch, en bij een gesprekje in het plaatselijke ING-filiaal.) Maar ze "kunnen er niks aan doen".
Kennelijk zijn er bij het hoofdkantoor IT-hobbyisten die het beter weten dan de ervaren klant.

63 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Plaats een reactie

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17-okt-19 17:21
Koers 10,094
Verschil +0,384 (+3,95%)
Hoog 10,210
Laag 9,711
Volume 1.151.778
Volume gemiddeld 614.289
Volume gisteren 1.715.912