Laat niet onvermeld, dat een grote klant (Zalando) haar E-comm servicing komende jaren zelf gaat regelen en dat de toekomst rondom Bol.com voor Docdata ook enkele vraagtekens behelst.
Nieuwe klanten als 1DatFly.com helpen uiteraard om de klantportfolio te herstellen\uit te bouwen. Zolang de E-commerce markt > 20% \ jaar groeit zullen er voor DD voldoende kansen blijven liggen.
Is wel de vraag hoe lang DD met "2 verschillende niet synergetische aktiviteitn" door blijft gaan.
Ik wacht op het moment, dat de theorie gaat blijken "de som der delen" meer waard te zijn dan de aktiviteiten ieder op zich onder 1 dak.
Met een vollere orderportefeuille en goede winstbasis onder IAI zal dat beter kunnen uitpakken dan in de magere IAI jaren 2010 - 2011.
Om naar Euro 15,- door te stoten is bovenal een hogere omzet\winstgroei vereist. dat moet nu gaan blijken uit het jaarresultaat 2012.
Tracker