Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

RABOBANK

865 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
[verwijderd]
1


Geachte klant ,
om technische redenen is het door u gekozen onderdeel van de site momenteel niet bereikbaar.Wij werken aan een oplossing. Voor het plaatsen van een order kunt u contact opnemen met de rabo orderlijn 0900-0705

????
Wat is er aan de hand?
haas
0
Geachte klant ,
om technische redenen is het door u gekozen onderdeel van de site momenteel niet bereikbaar.Wij werken aan een oplossing. Voor het plaatsen van een order kunt u contact opnemen met de rabo orderlijn 0900-0705
[verwijderd]
1
Nou en?

Dan belt u toch de beursorderlijn om een opdracht te plaatsen.

Internet werkt een keer niet, is dat een probleem?
[verwijderd]
1
Rabobank ligt er regelmatig uit.
Het is onvoorstelbaar dat een dergelijke organisatie geen vervangend systeem voorhanden heeft. En dat voor een bank die graag de beste wil zijn.
Amateurisme ten top.
Sylvia 11
2
Aanbevolen, Anova.
Het weer is al schitterend en dit past er precies bij.

Is dit het personeel van de RABO, wat hier staat te swingen, dus die hebben zo weinig vertrouwen, dat er een peptalkje nodig is?
Of zie ik dat misschien verkeerd, Beepee?

Sylvia
[verwijderd]
1
prima dit is de druppel die de emmer doet overlopen.
Inmiddels een abo bij binck aangevraagd!
Stelletje sukkels bij de RABOBANK!
[verwijderd]
1
quote:

piekeren schreef:

prima dit is de druppel die de emmer doet overlopen.
Inmiddels een abo bij binck aangevraagd!
Stelletje sukkels bij de RABOBANK!
Binck is erger. Regelmatig storingen, de website is vaak traag of het plaatsen van orders is niet mogelijk.

Lynx is goedkoper dan Binck. Verder nog nooit een storing gezien bij Lynx.
[verwijderd]
0
Rabo geeft nog steeds foutmeldingen.
Kantoren worden gesloten. Iedereen moet zijn of haar zaken regelen via internet. Voorwaarde hiervoor is echter wel een altijd werkend en goed funtionerend systeem.
[verwijderd]
0
quote:

vertrouwen schreef:

Rabo geeft nog steeds foutmeldingen.
Kantoren worden gesloten. Iedereen moet zijn of haar zaken regelen via internet. Voorwaarde hiervoor is echter wel een altijd werkend en goed funtionerend systeem.
Niets moet. Je hebt zelf de keuze.
Kopie
0
Van de ene amateur naar de andere dus....

quote:

piekeren schreef:

prima dit is de druppel die de emmer doet overlopen.
Inmiddels een abo bij binck aangevraagd!
Stelletje sukkels bij de RABOBANK!
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

vertrouwen schreef:

Rabobank Orderlijn geen optie.
Kosten lokaal tarief, wordt niet opgenomen.
Kassa.
Je kunt ook bellen naar 030-2313131. Dan betaal je geen kosten voor het 0900-nummer.
ressiva
0
En er komt nog bij dat je geen orders met 3 decimalen achter de komma kunt opgeven, wat je ook geld kost.Achterlijke bank met hoge tarieven!
Jean
1
Altijd grappig hoe hier geklaagd kan worden als internetbankieren er een keer uit ligt. Wees blij, ga naar buiten en geniet van het mooie weer in plaats van de hele dag achter de pc te hangen.
Ben je daarentegen een echte professionele handelaar, neem dan een abonnement op een professioneel handelsplatform.
[verwijderd]
1
Vermelding op de site hoe lang de storing gaat duren is toch wel het minimale wat aan service verwacht mag worden.
[verwijderd]
0
quote:

Jean schreef:

Altijd grappig hoe hier geklaagd kan worden als internetbankieren er een keer uit ligt. Wees blij, ga naar buiten en geniet van het mooie weer in plaats van de hele dag achter de pc te hangen.
Ben je daarentegen een echte professionele handelaar, neem dan een abonnement op een professioneel handelsplatform.
Er zijn meer mensen die zo denken, helaas.
Dit in een wereld waar de banken juist willen dat je gaat internetbankieren, kantoor na kantoor wordt gesloten, je kan nog maar weinig persoonlijk geholpen worden, je wordt voor alles verwezen naar internet.

Dan moet het wel werken.

Men heeft dan recht op klagen.
Vooral als het mensen zijn die iets te verliezen hebben.
Ik klaag ook elke keer als ik naar ABN moet bellen om Nas-OTC aandelen te kopen of verkopen. Heel erg vervelend is dat. Kost teveel tijd en je bent je overzicht even kwijt.
Traden gaat om secondes en delen van secondes.

Bij welke broker je ook zit, het moet gewoon werken.

[verwijderd]
0
quote:

anova schreef:

www.youtube.com/watch?v=uBEexAcH37o

treurig. :-)
Hahaha Anova, AB-tje van mij.

echt treurig dit.
Als ze net zo zouden bankieren als deze bijeenkomst/voorstelling,......diep diep treurig.

De Jostibank.
[verwijderd]
0
quote:

marnop schreef:

[quote=anova]
www.youtube.com/watch?v=uBEexAcH37o

treurig. :-)
[/quote]

Hahaha Anova, AB-tje van mij.

echt treurig dit.
Als ze net zo zouden bankieren als deze bijeenkomst/voorstelling,......diep diep treurig.

De Jostibank.
Lijkt wel één grote kleuterklas.
De film van Ome Willem heeft er niks aan.
De vergelijking is treffend.

www.youtube.com/watch?v=iCs87Wru6ek
865 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 40 41 42 43 44 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
860,01  -5,35  -0,62%  18:05
 Germany40^ 17.727,60 -0,62%
 BEL 20 3.827,75 +0,03%
 Europe50^ 4.914,41 -0,45%
 US30^ 37.924,96 -0,23%
 Nasd100^ 17.243,34 -1,74%
 US500^ 4.995,45 -1,07%
 Japan225^ 37.415,98 -1,54%
 Gold spot 2.398,83 +0,82%
 EUR/USD 1,0654 +0,10%
 WTI 82,70 +0,76%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

WDP +3,12%
Kendrion +2,92%
EBUSCO HOLDING +2,67%
Vopak +2,61%
NX FILTRATION +2,17%

Dalers

JUST EAT TAKE... -5,11%
TomTom -4,68%
Fugro -4,30%
ASMI -4,00%
BESI -3,64%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront