TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom april 2017

2.857 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
Dutchy Ron
0
Ford Motor Company - Executive Director, Connected Vehicle & Services
Ford Smart Mobility - VP Autonomous Vehicle Solutions

Niet alleen de plebs van Ford zijn aanwezig.
Dutchy Ron
0
Zat nog ff bij Civil Maps te kijken op hun website, vragen een VP of Business Development and Sales
careers.jobscore.com/careers/civilmap...

You will:
•Set up a remote sales office if not in the Bay Area, and build an aggressive team of go getters!
•Identify and pursue new targets – both mid-sized and global
•Collaborate with marketing, engineering, customer success, and executive management

We Have:
Civil Maps has excited customers who are eager to use the products that we create. Be part of a passionate team of bright minded individuals who work on autonomous vehicle technology in an environment based in team work and collaboration. We offer a competitive salary, excellent benefits and opportunity to grow.

holenbeer
0
quote:

F804 schreef op 20 april 2017 19:05:

[...]

Ik dacht mij te herinneren dat een exit door H.G. ten stelligste werd ontkend toen hem daar naar gevraagd werd.
En zo te lezen geloof jij hem op zijn blauwe ogen? Ik acht de kans ook niet groot, maar liever nu 12 euri dan over een paar jaar 15.
holenbeer
0
quote:

strim schreef op 20 april 2017 20:25:

[...]

Dan zou HG himself dat toch wel aankondigen ipv een Senior Product Manager ?

Die is te druk met Consumer en zweet peentjes als hij Engels moet spreken.
[verwijderd]
2
morgen gaan we gewoon weer onder de 9 euro. De pendel 8 tot 9 euro houden we nog het hele jaar. Dus nu even winst nemen als je dat nog niet hebt gedaan dan zetten wij hem morgen weer op de 8.60.
[verwijderd]
6
quote:

Rabo. schreef op 20 april 2017 21:58:

morgen gaan we gewoon weer onder de 9 euro. De pendel 8 tot 9 euro houden we nog het hele jaar. Dus nu even winst nemen als je dat nog niet hebt gedaan dan zetten wij hem morgen weer op de 8.60.
Het feit dat jij hier nog steeds mag posten onder de naam Rabo, en dan ook vaak in de " wij " zegt eigenlijk genoeg over dit forum. Erg jammer henk, dat dit toegestaan wordt.
DerksVisie
0
quote:

Rabo. schreef op 20 april 2017 21:58:

morgen gaan we gewoon weer onder de 9 euro. De pendel 8 tot 9 euro houden we nog het hele jaar. Dus nu even winst nemen als je dat nog niet hebt gedaan dan zetten wij hem morgen weer op de 8.60.
Succes, met welke aandelen als ik vragen mag?
[verwijderd]
1
quote:

Rabo. schreef op 20 april 2017 11:57:

Eind vd dag rond de 8.50 terug kopen )))
Nou nou wat ben jij goed zeg..
[verwijderd]
2
quote:

Rabo. schreef op 20 april 2017 21:58:

morgen gaan we gewoon weer onder de 9 euro. De pendel 8 tot 9 euro houden we nog het hele jaar. Dus nu even winst nemen als je dat nog niet hebt gedaan dan zetten wij hem morgen weer op de 8.60.
Beste Rabo,

Verkoop je aandelen alsjeblieft! Ik vang ze morgen op, afgesproken?

Mvg

Bennietop
Starbuck
4
Rabo je bent irritant aan het worden met je "wij" en down talk hele tijd. Zeg dat je short zit en daarmee klaar. Hoeven we niet iedere dag herhaling van negatief gezwam van je/ jullie aan te horen.
Dutchy Ron
0
Het valt niet mee om Civil Maps op z'n merites te beoordelen

Wat oude berichten van vorig jaar en vorige maand
fortune.com/2016/07/15/ford-motor-3d-...
www.businesswire.com/news/home/201703...

Navigational Layers

“There are three layers to the navigational ecosystem for autonomous vehicles: strategic, tactical, and the decision engine,” said Civil Maps co-founder and CEO Sravan Puttagunta. “We are focused on the middle tactical layer that includes a more granular level of detail such as lane configuration, traffic signs, and signals.”

The strategic layer of mapping data includes the metadata about street names and directions of the type found in current navigation systems. This data can be used for overall routing to a destination; however, it is often inadequate for the low-level control that happens in the decision engine that sends commands to the vehicle actuators.

The tactical layer helps the decision engine determine which lane the vehicle should be in to make the turn that the strategic layer has asked for in 200 meters. This layer will know if the intersection has a traffic light, a four-way stop, or a roundabout. As a result of constant updates from vehicles in the field, it will also have awareness of lane closures and detours for construction—or just general road reconfiguration. While traditional map-makers such as TomTom, Here, and Google (and now even Apple) have begun to collect this sort of data in specific areas, the update frequency is low.

Civil Maps has developed a software layer that automakers can integrate into vehicles that have depth perception sensors in order to turn them into real-time probes. To collect this type of data, a vehicle needs either a stereoscopic camera—like those used by Subaru and Daimler—or a lidar sensor. The company has also built a cloud platform that aggregates and validates the data by cross-checking it from multiple sources

The raw sensor data would be processed locally in the vehicle and filtered into vector data for uploading to the Civil Maps platform. To make the amount of data processing and transmission manageable, the company has devised a task management system that would see different vehicles assigned to gather lane markings, traffic signals, and more.

OEMs Key to Developing Revenue

Civil Maps is still working out the details of its revenue model, but Puttagunta acknowledged that it will likely have two components. In the future, when autonomous vehicles are deployed using Civil Maps data, OEMs may pay a license fee per vehicle for the base data set. But before that happens, there will be a credit system for data contributions and use. For every set of data uploaded from a vehicle, the OEM would earn credits that would be spent when updated data is withdrawn and sent to cars.

www.forbes.com/sites/pikeresearch/201...

Geen idee hoeveel auto's op dit moment ruwe sensor data leveren aan Civil Maps, een dergelijk revenue model lijkt op die van comma.ai
Advocaat van de Duivel
0
quote:

Rabo. schreef op 20 april 2017 21:58:

morgen gaan we gewoon weer onder de 9 euro. De pendel 8 tot 9 euro houden we nog het hele jaar. Dus nu even winst nemen als je dat nog niet hebt gedaan dan zetten wij hem morgen weer op de 8.60.
Prutser, vandaag zouden jullie hem al op 8.50 zetten....

Als je 23 keer per dag iets roept zal er altijd wel iets van uitkomen he!
[verwijderd]
0
Ik probeerde hem uit te lokken
Over een hypotheek
Dom van mij
Maar ik probeerde henk uit te lokken
Hij wordt niet geschorst Ik wel
Dus ik heb mij conclucie getrokken
Zelfs henk is corrupt
Dus ik reageer niet meer zo hard
HG is corrupt en meerdere mensen op dit forum sorry voor de mensen die het goed bedoelen

Chiddix
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 20 april 2017 23:01:

Het valt niet mee om Civil Maps op z'n merites te beoordelen

Zal op korte termijn ook even een blik op werpen op Civil Maps , hoe het ervoor staat. M.n de berichtgeving in 2017. Plaats het wel in een ander draadje(selfdriving car). Wat ik gelezen heb, dat er betaald moet worden door autogebruikers voor navigatie in de selfdriving car.
Er is een wedloop gaande wie het beste en uiteraard het goedkoopste systeem kan leveren. Naast Civil Maps zijn er nog andere spelers in de markt. TT staat er niet bij in dat rijtje.
Balimoney
0
quote:

groeibriljant schreef op 20 april 2017 17:39:

[...]

Zou inderdaad zo maar eens kunnen. Maandagmorgen voorbeurs zou helemaal mooi zijn.
Mijn lijstje op volgorde van waarschijnlijkheid:

1. Ford
2. GM
3. Tesla
4. Toyota
Tesla is volgens jou al een half jaar 99,99% zeker. Hoe zeker zijn GM en Ford dan?
En Toyota?

Graag een antwoord zonder direct weer uit te halen naar zogenaamde bashers.
Gerard_ecb
6
quote:

Balimoney schreef op 21 april 2017 07:52:

[...]

Tesla is volgens jou al een half jaar 99,99% zeker. Hoe zeker zijn GM en Ford dan?
En Toyota?

Graag een antwoord zonder direct weer uit te halen naar zogenaamde bashers.
Waarom deze vraag? GB heeft precies dezelfde info als dat jij hebt. Dus we weten dat TT het grote wegennet van de VS, Frankrijk en Duitsland in HD kaart gebracht heeft. Dat zullen ze voor iemand gedaan hebben maar voor wie is de grote vraag. GM is het niet want blijkbaar, na antwoord van HG hebben die nog een lopend contract tot ergens 2019/2020. Mss voor testdoeleinden autonoom rijden maar ik denk het niet.
Tesla zou ik niet raar vinden, die willen ADAS op de autobaan en dat sluit dan mooi aan, verder kunnen ze dan een dataruil krijgen zodat ze het systeem voor automatisch aanpassen van kaarten verder vervolmaken. Tesla zit met NVidia en die aankondiging van Tesla met NVidia kwam ongeveer tegelijk met TT en NVidia. Dus een educated guess dat dat een samenwerking met TT is.
Dan hebben we nog Qualcomm, met wie ligt die reeds in bed? Daar zit ws ook een staartje aan. Tevens zie je MSFT en hun azure platform daar moet ook het een en ander aan de gang zijn.
Dan Bosch en die zitten denk ik meer in de markt van Mobileye.

Ford, Justin had vorig jaar na de AVA opgevangen dat Ford erg ontevreden was met Here en met deze club niet in zee wilde, tsja wie blijft er dan over?

Dus alles wat gespeculeerd wordt zijn educated guesses op zijn best. Feit is dat ze rap marktaandeel aan het winnen zijn (zie hoogte orderboeken 2014, 2015, 2016 resp 220',300 en 300 miljoen terwijl ze op die momenten nog slechts een goede 100 miljoen aan omzet deden in automotiv, dus keer 2 is geen rare veronderstelling.

Ik laat mij dus niet gek maken door allerlei verhalen over exit, overnames, afsplitsingen en dergelijke.

Ik heb, behalve een aandelenpositie die ik op mooie tijden bescherm met geschreven calls, optie posities waar ik de kort voor de tijd van expiratie deze inruil voor zeer lange en dat gaat zo maar door,
En dat allemaal op basis van long dus geschreven puts en calls, bij flinke dios koop ik flink bij.

Succes allemaal.
Chiddix
2
Bij groeibriljant is de wens de vader van de gedachte. Als je dat combineert met een bezoek aan het sprookjesbos te Kaatsheuvel , rollen al snel de grootste autofabrikanten ter wereld uit de hoed , die contracten gaan afsluiten met TT.
Voorlopig bestaat het alleen in de verbeelding en zijn er nog geen contracten bekend met de Amerikaanse autofabrikanten.
2.857 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 98 99 100 101 102 103 104 105 106 107 108 ... 139 140 141 142 143 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 17:35
Koers 7,275
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 7,275
Laag 7,075
Volume 227.592
Volume gemiddeld 272.576
Volume gisteren 213.528

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront