TomTom « Terug naar discussie overzicht

TOMTOM NOVEMBER 2016

5.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 ... 266 267 268 269 270 » | Laatste
Juun
0
Voor de liefhebbers van petities, is er hier nog 1 van TT:
en.discussions.tomtom.com/search/acti...

Petition: POIs features fully restored on the latest models
Hi all, I guess the point is pretty clear... Well, they who need to have back the full POIs functionality in their last TT units, please sign this pet...
Last post on 29 November 2016 07:55 in GO 6100, 6000, 5100, 5000, 610, 600, 510, 500, 400 /GO, VIA, START 4x, 5x, 6x (MyDrive Connect)
[verwijderd]
0
quote:

KablaG schreef op 29 november 2016 09:18:

Update betere Autopilot van Tesla verschijnt in december

datanews.knack.be/ict/nieuws/update-b...
- incusief maandelijkse updates.
- eind 2017 full autonoom van Los Angeles naar New York (dat is toevallig ook de termijn waarop TomTom de USA in HD-Maps en RoadDNA gereed heeft qua hoofdwegennet)

Als nu al in december blijkt dat Tesla heeft gekozen voor Bosch-Nvidia-TomTom, dan is het hek van de dam.
Trekt USA-beleggers en de koers kan dan snel naar de 10-15 euro range.

Persoonlijk denk ik dat het echter nog wel even duurt (3-6 maanden?) voordat de Bosch-Nvidia-TomTom samenwerking volledig toepasbaar is in de nieuwe Tesla Autopilot. De definitieve doorbraak van TomTom-RoadDNA! (het is niet voor niets dat Tesla de roadmap van Mobileye niet ziet zitten en ze per direct de deur heeft uitgegooid)
[verwijderd]
0
Gisteren ben ik braaf blijven kopen richting 7,50, tot een "houdbaar niveau". Vandaag ben ik extra calls dec16 aan het schrijven om nog wat extra premie op te strijken terwijl ik mijn eerder geschreven calls 8,20 nog even laat doorlopen. Vermoedelijk gaan mijn eerder geschreven combi's eindigen aan de put kant, zodat ik geleverd ga krijgen. Dan is "dubbel melken" aan de call kant prima, wat mij betreft. Vermoedelijk gaat mijn totale positie bij expiratie voldoende groeien. En dan heb ik aardig wat premie opgestreken. Iets wat Justin maar errug dom vond!

Het bevalt me eigenlijk prima om me niet meer gek te laten maken door de cheerleaderclubjes, die je uitkotsen als je even niet mee staat te juichen op momenten dat iedereen kan zien dat fundamentele krachten er even helemaal niet toe doen. En dat je daar je KT-taktiek op probeert af te stemmen.

Overigens schat ook ik de kansen voor 2017-2019 erg hoog in. Maar vooralsnog zitten we nog even in het onverbiddelijke manipulatiejaar 2016.
[verwijderd]
0
Ik ben trouwens ook erg benieuwd wat Wies' stelling waard is dat er straks extra vraag gaat ontstaan omdat er nogal wat te leveren staat de komende maanden in het kader van allerlei hedge-constructies.

Dat heb ik toch goed begrepen, hè Wies?!
de koe
0
Navigatiekaarten worden in een wereld van autonoom autorijden steeds belangrijker. Nokia’s HERE is in het recente verleden al voor 2,8 miljard euro aan BMW, Audi en Mercedes verkocht. Een topman van HERE zei ooit dat ‘kaarten voor zelfrijdende auto’s zijn zoals spoorrails voor treinen’. De kaarten van TomTom, als laatste onafhankelijke partij, zijn dus zeker veel geld waard.

TomTom investeert veel geld in R&D. Dit jaar geeft de onderneming hieraan tussen 120-125 miljoen euro uit. Tot en met 2018 neemt dit bedrag verder toe. Het aantal werknemers stijgt eveneens; alleen in India al werken ongeveer 2.000 mensen.

TomTom is opgedeeld in vier business units. Drie van de vier business units kennen een groeiende omzet, waaronder Telematics (vlootbeheer, connected cars en andere diensten), Licensing (licenties van kaarten en navigatiedata) en Automotive (kaarten voor automobielfabrikanten). De Consumer divisie (navigatiekastjes, action cams, fitness trackers en horloges), in 2015 goed voor 62 procent van de totale verkopen, kampt echter al geruime tijd met een teruglopende omzet. TomTom weet die teruggang steeds beter op te vangen met de overige business. De transformatie van een hardware- naar een software bedrijf is volop gaande.

De onderneming heeft de laatste jaren veel licentie deals gesloten met grote automobielfabrikanten. Zo won TomTom deals met onder andere Volvo Cars en Volkswagen. Bosch en Nvidia kan TomTom ook in het rijtje zetten met bedrijven waarmee men samenwerkt. Met deze laatste twee spelers is TomTom vooral actief op het gebied van de ontwikkelingen op het gebied van autonoom rijden. Nvidia brengt de technologie voor autonoom rijden wereldwijd aan de man; het is een voorloper in dit segment. Bosch is een belangrijke toeleverancier voor de auto-industrie en een pionier wat betreft de software en techniek voor ‘driverless cars’. TomTom heeft voor deze twee al ruim 206.000 km in kaart gebracht.

Uber

Het aangekondigde samenwerkingscontract met Uber eind vorig jaar was de kers op de taart. TomTom maakte met Uber de afspraak deze laatste te voorzien van kaarten en verkeersinformatie in meer dan 300 steden wereldwijd. De onafhankelijke positie sprak in het voordeel van TomTom. TomTom deelt geen waardevolle informatie met andere partijen. Uber werkt (noodzakelijkerwijs) tevens met Google Maps, maar investeert daarnaast mondjesmaat zelf in kaarten. Het blijft echter een moeilijk, kostbaar en tijdrovend proces.

Mede door de overname van HERE, de deal met Uber en een reeks aan andere samenwerkingsverbanden presteerde de koers van TomTom in 2015 fenomenaal. Begin 2016 koelde het enthousiasme onder beleggers af. Enerzijds had dit te maken met de algemene voorzichtigheid op de beurs, anderzijds liet TomTom beleggers in februari weten dat de omzet dit jaar met slechts vijf procent zou groeien.

De technologie van TomTom is echter essentieel voor de ontwikkelingen op het gebied van zelfrijdende auto’s. Door de enorme voorsprong in kennis en technologie blijft TomTom een speler van formaat die een grote rol zal blijven spelen. Op de korte termijn wordt door de dalende omzet in consumentenproducten en de forse investeringen in R&D echter geen grote stijging van de bedrijfswinst verwacht.

TomTom; a bumpy ride

De kans is groot dat TomTom haar marktaandeel in Automotive, Licensing en Telematics kan blijven uitbreiden; in deze twee divisies zal de omzet blijven groeien. Op de onlangs gehouden Technology Day meldde TomTom zelf dat men goed is gepositioneerd om de groeimogelijkheden voor deze drie divisies vast te leggen. De omzetverwachting hiervoor werd dan ook verhoogd. Consumentenproducten zullen een steeds kleiner deel van de omzet van het bedrijf uitmaken. De divisie Telematics is inmiddels al de grootste bijdrager aan de operationele winst.

De aandelen zitten grotendeels in vaste handen bij de oprichters, die ook nog steeds operationeel bij het bedrijf betrokken zijn. Op basis van de koers/winstverhouding is TomTom niet één van de goedkoopste aandelen. Op basis van de verwachte winst van 2017 daalt de koerswinstverhouding naar 28 en voor 2018 naar 21 keer de winst. Als belegger koop je echter wel een bedrijf dat voorop loopt in heel belangrijke ontwikkelingen in de automobiele branche. Het is naar mijn mening nog steeds een mooi moment om in te stappen, vóór het aandeel een versnelling hoger schakelt.
www.cashcow.nl/columns/tomtom-a-bumpy...
[verwijderd]
0
Kuiken
0
bron FD:

Nederland stelt zich kandidaat voor megafabriek van Tesla
Nederland nomineert zich voor een nieuwe Europese megafabriek van de Amerikaanse fabrikant van elektrische auto's Tesla. 'Het kabinet zal zich zeker inspannen om de productiefabriek naar Nederland te halen', zo stelt VVD-minister Kamp van Economische Zaken in antwoord op schriftelijke Kamervragen van de PvdA.
Tesla kondigde begin november aan een 'gigafactory' in Europa te willen openen voor de productie van batterijen voor de elektrische auto's, zonder nog een voorkeur uit te spreken voor een locatie. Nederland zou een goede kanshebber kunnen zijn omdat Tesla al beschikt over productiefaciliteiten in Tilburg, gelegen in een regio waar veel toeleveranciers aan de auto-industrie zijn gevestigd.
Tesla opende in 2013 zijn eerste vestiging in Tilburg voor service-activiteiten, gevolgd door een assemblagefabriek die vorig jaar september open ging. Bij de opening van die nieuwe fabriek hebben Nederland en Tesla een partnerschap gesloten voor de ontwikkeling van innovatieve producten.
De assemblagefabriek van Tesla in Tilburg. (Foto: Hollandse Hoogte)
De assemblagefabriek van Tesla in Tilburg. (Foto: Hollandse Hoogte)
Gunstig vestigingsklimaat
In de beantwoording van de Kamervragen zegt Kamp dat de beoogde nieuwe fabriek een waardevolle bijdrage kan leveren aan de verdere uitbouw van de Nederlandse positie op het gebied van elektrisch rijden. De minister laat nog in het midden welk instrumentarium hij zou willen inzetten om Tesla voor Nederland te winnen. Wel wijst hij in algemene bewoordingen op het belang van een goed, modern industriebeleid, doelend op fiscale faciliteiten voor innovatie, maatregelen voor toegankelijke financiering en vermindering van regeldruk.
In de ogen van Kamp heeft Nederland een gunstig vestigingsklimaat voor elektrisch vervoer. 'De korte afstanden en dichtbevolkte Randstad maken Nederland bijzonder geschikt voor elektrisch rijden', aldus de bewindsman. Voor topman Elon Musk van Tesla is dat een factor van betekenis. Hij heeft eerder gezegd met de productie dicht bij de klanten te willen zitten.
'Veel extra banen voor Brabanders'
Ook de PvdA-fractie in de Brabantse Provinciale Staten denkt dat de regio hoge ogen gooit bij de locatiekeuze van Tesla. Volgens Statenlid Martijn de Kort verkeert Brabant in 'een uitstekende uitgangspositie'. Hij wil van Gedeputeerde Staten weten welke stappen worden gezet om de Amerikanen te bewegen voor Brabant te kiezen, blijkt uit schriftelijke vragen aan het dagelijks bestuur van de provincie.
De PvdA-fractie in de Brabantse Staten denkt dat de mogelijke megafabriek van Tesla 'een hoop extra banen voor Brabanders' oplevert. Minister Kamp is op dit punt nog terughoudend. Hij schrijft dat op dit moment geen inschatting te maken valt van de omvang van de investering en de extra banen die de nieuwe fabriek oplevert.
Directeur Musk van Tesla heeft begin november alleen gezegd dat het gaat om een aanzienlijke investering in Europa.
[verwijderd]
0

@ xynix, dat klopt - er is vooral na de omzetwaarschuwing fiks wat uitgehedged door bescherm zoekende longs dat heeft ook de klap van 8,50 naar 7 veroorzaakt, de shortspelers hebben daar gebruik van gemaakt
deze posities zijn nu geneutraliseerd om zo te zeggen, je ziet ook dat de short interest op TT niet erg groot is, dus er straks ruimte om nieuwe posities in te nemen.
voor nu lopen we zo wel naar einde jaar de range is 7 om 8,50 - enkel indien er hot nieuws komt vanuit TT kan dat deze range nog voor einde jaar doen breken

2017 geeft wel een ander beeld, meerdere longs hebben gedaan wat jij doet, minder aandelen en meer opties, hoor daar thans ook bij, sommigen melken de premies, andere nemen gewoon positioneel weer aandelen in door puts te schrijven en calls te kopen, loopt TT uit deze bandbreedte bij expiratie gaan deze mensen Long gezet worden.
range hier loopt wat uiteen, maar populair zijn 7 ( put schrijven) om 8 ( call kopen) en ook 7 om 9 ( wederom de put schrijven/call kopen)
dat is dan ook het enige positieve dit jaar, dat je dit allemaal hebt kunnen doen aan credit ( dus je hebt premie kunnen ontvangen ipv van betalen )

alhoewel ik echt goed positief ben voor het aandeel TT, realiseer ik me wel dat er echt een incentive moet zijn om het hoger te zetten, denk niet dat na het teleurstellende jaar 2016 nu iedereen staat te trappelen om in dit fonds te springen.
zelf ga ik ervan uit dat consumer gesplitst gaat worden en dat is een boost voor het aandeel.

de vraag is dan ook krijgen we in 2017 hetzelfde patroon als in 2016 of krijgen we nu geen druk meer en worden Long en Short posities straks ingenomen via de optie-markt dat is een wezenlijk verschil.

nu zie je steeds leunen op het aandeel met op en afbouw van shortposities, straks zie je Longs die aandelen krijgen vanwege leveringen uit optie constructies en ja de andere kant moet ook door iemand genomen worden, gaan die mensen de aandelen kopen tegen deze leveringen of gaan ze ze lenen en bouwen zo weer shorts op ?

zolang een Barclays en Haitong alsnog negatief blijven voor koersverwachting zullen de shortspeler wellicht toch blijven doorgaan, zodra deze 2 city analisten hun view wijzigen is het over.

Barclays draagt wel 2 petten, " maps zijn het bindmiddel voor autonoom rijden " tot " het verdienmodel blijft ondermaats "
Haitong " verdienmodel zwak tot tegendeel bewezen is in de cijfers "

Mocht de focus in de markt voor TT als bedrijf veranderen van een negatieve en zeer competitieve consumenten tak waar PND onder druk blijft staan naar een groeimarkt voor Maps, Licensing en Telematics is de shortplay voor TT over voor alles onder de 10 euro

vraag is dan ook gaat TT consumer afsplitsen en indien zo wanneer ?
we merken het wel
tatje
1
Vanaf sept 2016 Parijs, gaan alle partijen op hun plaats vallen, aldus Antoine Saucier.

- Bosch werkt al vanaf 2014 met Tom Tom
- 26 juli 2016 Tesla wijst Mobil Eye de deur.
- 28 sept samenwerkingsverband Tom Tom en Nvidia
- 30 sept 2016 samenwerking tesla en nvidia
- 10 okt 2016 Bosch test met een gestripte Tesla met Tom Tom kaarten F1 Melbourne

Eind 2017 kan tesla level 5 van NY naar LA rijden.
Eind 2017 heeft Tom Tom alle grote wegen in de VS klaar.

Tja.

- 12 dec 2014 Baidu neemt belang in chinese activiteiten Uber 480 miljoen
- 17 mei 2016 Apple investeert 1 miljard Dollar in didi Chuxing ( Chinese Uber )
- 1 aug 2016 Uber verkoopt chinese activiteiten aan Didi Chuxing voor een belang in Didi Chuxing van 17,7%
- 1 aug Baidu en andere investeerders in Uber China verkopen ook hun belang in Chinese Uber voor 2,3% belang in Didi Chuxing
- 1 aug 2016 Didi Chuxing koopt 1 miljard dollar aandelen Uber.
- 18 aug 2016 Uber gaat met Volvo ( reeds in Chinese handen ) samenwerken
- 30 aug Baidu gaat samenwerken met nvidia.
- 17 okt 2016 Apple stopt met Titan.

Tom Tom werkt samen met

Bosch
Nvidia
Apple
Uber
Volvo

In het geheim misschien al met Tesla.

De groten der aarde werken allemaal al met Tom Tom.

Hoe durft iemand Tom Tom een bedrijfje te noemen.

Dus Uber verkoopt belang Uber China aan Didi Chuxing en krijgt belang van 17,7% in Didi Chuxing.

Uber wil niet tegen Didi Chuxing vechten in China, soort windmolens en is kansloos.

if you can't beat them, join them

Koek verdelen, heet dat.

Het wordt steeds warmer in de SDC world.

Ik denk in 2017 gaan voor de SDC de laatste loodjes op zijn plaats vallen.

Ik weet het niet zeker, maar opties in 2016 nog op een koers tussen de 6 en 7 voor de medewerkers.

Dat wordt pas beuren voor die Tom Tom toppers in de korte toekomst.

Ik denk dat Apple de Tom Tom en Tesla katten uit de boom kijkt :-)

200 miljard aan cash.

Geen ander bedrijf blijft zolang op zijn cash zitten.

Is er al een bestemming voor !!!

tatje
0
Ja Potpourri,

Barclays draagt wel 2 petten, " maps zijn het bindmiddel voor autonoom rijden " tot " het verdienmodel blijft ondermaats "
Haitong " verdienmodel zwak tot tegendeel bewezen is in de cijfers "

Waarom zouden deze bedrijven dit doen.

Ik denk in opdracht van !
hvasd2
0
Even wat positiefs...

Technische Analyse TomTom: Positief advies

Door QuoteWeb op 28 nov 2016 | Categorie: Technische Analyse TC

Artikel
Reacties
Gerelateerde instrumenten

Datum: 28 nov 2016
Advieswijziging: Omhoog
Advies: Positief
Koers op moment van advies: 7.514
Slotkoers: 7.514
Steun: 6.740
Weerstand: 8.133

TomTom heeft een gematigde opwaartse trend met het risico op een neerwaartse koersreactie. De indicatoren geven het volgende technische analyse beeld voor TomTom.

De koers noteert onder het 50 daags voortschrijdend gemiddelde, dit is een indicatie van een neerwaartse tendens voor de middellange termijn.
Het 20 daags voortschrijdend gemiddelde is opwaarts gericht, dit geeft aan dat het korte termijn momentum positief is.
Het 50 daags voortschrijdend gemiddelde daalt, dit geeft aan dat het middellange termijn momentum negatief is gericht.
De MACD staat boven de MACD trigger lijn. Het korte termijn momentum is dus sterk.

Bron: QuoteWeb.com
[verwijderd]
1
Als nu al in december blijkt dat Tesla heeft gekozen voor Bosch-Nvidia-TomTom, dan is het hek van de dam.
Trekt USA-beleggers en de koers kan dan snel naar de 10-15 euro range.
- See more at: www.eurobench.com/Forum/Topic/1339552...

Man man man...schei toch uit met die koersdoelen. jezelf en andere weer hoop in praten terwijl Stom Stom in een dalende trend zit. vandaag procentje erbij om morgen weer terug te vallen. De koers komt nooit meer boven de 8,00 euro. Stom Stom is al zwaar overgewaardeerd, Kans op lagere koersen is vele malen groter
[verwijderd]
0
quote:

Met een put zit je zeker goed schreef op 29 november 2016 12:37:

Als nu al in december blijkt dat Tesla heeft gekozen voor Bosch-Nvidia-TomTom, dan is het hek van de dam.
Trekt USA-beleggers en de koers kan dan snel naar de 10-15 euro range.
- See more at: www.eurobench.com/Forum/Topic/1339552...

Man man man...schei toch uit met die koersdoelen. jezelf en andere weer hoop in praten terwijl Stom Stom in een dalende trend zit. vandaag procentje erbij om morgen weer terug te vallen. De koers komt nooit meer boven de 8,00 euro. Stom Stom is al zwaar overgewaardeerd, Kans op lagere koersen is vele malen groter
Goedemiddag, vandaag het omgekeerde patroon van gisteren. ...ziet er iig beter uit. .....succes vanaar. ...hopen op een mooi groen slot. ....
mjmj
0
quote:

potpourri schreef op 29 november 2016 11:40:

@ xynix, dat klopt - er is vooral na de omzetwaarschuwing fiks wat uitgehedged door bescherm zoekende longs dat heeft ook de klap van 8,50 naar 7 veroorzaakt, de shortspelers hebben daar gebruik van gemaakt
deze posities zijn nu geneutraliseerd om zo te zeggen, je ziet ook dat de short interest op TT niet erg groot is, dus er straks ruimte om nieuwe posities in te nemen.
...
Ik neem aan dat de constructies waar je op doelt gebonden zijn aan een einddatum. Heb je enig idee welke data daarbij gebruikt zijn?

[verwijderd]
0
quote:

tatje schreef op 29 november 2016 09:46:

Kid is verwijderd.

Maar ik zie ook dat het alias Riet van Milt, zichzelf heeft verwijderd.

Ik weet zeker dat het "" HAAR "" reactie op Kid was.

[verwijderd] 25 nov 2016 om 12:35

quote:

KidBackInTown schreef op 25 nov 2016 om 12:13:

[...]

Het kan niet altijd mee zitten, maar ik probeer me er doorheen te slaan......

Beloofd is beloofd ?

Laat je niet uit het veld slaan, je bent een van de inhoudelijkste posters hier en sinds jij je hier laat zien hebben velen een realistischere kijk op TomTom gekregen.

Het fonds blijft interessant voor korte ritjes, vaak zie je vaste patronen die weken kunnen aanhouden en wie weet ligt er wel iets spectaculairs in het verschiet waar bijvoorbeeld potpourri sinds kort van overtuigd is.

Tatje:
Ik denk dat die aliassen gewoon in opdracht handelen, wat ze doen kan geen normaal mens verzinnen.

Ik zie ook, dat het Forum op een gegeven moment zegt, NU is het genoeg, WIJ of zij !

Een normaal goed functionerend forum kan onvoorstelbaar sterk zijn.

Eendracht maakt dan macht.
Heb jij de petitie ondertekend? Riet wel :-)

Met de Kid meer pit oh nee put. Wie goed doet goed ontmoet met een poet (put).
Kuiken
0
bron FD:

Grote autoproducenten bouwen samen netwerk van supersnelle laadstadions
Vier grote autoproducenten willen langs Europese snelwegen een groot netwerk van snellaadstations aanleggen. Met het initiatief willen BMW, Daimler, Volkswagen Group (Audi en Porsche) en Ford de verkopen van elektrische auto’s een stimulans geven en bevorderen dat de markt voor elektrische auto’s fors zal groeien.
De vier grote autofabrikanten hebben hun initiatief dinsdag in een gezamenlijke verklaring bekendgemaakt. Het bijzondere van het initiatief is dat de snellaadstations van de vier autoproducenten een zeer groot vermogen krijgen, zodat de elektrische voertuigen heel snel opgeladen kunnen worden.
De laadstations moeten een vermogen krijgen van maximaal 350 kW. Dat is meer dan drie keer het maximale vermogen van het internationale superchargers-netwerk van fabrikant Tesla en ruim zeven keer dat van de snelladers van de ANWB, die een vermogen hebben van maximaal 50 kW.
De uitrol van de supersnelle oplaadstations moet volgend jaar beginnen. Op korte termijn is een netwerk van 400 locaties in Europa gepland. Dat moet tegen 2020 zijn uitgegroeid tot een netwerk met enkele duizenden snellaadstations. Met de uitrol van het systeem moeten bestuurders van elektrische auto’s in staat worden gesteld probleemloos dor heel Europa te rijden. Als dat lukt, zo is de verwachting, zal dat een enorme impuls zijn van/voor het elektrische rijden.
‘Het gezamenlijke project is een belangrijke mijlpaal die laat zien dat concurrenten hun handen ineen kunnen slaan om het elektrisch rijden te bevorderen’, verklaarde BMW-topman Harald Krüger. Eerder deze week liet Daimler nog weten circa € 10 mrd te zullen investeren in de ontwikkeling van nieuwe elektrische auto’s. In of tegen 2025 wil Daimler tien elektrische Smart-modellen op de markt brengen.
Allego
Ook het Nederlandse Allego, een 100% dochterbedrijf van netwerkbedrijf Alliander, experimenteert met het bouwen van ultrasnelladers. Met een groot aantal consortiumpartners werkt Allego aan een pilot die Nederland, België, Duitsland en Oostenrijk via een netwerk van 25 supersnelle laadstations moet verbinden. De laadtijd voor 300 kilometer rijden zal in plaats van anderhalf uur dan nog maar 20 minuten bedragen. In dit project gaat het ook om oplaadstations met een vermogen van maximaal 350 kW.
Met de uitvoering van het project is een investering gemoeid van € 13 mln. Ook de Europese Unie levert een bijdrage. Dat meer en meer van dit soort projecten het licht zien houdt met name verband met het feit dat vanaf 2018 een nieuwe generatie elektrische voertuigen op de markt komt die geschikt is voor de ultrasnelladers. In de pilot werkt Allego onder meer samen met Audi, Renault en BMW. .
Chiddix
0
quote:

Met een put zit je zeker goed schreef op 29 november 2016 12:37:

Als nu al in december blijkt dat Tesla heeft gekozen voor Bosch-Nvidia-TomTom, dan is het hek van de dam.
Trekt USA-beleggers en de koers kan dan snel naar de 10-15 euro range.
- See more at: www.eurobench.com/Forum/Topic/1339552...

Man man man...schei toch uit met die koersdoelen. jezelf en andere weer hoop in praten terwijl Stom Stom in een dalende trend zit. vandaag procentje erbij om morgen weer terug te vallen. De koers komt nooit meer boven de 8,00 euro. Stom Stom is al zwaar overgewaardeerd, Kans op lagere koersen is vele malen groter
Bosch en Nvidia leveren spullen aan autofabrikanten etc Iedereen betrekt bij deze firma s technologie. Zo kun je talloze combinaties verzinnen en het afsluiten met TT. Voorlopig moet de eerste autofabrikant zich nog melden die TT geselecteerd heeft voor de autonome car. Met 3 jaar voorsprong op concurrent Here We Go zouden er toch al veel deals in de pocket moeten zitten en via een persbericht een bekendmaking. Maar het blijft stil.
5.382 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 253 254 255 256 257 258 259 260 261 262 263 ... 266 267 268 269 270 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 11:20
Koers 5,690
Verschil -0,040 (-0,70%)
Hoog 5,725
Laag 5,640
Volume 64.907
Volume gemiddeld 321.259
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront