TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Januari

3.929 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 193 194 195 196 197 » | Laatste
[verwijderd]
0
BMW en Polen nieuws met marginale koerswinst Tomtom bijna opgedampt, nu weer richting 11 EUR.
Dit schiet zo echt voor geen ene meter op.

Van de CES moeten we echt niks verwachten. Eerst volgende nieuws pas op 9 februari. Wat een teleurstelling dit.
Balimoney
0
quote:

Balimoney schreef op 6 januari 2016 09:09:

twitter.com/vwpress_en

Automated driving: Exclusive cooperation with @Mobileye for development of high-resolution maps. #VWCES2016
Hoe zit het nu met die intensieve samenwerking tussen VW en TomTom?
Iemand?
seren
0
Nog wat bijgekocht voor de daghandel.
Lijkt me een ouderwets dagje, eerst wat dumpen dan wat coveren.
[verwijderd]
1

een handelshuis kwam gisteren al met een profit-taking advies voor een zwik aan aandelen ( een rondje wereldwijd trouwens, ook Apple en MSFT zaten er tussen, zo ook TT ), vandaag zien we Barclays met wat advies verlagingen - ook voor TNT/ PostNL, voor TT zijn ze niet echt serieus volgend, zijn wel tijden negatief geweest.

opportunity adviezen op dips zijn er ook voor Tesco, Glencore en het fonds van Warren Buffett, die laatste zie ik wel zitten.
Edhvvvvv
0
Zeer bedankt Wies!
Vandaag een trage start maar dat is nog geen gelopen race. Wel vaker de laatste tijd gezien en dan herstel later op de dag. Loopt natuurlijk syncroon met de rest van AMX/AEX en dat is logisch zonder nieuws met echte impact.
[verwijderd]
0
quote:

Goudhaantjes schreef op 6 januari 2016 09:09:

BMW en Polen nieuws met marginale koerswinst Tomtom bijna opgedampt, nu weer richting 11 EUR.
Dit schiet zo echt voor geen ene meter op.

Van de CES moeten we echt niks verwachten. Eerst volgende nieuws pas op 9 februari. Wat een teleurstelling dit.
Maak toch niet zo'n drama man, loop niet zo te klagen. Er zijn deze maand nog meerdere evenementen waar mogelijk nieuws van af zou kunnen komen.
[verwijderd]
2

@ Edhv , voor TT is er niets veranderd - het aandeel consolideert nog steeds aan een prima niveau, de uptrend kan weer verder worden ingezet als we de vorige high van 12,25 breken en vasthouden, dan kan het aandeel naar de 13,50 en daara zelfs 15 euro

goede steun is aanwezig , eigenlijk de hele weg naar beneden tot aan 10 euro.

verder is het nu afwachten, ik denk dat winstneming adviezen meer van doen hebben met de dubbeling van verleden jaar en de opkomende cijfers dan met de outlook, die staat als een huis

ook is de bullish consensus best flink hoog op TT, dat betekend dat je nu nieuwe Longs naar het aandeel moet krijgen en wellicht gokken die eerst op een dip.

verder niets aan de hand, ziet er gewoon goed uit
buy dips voor hen die ruimte hebben, voor de anderen geduld.
[verwijderd]
1
Toeval?

Michigan is ford
California is Tesla
Duitsland is .....

btw dr. Pol kan over 10 jaar automatisch naar zijn klanten rijden

Dirk (Doctor anders)
Dokus
0
quote:

scuderia FF schreef op 6 januari 2016 09:14:

een handelshuis kwam gisteren al met een profit-taking advies voor een zwik aan aandelen ( een rondje wereldwijd trouwens, ook Apple en MSFT zaten er tussen, zo ook TT ), vandaag zien we Barclays met wat advies verlagingen - ook voor TNT/ PostNL, voor TT zijn ze niet echt serieus volgend, zijn wel tijden negatief geweest.

opportunity adviezen op dips zijn er ook voor Tesco, Glencore en het fonds van Warren Buffett, die laatste zie ik wel zitten.

Dank je!!
seren
0
quote:

Dirk R. Wijnen schreef op 6 januari 2016 09:27:

Toeval?

Michigan is ford
California is Tesla
Duitsland is .....

btw dr. Pol kan over 10 jaar automatisch naar zijn klanten rijden

Dirk (Doctor anders)
toeval bestaat niet
de kans op toeval is voorspelbaar.

Binnenkort de aankondiging op de japanse autobeurs dat de japanse highways gecovered zijn.

seren (hi mi so)
Omnius
0
media.gm.com/media/us/en/gm/home.deta...

DETROIT – General Motors is exploring a new mapping technology from Mobileye that could use crowd-sourced real-time data collected by OnStar for precise localization and high-definition lane data that supports fully autonomous driving.

GM is Mobileye’s largest customer and is engaged with Mobileye Road Experience Management (REM) to create a continuously updated road map. Mobileye’s existing EyeQ processing platforms extract landmarks and roadway information at extremely low bandwidth of about 10kb per kilometer.

“Cameras are the most natural sensors for creating maps because they are already available in most new car models as part of the trend toward growing driver assistance deployment,” said Amnon Shashua, co-founder, chairman and chief technical officer of Mobileye. “Creating and updating maps using on-board camera technology supplies the missing link between on-board sensing and the requirement for full redundancy to enable safe autonomous driving.”

Mobileye expects to eventually achieve localization at an accuracy of about 10 centimeters compared with today’s GPS, which can pinpoint to about 10 meters.

OnStar serves more than 7 million customers with a 24/7 human touch, in the U.S., Canada, China, Mexico, Europe and Brazil. OnStar recorded its 1 billionth customer interaction in 2015.

GM, which sold about 3.3 million vehicles in the U.S. in 2015, uses Mobileye software on cameras that support existing safety technologies like forward collision alert. GM has collaborated on camera technology with Mobileye for a decade beginning with lane departure warning systems launched in 2007.

“GM is committed to bringing semi-autonomous and fully autonomous vehicles to our customers, and this technology will be a critical enabler to getting us there,” said Mark Reuss, GM executive vice president of Product Development, Purchasing and Supply Chain. “We are planning to explore the integration of REM into existing GM program launches sometime later this year.”

General Motors Co. (NYSE:GM, TSX: GMM) and its partners produce vehicles in 30 countries, and the company has leadership positions in the world's largest and fastest-growing automotive markets. GM, its subsidiaries and joint venture entities sell vehicles under the Chevrolet, Cadillac, Baojun, Buick, GMC, Holden, Jiefang, Opel, Vauxhall and Wuling brands. More information on the company and its subsidiaries, including OnStar, a global leader in vehicle safety, security and information services, can be found at www.gm.com

In hoeverre is dit concurrentie voor Tomtom? Is dit vergelijkbaar met RoadDNA?
[verwijderd]
0

de ontwikkelingen gaan razendsnel en daarom is het ook onmogelijk om een 5/10 jaar view op de company te nemen, wat we wel weten is dat de sector mega in beweging gaat en TT daar volop inzit.
er gaat nog heel veel geld aan investeringen komen en de grote jongens hebben dat kapitaal beschikbaar
Apple heeft verleden jaar weer een aantal mapping related companies overgenomen, als ik de tel goed heb zijn dat de laatste jaren nu al een 15-tal, TT zit daar niet bij ( zoals we weten) , ik denk dan ook dat Apple gewoon prefereert samen te werken met TT en zelf verder aan de weg timmert, Apple heeft dat ook gedaan met Gorilla Glas en met GTAT, ze gebruiken je en daarna hebben ze je niet meer nodig,
Monster is ook door Apple gedumpt.

TT moet echt wel haar Beurswaarde omhoog zien te krikken, dat blijft een zwakte voor de reguliere aandeelhouders, de grootaandeelhouders zal het worst wezen die hebben andere prioriteiten .

BDB schreef hier gisteren, is allemaal " verborgen vermogen " dat TT opbouwt, is leuk om te weten, maar als dat een strategie aan het worden is voor continue doorrollen is het knap frustrerend voor de gewone aandeelhouder.

ik ben toch meer voor van "show me the money".
harrysnel
0
Er verscheen oktober 2014 een artikel over de samenwerking tussen TomTom en deCarta waar zij zichzelf neerzetten als een alternatief voor Google maps en Here. Daar wordt GM (OnStar) genoemd als 1 van de successen die de samenwerking destijds had opgeleverd.

"TomTom And deCarta Join Forces To Take On Google Maps

....

According to Fennel, the TomTom-deCarta collaboration now sets up a three way contest between Google Maps, Nokia HERE and TomTom. (What about Microsoft?) He argues, as one might expect, that TomTom (with deCarta) represents the best available option vs. Google Maps for developers and OEMs (e.g., car makers, carriers, device makers, etc.) seeking an alternative.

As product validation Fennell told me, “In August we replaced Google local search on Blackberry phones in 122 countries and we just replaced Bing at OnStar.”"

searchengineland.com/tomtom-decarta-j...

seren
0
iPhone productie stevig down, en de koers van Apple ook,
dat trekt de hele sector naar beneden.
Maar elk nadeel heeft zijn voordeel.
Het wordt nu eindelijk tijd dat Apple zich moet laten zien, wat zijn ze van plan voor de nieuwe groeimarkt (mobiele benzine slurpers)?
[verwijderd]
1
Er is maar 1 kernvraag. Zijn deze initiatieven complementair aan elkaar, zoals shag en vloei. Of kunnen ze elkaar vervangen.

Aangezien ik veel partijen, zoals harman, de term NDS hoor gebruiken, lijkt het op een samenspel tussen de autofabrikant en de kaartenmaker.

Het is van begin af aan bekend dat om de kaarten voor zelfrijdende auto's up to date te houden, er informatie van sensoren op consumenten auto's van en naar tomtom moet gaan. Dat er een internet of cars ontstaat.

Logisch gevolg is dat de autofabrikanten een rol spelen in het maken van de kaart voor zelfrijdende auto's. TomTom kan het niet alleen en (ik denk) ook de autofabrikant niet.

Het realtime maps platform van tomtom is mijns inziens de machine die het mogelijk moet maken om die continue data uitwisseling te laten plaatsvinden. Het feit dat here die machine niet heeft en tomtom wel is denk ik mede de reden geweest waarom drie voorname duitse autofabrikanten here hebben overgenomen. Zodat ze kunnen beinvloeden dat here ook zo'n machine bouwt en zich focust op zelfrijdende auto's en niet op spielerei op Microsoft windows telefoons.
Juun
1
AND nadert de koers van TT. Nu een freeze, even afwachten hoe de handel zo dadelijk weer doorloopt.
[verwijderd]
0
quote:

Juun schreef op 6 januari 2016 10:40:

AND nadert de koers van TT. Nu een freeze, even afwachten hoe de handel zo dadelijk weer doorloopt.
Juun, top voor jou - super gezien

zijn er ook opties op dat aandeel te verhandelen ?
3.929 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 ... 193 194 195 196 197 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 23 apr 2024 13:49
Koers 5,505
Verschil +0,045 (+0,82%)
Hoog 5,560
Laag 5,450
Volume 291.508
Volume gemiddeld 313.662
Volume gisteren 957.240

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront