Ebusco « Terug naar discussie overzicht

Ebusco 2022

1.700 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 » | Laatste
jan6307
0
Blijkbaar hebben we de onderkant bereikt en dat is ook wel logisch met deze grote opdrachten.

Ik heb zojuist bijgekocht op 27,80 en wacht nu mooi af.

Aandeelhouders Ebusco krijgen voorlopig geen dividend uitgekeerd. Het bedrijf verwacht in de nabije toekomst alle winst te gebruiken voor de ontwikkeling van haar internationale expansie- en groeistrategie en algemene bedrijfsdoeleinden. Daarnaast is er sprake van een aandelen-emissie in 2023. In Nederland is al één op de vijf bussen elektrisch maar in het buitenland nog niet. De opbrengsten van deze emissie wil de e-busfabrikant eveneens gebruiken voor het streven om bussen wereldwijd elektrisch te maken (oktober 2021).
Stork 49
0
quote:

jan6307 schreef op 16 december 2022 10:57:

Blijkbaar hebben we de onderkant bereikt en dat is ook wel logisch met deze grote opdrachten.

Ik heb zojuist bijgekocht op 27,80 en wacht nu mooi af.

???
Goed bezig
0
quote:

Waardezoeker 1<>3 jaar schreef op 16 december 2022 10:56:

Laatste bericht op website van just now

www.ebusco.com/ebusco-reveals-extreme...
Jemig zeg, wat een goed nieuws.
Deze bus kon wel eens het paradeplaatje worden voor Ebusco, wat een range ook en qua kosten voor de operators dus een topper.
Netjes dit hoor, hier kunnen de concurrenten niet tegen op, vooral het gewichtsverschil is enorm. 700 KM op een charge.
Tordan
0
quote:

Goed bezig schreef op 16 december 2022 11:42:

[...]

Jemig zeg, wat een goed nieuws.
Deze bus kon wel eens het paradeplaatje worden voor Ebusco, wat een range ook en qua kosten voor de operators dus een topper.
Netjes dit hoor, hier kunnen de concurrenten niet tegen op, vooral het gewichtsverschil is enorm. 700 KM op een charge.
Wat is het gewicht dan van een vegelijkbare bus van de concurrent??
Bert-Jan
0
quote:

Tordan schreef op 16 december 2022 11:45:

[...]

Wat is het gewicht dan van een vegelijkbare bus van de concurrent??
De 18-meter lijnbus van VDL weegt 20.800 kg.
Goed bezig
0
Hier een concurrerende bus. wel 2019 maar toch.
Zij hebben ook nu nog het oude chasis en de batterijen op het dak.

autobahn.eu/artikel/17632/u-mag-raden...

U ziet zelf de verschillen in gewicht en range.
Bert-Jan
0
quote:

objectief schreef op 16 december 2022 11:52:

De koers zal zo wel omhoog schieten. Wat verwachten we +10%!!
Daar gaan we! Hij schoot zojuist omhoog van 13,73 naar 13,76.
Picton
2
quote:

Tordan schreef op 16 december 2022 11:45:

[...]

Wat is het gewicht dan van een vegelijkbare bus van de concurrent??
De 3.0 12 mtr weegt al 5000 kilo lichter dan die van div concurrenten, ik ga ervanuit dat deze 18.5 ook iets van 5000 (5ton) lichter is.

img.iex.nl/content/2021/columns/ZBUS.jpg
hvb
2
Lijkt er haast op dat er een partij gedwongen aan het verkopen is? Margin call of risicobeperking?

Als dat zo is geeft dat aan kopers een uitgelezen mogelijkheid om goedkoop in te kopen.

Ik zie geen andere redenen voor deze koersdaling, die strak geregisseerd lijkt door een verkoper die koste wat kost de verkopen doorzet ondanks de huidige slechte omstandigheden op de beurzen.

Ik gok op dit scenario, en koop dagelijks bij.

Ik gok er ook op dat op lange termijn de producten van Ebusco veel geld waard zullen blijken, alleen al de kennis zou voor concurrenten van grote waarde kunnen zijn. Dat beperkt het risico omlaag?
Erg chebbi
2
Ebusco is wel een aantrekkelijke hapklare brok voor een partij die graag een bussenbouwer onder zijn vleugels heeft. Eerst maar eens groeien. Dan neemt de waarde vanzelf toe (vanaf huidige koersniveau..).
BowmoreBoerke
0
Ik ben gestaffeld aan het inslaan. Wel vervelend dat Aalberts vandaag ook naar beneden duikelt - ben nu dubbel aan het inslaan....
Goed bezig
0
Zou Ebusco in de toekomst iets kunnen zijn voor Tesla?
Op deze koers wordt Ebusco wel heel aantrekkelijk om over te nemen, deze koers kan ook genoeg andere grote investeerders aan trekken lijkt mij.
objectief
0
quote:

Goed bezig schreef op 16 december 2022 14:23:

Zou Ebusco in de toekomst iets kunnen zijn voor Tesla?
Op deze koers wordt Ebusco wel heel aantrekkelijk om over te nemen, deze koers kan ook genoeg andere grote investeerders aan trekken lijkt mij.
Dat lijkt me heel ver gezocht; Musk verkoopt aan de lopende band aandelen Tesla om Twitter te financieren.

Als deze koers grote investeerders (kleine mag ook) zou trekken, dan stond ie niet zo laag.
Waardezoeker 1<>3 jaar
0
'Binnen nu en vijf jaar bestaat het gehele dak uit zonnepanelen, samenwerking met zonnepaneel autobouwer Lightyear in het nabij gelegen Helmond. Mark my words. Ebusco blijft de concurrentie komende jaren ongemeen ver voor. Waarom:
1. >30% gehele personeelsbestand bestaat uit R&D'ers
2. Focus op elektrische alleen

De waarde zit zonder meer al opgesloten in de ontwikkelde IP/marktvoorsprong. En die waarde gaat eruit komen op wat voor manier dan ook...
a) door steep verkopen met gezonde marges
b) door verkoop tegen juiste waarde. Als zittende aandeelhouders al willen verkopen, dan wel tegen die juiste waarde.
Fagor
0
ischav2
0
2x zo hoog volume...... daling blijft maar aanhouden en het laatste bericht stopt de daling ook niet, blijkbaar is V/d Valk nog niet uitverkocht?
Neunelf4S
0
quote:

Fagor schreef op 16 december 2022 16:32:

Met 1363 stuks in de bied op 13.63
Gefeliciteerd!

1.001 in de bied op 10,01. Mss word ik dit jaar nog eigenaar.
1.700 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 74 75 76 77 78 79 80 81 82 83 84 85 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 apr 2024 17:35
Koers 2,720
Verschil -0,096 (-3,41%)
Hoog 2,840
Laag 2,650
Volume 456.003
Volume gemiddeld 334.053
Volume gisteren 275.525

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront