Just Eat Takeaway « Terug naar discussie overzicht

Just Eat Takeaway 2022!!!!!!!!

73.764 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 ... 3685 3686 3687 3688 3689 » | Laatste
Daanmans
1
quote:

Koekoek69 schreef op 25 januari 2022 15:19:

Analisten gaan ervan uit dat het totale verlies over 2021 700 mln. zal bedragen (3,80 per aandeel) tegen een verlies van 151 mln. in 2020.
Alsof het om de winst gaat op dit moment in deze markt, het gaat alleen maar om de grootste zijn. Dat wordt je niet door nu even kosten te verlagen en investeringen stop te zetten. Zolang (vooral) grubhub en just eat niet significant meer marktaandeel verliezen is er veel potentieel voor jet om uiteindelijk de ''winnaar'' te worden.

Het belangrijkste bij JET blijft dus vooralsnog hoe het er nu voor staat met grubhub en wat de precieze plannen zijn om grubhub in hun voordeel te gebruiken.
Stefzele1
1
Mr Trade
1
quote:

Opbouwer schreef op 25 januari 2022 15:33:

Wie zijn nu de verkopers in Just Eat Takeaway? Wie verkoopt er nu nog.
Dezelfde die nu roet in het eten gooien op de weg omhoog.
[verwijderd]
0
quote:

Sharon schreef op 25 januari 2022 15:32:

Alweer 2% terug!!!! TREIN IS VERTROKKEN, STAP IN STAP IN.
Ik wil je niet ontmoedigen en doe dat dus ook niet maar houd de periode 15:50 tot 16:00 uur in de gaten.
Sharon
1
quote:

kassa! schreef op 25 januari 2022 15:41:

[...]

Ik wil je niet ontmoedigen en doe dat dus ook niet maar houd de periode 15:50 tot 16:00 uur in de gaten.
Bedankt, was ook maar sarcasme.
MD2018
0
Ps DD -5% dus JET doet het nu toch weer redelijk. Ik verwacht alleen geen wonderen betreft verkoop IFood of Grub. Maar we gaan het zien.
Sharon
0
quote:

MD2018 schreef op 25 januari 2022 15:47:

Ps DD -5% dus JET doet het nu toch weer redelijk. Ik verwacht alleen geen wonderen betreft verkoop IFood of Grub. Maar we gaan het zien.
Doordash heeft gister -10% goedgemaakt, dus zo redelijk doen we het helemaal niet.
Mr Trade
0
quote:

MD2018 schreef op 25 januari 2022 15:47:

Ps DD -5% dus JET doet het nu toch weer redelijk. Ik verwacht alleen geen wonderen betreft verkoop IFood of Grub. Maar we gaan het zien.
Nee, JET doet het niet redelijk.
Doordash is gister nog positief gesloten, wij hebben de dag afgesloten met -8%.
rolo84
0
Dit lijkt inmiddels wel het forum van Galapagos een paar maanden geleden.
Meestal is het aantal berichten per uur wel een goede indicatie dat de maximale pijn in de buurt komt.
Forum van Galapagos is inmiddels rustig, de emotie is er een beetje uit en de koers lijkt ook in wat rustiger vaarwater te zijn gekomen. Ideaal voor een optiestrategie met een kleine stack aandelen er naast

Hoeveel mooie onderzoeken, feiten er ook op worden gezocht, emotie blijft toch de overhand hebben.
Beleggen: 5 % kennis en 95% psychologie (behavioral finance).

Succes allen, het aantal berichten per uur moet eerst flink naar beneden voordat dit aandeel interessant wordt om in te stappen
Littletycoon
0
quote:

rolo84 schreef op 25 januari 2022 15:52:

Dit lijkt inmiddels wel het forum van Galapagos een paar maanden geleden.
Meestal is het aantal berichten per uur wel een goede indicatie dat de maximale pijn in de buurt komt.
Forum van Galapagos is inmiddels rustig, de emotie is er een beetje uit en de koers lijkt ook in wat rustiger vaarwater te zijn gekomen. Ideaal voor een optiestrategie met een kleine stack aandelen er naast

Hoeveel mooie onderzoeken, feiten er ook op worden gezocht, emotie blijft toch de overhand hebben.
Beleggen: 5 % kennis en 95% psychologie (behavioral finance).

Succes allen, het aantal berichten per uur moet eerst flink naar beneden voordat dit aandeel interessant wordt om in te stappen
Dat geldt ook als de koers blijft stijgen, zie galapagos
zonsverduistering
0
quote:

rolo84 schreef op 25 januari 2022 15:52:

Dit lijkt inmiddels wel het forum van Galapagos een paar maanden geleden.
Meestal is het aantal berichten per uur wel een goede indicatie dat de maximale pijn in de buurt komt.
Forum van Galapagos is inmiddels rustig, de emotie is er een beetje uit en de koers lijkt ook in wat rustiger vaarwater te zijn gekomen. Ideaal voor een optiestrategie met een kleine stack aandelen er naast

Hoeveel mooie onderzoeken, feiten er ook op worden gezocht, emotie blijft toch de overhand hebben.
Beleggen: 5 % kennis en 95% psychologie (behavioral finance).

Succes allen, het aantal berichten per uur moet eerst flink naar beneden voordat dit aandeel interessant wordt om in te stappen
Beste rolo84, een forum kan voor velen ook een leuke uitlaatklep zijn om juist die frustratie kwijt te kunnen. Het zal idd niet van invloed zijn op de koers van JET, maar ach, we schrijven/typen het even van ons af en meer niet. Het aantal en de hoeveelheid berichten zullen het aandeel echt niet interessanter maken. Ook succes.
zonsverduistering
0
En ondertussen zet de Nasdaq weer het luik open net als gisteren. Wat een cowboy-geweld daar.
Stefzele1
0
Mr Trade
3
Ik vind het grappig dat er gesproken wordt over "risk off" terwijl de crypto munten (gezien als hoogste risk) vandaag rustig (minimaal) 7% pakken. De (financiële) wereld zit momenteel vreemd in elkaar.

De FED zal overigens wel bekend maken dat de inflatie "tijdelijk" is en ipv 4, 3 renteverhogingen uit te voeren. De "zogenaamde" oorlog tussen Rusland en Oekraïne zal niet doorgaan en dan hebben de grote jongens weer ingeslagen voor een goed kwartaal.

Money makes the world go around zoals altijd, de particulieren die niet weten wat ze doen zijn zoals altijd de klos.

Pijnlijk om aan te zien.
[verwijderd]
1
quote:

zonsverduistering schreef op 25 januari 2022 16:04:

En ondertussen zet de Nasdaq weer het luik open net als gisteren. Wat een cowboy-geweld daar.
Om uw Alias eer aan te doen; dit gaat op voor J.E.T; is geen Jet-ski
maar een mislukte plumpudding. Deze pudding gaat dus heen en weer,
net als de koers van dit aandeel; maar uiteindelijk gaat de pudding
echt instorten.

De huidige daling is echt het begin van een verdere daling.
Bij een stijgende rente, en die gaat ook binnen de Euro-zone
doorwerken, gaan fondsen zoals J.E.T voor de bijl.
Aandeelhouders zijn straks niet meer bereid om astronomische
KW-verhoudingen te betalen.
Dan maar beleggen in bijvoorbeeld: BAM en PostNL.
Lapswans
9
Ik heb onderstaand bericht gestuurd naar IR van Takeaway.

Als aandeelhouder wil ik graag meegeven dat het geduld bij de gemiddelde aandeelhouder op aan het raken is. Het koersverloop in 2021 van -50% bij een stijgende beurs laat zien dat JET volledig uit de markt ligt. En dat heeft alles te maken met het beleid. Kopen kopen kopen, en je krijgt uiteindelijk de deksel op de neus. Nu zitten “wij” opgescheept met een verlieslatend Grubhub waar weer een partner voor moet worden gezocht. Ik heb eerder met een situatie als deze te maken gehad en dat was bij Patrick Drahi van Altice. Die man waande zich ook King of Telecom en kocht de ene na de andere club op. Uiteindelijk was de aandeelhouder te dupe van dit gedrag van grootmoedswaanzin. Ik zie dit ook terug bij JET. Berichten van Jitse Groen dat er gewerkt wordt aan een deal voor iFood of een partner wordt gezocht ten spijt, de koers gaat enkel neerwaarts. Inmiddels op een niveau van eind 2017, dus nog voor alle overnames en groei als gevolg van Covid. Dat is gewoon niet uit te leggen en daarmee speelt JET de kaarten rechtstreeks in handen van de CatRocks van deze wereld. Ik deel graag mede dat de gemiddelde aandeelhouder wenst dat JET zich niet alleen richt op groei maar op winstgevendheid. Na jarenlang groeien op de portemonnee van de ander, is het nu tijd voor actie. Actie om eens waarde te creëren voor de aandeelhouder. Graag wil ik jullie vragen top prioriteit hieraan te geven. Vroeg of laat ligt er anders een flutovernamebod waar we allen wel mee akkoord moeten gaan. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Nog langer de stoere jongen uithangen, en je staat straks helemaal met lege handen. Staan de concurrenten rustig aan de zijlijn toe te kijken hoe JET zichzelf helemaal kapot maakt. Call for Action. Graag verneem ik wat het actieplan is om waarde te creëren en zal dit ook posten op het forum. Overigens zou ik JET aanraden om zich eens te mengen op de diverse fora. Je zult versteld staan hoeveel goede ideeën er voorbij komen. Verder zou het ook een stuk rust kunnen brengen want niet communiceren is killing in deze tijden.
bp5ah
0
quote:

Mr Trade. schreef op 25 januari 2022 16:15:

Ik vind het grappig dat er gesproken wordt over "risk off" terwijl de crypto munten (gezien als hoogste risk) vandaag rustig (minimaal) 7% pakken. De (financiële) wereld zit momenteel vreemd in elkaar.

De FED zal overigens wel bekend maken dat de inflatie "tijdelijk" is en ipv 4, 3 renteverhogingen uit te voeren. De "zogenaamde" oorlog tussen Rusland en Oekraïne zal niet doorgaan en dan hebben de grote jongens weer ingeslagen voor een goed kwartaal.

Money makes the world go around zoals altijd, de particulieren die niet weten wat ze doen zijn zoals altijd de klos.

Pijnlijk om aan te zien.
Wie gaat hier nu inzitten ? , dat vraag ik me af. Dit is vandaag niet slecht, dat is het al een jaar.

KPNQwest ook zo'n gouden aandeel uit 't verleden.
bp5ah
0
quote:

Lapswans schreef op 25 januari 2022 16:38:

Ik heb onderstaand bericht gestuurd naar IR van Takeaway.

Als aandeelhouder wil ik graag meegeven dat het geduld bij de gemiddelde aandeelhouder op aan het raken is. Het koersverloop in 2021 van -50% bij een stijgende beurs laat zien dat JET volledig uit de markt ligt. En dat heeft alles te maken met het beleid. Kopen kopen kopen, en je krijgt uiteindelijk de deksel op de neus. Nu zitten “wij” opgescheept met een verlieslatend Grubhub waar weer een partner voor moet worden gezocht. Ik heb eerder met een situatie als deze te maken gehad en dat was bij Patrick Drahi van Altice. Die man waande zich ook King of Telecom en kocht de ene na de andere club op. Uiteindelijk was de aandeelhouder te dupe van dit gedrag van grootmoedswaanzin. Ik zie dit ook terug bij JET. Berichten van Jitse Groen dat er gewerkt wordt aan een deal voor iFood of een partner wordt gezocht ten spijt, de koers gaat enkel neerwaarts. Inmiddels op een niveau van eind 2017, dus nog voor alle overnames en groei als gevolg van Covid. Dat is gewoon niet uit te leggen en daarmee speelt JET de kaarten rechtstreeks in handen van de CatRocks van deze wereld. Ik deel graag mede dat de gemiddelde aandeelhouder wenst dat JET zich niet alleen richt op groei maar op winstgevendheid. Na jarenlang groeien op de portemonnee van de ander, is het nu tijd voor actie. Actie om eens waarde te creëren voor de aandeelhouder. Graag wil ik jullie vragen top prioriteit hieraan te geven. Vroeg of laat ligt er anders een flutovernamebod waar we allen wel mee akkoord moeten gaan. Dat kan toch niet de bedoeling zijn? Nog langer de stoere jongen uithangen, en je staat straks helemaal met lege handen. Staan de concurrenten rustig aan de zijlijn toe te kijken hoe JET zichzelf helemaal kapot maakt. Call for Action. Graag verneem ik wat het actieplan is om waarde te creëren en zal dit ook posten op het forum. Overigens zou ik JET aanraden om zich eens te mengen op de diverse fora. Je zult versteld staan hoeveel goede ideeën er voorbij komen. Verder zou het ook een stuk rust kunnen brengen want niet communiceren is killing in deze tijden.

Regel 1 van beleggen moet je volgen.

Gaat 't anders dan gedacht : Afscheid nemen van 't aandeel.
73.764 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 243 244 245 246 247 248 249 250 251 252 253 ... 3685 3686 3687 3688 3689 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 13,360
Verschil -0,720 (-5,11%)
Hoog 14,000
Laag 13,360
Volume 2.123.091
Volume gemiddeld 2.418.757
Volume gisteren 3.436.901

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront