TomTom « Terug naar discussie overzicht

Tom Tom december 2021

3.494 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 171 172 173 174 175 » | Laatste
Dutchy Ron
0
BEIJING, Dec. 2, 2021 /PRNewswire/ -- Luokung Technology Corp. (NASDAQ: LKCO) ("Luokung" or the "Company"), a leading spatial-temporal intelligent big data services company and provider of interactive location-based services ("LBS") and high-definition maps ("HD Maps") in China, today announced interim revenue results for the three and nine months ended September 30, 2021.

Luokung achieved record total revenue for the nine months ended September 30, 2021, of approximately $74.9 million, compared to $13.1 million in the prior-year period. Revenue for the three months ended September 30, 2021 was $37.0 million, compared to $5.8 million in the prior-year period.

Aardige YOY groei

finance.yahoo.com/news/luokung-announ...
Wereldbelegger
5
quote:

Freebird schreef op 2 december 2021 18:56:

[...]
Er zijn veel angsthazen onder particulieren die geen enkel vertrouwen hebben in TomTom ; dat is duidelijk merbaar op dit forum. Ergens wel begrijpelijk, de meesten van hen staan immers tot hun tanden onder water met dit aandeel ; mogelijk hebben sommigen van hen daar zelfs een financieel trauma van opgelopen, dat ze vrijwel dagelijks - als een soort zelftherapie - van zich af trachten te praten middels (negatieve) posts op dit forum. Ze vergeten echter dat resultaten uit het (negatieve) verleden geen garantie bieden voor de toekomst. Zoals ik al eerder zei : TomTom zit midden in een transitiefase, op weg naar nieuwe kansen en mogelijkheden ; velen hebben dat kennelijk nog niet door. Dat de angst er nog goed inzit merk je aan de koersbewegingen van gisteren en vandaag : met hoge volumes omhoog en met lage volumes omlaag. Ook dit bevestigt mijn volle vertrouwen in dit aandeel.
Wat een ongelooflijk hautain stukje proza.
Niets anders dan hooghartig neerkijken op collega-beleggers die volgens de schrijver iets niet zien wat hij wel ziet.

Veel angsthazen - ergens wel begrijpelijk – financieel trauma – zelftherapie – ze vergeten – ik al eerder zei - velen hebben dat niet door – de angst er nog goed in zit

Beleggers in TomTom zijn helemaal geen angsthazen. Ze beleggen in een bedrijf met een afschuwelijk slecht trackrecord in de derde divisie van Beursplein 5. De redenen dat ze dat (blijven) doen of onlangs zijn ingestapt zijn divers en lopen zeer uiteen, misschien zijn de redenaties daarvoor soms onbegrijpelijk, maar noem ze geen angsthazen.
[verwijderd]
0
quote:

Dutchy Ron schreef op 3 december 2021 08:14:

MapMyIndia IPO

The digital mapping company, headquartered in Delhi, MapMyIndia, develops mapping technology used by some of the world's largest companies.

MapMyIndia has received approval (as of the last week of November) from the country's financial authority to go public. The Company is perhaps the highest-profile Company on this list, with business relationships with US tech giants Apple (NASDAQ: AAPL), Amazon (NASDAQ: AMZN) and Uber Technologies (NYSE: UBER), among others.

MapMyIndia is seeking a valuation of US $825 million when it IPOs, which it could do before the end of the year. The Company has expressed that the funds will, in part, be used to lift its marketing, helping it compete with the likes of Google (NASDAQ: GOOGL) and Dutch-based TomTom (AMS: TOM2).
MapMyIndia heeft 80% marktaandeel dus dan zou je je afvragen waarom die marketing nodig hebben voor competitie met TomTom en Goog. En ze hebben 25 miljoen omzet dus dan zou je afvragen waar die 825 mio vandaan komt. Tot je weet dat deze markt nu geopend is voor commerciele partijen die mogen mappen en dat India ineens een markt met miljardenpotentieel heeft. TomTom is er met 1.000 man gevestigd maar alleen om daar wereldkaarten te onderhouden. Het is voor TT echter geen grote stap om nu ook de markt in India zelf te gaan winnen. TT noemt MapMyIndia een goede speler maar ook een lokale speler waardoor zij minder goed meedingen in global deals.
NewKidInTown
2
In hoeverre timmert tt eigenlijk aan de weg met IndiGo ?

Op youtube kom ik alleen dat filmpje van Harold tegen:

www.youtube.com/watch?v=QCL81YtyImw

Ware het niet beter geweest om aanzienlijk jonger iemand daarvoor in te zetten ipv een 60 jarige ? Zouden de decisionmakers in de autoindustrie daar nou zo warm voor lopen ? Bovendien, weliswaar deze keer zonder uhs, maar z'n Engels blijft lousy als niet-native speaker. Zou daar nou echt niet beter over worden nagedacht ? Of worden de marketing-boys and girls compleet overruled door het ego van de CEO ? En dan sprekend over een in de agenda opgeslagen lunchafspraak met een zekere Corinne ? Veel amateuristischer moet het niet gaan worden. Zou die man niet tegen zichzelf beschermd worden worden en veel beter iets anders kunnen gaan doen, lekker zeilen of vissen in de sub-tropen ofzo ?

Iemand ideeen hoe je qua marketing het beste de markt of decision-makers zou kunnen benaderen ?

By the way, tussen 7,50 en 7,70 pak ik er nog een paar op, zal toch wel lukken voor het weekend ?
DeWalt
2
[verwijderd]
1
quote:

Wereldbelegger schreef op 3 december 2021 08:46:

[...]

Beleggers in TomTom zijn helemaal geen angsthazen. Ze beleggen in een bedrijf met een afschuwelijk slecht trackrecord in de derde divisie van Beursplein 5. Daar heb je een bepaald beleggers-lef voor nodig.

Dank je hiervoor op deze ochtend. Nu voel ik me een stoere vent. Meervoud van lef is leven. :-)

Mijn eerste aankoop ooit in TT was op 6 euro en ging toen naar 8. Was ergens rond 2010. Voor mij is het dus geen afschuwelijk track record maar meer eentje met pieken en dalen. Ook dit jaar kon je bij de Q3 cijfers goede zaken doen omdat je wist dat daar de bodem van de chiptekorten lag. Die chiptekorten waar we je dagelijks over hoorden en waarvan Volvo en GM en Nissan en Toyota deze week zeggen dat ze minder worden.

Gisteren gingen de chippers down omdat Apple minder vraag ziet naar de iphone 13 en suppliers waaronder chipmakers heeft verteld dat ze minder gaan bestellen. Dit is precies wat de auto industrie eigenlijk nodig heeft. De meer geavanceerde chips die in consumer electronics voorkomen gebruiken autofabrikanten voor infotainment, het aspect dat voor tomtom van belang is.
MD2018
0
Misschien al gedeeld maar Marshall Wace short 0.73% die durven wel hoor! TT toekomst lijkt er goed uit te zien. Als HG nu met een mooie order komt op IndiGO dan zal koers zeker weer herstellen!
ketchup
8
het bedrijf TT staat zeker nu goed op de rails en het adressenboek voor klanten is zonder meer impressive
nu moeten we het nog terug gaan zien in omzet en winsten

het aandeel TT is echter compleet verziekt, na jaren van roofbouw op de assets en degraderen naar de laagste divisie hebben de bestuurders en de overwegende invloed van de Founders belangen het als beursgenoteerd bedrijf kapot gemaakt

het moet en gaat daarom ook van de beurs af

we mogen ons gelukkig prijzen dat de analisten die vooral kijken naar de assetwaarde nu zelfs de ondergrens verhoogd hebben van 1.5 naar 1.75 miljard euro ( nogmaals dit alles ex de cash )
we kruipen dus steeds dichter naar de papieren waarde van HERE van 2.5 miljard euro

het verschil is nu dusdanig tussen assetwaarde en ondernemingswaarde aan de beurs en dan ook nog de cash van 350 mio dat een exit steeds aannemelijker lijkt

12 euro is echt de ondergrens - 15 euro is eerder fair value ondergrens en met deze wetenschap en met een aandeel aan 7-8 euro op de beurs moet het toch makkelijk volgend jaar aan 10 euro noteren

het is wachten op de "verlossing" van deze CEO en de overheersende Founders belangen.
Wereldbelegger
0
Een iPhone is geen nieuwe auto maar......
Kijk je tegen onderstaand bericht aan zoals JustMe hierboven?
Citaat: "Dit is precies wat de auto industrie eigenlijk nodig heeft"
Of kijk je naar de mogelijkheid dat wat voor de iPhone 13 blijkbaar een verkoopbedreiging is ook voor de autoverkoop kan gaan gelden?

Apple kampte al met een wereldwijd bevoorradingsprobleem en botst nu op een nieuw obstakel: de vraag neemt af. Het grootste bedrijf ter wereld meldt zijn toeleveranciers dat de vraag naar de iPhone 13 in de aanloop naar het kerstseizoen is afgenomen. Dat meldt het persagentschap Bloomberg.

Het bericht dat Apple naar zijn leveranciers stuurde, wijst erop dat mensen afzien van de aanschaf van het toestel dat moeilijk verkrijgbaar is door het wereldwijde chiptekort.

bron:
www.tijd.be/markten-live/nieuws/aande...
pwijsneus
3
quote:

Wereldbelegger schreef op 3 december 2021 08:46:

[...]

Wat een ongelooflijk hautain stukje proza.
Niets anders dan hooghartig neerkijken op collega-beleggers die volgens de schrijver iets niet zien wat hij wel ziet.

Veel angsthazen - ergens wel begrijpelijk – financieel trauma – zelftherapie – ze vergeten – ik al eerder zei - velen hebben dat niet door – de angst er nog goed in zit

Beleggers in TomTom zijn helemaal geen angsthazen. Ze beleggen in een bedrijf met een afschuwelijk slecht trackrecord in de derde divisie van Beursplein 5. De redenen dat ze dat (blijven) doen of onlangs zijn ingestapt zijn divers en lopen zeer uiteen, misschien zijn de redenaties daarvoor soms onbegrijpelijk, maar noem ze geen angsthazen.
Beleggers in TomTom zijn zeker geen angsthazen, wij zijn helden!! :D

Je moet ook compleet mesjokke zijn om vrijwillig in dit fonds te beleggen. Het is zo'n beetje het slechts presterende fonds OOIT op de Nederlandse beurs.

Als je dan nog mee mag op een Roadshow om je aandeel te promoten, dan moet je wel ballen hebben. Dan ben je geen angsthaas om je voor l*l te laten zetten bij die banken. Elke investeerder denkt bij zichzelf wss, wtf, bestaat die toko nog?!

Zou daar ook een award voor zijn? Voor het slechts presterende fonds? Winnen we toch nog wat :D
Dutchy Ron
0
Ik voorspel weer een heel vreemd koersverloop vandaag…… als ik zie hoe het aandeel met een paar stukjes na iedere koop op de laat wordt teruggezet. …….
pwijsneus
2
quote:

Freebird schreef op 2 december 2021 18:56:

[...]
Er zijn veel angsthazen onder particulieren die geen enkel vertrouwen hebben in TomTom ; dat is duidelijk merbaar op dit forum. Ergens wel begrijpelijk, de meesten van hen staan immers tot hun tanden onder water met dit aandeel ; mogelijk hebben sommigen van hen daar zelfs een financieel trauma van opgelopen, dat ze vrijwel dagelijks - als een soort zelftherapie - van zich af trachten te praten middels (negatieve) posts op dit forum. Ze vergeten echter dat resultaten uit het (negatieve) verleden geen garantie bieden voor de toekomst. Zoals ik al eerder zei : TomTom zit midden in een transitiefase, op weg naar nieuwe kansen en mogelijkheden ; velen hebben dat kennelijk nog niet door. Dat de angst er nog goed inzit merk je aan de koersbewegingen van gisteren en vandaag : met hoge volumes omhoog en met lage volumes omlaag. Ook dit bevestigt mijn volle vertrouwen in dit aandeel.
Niet alleen bij particulieren hoor, maak je geen zorgen. De profs laten het ook liever links liggen.

Verder geen rancune hier. Zit net zoals iedereen hier in TomTom voor het dividend. Lekker rustig.
NewKidInTown
5
quote:

*JustMe* schreef op 3 december 2021 09:03:

......Mijn eerste aankoop ooit in TT was op 6 euro en ging toen naar 8. Was ergens rond 2010. Voor mij is het dus geen afschuwelijk track record maar meer eentje met pieken en dalen.........
Ja, zo kunnen wel meer beleggers of posters een voorbeeldje geven van een mooi stukje tijdelijk rendement. Ik zelf natuurlijk ook, maar daar gaat het helemaal niet over.

Zet nou eens voor een periode van 12 a 15 jaar het beleggings-rendement van tt naast Garmin, dan blijkt duidelijk het afschuwelijke langjarige track-record van tomtom.

Dan weet iedereen wat voor een onzin je met bovenstaand bericht hebt neergekalkt. En dat is niet de eerste keer. Ik geef je nog 1 keer een waarschuwing ;-)

Ik zie slechts 1 positief puntje: tt heeft nog nooit in z'n bestaan het dividend hoeven terugschroeven, dat zou beleggers aan moeten spreken ;-)
[verwijderd]
1
Is er iemand die bekend is met het “Bosch cockpit integration platform”?

TomTom and Bosch share a common vision: to provide carmakers with highly scalable and customizable solutions that minimize development cost, time to market and project risk, while bringing a best-in-class cockpit experience to the customer and leaving carmakers in full control of their brand user experience. Together with Bosch, TomTom has already integrated IndiGO onto the new Bosch Cockpit Integration Platform.
Wereldbelegger
0
Is onderstaande positief voor TomTom? Of hebben autofabrikanten eerst andere prioriteiten?

CEO Stellantis: 'EV-transitie gaat autofabrikanten breken'

De transitie naar volledig elektrisch rijden zet autofabrikanten onder immense financiële en operationele druk. Daarvoor waarschuwt Stellantis-CEO Carlos Tavares. Hij vreest voor kwaliteitsproblemen en dat het autofabrikanten zelfs de kop zal kosten.

Het is algemeen bekend dat de transitie naar een meer elektrische modellen of zelfs geheel elektrisch aanbod autofabrikanten voor lastige vraagstukken stelt. De productie van elektrische auto's is voor velen nog nieuw en het wordt duidelijk dat de kosten en het benodigde aantal werknemers anders uitvallen dan bij conventioneel aangedreven auto's. Mercedes-Benz voorziet een stevig banenverlies en ook Volkswagen houdt hier rekening mee. In Frankrijk vreest men door de overgang ook voor groot banenverlies in de autosector.

Stellantis-CEO Carlos Tavares benadrukt in gesprek met Reuters dat hij zich naast dat potentiële banenverlies grote zorgen maakt om de productiekosten van elektrische auto's. Hij lijkt dan ook niet bepaald blij met de deadlines die er gesteld worden voor auto's met een verbrandingsmotor: "De auto-industrie wordt tot elektrificatie gedwongen en dat brengt 50 procent meer kosten met zich mee ten opzichte van conventionele auto's. We kunnen die kosten nooit naar de klant doorberekenen, want het gros van de middenklasse kan het dan niet meer betalen."

bron:
www.autoweek.nl/autonieuws/artikel/ce...
SimonCA
3
quote:

NewKidInTown schreef op 3 december 2021 08:54:

In hoeverre timmert tt eigenlijk aan de weg met IndiGo ?

Op youtube kom ik alleen dat filmpje van Harold tegen:

www.youtube.com/watch?v=QCL81YtyImw

Ware het niet beter geweest om aanzienlijk jonger iemand daarvoor in te zetten ipv een 60 jarige ? Zouden de decisionmakers in de autoindustrie daar nou zo warm voor lopen ? Bovendien, weliswaar deze keer zonder uhs, maar z'n Engels blijft lousy als niet-native speaker. Zou daar nou echt niet beter over worden nagedacht ? Of worden de marketing-boys and girls compleet overruled door het ego van de CEO ? En dan sprekend over een in de agenda opgeslagen lunchafspraak met een zekere Corinne ? Veel amateuristischer moet het niet gaan worden. Zou die man niet tegen zichzelf beschermd worden worden en veel beter iets anders kunnen gaan doen, lekker zeilen of vissen in de sub-tropen ofzo ?

Iemand ideeen hoe je qua marketing het beste de markt of decision-makers zou kunnen benaderen ?

By the way, tussen 7,50 en 7,70 pak ik er nog een paar op, zal toch wel lukken voor het weekend ?
NewKidInTown as an investor in TomTom I am enthusiastic about IndiGo and obviously, see the opportunities in the future. Just waiting for the reveal of the first signed deals and financial numbers to see if the investments made can be turned into profits.
I agree with you about the presentation it was simple, kind of amateurish for something you worked on for years. If you look at the clip without sound it looked like a safety gadget commercial for senior citizens. If it wasn't the CEO I doubt if he got the role ;=))
[verwijderd]
1
quote:

Wereldbelegger schreef op 3 december 2021 09:19:

Is onderstaande positief voor TomTom? Of hebben autofabrikanten eerst andere prioriteiten?

CEO Stellantis: 'EV-transitie gaat autofabrikanten breken'

De investeringen die autofabrikanten moeten doen in batterij fabrieken zijn gigantisch. Dat geld is er wel, maar als overheden nóg hogere doelen stellen en consumenten nog meer willen dan raakt de rek er uit. Daarom moeten autofabrikanten er samen in investeren.

Daar komt bovenop dat autofabrikanten heel veel intellectueel kapitaal hebben in diesel en benzine motoren en dat was altijd hun differentiator. De waarde van die kennis verdampt met de dag en moet afgeschreven worden. Al is dat non-cash natuurlijk.

Als die investeringen eenmaal gedaan zijn wordt de kostenbasis voor autofabrikanten (opex) wel veel lager en schaalvoordelen groter. Een EV is van binnen veel minder spannend en je hebt geen motoren gamma te onderhouden. Slechts 1 elektromotor met software die de power instelt.

Ik zie drie dingen die impact hebben

* Autofabrikanten met beperkte middelen geven voorrang aan elektrisch rijden investeringen en daarna pas autonoom rijden. De ADAS trein is echter al vertrokken en focus gaat bij autofabrikanten van volledig autonoom naar safety systems. Ook de ISA wetgeving houdt het vuur eronder.

* Autofabrikant kan zich niet meer permitteren om per model andere technologie en dikke optielijsten te hebben. Een EV is één platform met voor de consument zeer beperkte optielijst (er zit veel standaard op). Kijk maar naar de Volkswagen ID4. Dat is gewoon een ID3 maar dan groter. Dit vraagt om 1 software platform over álle modellen heen. Lees IndiGO.

* Een auto kan zich niet meer onderscheiden op de motor. Wat de kern is van de knowhow en IP van fabrikanten. Wat EV’s onderscheidend maakt is software. Autofabrikanten zijn daar slecht in, alleen Tesla is daar goed in maar die is een tech bedrijf. Bedrijven als Volkswagen willen nu net als Tesla zijn en hun eigen software maken. Dit gaat zover dat VW er met gestrekt been in ging tegen Tier1’s. Lees maar eens

Tesla und Newcomer aus China haben VW bei der Autosoftware überholt. Cariad-Chef Dirk Hilgenberg muss Tempo machen – und will Zulieferern die Kontrolle darüber abnehmen. app.handelsblatt.com/unternehmen/indu...

Liefer- und Partnerschaftsstrukturen zwischen Autobauern und Zulieferern werden bei der Entwicklung von Software fürs Auto aufgebrochen“, sagt Hilgenberg in einem gemeinsamen Interview mit dem Handelsblatt und der Wirtschaftswoche.

Der Cariad-Chef kündigt den Zulieferern eine Zusammenarbeit an, in der VW die Entwicklung diktiert. „Da gibt es nur zwei Wege: Entweder er geht eine Partnerschaft mit uns ein, oder er kommt für uns als Zulieferer nicht infrage“, sagt Hilgenberg.

Lekker arrogant als je slechts de doos om andermans software bent. In elk geval betekent dit dat tomtom meer rechtstreeks met software ontwikkelaars bij autofsbrikant zelf gaat werken en minder vaak de tussenschakel van tier1 ertussen.

Ik denk ook kansen voor TT als cariad haar torenhoge verwachtingen niet kan waarmaken.
Benjamin G.
0
Ik mis Martin (Boem) en BDB in de discussie.

Als autofabrikanten op de noemer zitten real estate te verkopen en bijvoorbeeld TomTom koopt dat, dan moet er wel voldoende geld in kas zijn om dat te doen.

Alternatief voor verkopen is dat er een fee of licensing systeem ontstaat. Dan wordt deferred revenue een complex spel. TomTom zal dan verschuldigd zijn aan automotive, weer terugkrijgen van zichzelf en van app leveranciers.

Dan blijft nog over als real estate gekocht wordt voor welke periode moet dat in de lucht worden gehouden voor vijf jaar voor 10 jaar of tot dat de auto bij de schroot ligt?

Tot slot dat platform zal moeten communiceren met het motormanagement. Anders hebben die HD kaarten voor autonoom rijden geen nut. Wie neemt daarin welke (veiligheids)risico's?
NewKidInTown
1
quote:

NewKidInTown schreef op 3 december 2021 09:14:

Ja, zo kunnen wel meer beleggers of posters een voorbeeldje geven van een mooi stukje tijdelijk rendement. Ik zelf natuurlijk ook, maar daar gaat het helemaal niet over.

Zet nou eens voor een periode van 12 a 15 jaar het beleggings-rendement van tt naast Garmin, dan blijkt duidelijk het afschuwelijke langjarige track-record van tomtom.

Dan weet iedereen wat voor een onzin je met bovenstaand bericht hebt neergekalkt. En dat is niet de eerste keer. Ik geef je nog 1 keer een waarschuwing ;-)
TomTom sinds 27 mei 2005: 7,77 EUR -19,22 (-71,16%)
(dividend kan ik nergens terug vinden op internet)

Garmin sinds 8 december 2000 134,03 USD +124,47 (1.301,99%)
(het dividend van circa 2,5% per KWARTAAL NIET meegerekend)
Wereldbelegger
1
quote:

*JustMe* schreef op 3 december 2021 09:52:

[...]

De investeringen die autofabrikanten moeten doen in batterij fabrieken zijn gigantisch. Dat geld is er wel, maar als overheden nóg hogere doelen stellen en consumenten nog meer willen dan raakt de rek er uit. Daarom moeten autofabrikanten er samen in investeren.

Daar komt bovenop dat autofabrikanten heel veel intellectueel kapitaal hebben in diesel en benzine motoren en dat was altijd hun differentiator. De waarde van die kennis verdampt met de dag en moet afgeschreven worden. Al is dat non-cash natuurlijk.

Als die investeringen eenmaal gedaan zijn wordt de kostenbasis voor autofabrikanten (opex) wel veel lager en schaalvoordelen groter. Een EV is van binnen veel minder spannend en je hebt geen motoren gamma te onderhouden. Slechts 1 elektromotor met software die de power instelt.

Ik zie drie dingen die impact hebben

* Autofabrikanten met beperkte middelen geven voorrang aan elektrisch rijden investeringen en daarna pas autonoom rijden. De ADAS trein is echter al vertrokken en focus gaat bij autofabrikanten van volledig autonoom naar safety systems. Ook de ISA wetgeving houdt het vuur eronder.

* Autofabrikant kan zich niet meer permitteren om per model andere technologie en dikke optielijsten te hebben. Een EV is één platform met voor de consument zeer beperkte optielijst (er zit veel standaard op). Kijk maar naar de Volkswagen ID4. Dat is gewoon een ID3 maar dan groter. Dit vraagt om 1 software platform over álle modellen heen. Lees IndiGO.

deel van post weggelaten; zie hierboven

Ik denk ook kansen voor TT als cariad haar torenhoge verwachtingen niet kan waarmaken.
Dank voor het heldere antwoord.
Heeft nog steeds een groot marketing gehalte. ((-;
"Dit vraagt om 1 software platform over álle modellen heen. Lees IndiGO."

In mijn eigen woorden wordt het dan: IndiGO software platform is een standaard dingetje in iedere auto.
Net zoals een snelheidsmeter dat is.
Daar zijn ook meerdere fabrikanten van......
En fabrikanten worden regelmatig overgenomen.

3.494 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 171 172 173 174 175 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront