Nel ASA « Terug naar discussie overzicht

NEL ASA 2020

2.883 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 141 142 143 144 145 » | Laatste
gbakl
0
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd. Waarschuwing.]
Rotel74
2
quote:

pim f schreef op 14 november 2020 23:16:

[...]
1.
2.
3. (wat is de waarde van) Uniqure. Alleen maar coole posts, geen zeikerds met kleine piemels die liedjestitels plaatsen
4.


Mij bekruipt het gevoel dat je ergens over wil praten...........................
gbakl
0
pim f schreef op 14 november 2020 23:16:

[...]
1.
2.
3. (wat is de waarde van) Uniqure. Alleen maar coole posts, geen zeikerds met kleine piemels die liedjestitels plaatsen
4.

'Mij bekruipt het gevoel dat je ergens over wil praten'
.
;O)...ik was even vergeten dat je hier wel bijna een heel forum te kakken mag zetten
als zeikerds met kleine geslachtsorganen en niet mag refereren naar die ene persoon die
het nodig acht zich zo te uiten....heeft misschien iets met
gebruik van de niet-oke knop te maken ?

lange tenen tegenover kleine p......
pim f
0
quote:

gbakl schreef op 15 november 2020 13:15:

lange tenen tegenover kleine p......
Wie de schoen past, trekke hem aan.
Rotel74
0
quote:

pim f schreef op 15 november 2020 13:53:

[...]
Wie de schoen past, trekke hem aan.
Dit gaat niet over de maat der schoenen of over een "kleine p", of over "lange t ". Dit wil ik je ter info aanreiken: iets met een "grote C" van creativiteit.................

verkenjegeest.com/het-creatieve-brein/

gbakl
0
'Ze aanvaardden eveneens een gebrek aan orde. Voor hen was dit zelfs een inspiratiebron.'
.
geeft te denken :o)
3 voor 50
0
Mag toch hopen dat we hier niet richting het niveau van het Pharming forum gaan. Laten we het gezellig houden.
Muziek zal ik niet plaatsen want dat van mij wordt zelden gewaardeerd ;)
cdbe
0
4finance
0
Nel ASA, negatief stukje over waterstof van een E-auto en TESLA georiënteerd nieuwsblad. Daardoor mogelijk toch wat druk op de koers vandaag..

www.focus.de/auto/elektroauto/news/ba...

3 voor 50
1
quote:

4finance schreef op 16 november 2020 09:11:

Nel ASA, negatief stukje over waterstof van een E-auto en TESLA georiënteerd nieuwsblad. Daardoor mogelijk toch wat druk op de koers vandaag..

www.focus.de/auto/elektroauto/news/ba...

Ik snap nog steeds niet waarom men maar blijft volharden in de discussie elektrisch versus waterstof, terwijl die 2 prima naast elkaar kunnen bestaan zoals bijvoorbeeld benzine en diesel nu.
In eerste instantie zal waterstof voor industrie, vrachtverkeer, scheepvaart, luchtvaart groot worden verwacht ik. Later wellicht ook voor personenvervoer zodra we met z'n allen in de file staan voor het oplaadpunt op weg naar Zuid-Frankrijk ;)
XTrail
0
Batterij en waterstof kunnen zelfs perfect in combo gaan, er is een bussen fabricant die een hybrid batterij/H2 opstelling gebruikt, met momenteel overwicht voor de batterij, die gebruikt fuel cells van Ballard overigens
Stapvoets
0
quote:

3 voor 50 schreef op 16 november 2020 10:04:

[...]
Ik snap nog steeds niet waarom men maar blijft volharden in de discussie elektrisch versus waterstof, terwijl die 2 prima naast elkaar kunnen bestaan zoals bijvoorbeeld benzine en diesel nu.
In eerste instantie zal waterstof voor industrie, vrachtverkeer, scheepvaart, luchtvaart groot worden verwacht ik. Later wellicht ook voor personenvervoer zodra we met z'n allen in de file staan voor het oplaadpunt op weg naar Zuid-Frankrijk ;)
Zo kijk. Ik er ook tegenaan.
4finance
0
quote:

3 voor 50 schreef op 16 november 2020 10:04:

[...]
Ik snap nog steeds niet waarom men maar blijft volharden in de discussie elektrisch versus waterstof, terwijl die 2 prima naast elkaar kunnen bestaan zoals bijvoorbeeld benzine en diesel nu.
In eerste instantie zal waterstof voor industrie, vrachtverkeer, scheepvaart, luchtvaart groot worden verwacht ik. Later wellicht ook voor personenvervoer zodra we met z'n allen in de file staan voor het oplaadpunt op weg naar Zuid-Frankrijk ;)
Helemaal mee eens.

Eric61
0
Net weer op de Duitse sites gekeken en niets wijzer geworden. Toch maar weer gewoon Wikipedia, nogmaals. Wij weten dat er voor de vulstations een vrij nieuwe fabriek is gebouwd in Denemarken een stukje onder Fredrikshaven dus dit snap ik een beetje.
Het hoofdkantoor staat in Oslo maar waar staat de fabriek waarin zij het grote werk in elkaar knutselen en is dit wel groot genoeg voor alle orders die maar blijven binnen stromen?
Kunnen zij het werk wel aan of moet er nog productiefaciliteit bijkomen?
Het is en blijft een spannend aandeel.

The war on drugs - Thinking of a place ( Kende het niet en bedankt voor je muzikale tip)
Willy B.
0
quote:

3 voor 50 schreef op 16 november 2020 10:04:

[...]
Ik snap nog steeds niet waarom men maar blijft volharden in de discussie elektrisch versus waterstof, terwijl die 2 prima naast elkaar kunnen bestaan zoals bijvoorbeeld benzine en diesel nu.
In eerste instantie zal waterstof voor industrie, vrachtverkeer, scheepvaart, luchtvaart groot worden verwacht ik. Later wellicht ook voor personenvervoer zodra we met z'n allen in de file staan voor het oplaadpunt op weg naar Zuid-Frankrijk ;)
Volledig mee eens.

Zelf (hoewel ik eigenaar van Hyundai-aandelen ben) geloof ik minder in H2 voor personenwagens, wegens de moeilijkheid om H2 opslag in residentiele, stedelijke context te voorzien (en de kost).

In industriële toepassingen zie ik echter wel grote heil, ook omdat tankstations gemakkelijker geplaatst kunnen worden aan (bv) havens. Ook is die omgeving geschikt om groene energie te genereren, om H2 te maken. Vrachtverkeer (vrachtwagens, treinen, boten) kunnen daar dan van profiteren.

Het is voor mij een én-én verhaal. Er is niet 1 toepassing die ons van de fossiele brandstof zal helpen, het zal een combinatie zijn (ook besparen op km's bv, de E-Bike zal daar een grote rol in spelen).
evenaar
0
quote:

Eric61 schreef op 16 november 2020 13:47:

Net weer op de Duitse sites gekeken en niets wijzer geworden. Toch maar weer gewoon Wikipedia, nogmaals. Wij weten dat er voor de vulstations een vrij nieuwe fabriek is gebouwd in Denemarken een stukje onder Fredrikshaven dus dit snap ik een beetje.
Het hoofdkantoor staat in Oslo maar waar staat de fabriek waarin zij het grote werk in elkaar knutselen en is dit wel groot genoeg voor alle orders die maar blijven binnen stromen?
Kunnen zij het werk wel aan of moet er nog productiefaciliteit bijkomen?
Het is en blijft een spannend aandeel.

The war on drugs - Thinking of a place ( Kende het niet en bedankt voor je muzikale tip)
In ieder geval bij Notodden. Stukje ten westen van Oslo. Geen slechte plek om te werken met al die wintersportfaciliteiten.

www.businesswire.com/news/home/201808...

Citaat uit het artikel: 'During 2018, the Notodden facility was expanded from a production capacity of 25 to 40 MW/year. After the first stage expansion, Nel was awarded a contract for the delivery of 448 electrolyzers to Nikola as part of Nikola's development of a hydrogen station infrastructure in the US. Under the multi-billion NOK contract, Nel will deliver up to 1,000 MW of electrolysis plus fueling equipment.'
Eric61
0
2.883 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 105 106 107 108 109 110 111 112 113 114 115 ... 141 142 143 144 145 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 2 feb 2024 09:16
Koers 5,668
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,000
Laag 0,000
Volume 0
Volume gemiddeld 0
Volume gisteren 21.963

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront