Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Hoekstra: zorgen over uitblijven akkoord bij KLM

Lees over dit aandeel ook

  1. 03 apr IATA: luchtvrachtvervoer blijft goed groeien 1
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste | Omlaag ↓
  1. Cloverleaf 30 september 2020 13:20
    quote:

    Mcdj schreef op 30 september 2020 07:44:

    [...]

    Goed verhaal allemaal...maar het blijft ruim 20% van een jaarsalaris en dat is voor iedereen vee geld.
    5% loon
    8% 13e maand
    12% flexibele uitkering
    Typisch Nederlands om het nooit genoeg te vinden!
    Makkelijk lullen over andermans centjes, maar als iemand aan die van jouw komt....

    Trouwens is piloten ontslaan erg onhandig voor KLM, want als het tzt weer aantrekt zou het heel vee tijd en geld kosten om er weer genoeg op de juiste plekken te krijgen.

    Waar moeten eigenlijk die andere 80% van betaald worden? Is 80% nog niet veels te veel?
    Inkomsten zijn er nauwelijks. De centjes heeft KLM binnenkort niet meer.
    Die centen komen nu van de belastingbetaler!! O.a. zorgpersoneel dat hard werkt en gezondheidsrisico's loopt. . En dat terwijl men bij het vliegend personeel van de KLM deze periode hoofdzakelijk achter de grote groene eieren zit.

    Flexibele uitkering? Wat voor bijzondere component is dat? Dat bovenop ook nog een dertiende maand? Samen 20%?!

    Het is een publiek geheim dat KLM vliegers goortverdieners zijn. Dat is prima maar dan moet het bedrijf het ook ZELF verdienen. Wel de lusten maar nooit de lasten? Dat past niet bij een commercieel bedrijf.

    KLM is eigenlijk een overheidsbedrijf geworden en daar horen ambtenaren salarissen bij. Misschien een idee om de beloningen op lijn van marine - en luchtmachtvliegers te brengen. Ja die zijn wel een stukje lager.

    Vliegers zijn zo weer opgeleid. Het is geen universitaire studie! En het is echter de grote vraag wanneer die weer nodig zijn. Tzt kan zo 5 jaar worden.

23 Posts
Pagina: «« 1 2 | Laatste |Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,956 17:37
+0,076 +0,77%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links