ING Groep « Terug naar discussie overzicht

ING - april 2020

1.651 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 77 78 79 80 81 82 83 » | Laatste
netniet
0
Afgelopen vrijdag 4.60 de bodem, nu 5.00 de bodem. Beetje bij beetje, geduld.Ieders naar zijn omstandigheden weekend gewenst.
Kwoque
0
quote:

zohehe schreef op 30 april 2020 16:28:

De echte shit moet nog komen mensen, dit is allemaal van het eerste kwartaal.
Het moment waar nu de ellende is moet nog gezien laten worden in het 2e kwartaal.
We gaan echt nog onder de 450 aex en onder de 4.50 ing

Ja daar doelde ik ook op met het artikel van RTL Z op. Ik heb een goede week en een wijze les geleerd deze week met Turbo's. Ging zeker niet verkeerd. Ik was met 5,125 eruit gestapt. Ik kijk maandag even aan wat de koers doet.
Ron-tron system
0
Q2 is een ramp dus volgende 2-3 maanden geen goede resultaten dus een Sterke stijging verwacht ik niet wel koopkansen.
ToTheTop
0
quote:

Gert61 schreef op 30 april 2020 17:48:

[...]
Wat geeft jouw het gevoel dat het wel goed komt volgende week?
ING zal redelijke cijfers laten zien eerste kwartaal en de koers achterstand zal iets bij trekken,daarna zal ook de ING Corona harder gaan voelen,als lockdowns weer genoodzaakt zijn.
ToTheTop
1
We zouden er goed aan doen de burger luchtvaart stop te zetten ivm het milieu naar de toekomst en de hoge snelheids netwerken voor treinverkeer moeten uitbreiden,dat geeft een nieuwe werkgelegenheid in deze crises.Dat klinkt misschien belachelijk,maar hou er rekening mee dat er straks een flinke munt betaald moet worden,als je een natuur ramp blijft uitstellen. Je staat nu gedwongen aan de grond... Er is geen beter moment dan het juist nu te gaan veranderen.
havik of duif
0
Ja goed idee, een 14 daagse stedentrip naar New York, 6 dagen op de boot heen 2 dagen stad en 6 dagen op de boot terug.
ToTheTop
0
Het Duitse vrachtschip Preussen, het grootste zeilschip dat ooit werd gebouwd, haalde van 1902 tot 1910 een vergelijkbare snelheid. Het 124 meter lange schip (lengte over dek) voer hoofdzakelijk tussen Hamburg en Iquique (Chili) en deed daar op een enkele reis 58 tot 79 dagen over. De hoogste gemiddelde snelheid die tijdens zo’n trip werd opgetekend, was 13,7 knopen (25 km/h). Sneller dus dan de 12 knopen (22 km/h) van de containerschepen van Maersk. En dat helemaal zonder vuile dieselolie.
De laagste gemiddelde snelheid die werd opgetekend over die 8 jaar was 10 knopen (18 km/h), slechts iets trager dan het moderne containerschip dus.

Sommige rederijen zien opnieuw toekomst in zeilschepen voor het transport van goederen.
ToTheTop
0
quote:

havik of duif schreef op 30 april 2020 19:55:

Ja goed idee, een 14 daagse stedentrip naar New York, 6 dagen op de boot heen 2 dagen stad en 6 dagen op de boot terug.
Over 200 jaar is er geen New York meer. www.nu.nl/klimaat/6016960/ijskappen-g...
Ron-tron system
0
Nieuws niet gevolgd toekomst komen er hyperloops tussen Parijs en Amsterdam eerste dus komt in orde
Alles kwijt
0
We dwalen een beetje van het onderwerp af.... Het gaat mij er even om, met hoeveel stukjes ING u vrijdag het ravijn in stort? Tenminste, als de brokers op 1 mei open zijn? Anders is er kans dat er pas om 15:30 u iets begint te bewegen (maar dat is dan niet ING). Desgewenst kunt u tijdens de vrije val regelmatig blijven bijkopen, zoals u dat van oudsher gewend bent.
Ron-tron system
0
Ik ga mijn aankooporders iets dichter bij elkaar zetten nu 4,5/4,25/4 deze ga ik naar 4,7/4,6/4,5/... tot 4 zetten want hoop er minstens 10k voor de lange termijn in te slaan en als mijn gemiddelde prijs rond de 4,5 is ben ik tevreden
optiejunky
0
UItstel maar geen afstel;

Voor heel NL zijn er " slecht" 24000 consumenten die afstel hebben aangevraagd van leningen en hypotheken, volgens RTLZ

Stel voor ING dit op 8000 voor NL-retail.

ik kreeg dit voorstel ook van mijn lease maatschappij. Ik hoef erniet op in te gaan maar ging eea toch bestuderen: Wat blijkt nu de rente loopt gewoon door. Je hoeft alleen niet 3 of 6 maanden af te lossen,
Dus uiteindelijk zal de bank er wel bij varen, immers de looptijd word enkele maanden langer.

www.rtlz.nl/business/ondernemen/artik...
Longshortercc
1
Huidig koersverwachting zou voor dit moment op 4,51 staan. Oftewel, dat wordt waarschijnlijk een hele pijnlijke maandag voor mijn calls.
optiejunky
0
Je weet het maar nooit:

kijk ook eens naar RBS; de enige uitschieter in de UK:

Royal Bank of Scotland Group PLC:

* CET1 RATIO INCREASED TO 16.6% IN QUARTER FOLLOWING CANCELLATION OF PROPOSED DIVIDEND PAYMENTS

* NET LENDING INCREASED BY £13.1 BILLION IN QUARTER ACROSS RETAIL AND COMMERCIAL BUSINESSES

* CONTINUE TO EXPECT THAT REGULATORY CHANGES WILL ADVERSELY IMPACT INCOME IN OUR PERSONAL BUSINESS BY AROUND £200 MILLION

* REMAIN COMMITTED TO OUR £250 MILLION COST REDUCTION TARGET

* QTRLY BANK NET INTEREST MARGIN (NIM) OF 1.89% WAS 4 BASIS POINTS LOWER THAN Q4 2019

Ron-tron system
0
Ik vind systeem van aandelen houden(ing) en turbo short kopen na 3 dagen winst kans dat er terugval komt is groot.
Koop ook geen turbo short van onder de 1 (te groot risico).
Aex turbo 533 short aan 1,1 staat nu 3 en maandag kans op meer.
Trouwens hier opt forum geleerd nog maar 2 weken geleden.
optiejunky
0
IK ga wel eens short op mittal door een call the schrijven dezer dagen. bijvoorbeeld : donderdag stond deze eind van de dag op 10.80 , call 10 geschreven.En gister weer teruggekocht ( mini winstje), want was een experiment

is wel risky, want de koers kan natuurlijk naar boven spuiten.

doe het ook wel eens met ING ,maar wel met calls erboven gekocht.

Zo kun je een trading range bepalen:

denk aan de trading range 4-6 voor ING

Schrijf bij een behoorlijke stijging een call 4. ( of 5). dek hem af met goedkope calls 5,5 of 6.

Daalt de koers sterk dan kunt u de call 4 lager terugkopen.

Note: ik heb wel aandelen ING doe ook als " margin" fungeren.

Maar misschien is ee turbo short ook wel een idee.

[verwijderd]
0
quote:

ToTheTop schreef op 30 april 2020 19:48:

We zouden er goed aan doen de burger luchtvaart stop te zetten ivm het milieu naar de toekomst en de hoge snelheids netwerken voor treinverkeer moeten uitbreiden,dat geeft een nieuwe werkgelegenheid in deze crises.Dat klinkt misschien belachelijk,maar hou er rekening mee dat er straks een flinke munt betaald moet worden,als je een natuur ramp blijft uitstellen. Je staat nu gedwongen aan de grond... Er is geen beter moment dan het juist nu te gaan veranderen.
Voor wat Europa betreft ga ik met je mee, een optie daar is elektrisch vliegen en/of de hoge snelheids trein/hyperloop.
Internationaal (buiten de EU) gewoon doorgaan met vliegen.
De insteek van de EU is ook om groene oplossingen te vinden voor de opbouw van de economie na de pandemie.
[verwijderd]
0
Ben ik een dagje weg doet het aandeel -7% , het moet toch niet gekker worden!
Er zit nou 7 miljard euro steun in het bedrijfsleven via de NL-grootbanken.

Het leningenboek en de balans worden dus opgerekt onder zeer gunstige omstandigheden daar de de Banken ECB-euros halen waar ze ook al op verdienen, alle stimuleringen werken nu, en er komt nog veel meer aan he!
1.651 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 77 78 79 80 81 82 83 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 17 apr 2024 17:35
Koers 14,926
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 15,118
Laag 14,758
Volume 7.403.961
Volume gemiddeld 11.165.396
Volume gisteren 7.403.961

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront