Koffiekamer « Terug naar discussie overzicht

Binck werkt niet?

423 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Cézan
0
quote:

closer schreef op 25 februari 2019 09:43:

Er is meer aan de hand. Zo lopen koersen een kwartier achter.
Gebeld. Er is een storing en ze adviseren de website te gebruiken.
Natuurlijk wordt dit nergens vermeld.
Klopt.
Net ook Binck gebeld moet wachten ad telefoon als je een order wilt opgeven.
Bij NN (voor iets anders had ik ze nodig)schijnt ook een flinke storing te zijn.

Tjonge jonge.

^^

[verwijderd]
0
al bijna een uur nu, niet echt leuk als je op de Amerikaanse beurs handelt, zeker niet omdat het daar volop kermis is momenteel :(
[verwijderd]
0
website werkt nu terug maar krijg nog steeds geen verificatiecodes toegezonden..klantendienst sta je in wachtrij (intussen 12min)
voda
0
Nadere informatie storing dinsdagavond

Zeer gewaardeerde klant,

Op dinsdagavond 16 april 2019 is de website van BinckBank doelwit geweest van een zogeheten DDoS-aanval en is het gedurende 2 uur niet of moeilijk mogelijk geweest in te loggen op onze website. Indien u hier last van heeft gehad, dan vinden wij dat zeer vervelend en bieden wij u bij deze onze verontschuldigingen aan. Wij vinden het belangrijk te benadrukken dat de aanvallers op geen enkel moment toegang hebben gehad tot de rekeningen van klanten of andere persoonlijke gegevens.

De DDoS-aanvallen worden geregisseerd en uitgevoerd door individuen (kwaadwillenden), die niet uit zijn op persoonlijke gegevens maar op het verstoren van de dienstverlening. Door het gericht bestoken van een website met grote hoeveelheden dataverkeer, raakt de betreffende website overbelast. Daardoor is deze korte tijd niet goed of helemaal niet bereikbaar. Helaas is een DDoS-aanval naar zijn aard in zowel frequentie als lengte onvoorspelbaar. BinckBank doet van een dergelijk voorval altijd aangifte en maakt hiervan melding bij de toezichthouders.

Natuurlijk ondernemen wij daarnaast ook doorlopend actie en preventieve maatregelen om dergelijke aanvallen te vermijden, vroegtijdig in de kiem te smoren of de hinder op andere wijze zoveel mogelijk te beperken. Wij doen er alles aan wat binnen onze mogelijkheden ligt om onze dienstverlening aan u naar tevredenheid te kunnen uitvoeren.

Met vriendelijke groet,

Saskia Klep
Directeur BinckBank Nederland

Belangrijke mededelingen en updates over storingen leest u via de volgende kanalen:

- Bericht op de klantensite
- https://twitter.com/Binck_NL (ook zichtbaar als u geen Twitteraccount heeft)
closer
0
WTF! Nasdaq koersen lopen vandaag op Binck totaal niet synchroon met bijv. koersen op Yahoo Finance.
Ik baal er flink van want Binck loopt zwaar achter op Yahoo.
closer
0
Gebeld. Om 17:30 kreeg ik een bedankje en het bericht dat het op de website is gemeld.

quote:

schreef:

Belangrijke mededeling

Vertraagde koersinformatie Amerikaanse beurzen

Vanwege technische problemen is de koersinformatie voor Amerikaanse beurzen vertraagd. Uitvoeringen van orders vinden wel tegen de juiste koers plaats. Er wordt gewerkt aan een oplossing. Onze excuses voor dit ongemak.

Met vriendelijke groet,
BinckBank
Wat hier niet wordt vermeld en wel in het berichtje dat ik kreeg: "Zoals besproken is het probleem in onderzoek bij onze data leverancier. Helaas lijkt het er op dat het probleem vandaag niet meer verholpen zal worden."
Wat me verbaast is de regelmaat waarmee deze incidenten plaatsvinden op een professioneel platform, terwijl de krakkemikkige site van Yahoo wel de juiste koersen publiceert. Ook jammer dat Binck het probleem zelf nog niet ontdekt had.
haas
0
@closer: aanvullend: Binck ziet vaak niet dat er iets niet functioneert
Én als ze het weten wordt dat laat op hun website vermeld.
closer
0
josti5
0
En iedere keer, na een paar seconden: uw sessie is verlopen.
Bagger.
Heimwee naar het Alex van Rene en Peter.
Mooie tijd, leuke bijeenkomsten en prima service.
rationeel
0
Slechte software. Kan er helemaal niet mee wat ik met die van Alex kon. Heb gewoon vormen van handelen op moeten geven. En dan is het ook nog vreselijk veel duurder dan Alex.
closer
0
Lekker is dat. De Binck app gebruikt de Amerikaanse slotkoersen van vrijdag ipv. maandag, waardoor de huidige koers groen kan lijken terwijl hij in werkelijkheid rood is.
closer
0
Hebben andere appgebruikers al gemerkt dat de slotkoersen in de portefeuille verschillen van de (correcte) slotkoers op de aandeelpagina? Ik zie dit al twee dagen bij Nasdaq-aandelen.

Overigens had ik vorige week contact met Binck en mij werd verteld dat het oplossen van app-problemen een lage prioriteit heeft sinds de overname door Saxo Bank.
[verwijderd]
0
mijn porto is verdwenen bij Binck...
althans, de inhoud ervan
storing neem ik aan maar wel vervelend
423 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 16 17 18 19 20 21 22 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
881,83  +7,04  +0,80%  14:24
 Germany40^ 18.174,50 +0,20%
 BEL 20 3.905,96 +0,39%
 Europe50^ 5.026,14 +0,36%
 US30^ 38.489,77 -0,04%
 Nasd100^ 17.592,74 +0,64%
 US500^ 5.083,63 +0,27%
 Japan225^ 38.263,76 +0,86%
 Gold spot 2.314,71 -0,32%
 EUR/USD 1,0686 -0,15%
 WTI 82,99 -0,37%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +27,22%
ASMI +11,78%
RANDSTAD NV +4,29%
BESI +4,19%
NX FILTRATION +4,17%

Dalers

ALLFUNDS GROUP -8,93%
ING -5,44%
WDP -2,13%
Flow Traders -1,79%
Avantium -1,78%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront