TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom Juni 2019 - in de aanloop naar Q2

1.563 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
Dutchy Ron
0
This is because carmakers will continue developing their own intelligent systems. Volkswagen announced on Tuesday that they plan to set up a car software department with 5,000 software engineers. It expects to improve the proportion of the software it develops from less than 10 percent currently to at least 60 percent by 2025.
[verwijderd]
2
DerksVisie
0
quote:

Makita schreef op 24 juni 2019 20:54:

In Duitsland zijn ze nog even bezig om hun portie van de 750mln belastingvrij binnen te harken paladin-am.com/paladin-insights/tomto...
Zo dat is helemaal een dure grap.
ketchup
3

TomTom staat er nu beter voor dan eind 2015 toen het voor 2.8 miljard aan de beurs noteerde, trek daar de 750 mio kapitaaluitkering af voor Telematics dan blijft er 2 miljard restwaarde voor A&E plus wat cash en afbouw consumer restwaarde
TT staat nu met 130 miljoen uitstaande aandelen aan 10 euro voor 1.3 miljard aan de beurs, dat is een ruim 700mio aan onderwaardering ten opzichte van eind 2015, daar waar en de ontwikkeling in de markt verder is en TT's positie versterkt

het is over-duidelijk mi dat het bestuur er alles aangelegen is geweest om het aandeel de laatste 4 jaar onderuit te krijgen en vooral ook de belangstelling van investeerders/analisten af te koelen en dat is gelukt, het aandeel is gehalveerd van 12 naar 6 euro
ze hebben de kapitaaluitkering op rockbottom waarde doorgevoerd zodat er een maximaal aantal aandelen uit het systeem werd ontrokken

dit is allemaal onderdeel van de 'geheime-agenda' en het is afwachten op fase 2 de uiteindelijke verkoop van het kroonjuweel ( A&E)
vraag is enkel gaat dit via een privatisering waarbij de reguliere aandeelhouder in de free-float eruit gezet gaat worden aan 12-15 euro, of gaat het in één X naar een koper nadat TT eerst op eigen kracht naar 12-15 euro gaat, dan vangen we 20-25 euro

met het reeds afgesloten orderboek kan TT op eigen kracht over 12 maand naar 12 euro, mits dat HG capex ook echt als capex neemt ( een investering in) en niet de kosten blijft opvoeren via opex ( afboekingen van investeringen via de operating expenses/overhead) dat maakt namelijk een verschil straks van wellicht tot 1 euro per aandeel in de wpa.

HG is en blijft een boef voor de reguliere aandeelhouder, wat dat betreft krijgt hij van mij niet het voordeel van de twijfel, maar het aandeel staat gewoon te laag en is daarom te goed om er niet in te zitten.
holenbeer
1
quote:

Beursboertje schreef op 24 juni 2019 23:05:

Is er een reden voor dat er zo weinig TT turbo shorts genoteerd staan?
De meeste zijn al uitgestopt?
Beursboertje
0
quote:

holenbeer schreef op 25 juni 2019 08:00:

[...]
De meeste zijn al uitgestopt?
Dat zal het zijn. Dankjewel.
NewKidInTown
0
quote:

Sunshine Band schreef op 24 juni 2019 18:35:

nou, laat mij maar lekker onvoorzichtig zijn; ik heb niet de helft van mijn positie rond 7 euro verkocht, daarna op 7,25 de laatste twee transacties

en nu lekker melden dat je 'alles' donderdag verkocht hebt. Lekker snugger Kid

en uh vooral heel veilig
Het lijkt er bijna op, dat je het erg vervelend vindt, dat iemand anders "goede" rendementen heeft behaald. Wat is dat toch, je spiegelen aan anderen of misgunnen ? Waar komt dat toch vandaan ?

btw, ik heb concrete ideeen over hoe de beurzen gaan lopen de komende tijd.
[verwijderd]
0
quote:

ketchup of catch-up schreef op 25 juni 2019 07:59:

TomTom staat er nu beter voor dan eind 2015 toen het voor 2.8 miljard aan de beurs noteerde, trek daar de 750 mio kapitaaluitkering af voor Telematics dan blijft er 2 miljard restwaarde voor A&E plus wat cash en afbouw consumer restwaarde
TT staat nu met 130 miljoen uitstaande aandelen aan 10 euro voor 1.3 miljard aan de beurs, dat is een ruim 700mio aan onderwaardering ten opzichte van eind 2015, daar waar en de ontwikkeling in de markt verder is en TT's positie versterkt

het is over-duidelijk mi dat het bestuur er alles aangelegen is geweest om het aandeel de laatste 4 jaar onderuit te krijgen en vooral ook de belangstelling van investeerders/analisten af te koelen en dat is gelukt, het aandeel is gehalveerd van 12 naar 6 euro
ze hebben de kapitaaluitkering op rockbottom waarde doorgevoerd zodat er een maximaal aantal aandelen uit het systeem werd ontrokken

dit is allemaal onderdeel van de 'geheime-agenda' en het is afwachten op fase 2 de uiteindelijke verkoop van het kroonjuweel ( A&E)
vraag is enkel gaat dit via een privatisering waarbij de reguliere aandeelhouder in de free-float eruit gezet gaat worden aan 12-15 euro, of gaat het in één X naar een koper nadat TT eerst op eigen kracht naar 12-15 euro gaat, dan vangen we 20-25 euro

met het reeds afgesloten orderboek kan TT op eigen kracht over 12 maand naar 12 euro, mits dat HG capex ook echt als capex neemt ( een investering in) en niet de kosten blijft opvoeren via opex ( afboekingen van investeringen via de operating expenses/overhead) dat maakt namelijk een verschil straks van wellicht tot 1 euro per aandeel in de wpa.

HG is en blijft een boef voor de reguliere aandeelhouder, wat dat betreft krijgt hij van mij niet het voordeel van de twijfel, maar het aandeel staat gewoon te laag en is daarom te goed om er niet in te zitten.
Onvoorstelbaar maar helemaal waar. En vreemd genoeg komt hij ermee weg.
[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 25 juni 2019 09:43:

Laat het bod maar komen ik ben er klaar voor mee
15 Euro lijkt mij een mooie prijs
:-)
Brouwer285
0
@ketchup er zit een kern van waarheid in maar ik ben van mening dat de rvb er alles aan gelegen is geweest in de laatste jaren om het aantal uitstaande aandelen zoveel mogelijk te reduceren richting het aantal tijdens de IPO, terugkopen via de markt werkte niet omdat de markt de koers omhoog drukte, dan maar op de manier zoals met de laatste consolidatie actie, waarbij de markt de koers omlaag drukte.
Brouwer285
1
Ik wil daar aan toe voegen: als dit bedrijf van de beurs gaat voor tenminste te emissie prijs, krijgt de rvb van mij een dikke pluim.
NewKidInTown
0
Breng ik net m'n tweede (optie)order in voor vandaag, is het totale bedrag inclusief kosten 1.234,56 EUR. Ik ben niet bijzonder bijgelovig, dus besteed er verder maar geen aandacht aan :-)
[verwijderd]
0
quote:

ketchup of catch-up schreef op 25 juni 2019 07:59:

TomTom staat er nu beter voor dan eind 2015 toen het voor 2.8 miljard aan de beurs noteerde, trek daar de 750 mio kapitaaluitkering af voor Telematics dan blijft er 2 miljard restwaarde voor A&E plus wat cash en afbouw consumer restwaarde
TT staat nu met 130 miljoen uitstaande aandelen aan 10 euro voor 1.3 miljard aan de beurs, dat is een ruim 700mio aan onderwaardering ten opzichte van eind 2015, daar waar en de ontwikkeling in de markt verder is en TT's positie versterkt

het is over-duidelijk mi dat het bestuur er alles aangelegen is geweest om het aandeel de laatste 4 jaar onderuit te krijgen en vooral ook de belangstelling van investeerders/analisten af te koelen en dat is gelukt, het aandeel is gehalveerd van 12 naar 6 euro
ze hebben de kapitaaluitkering op rockbottom waarde doorgevoerd zodat er een maximaal aantal aandelen uit het systeem werd ontrokken

dit is allemaal onderdeel van de 'geheime-agenda' en het is afwachten op fase 2 de uiteindelijke verkoop van het kroonjuweel ( A&E)
vraag is enkel gaat dit via een privatisering waarbij de reguliere aandeelhouder in de free-float eruit gezet gaat worden aan 12-15 euro, of gaat het in één X naar een koper nadat TT eerst op eigen kracht naar 12-15 euro gaat, dan vangen we 20-25 euro

met het reeds afgesloten orderboek kan TT op eigen kracht over 12 maand naar 12 euro, mits dat HG capex ook echt als capex neemt ( een investering in) en niet de kosten blijft opvoeren via opex ( afboekingen van investeringen via de operating expenses/overhead) dat maakt namelijk een verschil straks van wellicht tot 1 euro per aandeel in de wpa.

HG is en blijft een boef voor de reguliere aandeelhouder, wat dat betreft krijgt hij van mij niet het voordeel van de twijfel, maar het aandeel staat gewoon te laag en is daarom te goed om er niet in te zitten.
Morgen Wies,
Vandaag de dag wordt de koers bepaald door de focus en de prestaties van het bedrijf waar in 2015 de overname hype de koers bepaalde.

De tijd zal het leren of het een bewuste actie is geweest om de interesse en vertrouwen in het aandeel naar een absoluut minimum te dirigeren om maximaal aandelen uit de markt te halen en zo de emissie van 2009 ruimschoots te compenseren.

Wanneer partijen van het eerste uur hun belangen van 44% naar 60% gaan uitbreiden met de verkregen middelen om zo een nog groter deel van de koek binnen te harken dan is van toeval geen sprake meer!

Het belang van 44% plus vrienden is voldoende voor de macht in handen te houden en vijanden buiten de deur te houden, wat dat betreft is er geen verschil tussen 2015 en nu!

Vooralsnog blijft het aandeel prima liggen en heeft in een maandje tijd 2 eurootjes erbij getikt, had persoonlijk na de kapitaal uitkering meer volatiliteit verwacht en heb voor en na m'n positie teruggebracht naar de huidige 190% van target, beter niet kunnen doen!

Zoals het nu gaat staan we met de cijfers aan 10 euro en het zou mooi zijn wanneer Harold dit sentiment weet vast te houden!

Succes..........Peter
Crash Bandicoot
0
quote:

NewKidInTown schreef op 25 juni 2019 10:59:

Breng ik net m'n tweede (optie)order in voor vandaag, is het totale bedrag inclusief kosten 1.234,56 EUR. Ik ben niet bijzonder bijgelovig, dus besteed er verder maar geen aandacht aan :-)
Uitoefenprijs 7.8?
1.563 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 55 56 57 58 59 60 61 62 63 64 65 ... 75 76 77 78 79 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront