PostNL « Terug naar discussie overzicht

Inventarisatie van Wel of Niet verder met deze CEO Herna met een JA of NEE

25 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Gaston Lagaffe
0
Voorlopig wel verder met Verhagen. Kost teveel tijd om een nieuwe CEO in te werken. Overname Sandd zit er aan te komen en tot die tijd liever geen wijzigingen.
[verwijderd]
0
quote:

moneymaker_BX schreef op 7 mei 2019 14:06:

JA.

Wat betreft strategie zijn er geen alternatieven. Maar in 2021 moet deze stategie wel zijn bewezen, met vanaf nu daar naar toe een opgaande lijn. Eerder in 2014 zou het 2016 zijn, toen 2020 en dan nu 2021. Drie maal is scheeprsrecht!
[verwijderd]
0
Weg met dezedrama CEO per Direct
Ze geeft de aandeelhouders alleen maar PIJN
en zelf vult ze haar zakken
prinszicht
0
Daar gaan we niet over. Voor geen ene millimeter. Nu winstgroei in 2021. Dan is haar termijn al bijna weer voorbij. En haar netwerk met shorts, dubieuze IBers en ING is bijzonder content. Verdienen goud aan ons.
rene l
0
NEE

En Berendsen mag direct in haar kielzog mee vertrekken.
Hij heeft tenslotte ook nog een eigen bedrijf waar hij het beste fulltime aan de slag kan.

Even een argumentatie.

Bij ons in het te grote dorp hebben we vestigingen van DHL en TNT Express en sind kort ook ééntje van PostNL.

En als ik de verschillen zie.

De busjes van DHL en TNT Expres hebben allemaal dezelfde afmetingen.
Wanneer ze na een rit aankomen op het terrein gaan ze snel even door de wasstraat en worden direct doorgereden naar het dock waar ze met open deuren gereed staan voor de volgende rit.
Dit is blijkbaar volledig geautomatiseerd en werkt zeer efficient.
De werknemers klokken bij aankomst in en en bij vertrek weer uit, er is dus geen enkele discussie over de gewerkte uren.

Op het terrein van PostNL is het een chaos.
Busjes van diverse afmetingen rijden kris-kras door elkaar heen.
De chauffeurs moeten zich eerst binnen melden.
En daarna moeten ze op zoek naar de juiste laad- of losplek.
En daar is het weer prutsen om de juiste positie in te nemen.

Werkelijk, als ik geen aandelen PostNL zou hebben dan zou ik mij kostelijk vermaken met het zien van zoveel amateurisme.

En ik kijk ook nog met een schuin oog naar KPN.
Blok heeft er ook jarenlang lopen te prutsen.
Zijn vervanger heeft de bezem er inmiddels snel en adequaat doorgehaald en de effecten zijn inmiddels snel merkbaar.
Sir Piet
1
Ten Hag moest ook zo nodig weg maar door zijn doorzetten zitten we nu in de top van Europa met Nederlands .voetbal.Ik heb hier nog niemand langs zien komen die het beter kan dan Herna buiten veel zuur gebabbel.
Jepse
1
Weinig verheffend draadje dit. Populistisch gejoel is het.
In de middeleeuwen hadden de Nee stemmers de brandstapel al opgestookt vermoed ik.

[verwijderd]
2
Ach Moneymaker alweer een verkeerde beleggingskeuze gedaan? Bij TomTom wil je de CEO ook al wegsturen. Misschien voor je bloeddruk en gemoedsrust je centjes op een spaarrekening zetten?
DeHardeWerker
1
quote:

Fluitgast schreef op 8 mei 2019 10:44:

Ach Moneymaker alweer een verkeerde beleggingskeuze gedaan? Bij TomTom wil je de CEO ook al wegsturen. Misschien voor je bloeddruk en gemoedsrust je centjes op een spaarrekening zetten?
En bij Galapogas en Pharming deugen de CEO's ook al niet volgens meneer. Tja, wat is er makkelijker dan een CEO (of net wie het uitkomt altijd in elk geval een ander) de schuld te geven van zijn eigen slechte beleggingskeuzes...
jaapaap
0
quote:

DeHardeWerker schreef op 8 mei 2019 16:30:

[...]

En bij Galapogas en Pharming deugen de CEO's ook al niet volgens meneer. Tja, wat is er makkelijker dan een CEO (of net wie het uitkomt altijd in elk geval een ander) de schuld te geven van zijn eigen slechte beleggingskeuzes...
en zo is het
jaapaap
0
hoe zou het bedrijf eruit hebben gezien als men door toedoen overheid geen 750 miljoen in 14 jaar was kwijtgeraakt.

jaapaap
0
quote:

rene l schreef op 7 mei 2019 16:25:

NEE

En Berendsen mag direct in haar kielzog mee vertrekken.
Hij heeft tenslotte ook nog een eigen bedrijf waar hij het beste fulltime aan de slag kan.

Even een argumentatie.

Bij ons in het te grote dorp hebben we vestigingen van DHL en TNT Express en sind kort ook ééntje van PostNL.

En als ik de verschillen zie.

De busjes van DHL en TNT Expres hebben allemaal dezelfde afmetingen.
Wanneer ze na een rit aankomen op het terrein gaan ze snel even door de wasstraat en worden direct doorgereden naar het dock waar ze met open deuren gereed staan voor de volgende rit.
Dit is blijkbaar volledig geautomatiseerd en werkt zeer efficient.
De werknemers klokken bij aankomst in en en bij vertrek weer uit, er is dus geen enkele discussie over de gewerkte uren.

Op het terrein van PostNL is het een chaos.
Busjes van diverse afmetingen rijden kris-kras door elkaar heen.
De chauffeurs moeten zich eerst binnen melden.
En daarna moeten ze op zoek naar de juiste laad- of losplek.
En daar is het weer prutsen om de juiste positie in te nemen.

Werkelijk, als ik geen aandelen PostNL zou hebben dan zou ik mij kostelijk vermaken met het zien van zoveel amateurisme.

En ik kijk ook nog met een schuin oog naar KPN.
Blok heeft er ook jarenlang lopen te prutsen.
Zijn vervanger heeft de bezem er inmiddels snel en adequaat doorgehaald en de effecten zijn inmiddels snel merkbaar.
stuur een verbeter advies naar postnl I.R.
25 Posts, Pagina: 1 2 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 16 apr 2024 17:35
Koers 1,231
Verschil -0,029 (-2,30%)
Hoog 1,250
Laag 1,231
Volume 1.572.298
Volume gemiddeld 2.208.161
Volume gisteren 1.631.754

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront