Gaussin « Terug naar discussie overzicht

Gaussin 2019

1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Vaak wel
0
Ik schat voor mezelf in dat gaussin minimaal 400 van de in totaal 2000 voertuigen mag leveren.
Vanwege;
.De klimaataccu's die Gaussin wel heeft en Kalmar pas over 1 à 2 jaar heeft.
. De sterke allianties die Gaussin heeft.
Vaak wel
0
quote:

De Troon Jan schreef op 9 maart 2019 11:35:

Kneut dat klopt, er zijn veel havens die 10 jaar of langer niet geïnvesteerd hebben, dus dit gaat komen....!
Alle havens zullen naar Singapore kijken lijkt me. Schone handen, veilig werken, besparing op personeel, minder fouten enz. Wat een voordelen voor zowel werknemers als bedrijven! Goed voor Gaussin/ St.engineering .

Ander puntje dat ik wil noemen is het grote investeren van China in havens. Oa in ons eigen Europa. Zuid Europa moest en moet privatiseren van Brussel in ruil voor steun van Brussel. En dat proces is al een aantal jaren in volle gang. En China zegt dankjewel Brussel. Die kopen die havens voor weinig op. Geluk daarbij voor ons is wel dat die Chinezen veeel meer geld hebben dan de Grieken en Italië om te investeren! Spanje en Portugal zullen wel volgen lijkt me. Sneeuwbaleffect namelijk is er gaande. Oost, midden én Zuid Europa moeten van Xi , voor China gunstige beslissingen nemen. Daardoor minder macht voor Europa en meer voor China.

In Afrika zijn die Chinezen ook druk aan het opkopen. Vissen daar oa alle vis weg met grote trawlers. Daar komen die speciale accu's van gaussin goed van pas!
kneut
0
Ik vind de koers nog steeds ondergewaardeerd, met het nieuws van de bestelling en de goede vooruitzichten had nu de koers al minimaal boven de 0,40 moeten staan.
We moeten maar weer wachten of zelf extra inkopen.
bodem
0
Absoluut Kneut,
Die 86 AGV's hebben het kleine Gaussin op de kaart gebracht, zeker weten, deze hebben bijdrage inkomsten 1ste kwartaal 2019,
( met dank samenwerking St.E) dus de vraag is hoeveel per AGV ?
Mijn ogen zijn nu al een beetje verder gericht naar Bollore-Gaussin-haven Afrika-St.E. !!
Verleden jaar is er nog een groot order teniet gedaan waarvan ik dacht tot verleden week: komt Gaussin echt te kort.
Wel nog even jaarcijfers 2018 slikken.
Eind 2019, begin 2020 zie ik toch een betere koers in de ogen.
Natuurlijk had ik veeel meer verwacht dan die flauwe koersstijging na maanden daarop te hebben gewacht. Komt wel.
kneut
0
En wat dacht je als straks een luchthaven zegt kom maar op met je bagagewagentjes?
En dan hoop ik zachtjes Qatar
[verwijderd]
0
kneut
0
2 stuks om mee te beginnen :
GAUSSIN Manugistique (EURONEXT GROWTH FR0010342329) kondigt de ondertekening van een raamovereenkomst met preferentiële leveranciers overeenkomst geldig tot 31 december 2025 met Unicaf, de Bollore groep inkoopcentrum voor de APM 75T "HE" Hot Milieu, 100% elektrisch, uitgerust met de Blue Solutions Power Pack® LMP®.

Deze raamovereenkomst is het hoogtepunt van het contract getekend in februari 2018 (zie persbericht van 19 februari 2018) tussen Gaussin en Bollore havens voor de co-ontwikkeling van de APM 75T. Het voertuig werd ontworpen om de technische specificaties te integreren die door Bollore havens op de havens worden gebruikt het werkt. Tegelijkertijd had Gaussin een tweede contract getekend met Blue Solutions om Blue Solutions ' LMP® Power Pack te integreren met Gaussin voertuigen. De APM 75T is echter wel uitgerust met de LMP® Power Pack.

De raamovereenkomst wordt nu vertaald in een eerste orde van 2 APM 75T hij voertuigen bestemd voor de haven van Abidjan in Ivoorkust, waarvan Bollore havens de exploitant is.

De APM 75T hij zal officieel worden gepresenteerd op de markt op de TOC Europe-Rotterdam show in juni 2019.
kneut
0
Koers zal niet lang zo laag houdbaar zijn, iedereen wil straks graantje mee pikken en dan gaan we vanzelf pharming voorbij..mark my words
Hangyodon
0
wanneer er geen koersdoel is of nader informatie over prijs omzet etc.. gaan we gewoon weer in het rood! er zijn teveel particulieren die gewoon bij nieuws verkopen winst neming is gewoon heel moeilijk om omhoog te gaan bij elke nieuws zijn er velen die verkopen dan zakt de koers weer telkens zijn er mensen die een hoop verwachting hebben maar dalen weer deze beleggers gaan dan weg van dit soort aandelen.
bodem
0
Begrijpe wie begrijpe kan.
Tijdje geleden partnerschap gehad en koers veerde naar 0.34 met daarna een fikse terugval.
Nu toch wel 2 goede pb,s waar we maanden op wachten, en geraken niet aan een 0.30.
Verleden jaar nog 0.54 aangetikt puur geruchten geen feiten.
We houden ze dan maar rustig vast, en laten ons niet te zot maken hetgeen we soms lezen op bourse met hun gekke koersdoelen.
[verwijderd]
0
Als dit echt zo goed nieuws was geweest dan zou het nu toch moeten gebeuren... de vraag is dan , waarom gebeurt het niet ? ik had gehoopt mijn gemiddelde aan te tikken op 0,34 vandaag , maar behoudens een eindspurt zie ik het nog niet gebeuren ...
kneut
0
kneut
0
Europlasma staat vanaf de 19e op hold..ben benieuwd wat daar gebeurd achter de schermen ?
[verwijderd]
0
Singapore, 26 March 2019 – ST Engineering has received its first contract for its autonomous material handling solutions. Its Land Systems arm will supply 80 Automated Guided Vehicles (AGVs) to Singapore’s container port operator, PSA Corporation Ltd (PSA), and integrate the AGVs into the operations of PSA’s next generation port in Tuas. Port operations will commence in phases at Tuas Port from 2021.

The award validates the advancement the Group has made in Robotics and Autonomous Systems. The Group has been deepening its robotics capabilities over the last few years, including a range of solutions for the warehouse, airport, seaport and manufacturing industries.

“We are honoured to be a partner of choice of PSA, a leading global port group,” said Dr Lee Shiang Long, President of Land Systems, ST Engineering. “Our focus now is to successfully implement a high performance solution to help strengthen Tuas Port’s competitive advantage as the largest fully-automated container terminal in the world.”

The AGV can transport two 20 ft or a 40 ft container (weighing up of 65 tonnes) and is fully automated. It can travel at a top speed of 25km/h, and is powered by an eco-efficient electric power system, hence resulting in low levels of emission and noise.

The contract is not expected to have any material impact on the net tangible assets per share and earnings per share of ST Engineering for the current financial year.

www.stengg.com/en/newsroom/news-relea...
[verwijderd]
0
1.238 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 ... 58 59 60 61 62 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 15 apr 2024 17:18
Koers 0,249
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 0,255
Laag 0,245
Volume 61.772
Volume gemiddeld 145.309
Volume gisteren 61.772

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront