TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom februari 2019

3.056 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 » | Laatste
pwijsneus
0
quote:

win some... schreef op 27 februari 2019 17:21:

[...]
Hieronder een link naar de gezamenlijke presentatie van Microsoft en Volkswagen.

-Volkswagen wil zaken in eigen hand houden en kiest daarom bewust voor Microsoft en niet voor Google.
-Tomtom is voor Azure 'first party service' en het meest voor de hand liggend om te gebruiken voor in de cloud. Voor 'navigation in the car' is het maar net wat de klant wil.

volkswagen.gomexlive.com/vw_live_ag/?...
Grote vraag is of TomTom hier van gaat profiteren. Op dit forum na heb ik nog nergens Tomtom icm Microsofts Connected Vehicle Platform voorbij zien komen.

win some...
5
quote:

pwijsneus schreef op 27 februari 2019 18:12:

[...]

Grote vraag is of TomTom hier van gaat profiteren. Op dit forum na heb ik nog nergens Tomtom icm Microsofts Connected Vehicle Platform voorbij zien komen.

Ik zou zeggen, bekijk de video....

Op 51.48 vraagt een journalist hoe het precies zit met Here. Daarop wordt geantwoord dat in de cloud TomTom op mapping gebied de 'first party service' is. Het antwoord wordt gegeven door Tara Prakriya, hoofd Connected Vehicle Platform van Microsoft.

volkswagen.gomexlive.com/vw_live_ag/?...
[verwijderd]
0
quote:

wilast schreef op 27 februari 2019 08:58:

Melding AFM zojuist: belang van 3,01% van DNB Asset Management AS in TT per 25 februari.
500mln ondernemingswaarde is natuurlijk ook veel en veel te laag. Ik begrijp het wel.
pwijsneus
0
quote:

win some... schreef op 27 februari 2019 18:38:

[...]
Ik zou zeggen, bekijk de video....

Op 51.48 vraagt een journalist hoe het precies zit met Here. Daarop wordt geantwoord dat in de cloud TomTom op mapping gebied de 'first party service' is. Het antwoord wordt gegeven door Tara Prakriya, hoofd Connected Vehicle Platform van Microsoft.

volkswagen.gomexlive.com/vw_live_ag/?...
Dat is goed nieuws, spread the word zou ik zeggen.

Voor wat betreft VW-groep alleen al gaat het vanaf 2020 om in potentie 5 miljoen auto's per jaar
Koos99
0
Op het slot van de handelsdag lag er nog een bieding van 350k op EUR 7,30 (op een omzet van 500k). Zou leuk zijn als er eens iemand ging doorkopen.

Zou ook leuk zijn als er duidelijkheid wordt gegeven (positief of negatief) over de rol van TomTom in het VW/Azure verhaal. Het kan nu weer 2 kanten op. Afgaande op het automotive orderbook 2018 van EUR 250 milj zit daar in ieder geval geen VW deal in.
DNFTT
1
quote:

Blacky 2 schreef op 27 februari 2019 19:31:

tante Corrie spreekt ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
www.youtube.com/watch?v=3IekIn6a-XQ
Met dank voor de link, maar ook met de opmerking dat jouw komma's overbodig zijn Blacky 2 want Corinne brengt het verhaal van TomTom rustig en duidelijk.
Blacky 2
0
quote:

Japio_ schreef op 27 februari 2019 22:00:

[...]

Met dank voor de link, maar ook met de opmerking dat jouw komma's overbodig zijn Blacky 2 want Corinne brengt het verhaal van TomTom rustig en duidelijk.

Zijn puntjes maar mijn toetsenbord maakt van een punt een komma ,maar bedoelde het helemaal niet slecht,
Alweer een komma,zo komt er nooit een punt achter,punt uit ;-)
VanillaSky
0
quote:

martinmartin schreef op 27 februari 2019 15:44:

Met mijn positieve kijk op de toekomstmogelijkheden bij TT zie ik de actie van DNB om een belang van 3% te nemen als een zetje in de rug.

Marathon 11 gaf al aan, dat niets DNB in de weg staat om nu hun belang uit te breiden naar 5%.

Men heeft nu een minuscuul belang in TT en dat belang blijft heel klein als men dat uitbreidt naar 5%.

Ik schat in dat DNB de ondersteunende factor is voor de huidige koers.

Met deze nieuwe voor TT begrippen "grootaandeelhouder" wordt de spoeling voor nieuwe toetreders erg dun met een free-float van max 30% ofwel 70 mio aandelen die na de share-consolidatie wordt teruggebracht naar 40-45 mio aandelen.

We gaan het allemaal meemaken in dit theater bij de presentatie van de 1q cijfers of DNB de juiste keuze heeft gemaakt door juist nu een belang op te bouwen.
We mogen inderdaad blij zijn dat er interesse is en ondersteuning van de koers is geweest waardoor we nu rond de 7,30 staan. Overigens geeft dit wel aan dat er dus (al is het niet onbeperkt) vrij eenvoudig een aantal procenten opgekocht kunnen worden aan de markt zonder dat de koers door het dak gaat. Kennelijk is er nog genoeg animo voor om stukken kwijt te raken.

Weet nog dat daar een discussie over was enkele maanden geleden dat er mensen waren die overtuigd waren dat je onmogelijk een paar procent belang op kon bouwen zonder dat de koers door het dak zou gaan.

Vermoed dat als de mannen van DNB in de range 5-10% willen komen ze wel moeten op betalen en het wel wat ondersteuning gaat geven tot 7,50 - 8,00. Denk dat er op die koersen voldoende aanbod is van beleggers die willen reduceren.

We gaan het zien.
tatje
0

Japio_ 27 feb 2019 om 22:00

quote:

Blacky 2 schreef op 27 feb 2019 om 19:31:

tante Corrie spreekt ,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
www.youtube.com/watch?v=3IekIn6a-XQ

Met dank voor de link, maar ook met de opmerking dat jouw komma's overbodig zijn Blacky 2 want Corinne brengt het verhaal van TomTom rustig en duidelijk.

Goed de toekomst van Tom Tom neer gezet.

Ondanks dat Corinne er heel leuk uitziet, kan het rokje niet.

Misschien op vakantie als de beentjes lekker bruin zijn.

Dus geen 5 glaasjes, maar 2 :-)
Eva1960
1
Een tijd terug poste iemand een link met short en longposities. Dnb stond daar al bij met ik meen ruim 2 procent. Dus geen illusies hier maken.
[verwijderd]
0
quote:

GLMF schreef op 28 februari 2019 10:55:

www.iex.nl/Nieuws/ANP-280219-157/Daim...

je mag het in ieder geval opvallend noemen, Daimler en BMW, aan de andere kant Ford-VW

Opvallend dat er geen eenheid te ontdekken is met Bosch, Intel, HERE etc
tatje
0
quote:

JTT schreef op 27 februari 2019 21:05:

Azur Maps / Volkswagen / Microsoft.
Het plaatje zegt mij :

Microsoft

- maakt zich sterk voor een digitale transformatie van volkswagen
- verzekert klanten en volkswagen dat de data beschermd is.
- garandeert dat het merk en de consumenten ervaring van volkswagen is.

Verbonden auto platform belangrijke gebieden.

- slimme mobiliteit met azure maps
- ontwikkeling autonoom rijden
- marketing, verkoop en diensten
- Intelligent supply chain management can reduce costs, improve profitability, and enable competitive advantage for your organization.

Ja Microsoft heeft bescherming data merk en consumenten ervaring hoog in het vaandel staan.

Tom Tom ook :-)
boem!
0
Het is toch opvallend hoe klein duimpje zich weet te handhaven in het geweld tussen doorgewinterde OEMs en High Tech die miljarden per jaar uitgeven om de boot maar niet te missen.

Tom2 heeft 5 a 6 miljard geinvesteerd in haar Maps+ en hoewel dat bedrag verbleekt bij wat die OEMs en High Tech nu jaarlijks spenderen lijkt het er toch meer en meer op dat zij een geduchte kans maken om die investering meer dan rendabel te maken.
3.056 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 145 146 147 148 149 150 151 152 153 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:35
Koers 5,980
Verschil 0,000 (0,00%)
Hoog 6,230
Laag 5,980
Volume 668.949
Volume gemiddeld 304.081
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront