TomTom « Terug naar discussie overzicht

TomTom december 2018

5.516 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 272 273 274 275 276 » | Laatste
[verwijderd]
0
quote:

harrysnel schreef op 3 december 2018 10:59:

Ik lees: "het aandeel heeft jarenlang schade opgelopen", "er is geen partij bereid om E15 te betalen voor het hele bedrijf nu we hier op E8 staan", "Telematics kan niet verkocht worden voor E1,5 miljard omdat de beurswaarde van heel TT nog geen E2 miljard bedraagt"....

Ben ik het niet mee eens. De huidige koers van het TomTom aandeel is het resultaat van de keuze vanuit TomTom voor een zelfstandig scenario. Zelf de "endgame" spelen. Roepen na overname van HERE dat TT niet te koop is (met een aandeelhoudersstructuur die deze claim ondersteunt). De mislukte diversificatie van BU Consumer heeft de koers lager gezet, het instorten van de PND markt maakte outlook verlaging noodzakelijk wat de koers deed dalen, het onhandig/opzettelijk beroerd timen van bekendmaking orderboek 2016 zette de koers lager, de onnodig laffe outlook voor 2018 zette de koers lager, het PR offensief van Google zette de koers lager, uitspraken van Apple duwden koers naar beneden, mogelijk zet een vijandige benadering om heel TT te kopen de koers de laatste tijd onder druk.....

Maar: het stug vasthouden aan zelfstandigheid is nu opgegeven en dat maakt de huidige koers irrelevant bij het beoordelen van de mogelijke waarde van de assets. Dat we hier op E8 staan is het resultaat van zelfstandig de strijd aangaan met HERE, Google, de Autobouwers die zelf investeren in Mapping, Techbedrijven als Uber die investeren in eigen Maps, het geconfronteerd worden met claims van Tesla/MobilEye dat ze het kunstje van TT niet nodig hebben maar prima zelf kunnen.

Als Microsoft via de Azure Cloud denkt te kunnen profiteren van datastromen van nieuwe generatie auto's dan kan het door TT ontwikkelde Autostream mogelijk helpen om meer van deze business te winnen. De waarde van TomTom wordt op dat moment niet langer bepaald door "of de WPA 2019 op 30 of 50 cent wordt geschat", "marktaandeel tov HERE/Google", "verdienmodel (HD)Maps" maar door de extra omzet/winst die Microsoft als eigenaar van de Maps kan genereren.

Het maakt Microsoft echt niet uit of ze E12 of E18 p/a gaan betalen voor TT als ze denken dat het bedrijf wat kan toevoegen aan haar eigen inkomsten of haar concurrentiepositie kan verbeteren. Dat we op E8 staan betekent niet dat de opgelopen schade nog langer relevant is als er verkocht gaat worden. Ook sluit het een bod van zeg E18 niet uit. Waar het wel over gaat is de bereidheid van de FFF om te verkopen. Is die confirmatie er dan zal de koers naar mijn verwachting sterk oplopen. Een Microsoft

Dat we nu niet hoger gaan heeft m.i.

Toch zal in de aanloop van een dergelijk hoog (overstijgend) bod van MSFT de koers dus een stuk hoger moeten staan, in ieder geval op 10/11.
Op dat moment is het reëel te noemen dat er 18 wordt geboden. Daar zullen andere partijen ook niet snel overheen gaan dan, of Apple is nog iets slims van plan. Niet uit te sluiten.
Voor nu lijkt het toch echt eerst kwestie van TTT te verkopen voor een hele goede prijs om de koers opwaarts te doen bewegen.
Erik9400
0
quote:

apollo schreef op 3 december 2018 10:58:

Besi, koersdoel verlaagd maar gaat wel meer dan 5% up
(;-)
Had besi verkocht om extra TT te kopen, sta met die aandelen nu in de min met TT en had dik in de plus gestaan met Besi als ik ze had gehouden

... en dan speelt er bij TT ook nog e.e.a.

Helaas
Pint
0
quote:

Erik9400 schreef op 3 december 2018 11:15:

[...]

Had besi verkocht om extra TT te kopen, sta met die aandelen nu in de min met TT en had dik in de plus gestaan met Besi als ik ze had gehouden

... en dan speelt er bij TT ook nog e.e.a.

Helaas
Ja maar TomTom is een gok cq casino aandeel en daar kan je Besi toch echt niet mee vergelijken. Oke ik heb ze allebei in Posto TT voor de gok en Besi voor de lange termijn.
tatje
0
quote:

harrysnel schreef op 3 december 2018 10:59:

Ik lees: "het aandeel heeft jarenlang schade opgelopen", "er is geen partij bereid om E15 te betalen voor het hele bedrijf nu we hier op E8 staan", "Telematics kan niet verkocht worden voor E1,5 miljard omdat de beurswaarde van heel TT nog geen E2 miljard bedraagt"....

Ben ik het niet mee eens. De huidige koers van het TomTom aandeel is het resultaat van de keuze vanuit TomTom voor een zelfstandig scenario. Zelf de "endgame" spelen. Roepen na overname van HERE dat TT niet te koop is (met een aandeelhoudersstructuur die deze claim ondersteunt). De mislukte diversificatie van BU Consumer heeft de koers lager gezet, het instorten van de PND markt maakte outlook verlaging noodzakelijk wat de koers deed dalen, het onhandig/opzettelijk beroerd timen van bekendmaking orderboek 2016 zette de koers lager, de onnodig laffe outlook voor 2018 zette de koers lager, het PR offensief van Google zette de koers lager, uitspraken van Apple duwden koers naar beneden, mogelijk zet een vijandige benadering om heel TT te kopen de koers de laatste tijd onder druk.....

Maar: het stug vasthouden aan zelfstandigheid is nu opgegeven en dat maakt de huidige koers irrelevant bij het beoordelen van de mogelijke waarde van de assets. Dat we hier op E8 staan is het resultaat van zelfstandig de strijd aangaan met HERE, Google, de Autobouwers die zelf investeren in Mapping, Techbedrijven als Uber die investeren in eigen Maps, het geconfronteerd worden met claims van Tesla/MobilEye dat ze het kunstje van TT niet nodig hebben maar prima zelf kunnen.

Als Microsoft via de Azure Cloud denkt te kunnen profiteren van datastromen van nieuwe generatie auto's dan kan het door TT ontwikkelde Autostream mogelijk helpen om meer van deze business te winnen. De waarde van TomTom wordt op dat moment niet langer bepaald door "of de WPA 2019 op 30 of 50 cent wordt geschat", "marktaandeel tov HERE/Google", "verdienmodel (HD)Maps" maar door de extra omzet/winst die Microsoft als eigenaar van de Maps kan genereren.

Het maakt Microsoft echt niet uit of ze E12 of E18 p/a gaan betalen voor TT als ze denken dat het bedrijf wat kan toevoegen aan haar eigen inkomsten of haar concurrentiepositie kan verbeteren. Dat we op E8 staan betekent niet dat de opgelopen schade nog langer relevant is als er verkocht gaat worden. Ook sluit het een bod van zeg E18 niet uit. Waar het wel over gaat is de bereidheid van de FFF om te verkopen. Is die confirmatie er dan zal de koers naar mijn verwachting sterk oplopen.

Een partij die voor de Maps gaat (zoals mogelijk Microsoft) zal geen mislukt bod willen doen en in biedingsstrijd verzeild raken. Daarom liever E18 bieden dan E12.

Jmho

1 post per dag !

Grotendeels eens met harrysnel.

Zelfstandig scenario, was de bedoeling, maar in 2015 stond Harold al open voor andere krachten.

""TomTom hoeft niet per se in één stuk te blijven, zegt hij. „Kaarteninformatie is belangrijk voor andere divisies van TomTom. Maar het is denkbaar dat dat contractueel geregeld kan worden.” Een constructie waarbij TomTom een licentie houdt voor zijn eigen kaarten.

Hoe lang is TomTom nog zelfstandig? „We zijn erop gericht om zelfstandig een slag te maken, en dat kan ook. Maar sommige marktbewegingen hou je simpelweg niet tegen.”""

Die marktwerkingen zijn al vanaf eind 2016 bezig, naar mijn mening.

2017
- impairment heel consumer
- verlieslatende sports weg
- en of strategische alliantie
- change off control voor het eerst in jaarverslag 2016.
- 2017 meer als 1 miljoen aandelen na 3 jaar voor topwerknemers.
- geen invloed resultaten 2017 baidu Daimler Cisco en lease plan.

2018
- slechte outlook
- ontkennen reuters bericht.
- apple google Volvo nieuws vooropgezet !
- Harold bij de HDHDer Consumer min 20% in 2018 en zonder sports dan !!!

TTT brengt los meer op dan bod op totaal.
Microsoft wordt de koper.
Consumer eventueel naar de Founders met wedergeboorte sports.

Microsoft koopt dus Tom Tom zonder TTT en zonder Consumer.
De rest zit toch al in de cloud.

We zullen het zien en het is gewoon mijn mening en geen advies.

Zit ook niet te wachten op domme reacties.

[verwijderd]
1
Bijna ROOD ik lig krom hier van de lach
1 REDEN: OVERNAME HEEL TOMTOM en nu koersdrukken voor de KOPER
Microsoft gaat de koper worden
Deze week nog
[verwijderd]
5
Misschien goed om dit eens terug te lezen

And, as for automotive firms, they could use this data to monitor the way customers drive and ensure they avoid accidents - or to find routes with better mobile connectivity.

“Avoid incidents” is hier interessant. Daarmee bedoelt Microsoft het semi-autonoom rijden (adas)

www.v3.co.uk/v3-uk/news/3022441/tomto...

For example, with location-based data, fleet managers could more easily oversee the entire fleet of transportation assets, and manufacturing engineers could pinpoint the location of the next load of materials in the supply chain. Yet despite the potential value of these and other scenarios, companies have been hard-pressed to innovate on location-based solutions on a scale that provides meaningful ROI. Which is why we’re releasing today Azure Location Based Services (LBS), a new IoT offering meant to change all that. Azure LBS is the first public cloud offering that provides location-based services at enterprise scale, opening the door to a wide range of smart city and IoT solutions that can consume mapping, search, routing, traffic and time zone data. Adding further value is our partnership with TomTom, which is supplying mapping and traffic data from millions of devices around the world. We’re working with TomTom in 100 cities, with more on the way

Daar is interessant dat Microsoft tomtom ziet als een internet of things (iot) play, fleetmanagement interessant vindt én dat tomtom en microsoft samen in 100 steden bezig zijn.

blogs.microsoft.com/iot/2017/11/28/ne...

Kort samengevat past tomtom bij meerdere bedrijfsonderdelen/initiatieven van Microsoft, van smart cities / iot tot automotive en telematics met cloud diensten en de API’s voor app developers.

Het is echt een no-brainer voor Microsoft. Meer nog dan voor Apple, omdat Apple 80% een hardware speler is en 20% een software speler. Microsoft is 99% een software speler. Goddijn noemt TomTom ook steeds een “software player” in plaats van een comtent player. Waarom zou hij dat doen?
[verwijderd]
5
quote:

moneymaker_BX schreef op 3 december 2018 11:23:

Bijna ROOD ik lig krom hier van de lach
1 REDEN: OVERNAME HEEL TOMTOM en nu koersdrukken voor de KOPER
Microsoft gaat de koper worden
Deze week nog
Hou toch eens op met dat gejank kleuter..
Jij zou niet meer posten hier had je beloofd!!!!!
I Love Melbourne
5
Ik zie dagelijks berichten voorbij komen dat er geen vertrouwen in TomTom meer is en dan de koers niet meer op nieuwsberichten reageert en wil graag even het volgende kwijt.

Ikzelf dacht er in eerste instantie ook zo over en heb een aantal maal overwogen om mijn aandelen te verkopen, maar heb ze nog steeds aangehouden. (gemiddeld gekocht op circa 8,70).
Ik ben het met een aantal posters eens dat TomTom afgelopen jaren erg slecht heeft gepresteerd en daarnaast hebben ze ook nooit dividend uitbetaald.

Mijn inziens wordt de koers continu in bedwang gehouden, maar zoals altijd kan ik dat niet bewijzen. Ik weet alleen dat de koers kan stijgen, bij goede kwartaal financiele cijfers of bewijs hoeveel omzet/winst er komende jaren gemaakt gaat worden.

En dat is wat er al jaren aan schort. Het is leuk dat TomTom regelmatig twitter berichtjes schrijft met Shaping the Future of Autonomous driving en Best in Class gelul, maar uiteindelijk zit niemand hier op te wachten. Wat beleggers willen weten is hoeveel dit gaat opleveren. Natuurlijk is dat erg lastig, want niemand weet precies hoe de toekomst van het autonomous rijden eruit gaat zien.

Godijn heeft de afgelopen conference call het ontzettend laten afweten. Enerzijds door zijn slechte Engelse gebrabbel en daarnaast heeft hij nauwelijks nieuwe feiten met ons gedeeld. Wat ik nog veel erger vond is dat hij totaal geen toekomst visie had en het er niet op leek dat hij alles onder controle had.

Ikzelf werk bij een multinational in Australia en zit naast de Corporate Affairs afdeling. Daar is 4 man personeel dagelijks bezig met de interne en externe communicatie. Daarnaast zijn er verschillende afdelingen die zich bezig houden met de strategie van het bedrijf op landelijk en regionaal niveau. Je kan mij niet wijs maken dat ze bij TomTom niet weten hoe de toekomst eruit gaat zien, ze niet duidelijk kunnen communiceren hoeveel jaar ze voorlopen met de ontwikkeling van de maps, wat de opbrengst per auto gaat worden, de inhoud van de lopende en nieuwe contracten etc.

Wat ik wil zeggen is het volgende: Als Godijn nou eens aandeel waarden wil creëren, ipv eenmalig zeggen dat het aandeel te laag staat, dan gaat hij komende maanden het volgende doen.

Nodig een journalist uit op kantoor en vertel in je beste Nederlands dat je nog geen namen mag noemen van de gesloten deals, maar dat jullie verwachten dat de omzet voor de maps per auto XXXX bedrag gaat worden. Moet je eens kijken wat er dan met de koers gebeurt. Deze bedragen worden direct overgenomen door banken en private equity bedrijven en dan heb je ineens tientallen investeerders die wakker lopen voor dit aandeel.

Nodig de media uit en laat eens het achterste van je tong zien, deel eens feiten met de rest van de wereld. Als hij eens zich zou uitlaten hoeveel omzet hij van de HD maps verwacht, dan vliegt de koers omhoog.

Zolang dit niet gebeurt, dan geloof ik Godijn totaal niet dat hij aandeelhouderswaarde wilt creëren en blijf ik hem verdenken van het vullen van zijn eigen zakken.

Of zijn de HD maps soms niet zo goed als ze ons doen laten geloven? (Dit geloof ik trouwens ook niet want anders hadden ze geen partnership met Baidu en Apollo getekend)

.
A3aan
2
Waarvoor is TT ooit naar de beurs gekomen? Die Gordijn wilde niet meer dan geloof ik 48% naar de beurs brengen omdat hij TT min of meer als een hobby ziet en de baas wilde blijven over zijn eigen speeltje. De andere beleggers zijn er destijds allemaal ingetrapt voor die hoge prijs. Gordijn is verder tevreden. Heeft voldoende geld op de privérekening staan en heeft verder geen enkele zin in om TT verder te verkopen. De huidige beurskoers zal hem een zorg zijn. Hij is allang binnen met de verkoop destijds van die 48%.
[verwijderd]
3
A little knowledge can be a dangerous thing.

The ‘Dunning-Kruger Effect’ is a cognitive bias which causes people of low ability within a field to have the illusion of skill and mistakenly assess their own ability as greater than it is.

The concept was officially coined by the psychologists, Dunning and Kruger, who won the Nobel Prize for psychology in 2000.

The result of this cognitive error is that people who are incompetent at something are unable to recognise their own incompetence…

You’ve probably recognised the Dunning Kruger effect before…

Watching people who enter Australian Idol or The Voice who think they can sing, but really can’t.

Or the P plate drivers who rate their driving skills as better than their parents.

The Dunning Kruger effect can be seen in all walks of life and it can have embarrassing (and dangerous) consequences.

What we know is that people tend to be most confident with a little bit of knowledge but only after time do they realise that they knew less than they thought.

“The fool thinks himself to be wise, while a wise man knows himself to be a fool” Shakespeare

Dunning Kruger and investing
Investing is one of those areas where it’s easy to get confident in your own skill, and quickly. Especially after a few wins. The very first share I bought in 1996 rose by 22.8%, I thought I was a genius and I quickly gained confidence.

But in truth I had no advantage over every other speculator. Many first time investors fall for the same costly illusion. The fact that 80% of professionals can’t beat the market by picking shares should tell you that picking shares is an endeavour almost entirely decided by luck, not skill.

The same goes for those speculating in bitcoin and cryptocurrency which I wrote a fortuitously timed blog on in December 2017: Should you invest in bitcoin.

Many of the people buying bitcoin in late 2017 appeared to know very little about investing and were only buying because of FOMO. Many of these same people were self-proclaimed cryptocurrency investment experts predicting never ending profits with an increasing level of conviction despite having little experience with market cycles.

One such expert sat on a panel alongside me on the Weekend Today show in January 2018. He had made a fortune ($4 million) on Power Ledger, and Australian-based crypto token which had exploded in value from $0.15 to $1.60 in less than 2 months. That’s a 1,000% return!

I asked him whether he had invested in any markets before cryptocurrency… his response was that it was his first time investing in anything. I then asked him whether he planned to sell any to lock in some profits and diversify his personal wealth. His response was no, it could only go up from here.

Today Power Ledger trades at $0.08, down 96% from its January 2018 high.

I think a lot of cryptocurrency experts like Ian confused domain expertise (knowing how cryptocurrency works) with investment experience (knowing how markets work). He underestimated how much he didn’t know.

The paradox of expertise
“The broader and deeper your knowledge, the more readily you will say “I don’t know,” thereby convincing the typical person that your knowledge is narrow and shallow.”
Jason Zweig
Finance is one of those fields where the term expert is a loose concept. There are plenty of finance commentators who are called experts because they speak with confidence and conviction about the future, however that doesn’t mean they’re right more often than wrong.

Many market commentators would be better described as ‘investment sales people’. While they might have the gift of the gab, the fact that they can talk about a lot of different investment topics with conviction makes everything they say rather unhelpful since you never know whether they have real expertise or are suffering from the Dunning Kruger effect.

What I find more valuable is identifying experts who are prepared to say ‘I don’t know’ often. That way when they do have an opinion you can be confident it’s within their circle of expertise. As Warren Buffett once said “It’s a terrible mistake to think you have to have an opinion on everything”.

Know how much you know
As an investor, the most valuable knowledge you can have is not whether markets are going up or down, or what share to buy. It’s knowing how much you really know.

It’s okay to know a lot (some people do!), and ok to know only a little, so long as you realise. What matters most is accurately assessing where your unfamiliarity begins and not fooling yourself into thinking that you know more than you do.

Rather than guess what’s going to happen next, if you can predict how you’ll react to an unpredictable future, you’ll have something that most overconfident experts are missing: self-awareness and humility.
[verwijderd]
1
Het ontmoedigen van de particuliere beleggers is nu juist wat men wil.
Koersverloop van vandaag ( klinkt gek) vind ik persoonlijk een teken dat er iets positiefs staat te gebeuren en eerdaags de koers echt omhoog gaat knallen. Waar rook is is vuur! Ik houd mijn stukken stevig vast, schakel de frustratie knop uit en kijk minder naar de geregisseerde koers.

We zijn toch niet bij machte invloed op het drukken te hebben!
“ als je niet kunt winnen moet je zorgen dat je niet verliest”!
Ofwel, op koerssturing heb je geen invloed, je stukken weggeven op deze lage koersen wel!

Komt goed!!!
aandeeltje!
0
quote:

harrysnel schreef op 3 december 2018 10:59:

Ik lees: "het aandeel heeft jarenlang schade opgelopen", "er is geen partij bereid om E15 te betalen voor het hele bedrijf nu we hier op E8 staan", "Telematics kan niet verkocht worden voor E1,5 miljard omdat de beurswaarde van heel TT nog geen E2 miljard bedraagt"....

Ben ik het niet mee eens. De huidige koers van het TomTom aandeel is het resultaat van de keuze vanuit TomTom voor een zelfstandig scenario. Zelf de "endgame" spelen. Roepen na overname van HERE dat TT niet te koop is (met een aandeelhoudersstructuur die deze claim ondersteunt). De mislukte diversificatie van BU Consumer heeft de koers lager gezet, het instorten van de PND markt maakte outlook verlaging noodzakelijk wat de koers deed dalen, het onhandig/opzettelijk beroerd timen van bekendmaking orderboek 2016 zette de koers lager, de onnodig laffe outlook voor 2018 zette de koers lager, het PR offensief van Google zette de koers lager, uitspraken van Apple duwden koers naar beneden, mogelijk zet een vijandige benadering om heel TT te kopen de koers de laatste tijd onder druk.....

Maar: het stug vasthouden aan zelfstandigheid is nu opgegeven en dat maakt de huidige koers irrelevant bij het beoordelen van de mogelijke waarde van de assets. Dat we hier op E8 staan is het resultaat van zelfstandig de strijd aangaan met HERE, Google, de Autobouwers die zelf investeren in Mapping, Techbedrijven als Uber die investeren in eigen Maps, het geconfronteerd worden met claims van Tesla/MobilEye dat ze het kunstje van TT niet nodig hebben maar prima zelf kunnen.

Als Microsoft via de Azure Cloud denkt te kunnen profiteren van datastromen van nieuwe generatie auto's dan kan het door TT ontwikkelde Autostream mogelijk helpen om meer van deze business te winnen. De waarde van TomTom wordt op dat moment niet langer bepaald door "of de WPA 2019 op 30 of 50 cent wordt geschat", "marktaandeel tov HERE/Google", "verdienmodel (HD)Maps" maar door de extra omzet/winst die Microsoft als eigenaar van de Maps kan genereren.

Het maakt Microsoft echt niet uit of ze E12 of E18 p/a gaan betalen voor TT als ze denken dat het bedrijf wat kan toevoegen aan haar eigen inkomsten of haar concurrentiepositie kan verbeteren. Dat we op E8 staan betekent niet dat de opgelopen schade nog langer relevant is als er verkocht gaat worden. Ook sluit het een bod van zeg E18 niet uit. Waar het wel over gaat is de bereidheid van de FFF om te verkopen. Is die confirmatie er dan zal de koers naar mijn verwachting sterk oplopen.

Een partij die voor de Maps gaat (zoals mogelijk Microsoft) zal geen mislukt bod willen doen en in biedingsstrijd verzeild raken. Daarom liever E18 bieden dan E12.

Jmho

Het heeft weinig zin om te beredeneren vanuit perspectief TT. Een potentiele koper beredeneert vanuit zichzelf. Vooralsnog zie ik er weinig van komen.......
TT legt een deel in de etalage, maar ja dat wil nog niet zoveel zeggen.
Het is niet aannemelijk dat er gigantische biedingen komen..
Waarom zou een Microsoft geen mislukt bod willen doen of niet in een biedimgsstrijd terecht willen komen? Elk bod heeft dat in potentie in zich verder.
[verwijderd]
0
'Veel interesse in TomTom-divisie'

AMSTERDAM (AFN/BLOOMBERG) - Grote bedrijven uit de tech- en autosector hebben interesse om de Telematics-divisie van navigatiedienstverlener TomTom over te nemen. Onder meer Microsoft, Audi en Daimler zouden de TomTom-tak die software maakt waarmee bedrijven hun autovloot efficiënter kunnen gebruiken over willen nemen, meldt nieuwssite TMT Finance op basis van anonieme bronnen.

Ook zou een aantal investeerders interesse hebben getoond. TMT identificeerde eerder al CVC Capital Partners, Cinven en Silver Lake en noemt nu ook KKR en Carlyle. Die investeerders zouden echter liever TomTom als geheel overnemen.

Vorige week meldde Het Financieele Dagblad nog dat bandenmaker Michelin de Telematics-tak van TomTom wil hebben. De eerste deadline voor het uitbrengen van een bod is deze week. De verwachte opbrengst van het afstoten van de divisie is volgens TMT minimaal 700 miljoen euro.

(ANP Redactie AFN/Economie, email economie(at)anp.nl, +31 20 560 6070)
[verwijderd]
0
quote:

ajax1954 schreef op 3 december 2018 12:19:

hoe laat gepubliceerd
12.15 uur op iex
[verwijderd]
0
quote:

ajax1954 schreef op 3 december 2018 12:19:

hoe laat gepubliceerd
Afgelopen vrijdag iets na sluit.
Maar waarom vraag je dat?
Jij had toch vorige week je eigen bronnen
5.516 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 ... 272 273 274 275 276 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 5,700
Verschil -0,280 (-4,68%)
Hoog 5,925
Laag 5,700
Volume 569.243
Volume gemiddeld 307.306
Volume gisteren 668.949

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront