Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Bemiddelaar voor conflict KLM en piloten

Lees over dit aandeel ook

  1. 24 apr Nieuwe commissarissen en CFO voor KLM
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 6 gbakl 21 augustus 2018 17:14
    blijft een hot issue...elke serieuze actie knaagt aan de winstuitkering die in verhouding hoog is in ruil voor salariseisen 2017.
    de piloten hoor je dan ook niet over hun hoge uitkeringen en bonussen alleen over een hoge werkdruk die niets voorstelt t.o.v. vergelijkbare
    concurrenten....triest.
  2. Ger 02490 21 augustus 2018 18:27
    quote:

    Mcdj schreef op 21 augustus 2018 17:37:

    Ik geloof dat het conflict iets meer inhoud dan dat.
    Zal ongetwijfeld meer inhouden dan dat, maar het kan toch niet zo zijn dat de nieuwe topman amper is gekozen of de bonden staan alweer te schreeuwen. Geef deze man eerst eens de ruimte en trek dan als het nodig is de klep maar weer open.
  3. [verwijderd] 21 augustus 2018 20:30
    quote:

    Ger1948 schreef op 21 augustus 2018 18:27:

    [...]
    Zal ongetwijfeld meer inhouden dan dat, maar het kan toch niet zo zijn dat de nieuwe topman amper is gekozen of de bonden staan alweer te schreeuwen. Geef deze man eerst eens de ruimte en trek dan als het nodig is de klep maar weer open.
    Mee eens. Al speelt dit conflict al een paar jaar en heeft dit niets te maken met de nieuwe topman van de groep.
  4. Bonost 21 augustus 2018 21:57
    Voor Nederland heeft KLM de nieuwe man niet nodig. Dat kan Elbers zelf wel af. Maar deze impasse duurt nu al een paar jaar, dus zou het beter zijn voor KLM om wat aan die werkdruk te doen en een aantal extra piloten in dienst te nemen. Zeker om aan deze kant van AF-KLM wat rust in de tent te krijgen en vertrouwen te geven aan de aandeelhouders.
  5. forum rang 5 havik of duif 21 augustus 2018 22:26
    Wordt de werkdruk vertaald in het thuis niet aanwezig kunnen zijn, en hoe verhoud zich dan een rustdag in een vier of vijf sterren hotel voordat er over 48 uur terug gevlogen wordt. Hoe weeg je hier de werkdruk? Misschien tellen de hotel verblijven wel niet mee? Wie kan hier meer duidelijkheid over geven.
  6. [verwijderd] 22 augustus 2018 23:56
    quote:

    havik of duif schreef op 21 augustus 2018 22:26:

    Wordt de werkdruk vertaald in het thuis niet aanwezig kunnen zijn, en hoe verhoud zich dan een rustdag in een vier of vijf sterren hotel voordat er over 48 uur terug gevlogen wordt. Hoe weeg je hier de werkdruk? Misschien tellen de hotel verblijven wel niet mee? Wie kan hier meer duidelijkheid over geven.
    Ze moeten wel al die dikbil stewardessen tevreden houden in het hotel, dat kost ook energie...
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,964 24 apr
+0,030 +0,30%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links