Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

'Onderhandelingen cao piloten KLM moeizaam'

Lees over dit aandeel ook

  1. 24 apr Nieuwe commissarissen en CFO voor KLM
  2. 12 mrt Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

5 Posts
| Omlaag ↓
  1. forum rang 5 havik of duif 20 juli 2018 22:01
    Vrijwel de meeste onderhandelingen die altijd meer geld gaan kosten zijn moeizaam omdat de eisen vaak onredelijk zijn en dan heeft het tijd nodig voordat alle partijen dat ook willen accepteren. Directe werkdruk verlaging terwijl er een tekort aan piloten is, vergeten na te denken! en dat voor een pilotenvakbond?????????????????????????????????????????????
  2. forum rang 6 jonas 20 juli 2018 22:22

    Als die KLM-piloten zo sociaal zijn. Waarom hebben zij een aantal jaren geleden geen geld afgestaan voor die piloten in opleiding met enorme studieschuld die niet aan de bak kwamen. Gaat ze alleen maar om een nog hoger salaris dan het te hoge salaris dat ze al hebben en ja voor zo een salaris moet er echt worden gewerkt!

    Groet, Jonas

    PS Vliegtuigen schijnen ook zonder piloten tegenwoordig te kunnen.
  3. forum rang 4 Gaston Lagaffe 21 juli 2018 15:34
    Wat een gezeur bij bovenstaande postings. Deze vakbond komt, tegen een stevige betaling, al jaren op voor de belangen van haar leden (verkeersvliegers). Ze zijn hier zeer succesvol in. Kan je van menig vakbond niet zeggen. Het ledenaantal van de VNV blijft dan ook op peil ( kan je ook van mening vakbond niet zeggen). Ik zou willen dat mijn belangen (tegen betaling) ook zo goed verdedigd zouden worden. Eigenlijk een zeer succesvolle club die VNV.
  4. forum rang 4 Bob777 21 juli 2018 17:15
    Hebben we het hier over de werkdruk die onderwijzers ook ervaren? Die is in een normaal bedrijf normaal en daar moeten ze het met 25 vakantie dagen doen. De meeste vakbonden zetten die werk druk nogal zwaar aan. En met 100 K plus moet je volgens mij ook niet zo zeuren. Dan ga je toch naar een bedrijf waar de werkdruk minder is. Er is ten slotte een te kort aan piloten. Als alle piloten weglopen gebeurt er echt wel wat. Of te wel een vakbond is van vroeger en de arbeidsmarkt is van vraag en aanbod. Dat is het zelfde als een baan garantie bij post nl terwijl je weet dat iedereen per email zijn briefje verstuurd.
5 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

Air France-KLM

9,760 16:02
-0,204 -2,05%
Premium

Air France-KLM behoort tot de laagst gewaardeerde aandelen in Nederland

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links