Air France - KLM « Terug naar discussie overzicht

Air France KLM 2018

3.833 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 188 189 190 191 192 » | Laatste
trixxx
0
Ik verwacht een 2e Gemalto scenario vwb AF/KLM. Koers drukken, daarna overname bod!
Bijlage:
BoterbijdeVis
0
quote:

trixxx schreef op 19 mei 2018 18:58:

Ik verwacht een 2e Gemalto scenario vwb AF/KLM. Koers drukken, daarna overname bod!
Je kent de Fransen niet echt als je aan een overname denkt. Fransen zijn het toppunt van chauvinisme. Geen enkele Franse regering zal dat laten gebeuren. Hooguit verkoop van wat secundaire delen om de kas te spekken.
[verwijderd]
0
Wat kost dit geintje, zo'n dreamliner elke dag aan de grond houden.
Tel maar weer op bij de stakingskosten tot nu toe. Elke dag weer.
Misschien een idee voor airfrance om de schadekosten per dag weer te geven voor investeerders. Een zichtbare tellerstand.

Dan wil je dat ding verhuren! Zodat een concurrent er geld aan kan verdienen? Moet niet gekker worden en dat net voor de drukste periode van het jaar!

Zit naar een woord te zoeken voor de situatie, maar kom niet verder dan BLAMAGE !!!!
manuss
0
China en VS bezweren handelsoorlog


China en de VS zijn het eens geworden
over maatregelen die het handelstekort
van de VS met China "substantieel"
moeten terugdringen.De landen kwamen
met een gezamenlijke verklaring,na drie
dagen onderhandelen in de VS.De landen
noemen geen concrete bedragen.
andrejes
0
quote:

dasD schreef op 20 mei 2018 07:02:

Wat kost dit geintje, zo'n dreamliner elke dag aan de grond houden.
Tel maar weer op bij de stakingskosten tot nu toe. Elke dag weer.
Misschien een idee voor airfrance om de schadekosten per dag weer te geven voor investeerders. Een zichtbare tellerstand.

Dan wil je dat ding verhuren! Zodat een concurrent er geld aan kan verdienen? Moet niet gekker worden en dat net voor de drukste periode van het jaar!

Zit naar een woord te zoeken voor de situatie, maar kom niet verder dan BLAMAGE !!!!
Sinds wanneer word er weer gestaakt dan??????
[verwijderd]
1
Elke dag dat een sreamliner op de grond staat.
Er wordt niet meer gestaakt, maar dit op de grond blijven staan van een vliegtuig kost elke dag geld!

Tel dit maar op bij de tot nu toe gemaakte verliezen
dachthetniet
0
Er wordt geen winst/omzet gemaakt met het vliegtuig. De kosten zullen echter wel meevallen.
[verwijderd]
0
quote:

dasD schreef op 20 mei 2018 20:54:

Elke dag dat een sreamliner op de grond staat.
Er wordt niet meer gestaakt, maar dit op de grond blijven staan van een vliegtuig kost elke dag geld!

Tel dit maar op bij de tot nu toe gemaakte verliezen
De dreamliner kosten zijn al afgeschreven. Enige kosten die het zou kunnen maken zouden de onderhoudskosten zijn en die lijken me niet substantieel als die niet vliegt. Neemt niet weg dat het ontzettend zonde is maar elke nadee heb zn voordeel: dit kan een reden zijn dat nog meer piloten een hekel krijgen aan snpl.
zonnedaal
0
Ryanair pessimistisch over komende jaren

DUBLIN (AFN) - Prijsvechter Ryanair (NASDAQ:RYAAY) waarschuwt dat zijn resultaten de komende jaren onder druk kunnen komen te staan, door hogere kosten en het stabiliseren van tarieven. Dat deed de onderneming maandag bij de presentatie van zijn jaarcijfers.

Ryanair was afgelopen boekjaar, dat liep tot eind maart, financieel in staat om onder meer een slepende ruzie met zijn piloten en grote roosterproblemen te weerstaan. In totaal werden 20.000 vluchten in september gecanceld. Ook werd voor het eerst in jaren in groeiplannen gesneden. Desondanks zette Ryanair een recordwinst in de boeken van bijna 1,5 miljard euro. Dat is 10 procent meer dan een jaar eerder en meer dan analisten in doorsnee hadden voorzien.

Het resultaat zal in het huidige boekjaar echter duidelijk lager uitkomen, in een bandbreedte van 1,25 miljard euro tot 1,35 miljard euro. Dat is duidelijk minder dan de bijna 1,8 miljard euro die kenners hadden voorzien.

En terwijl Ryanair rekent op een groei in het aantal passagiers tot 139 miljoen, stijgen de kosten met 9 procent vanwege hogere personeel- en brandstofkosten. Waarschijnlijk zal de luchtvaarder niet in staat zijn dat te compenseren met de verkoop van bijvoorbeeld extra producten tijdens de vlucht. Volgens topman Michael O'Leary is zijn prognose voor het boekjaar ,,aan de pessimistische kant van voorzichtig''.

nl.investing.com/news/aandelen-markt-...
[verwijderd]
0
quote:

zonnedaal schreef op 21 mei 2018 08:20:

Ryanair pessimistisch over komende jaren

DUBLIN (AFN) - Prijsvechter Ryanair (NASDAQ:RYAAY) waarschuwt dat zijn resultaten de komende jaren onder druk kunnen komen te staan, door hogere kosten en het stabiliseren van tarieven. Dat deed de onderneming maandag bij de presentatie van zijn jaarcijfers.

Ryanair was afgelopen boekjaar, dat liep tot eind maart, financieel in staat om onder meer een slepende ruzie met zijn piloten en grote roosterproblemen te weerstaan. In totaal werden 20.000 vluchten in september gecanceld. Ook werd voor het eerst in jaren in groeiplannen gesneden. Desondanks zette Ryanair een recordwinst in de boeken van bijna 1,5 miljard euro. Dat is 10 procent meer dan een jaar eerder en meer dan analisten in doorsnee hadden voorzien.

Het resultaat zal in het huidige boekjaar echter duidelijk lager uitkomen, in een bandbreedte van 1,25 miljard euro tot 1,35 miljard euro. Dat is duidelijk minder dan de bijna 1,8 miljard euro die kenners hadden voorzien.

En terwijl Ryanair rekent op een groei in het aantal passagiers tot 139 miljoen, stijgen de kosten met 9 procent vanwege hogere personeel- en brandstofkosten. Waarschijnlijk zal de luchtvaarder niet in staat zijn dat te compenseren met de verkoop van bijvoorbeeld extra producten tijdens de vlucht. Volgens topman Michael O'Leary is zijn prognose voor het boekjaar ,,aan de pessimistische kant van voorzichtig''.

nl.investing.com/news/aandelen-markt-...

Tarieven stabiliseren, recordwinst, groei passagiers.....
Sjonnie2
0
quote:

Madebeliefje schreef op 21 mei 2018 08:33:

[...]

Tarieven stabiliseren, recordwinst, groei passagiers.....
waarschuwt, hogere kosten, in groeiplannen gesneden, stijgen de kosten met 9 procent vanwege hogere personeel- en brandstofkosten, zorgelijke toon van Ryanair

Tja, het is maar net wat je wilt lezen natuurlijk en wat voor kleur bril je op hebt;-)
[verwijderd]
0
quote:

Sjonnie2 schreef op 21 mei 2018 08:41:

[...]

waarschuwt, hogere kosten, in groeiplannen gesneden, stijgen de kosten met 9 procent vanwege hogere personeel- en brandstofkosten, zorgelijke toon van Ryanair

Tja, het is maar net wat je wilt lezen natuurlijk en wat voor kleur bril je op hebt;-)
Ik heb de AF bril op. En de rest van de quotes die je plaatst zijn 'more killing' voor prijsvechters, aangezien die in de marge werken. En als het slecht gaat met de concurrentie.

Maar ik zie het wel positief, het bericht. De kosten stijgen met 10%, er is groei van passagiers, en de winstverwachting van prijsvechters gaat omlaag.
Waar gaat dat extra geld naartoe dan ;-)
[verwijderd]
0
quote:

Madebeliefje schreef op 21 mei 2018 08:47:

[...]

Ik heb de AF bril op. En de rest van de quotes die je plaatst zijn 'more killing' voor prijsvechters, aangezien die in de marge werken. En als het slecht gaat met de concurrentie.

Maar ik zie het wel positief, het bericht. De kosten stijgen met 10%, er is groei van passagiers, en de winstverwachting van prijsvechters gaat omlaag.
Waar gaat dat extra geld naartoe dan ;-)
Prijsvechters hebben meestal wat oudere goedkopere toestellen, zuipschuiten zogezegd, en hebben veel meer te lijden van de brandstofkosten dan AF!
dachthetniet
0
Dat is echt onzin. Prijsvechters hebben gemiddeld genomen een modernere vloot. Ook nog eens goedkoper aangeschaft door de schaalgrote.
[verwijderd]
0
quote:

dachthetniet schreef op 21 mei 2018 08:54:

Dat is echt onzin. Prijsvechters hebben gemiddeld genomen een modernere vloot. Ook nog eens goedkoper aangeschaft door de schaalgrote.
Type Dacia, oude renaults. Ik zie weinig streamliners bij prijsvechters.
dachthetniet
0
Kijk gewoon even de getallen/onderzoeken na en je ziet dat prijsvechters een modernere vloot hebben dan bijv. Een klm.
manuss
0
Recordwinst Ryanair na bewogen jaar


Luchtvaartmaatschappij Ryanair heeft
vorig boekjaar een recordwinst geboekt,
ondanks personele problemen.Het bedrijf
maakte bijna 1,5 miljard euro winst.Dat
is zo'n 10 procent meer dan een jaar
eerder.

De prijsvechter verwacht dat de winsten
komend jaar lager zullen uitvallen.Dat
komt door hogere kosten voor brandstof
en personeel.De tarieven stijgen juist
minder snel dan voorheen.

De Ierse vliegmaatschappij keek bij de
presentatie van de jaarcijfers terug op
een turbulent jaar.Door conflicten met
piloten en roosterproblemen werden veel
vluchten geannuleerd.
3.833 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 94 95 96 97 98 99 100 101 102 103 104 ... 188 189 190 191 192 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 17:36
Koers 9,880
Verschil +0,396 (+4,18%)
Hoog 9,914
Laag 9,662
Volume 2.158.542
Volume gemiddeld 1.783.194
Volume gisteren 1.948.038

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront