BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM februari 2018

3.002 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 147 148 149 150 151 » | Laatste
FairValue
0
quote:

duprogres schreef op 27 februari 2018 12:30:

Heb deze morgen niets gemist.
Elk wat gelul van het kan dooien , het kan vriezen.(deze morgen geen volume/geen handelen oei of 50 min. - 5 cent sorry ik ben niet blind hé)
Of toch er is iemand (FairValue) die zich de moeite getroost om de website van waterstaat te bezoeken en voor wat info zorgt.
Maar ja het is niet door de oppergoden (vul zelf maar de namen in) van dit forum en het is geen nieuws.
Het is maar wat jij van toegevoegde waarde vindt. Zurig drankje gedronken vanochtend?
[verwijderd]
0
quote:

volhouder schreef op 27 februari 2018 12:20:

6 cent in een half uur eraf
Ik vrees dat de Ami's vanavond wel weer 's winst gaan nemen na paar dagen flinke stijging. En dan morgen hier 'woensdag gehaktdag'.
Voor mij morgen koek en sopie op de ijsbaan..
€d_Modus Vivendi
1

Bam wins m London City Airport concrete deck deal

27 February, 2018 By Tom Fitzpatrick

Bam Nuttall has won an m deal to build a 75,000 sq m concrete deck extension at London City Airport.

Bam will extend the airport's concrete deck over the King George V Dock by installing more than 1,000 concrete piles with steel casings – each approximately 20 m in length. Works on site will begin once an unexploded ordnance survey is complete. The survey this month saw the discovery of a 500 kg Second World War .
boldie
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 27 februari 2018 13:30:

Bam wins £85m London City Airport concrete deck deal
tja. nu eens kijken of het indruk maakt bij de shorters
[verwijderd]
0
= € 96.175.605

Maar met welke marge, hè? Dat vraag ik me intussen wel af. En niet alleen ik.
€d_Modus Vivendi
1
Kunnen we nu eens ophouden met dat gezeik over marges?
Het is zoooo makkelijk om daar negatief over te blijven doen. De tijd loopt door en uit het verleden moet geleerd zijn.
€d_Modus Vivendi
0
hier wat uitgebreider:

Bam Nuttall seals 85m price for London City Airport job
Aaron Morby

London City Airport has signed off an m contract with BAM Nuttall to build a vast piled concrete deck over a section of the Royal Docks to enable its airport expansion.

New deck will provide the extra space to build a three storey extended passenger pier to the east of the existing terminal and extra stand and taxiway space for larger jets

The 7.5 hectare concrete deck over the King George V dock will be supported by over 1,000 piles each extending 10m into the dock bed and 10m up to just above the water line.

The final agreed price is ahead of the m early estimate for the project, which is an important first stage of construction, as part of the m City Airport Development Programme.

The deck will support new infrastructure including aircraft stands, a parallel taxiway and a world-class passenger terminal extension.

Works on site will take place while the airport remains operational, and commence in Spring 2018, once the unexploded ordnance survey is complete, which recently yielded the discovery of a 500kg Second World War device that was safely disposed of by the Royal Navy.

Completion of the deck is expected in early 2020.

In 2008 London City Airport also applied a similar piling and decking technique on a m extension in order to build four new aircraft stands above the waters of King George V Dock.

Construction of the earlier and smaller scale Eastern Apron at London City Airport

Peter Adams, Chief Development Officer at London City Airport, said: “BAM has proven expertise and experience in these techniques and we are really pleased they are on board to deliver this project alongside the overall delivery partner, Bechtel.”

Martin Bellamy, BAM Nuttall executive director said: “This scheme will play a significant part in the overall Airport Development Programme and will support the planned infrastructure such as the aircraft stands and new world class passenger terminal extension.”

Additional work includes the partial demolition of the King George V Dock wall to enable tying in of the new deck, construction of a partly submerged service trough and drainage channels, and approximately 50 land based piles adjacent to the airport entrance.

B2Future
0
quote:

Crusader schreef op 27 februari 2018 13:40:

= € 96.175.605

Maar met welke marge, hè? Dat vraag ik me intussen wel af. En niet alleen ik.
Als je de analisten bijeenkomst luistert dan geeft RvW aan dat de marges waarmee ingeschreven wordt tussen de 2 en 4 % ligt. Dus, antwoord op je vraag?
Wat betreft de marges, als Ijmuiden niet had plaats gevonden had BAM nu een overall % van 2% gehad..

boldie
0
als ik goed gerekend heb maar weet ed denk ik beter ruim 600milj aan orders sinds de cijfers. zou toch eens een keer een koersreactie moeten geven zou je zeggen;)
bambricks
0
quote:

FairValue schreef op 27 februari 2018 11:19:

[...]

Dus jij wilt nu zeggen dat je met je boerenkluitjes verstand gaat aangeven dat ze te laag hebben ingeschreven? Daar zijn calculators uren en uren mee bezig geweest. Nee maar 'd Aandelen heeft vanochtend 'even' wat door gelezen waar hij geen verstand van heeft en vindt nu dat er verantwoording moet worden afgelegd..... Ik heb er vertrouwen in dat die mensen het goed doen, dat er rekening is gehouden met minimaal 2% marge en dat de directie het nog eens gedubbelcheckt heeft ook!
Dit zijn scopes die BAM heel goed kan afprijzen. Vrij overzichtelijk ook nog. Dat strippen en stenen aanvoeren en bedekken met asfalt inclusief een fietspad aanleggen is standard werk. Sluis aanleggen voor zeilboten ook. Energie opwekking en water afvoer(en) die projecten zijn allne diverse keren geprijsd.

We moeten bedenken dat BAM evenniets kan zeggenomdat in de Alcatel periode dit tegen un zou kunnen worden gebruikt door de afvallers.
Dus na 20 dagen en dus gunning kunnen ze reageren.

Dus geef ik BAM het voordeel van eventueele twijfel.
manuss
0
quote:

boldie schreef op 27 februari 2018 14:01:

als ik goed gerekend heb maar weet ed denk ik beter ruim 600milj aan orders sinds de cijfers. zou toch eens een keer een koersreactie moeten geven zou je zeggen;)
Die laatste order "Bam Nuttall seals 85m price for London City Airport job" moet BAM zelf de media in slingeren, dan pas komt er een reactie op gang.
manuss
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 27 februari 2018 13:30:

Bam wins £85m London City Airport concrete deck deal
Mooi Ed, nu de PB van BAM afwachten.
bambricks
0
quote:

boldie schreef op 27 februari 2018 14:01:

als ik goed gerekend heb maar weet ed denk ik beter ruim 600milj aan orders sinds de cijfers. zou toch eens een keer een koersreactie moeten geven zou je zeggen;)
\\

boldie 7 Miljard omzet/jaar is gemiddeld 140.000.000 euro omzet/week.
600M is dus 4 weken omzet. Prima. Goed dat het wordt gescoord.Maar dat gaat geen game changer zijn.

Duidelijk signaal dat Uk niet opdroogd voor BAM dat is belangrijker dan dit volume. Hier is/was men bang voor dat de investeringen zouden afnemen in de UK.

Dus toch wel goed nieuws hoor.
boldie
0
quote:

bambricks schreef op 27 februari 2018 15:02:

[...]\\

boldie 7 Miljard omzet/jaar is gemiddeld 140.000.000 euro omzet/week.
600M is dus 4 weken omzet. Prima. Goed dat het wordt gescoord.Maar dat gaat geen game changer zijn.

Duidelijk signaal dat Uk niet opdroogd voor BAM dat is belangrijker dan dit volume. Hier is/was men bang voor dat de investeringen zouden afnemen in de UK.

Dus toch wel goed nieuws hoor.
klopt en er gaan nog met beetje geluk diverse werken overgenomen worden.
€d_Modus Vivendi
0
quote:

bambricks schreef op 27 februari 2018 15:02:

[...]\\

boldie 7 Miljard omzet/jaar is gemiddeld 140.000.000 euro omzet/week.
600M is dus 4 weken omzet. Prima. Goed dat het wordt gescoord.Maar dat gaat geen game changer zijn.

Duidelijk signaal dat Uk niet opdroogd voor BAM dat is belangrijker dan dit volume. Hier is/was men bang voor dat de investeringen zouden afnemen in de UK.

Dus toch wel goed nieuws hoor.
Wegen sporen stations vliegvelden vloedkeringen kantoorpanden etc etc, het zit er allemaal nog aan te komen en wel met Eén concurrent minder. Dus enige afname van UK-investeringen worden hier al mee opgevangen. Los van evt overname van Carillion projecten. (zie ook vanochtend Birmingham)
boldie
0
quote:

€d_Modus Vivendi schreef op 27 februari 2018 15:11:

[...]Wegen sporen stations vliegvelden vloedkeringen kantoorpanden etc etc, het zit er allemaal nog aan te komen en wel met Eén concurrent minder. Dus enige afname van UK-investeringen worden hier al mee opgevangen. Los van evt overname van Carillion projecten. (zie ook vanochtend Birmingham)
komt goed. je kan aan het boekje zien dat de rem er goed op zit maar een keer zullen we de vruchten gaan plukken. zo en daar was de dump weer. mooi man.
3.002 Posts, Pagina: « 1 2 3 4 5 6 ... 134 135 136 137 138 139 140 141 142 143 144 ... 147 148 149 150 151 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 3,788
Verschil -0,042 (-1,10%)
Hoog 3,814
Laag 3,758
Volume 577.058
Volume gemiddeld 1.424.137
Volume gisteren 705.352

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront