Van beleggers
voor beleggers
desktop iconMarkt Monitor
  • Word abonnee
  • Inloggen

    Inloggen

    • Geen account? Registreren

    Wachtwoord vergeten?

Ontvang nu dagelijks onze kooptips!

word abonnee

Telecomreuzen gedaagd om 'gratis' mobieltjes

Lees over dit aandeel ook

  1. 18 apr Brussel waarschuwt voor gevolgen telecomfusies
  2. 31 jan KPN mist een vleugje ambitie

Meld u aan voor de dagelijkse Beursupdate

Dagelijks een update van het laatste beursnieuws en beleggingskansen in uw mailbox!

 

Reacties

8 Posts
| Omlaag ↓
  1. FrankBuck 15 februari 2018 13:07
    Kinderachtige actie van de Consumentenbond. Kennelijk bedoeld om zieltjes te winnen voor een achterhaald concept.

    Iedereen was blij met die mooie IPhone met uitgestelde betaling. Met name jongeren zouden zich anders niet zoiets kunnen veroorloven. Om daar nu de aanbieders op te pakken is beneden peil.
  2. [verwijderd] 15 februari 2018 14:35
    quote:

    FrankBuck schreef op 15 februari 2018 13:44:

    Rente is niet relevant. Kennelijk was iedereen bereid om per maand een X bedrag te betalen voor het toestel en het abonnement. Hoe de prijs dan is opgebouwd? Who cares. Als je een banaan koopt wil je toch ook niet weten wat de transportkosten etc. zijn? Je wilt de banaan!
    Je hebt helemaal gelijk, vind sowieso dat die consumentenbond altijd appels met peren weet te vergelijken.
    Lees maar eens wat reviews over producten door de consumentenbond.
    Lijkt er heel vaak op, dat het merk dat de consumentenbond het meest spekt de grote winnaar word.
    Personen die daar de artikelen testen, weten vaak zelf niet waar ze over praten en krijg je dus vaak foute info over een product.

    Ze hebben dus blijkbaar niets nuttigs te doen daar, lijkt mij dat iedereen wel wist dat er maandelijks een financieel stukje voor de telefoon in het maandbedrag zat.

    De abonnementen worden door dit geneuzel er niet goedkoper op, maar eerder duurder, iemand moet straks de eventuele boetes betalen.

    Als men vroeger een abonnement met telefoon nam, was je altijd goedkoper uit als dat men beide los ging aanschaffen.
    Je had dan bijna altijd een paar tientjes tot soms wel 200 euro voordeel op je mobiel,terwijl je deze dan zelfs nog in termijnen(het vaste maandelijkse bedrag) kon betalen zonder rente.
    Je betaalde alleen meer voor de minuten mb's sms dat je buiten je bundel ging.

    Vraag me af waar mensen of dit soort organisaties mee bezig zijn, begint hier steeds meer op dat zielige US te lijken.
    Kijk eens wat al dat opsplitsen in het mom van dan word het misschien goedkoper ons opgeleverd heeft.
    Snapt u niet wat ik bedoel, kijk naar u energie rekening, 5 a 6 verschillende bedragen voor 1 kwh stroom en men verzint er bijna jaarlijks wel weer 1 bij, die ze vervolgens allemaal apart kunnen verhogen.
    Want verlagen gebeurd hier in NL maar sporadisch.

    Maar goed ik denk dat de meeste mensen met hersens wel wisten hoe de abonnementen in elkaar zaten.
  3. [verwijderd] 15 februari 2018 16:14
    Met dat soort pakketen zat je voor langere tijd vast en was je uiteraard veel duurder uit dan wanneer je in de (andere) winkel een telefoon kocht en een abonnement apart afsloot. Maar daar is men zelf bij. Prima dat de consumentenbond dit soort koppelverkoop aan de kaak stelt en ervoor waarschuwt, maar achteraf rechtzaken voeren is een beetje onzin. Als consument was je immers niet verplicht om zo'n abonnement aan te gaan. Je hebt ook geen hogere wiskunde nodig om te berekenen dat je duurder uit bent als je daarvoor kiest.
8 Posts
|Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met je emailadres en wachtwoord.

KPN Koninklijke

3,379 18 apr
0,000 0,00%
Premium

KPN mist een vleugje ambitie

Het laatste advies leest u als abonnee van IEX Premium

Inloggen Word Abonnee

Lees verder op het IEX netwerk Let op: Artikelen linken naar andere sites

Gesponsorde links