Bank of America stapt uit Kiadis Pharma

Door AFN op 28 oktober 2018 13:12 | Views: 7.472

Bank of America stapt uit Kiadis Pharma

AMSTERDAM (AFN) - Bank of America heeft geen belang meer in Kiadis Pharma. Dat blijkt uit een uit een melding bij de Autoriteit Financiële Markten (AFM).

Volgens de registers van de toezichthouder meldde Bank of America eerder in oktober nog een kapitaalbelang en stemrecht van 4,35 procent in Kiadis.

Ook is bekend geworden dat het belang van Esprit Nominees in het biotechnologiebedrijf kleiner is geworden. Het kapitaalbelang en stemrecht zijn nu goed voor 13,73 procent van Kiadis, in maart ging het nog om 16,62 procent.

Meld u aan voor de EuroBench.com dagelijkse nieuwsbrief

en blijf op de hoogte van de laatste ontwikkelingen op de beurs!

 

Reacties

16 Posts
[verwijderd]
0
Flauw hoor iex, voor iedereen geldt, mits niet bijgekocht, dat het belang is verwaterd met ca 18%. Logisch als er meer aandelen zijn geplaatst. Klinkt weer lekker negatief terwijl het gewoon een rekensommetje is. Dus weer een negatieve stemming er in brengen met een domme opmerking
DeZwarteRidder
0
Bank of America/Merrill Lynch is nooit aandeelhouder geweest, want het zijn nominees, dus ze traden op als broker.
Kaviaar
0
quote:

Joep505 schreef op 28 oktober 2018 21:39:

Flauw hoor iex, voor iedereen geldt, mits niet bijgekocht, dat het belang is verwaterd met ca 18%. Logisch als er meer aandelen zijn geplaatst. Klinkt weer lekker negatief terwijl het gewoon een rekensommetje is. Dus weer een negatieve stemming er in brengen met een domme opmerking
Ja, dat kunnen ze bij IEX soms aardig.

Hat kunnen niet de RDSen zijn van de kapitaalverhoging die verkocht zijn. Volgens mij gold daar een 90 dagen lock up op.

Of de bank nu wel of geen aandelen had weet ik niet. Het zou kunnen dat ze die al eerder hadden ingeslagen en verkocht hebben rond € 15, de koers vlak voor de emissie.
Kaviaar
0
quote:

man_of_steel schreef op 28 oktober 2018 13:40:

Blijkbaar is het vertrouwen in Kiadis afgenomen
Winst verzilverd en ze kunnen nu weer laag instappen.
DeZwarteRidder
0
Toen deze bank op de hoogte gesteld werd van de mogelijke emissie zijn ze gelijk short gegaan tegen 14 à 15 euro en konden daarna de aandelen terugkopen voor 8 euro uit de emissie.
Dit is een van de meest toegepaste trucs in de financiële wereld om zonder risico veel geld te verdienen.
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 29 oktober 2018 07:59:

Toen deze bank op de hoogte gesteld werd van de mogelijke emissie zijn ze gelijk short gegaan tegen 14 à 15 euro en konden daarna de aandelen terugkopen voor 8 euro uit de emissie.
Dit is een van de meest toegepaste trucs in de financiële wereld om zonder risico veel geld te verdienen.
Wat een onzin verhaal, je mag je positie nooit sluiten via aandelen uit een emissie. Daar hebben ze ook niet aan meegedaan. Wel mag je op een koersdaling anticiperen en door de daling van de koers gewone aandelen terugkopen. Ze hebben dus nooit teruggekocht op € 8,00 want zo laag is de koers niet geweest. Misschien dat je het laatste bedoelt!
DeZwarteRidder
0
quote:

De opa van Juul schreef op 29 oktober 2018 10:52:

[...]
Wat een onzin verhaal, je mag je positie nooit sluiten via aandelen uit een emissie. Daar hebben ze ook niet aan meegedaan. Wel mag je op een koersdaling anticiperen en door de daling van de koers gewone aandelen terugkopen. Ze hebben dus nooit teruggekocht op € 8,00 want zo laag is de koers niet geweest. Misschien dat je het laatste bedoelt!
Weer gruwelijke onzin van Opa.....!!!

Natuurlijk mag je een shortpositie sluiten met aandelen uit een emissie.
Er is geen wet die dat verbiedt.

[verwijderd]
0
Ik denk dat het opties/warrants zijn die ze hebben toegewezen gekregen en direct verkocht hebben n.a.v. beindiging Kreos krediet faciliteit. Het was een potentieel belang. Valt in iedergeval niet binnen de lockup regels van de emissie.
DeZwarteRidder
0
quote:

Roy_01 schreef op 29 oktober 2018 11:06:

Ik denk dat het opties/warrants zijn die ze hebben toegewezen gekregen en direct verkocht hebben n.a.v. beindiging Kreos krediet faciliteit. Het was een potentieel belang. Valt in iedergeval niet binnen de lockup regels van de emissie.
Het waren geen opties/warrants want er zat stemrecht op.
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 29 oktober 2018 11:06:

[...]
Weer gruwelijke onzin van Opa.....!!!

Natuurlijk mag je een shortpositie sluiten met aandelen uit een emissie.
Er is geen wet die dat verbiedt.

Ga je huiswerk eens goed doen voordat je wat in de ruimte gilt. Houd je nu maar bij Kardan je succesaandeel!!!
[verwijderd]
0
quote:

DeZwarteRidder schreef op 29 oktober 2018 11:18:

[...]
Het waren geen opties/warrants want er zat stemrecht op.
Het waren inderdaad aandelen, bij de melding maken ze hier een sortering in.
Maar met opties/warrants heb je wel een potentieel stemrecht.
Maar reeel recht is het pas na uitoefening/omzetting natuurlijk.
DeZwarteRidder
0
quote:

De opa van Juul schreef op 29 oktober 2018 12:08:

[...]Ga je huiswerk eens goed doen voordat je wat in de ruimte gilt. Houd je nu maar bij Kardan je succesaandeel!!!
Je bent weer eens door de mand gevallen.
16 Posts
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.