Arcelor Mittal « Terug naar discussie overzicht

Arcelor Mittal Augustus 2015

1.725 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 83 84 85 86 87 » | Laatste
Pbm
0
Er is genoeg vraag naar AM de laatste weken, maar net zoals vandaag zijn er voortdurend shorters actief om het aandeel lager te manipuleren. Hier lijkt niets tegen bestand, alleen voortdurend veel vraag en goede cijfers aanstaande vrijdag.. Vanmorgen werd het aandeel bij hoge handel fors hoger gezet, meer dan 2% en plots binnen paar minuten met vele kleine orders was er zo weer 1% vanaf. Hier valt dus weinig aan te doen. Als de shorters even niet actief zijn stijgt het aandeel zo weer 10% . Echter bij een slechte algemene beursdag blijkt het zeer eenvoudig AM fors lager te zetten. Hetzelfde zien we al tijden bij ASML en Philips. Goede cijfers en vele koopadviezen helpen ook al niet meer. Zijn de cijfers wat minder zoals bij Imtech of Air France KLM, dan wordt het aandeel fors in elkaar gedrukt. Het heeft weinig met beleggen te malen maar zo werkt het tegenwoordig.
wilcool
0
AFM shortsell register

www.afm.nl/nl/professionals/registers...

Hier kan je zien dat diverse partijen tussen 0,6 en 1 % aandelen hebben.

Door deze in de markt te plaatsen kan je de koers echt wel in beweging brengen.

Wij kunnen alleen maar toezien.
Pbm
1
Bij AM worden voortdurend verkooporders van 200-300 stuks ingelegd met 0.3 eurocent lagere laatkoers dan koers op dat moment. Dit gebeurt de laatste dagen meer dan 100 keer per dag. Soms ineens grotere verkooporder ingelegd om schrik aan te jagen. Je ziet ook dat er op bepaalde hoge koers automatisch trits van kleine verkoop orders worden ingelegd op E steeds lager laatprijzen. Maar veel lager gaat AM niet. Dus gewoon geduld hebben. Shorters stappen vanzelf uit als ze meer shortpotentie zien in ander aandeel. En er zijn en ontstaan er nog velen.
voda
0
????????????????

Mijn kalender staat nog steeds op 29 juli 2015. Waarom nu al een augustus draad openen?

Brengt alleen maar verwarring.
wilcool
0
quote:

voda schreef op 29 juli 2015 23:02:

????????????????

Mijn kalender staat nog steeds op 29 juli 2015. Waarom nu al een augustus draad openen?

Brengt alleen maar verwarring.
regeren is vooruitzien.

Ik dacht "het hoeft maar gebeurt te zijn" !

wilde geen verwarring stichten!
Brimily
1
AM is speelbal van Goldman Sachs.
Koers heeft allang niets meer te maken met de werkelijkheid.
Het eigen vermogen per aandeel noteert ver boven de beurskoers.
Bij Altice is dat andersom.
we verwachten al ca 10 kwartalen dat het beter word,
maar iedere keer krijgt de kleine belegger de kous op zijn kop.
tot het moment dat het omslaat zoals bij Aperam, in no time 15 euro erbij.Heb nu ook verlies terwijl ik op 10,60 flink in de plus stond.
Maar ik wil op het moment dat de koers draait wel aandelen AM hebben.
want dan gaat het megahard. maar ik verwacht niet morgen al.
[verwijderd]
0
quote:

Brimily schreef op 30 juli 2015 15:51:

AM is speelbal van Goldman Sachs.
Koers heeft allang niets meer te maken met de werkelijkheid.
Het eigen vermogen per aandeel noteert ver boven de beurskoers.
Bij Altice is dat andersom.
we verwachten al ca 10 kwartalen dat het beter word,
maar iedere keer krijgt de kleine belegger de kous op zijn kop.
tot het moment dat het omslaat zoals bij Aperam, in no time 15 euro erbij.Heb nu ook verlies terwijl ik op 10,60 flink in de plus stond.
Maar ik wil op het moment dat de koers draait wel aandelen AM hebben.
want dan gaat het megahard. maar ik verwacht niet morgen al.
Geen speld tussen te krijgen helaas... sluit mij volledig aan bij jouw visie.
Pbm
1
Klopt inderdaad. Bij aanzienlijke omzet vanmorgen fors hoger tot iets over 9.00 uur en daarna binnen paar minuten 2% eraf. De computers van de shorters stonden ingesteld op verkooporders tegen telkens 3 of 4 eurocent lagere koers. Kengetal was vandaag 224. Telkens werd de koers door verkooporder van 224 stuks lager gezet. Als morgen de cijfers tegenvallen dan gaat er zo 10% vanaf. Imtech wordt ook al naar faillissement gemanipuleerd. Aperam was vandaag ook de pineut. Air France KLM krijgt het ook nog zwaar in haar gevecht tegen de manipulerende shorters. Er lijkt niets meer tegen te doen totdat onze toezichthouders wakker worden.
[verwijderd]
0
quote:

Pbm schreef op 30 juli 2015 21:57:

Klopt inderdaad. Bij aanzienlijke omzet vanmorgen fors hoger tot iets over 9.00 uur en daarna binnen paar minuten 2% eraf. De computers van de shorters stonden ingesteld op verkooporders tegen telkens 3 of 4 eurocent lagere koers. Kengetal was vandaag 224. Telkens werd de koers door verkooporder van 224 stuks lager gezet. Als morgen de cijfers tegenvallen dan gaat er zo 10% vanaf. Imtech wordt ook al naar faillissement gemanipuleerd. Aperam was vandaag ook de pineut. Air France KLM krijgt het ook nog zwaar in haar gevecht tegen de manipulerende shorters. Er lijkt niets meer tegen te doen totdat onze toezichthouders wakker worden.
Ik hoop niet dat je gelijk krijgt - zit namelijk zwaar beladen long in AM - maar vrees enorm dat je wel gelijk zult krijgen
De amateur
0
Zoveel word er niet geshort. 2.xx procent betekent dusdat de andere 97%+ de koers omhoog manipuleert?
[verwijderd]
0
De reactie op de cijfers valt mij erg mee.. Nu eens kijken of GS de teugels eindelijk los gaat laten. Ben benieuwd naar de analyse van 330ix - zijn input vind ik erg waardevol omtrent deze kwestie.
Balei
0
Ik kijk even niet naar de koers, maar probeer door trading mijn aantal aandelen te verhogen. Op het moment dat we echt gaan stijgen hoop ik volop te kunnen profiteren, dus aantallen belangrijker dan koers momenteel.
#forreal
0
quote:

De amateur schreef op 31 juli 2015 00:10:

Zoveel word er niet geshort. 2.xx procent betekent dusdat de andere 97%+ de koers omhoog manipuleert?
die 2% is geshorte partijen alleen in nederland dan, am staat ook in de usa genoteerd en ik dacht dat er wereldwijd een procent of 6/7 werd geshort in am, gaan die coveren, ja dan kan je een behoorlijk koers reactie verwachten
[verwijderd]
0
Ik lees wat over import blblaaablaa. Mijn Engels is niet zo goed. Is het van kracht?
[verwijderd]
0
Manipulatie. Lol! Als je die koers omhoog hebt kun je gewoon ff die andere 58% die L. Mittal niet zelf bezit toch opkopen? Niet zeiken maar op de golven meedeinen. ;)
mvliex 1
1
quote:

Brimily schreef op 30 juli 2015 15:51:

AM is speelbal van Goldman Sachs.
.........
Dus het feit dat het koersverloop van alle grote staalbedrijven al jaren zo ongeveer hetzelfde (dalende) verloop laten zien als van MT is puur toeval?
rene l
0
quote:

beauneaubeau schreef op 1 augustus 2015 10:52:

Ben benieuwd naar de analyse van 330ix

Die zal wel een blokje om zijn met dit mooie weer.

www.youtube.com/watch?v=F3f-dk-AKc4
wilcool
0
Goldman Sachs word steeds genoemd als verkopende partij.
Maar ze hebben de koersdoelen van verkopen op 7.30 bijgesteld naar 7,50 en op 8 juli naar 7,70 !
Dit zijn toch koersdoelverhogingen.... Hahahaha !
1.725 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 83 84 85 86 87 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 23,540
Verschil -0,100 (-0,42%)
Hoog 23,690
Laag 23,170
Volume 2.802.569
Volume gemiddeld 2.461.865
Volume gisteren 2.185.626

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront