Imtech « Terug naar discussie overzicht

Imtech weekdraadje van 6 t/m 10 juli 2015 (Warm he?)

284 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
balance84738
1
Verleden week bleek, dat Aandeeltje! de informele schatting van de koers van Imtech van eind juni had gewonnen.

Een nieuwe schatting voor eind september kan hier worden toegevoegd:

www.iex.nl/Forum/Topic/1326431/Imtech...

Een goede week 28, allemaal!
[verwijderd]
0
quote:

FlyingTweety schreef op 4 juli 2015 07:33:

Verleden week bleek, dat Aandeeltje! de informele schatting van de koers van Imtech van eind juni had gewonnen.

Een nieuwe schatting voor eind september kan hier worden toegevoegd:

www.iex.nl/Forum/Topic/1326431/Imtech...

Een goede week 28, allemaal!

intresse is ver te zoeken Carol, zowel het aandeel alsmede je weekdraadjes zijn voledig uit de gratie!
[verwijderd]
1
quote:

Jeremy 14 schreef op 4 juli 2015 08:49:

[...]

intresse is ver te zoeken Carol, zowel het aandeel alsmede je weekdraadjes zijn voledig uit de gratie!
Ach dat ziet u toch wat verkeerd, 250 posts en ruim 4200 views is niet slecht in de laatste week waarbij moet worden opgemerkt dat er in bijna alle fondsen momenteel veel minder gehandeld wordt dan maanden geleden.

We wachten gewoon op wat goed nieuws mbt Imtech en Griekenland.

Ook ik wens u allen een goede beurswerk of vakantieweek.
[verwijderd]
1
Het is algemeen pruimentijd en er is toch hopelijk niemand meer die het griekenland gemekker nog serieus neemt.
Natuurlijk wordt er vlak voor de deadline een oplossing gevonden.
Het is nl maar geld, een menselijke uitvinding wat naar gelieve gemaakt kan worden en yannis modaal is de sjaak want het moet natuurlijk wel betaald worden
Ons hele systeem draait op schulden, er staat meer schuld uit dan wereldwijd voldaan kan worden.
Een direct gevolg van het kapitalisme wat er nou eenmaal op gebaseerd is dat niet iedereen het redt.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 4 juli 2015 11:22:

[...]
We wachten gewoon op wat goed nieuws mbt Imtech
Tot u een ons weegt.
[verwijderd]
4
Dat gezeur over die grieken vind ik allemaal wel wat overdreven. Niemand zeurt er toch over dat er bij Limburg ook geld bij moet. Nederland hoefde na de 2e wereldoorlog de marshallhulp ook maar voor 20% terug te betalen en Duisland heeft ook nooit aan de verplichtingen na de 1e wereldoorlog voldaan.

Wat veel belangrijker is, is een stabiele samenleving op lange termijn. Er zijn heel andere belangen en verhoudingen als die tussen jan met de pet en de kruidenier op de hoek.

Natuurlijk moeten de grieken een lesje krijgen, maar met een beetje historisch besef weet je dat er zaken zijn die belangrijker zijn dan geld.

Ik begrijp overigens niet dat W&W zo anti-griekenland is, want eigenlijk is Imtech toch heel goed te vergelijken met Griekenland. Daar moet ook steeds geld in worden gepompt terwijl de kans erg klein is dat je er ooit wat van terug zal zien.

Dan zou hij toch ook zo over Imtech moeten denken?

wiegveld
0
echte problemen zitten in China! Griekenland is alleen een propagandaspelletje van EU en de Grieken. Waarbij we over en weer verkeerd geïnformeerd en voorgelicht worden! (zie bv IMF verhaal over kwijtschelden schulden)
Jan Kees de jager kan vast zijn huis verkopen! (alle geld komt terug)
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 4 juli 2015 15:15:

Dat gezeur over die grieken vind ik allemaal wel wat overdreven. Niemand zeurt er toch over dat er bij Limburg ook geld bij moet. Nederland hoefde na de 2e wereldoorlog de marshallhulp ook maar voor 20% terug te betalen en Duisland heeft ook nooit aan de verplichtingen na de 1e wereldoorlog voldaan.

Wat veel belangrijker is, is een stabiele samenleving op lange termijn. Er zijn heel andere belangen en verhoudingen als die tussen jan met de pet en de kruidenier op de hoek.

Natuurlijk moeten de grieken een lesje krijgen, maar met een beetje historisch besef weet je dat er zaken zijn die belangrijker zijn dan geld.

Ik begrijp overigens niet dat W&W zo anti-griekenland is, want eigenlijk is Imtech toch heel goed te vergelijken met Griekenland. Daar moet ook steeds geld in worden gepompt terwijl de kans erg klein is dat je er ooit wat van terug zal zien.

Dan zou hij toch ook zo over Imtech moeten denken?

Heb blijkbaar een echte fan, echter wel eentje die mijn meningen foutief weergeeft, haha.
pieren
0
quote:

Gluup schreef op 4 juli 2015 15:15:

Dat gezeur over die grieken vind ik allemaal wel wat overdreven. Niemand zeurt er toch over dat er bij Limburg ook geld bij moet. Nederland hoefde na de 2e wereldoorlog de marshallhulp ook maar voor 20% terug te betalen en Duisland heeft ook nooit aan de verplichtingen na de 1e wereldoorlog voldaan.

Wat veel belangrijker is, is een stabiele samenleving op lange termijn. Er zijn heel andere belangen en verhoudingen als die tussen jan met de pet en de kruidenier op de hoek.

Natuurlijk moeten de grieken een lesje krijgen, maar met een beetje historisch besef weet je dat er zaken zijn die belangrijker zijn dan geld.

Ik begrijp overigens niet dat W&W zo anti-griekenland is, want eigenlijk is Imtech toch heel goed te vergelijken met Griekenland. Daar moet ook steeds geld in worden gepompt terwijl de kans erg klein is dat je er ooit wat van terug zal zien.

Dan zou hij toch ook zo over Imtech moeten denken?

Haha, ab!
Het toont de kleinzieligheid van wenw dat hij intech wel een warm hart toedraagt en de Grieken niet.
Uiteindelijk kan imtech prima failliet gaan zonder gevolgen voor mensen (goede delen worden overgenomen en slechte functioneren toch ql niet goed, daar wil je als werknemer niet aan verbonden zijn), terwijl een faillissement van Griekenland tot veel ellende leidt, vooral voor veel mensen die niet geprofiteerd hebben van de te hoge uitgaven van de staat.
Imtech is zeker een soort Griekenland, en ook nog één die nog 2 kwartalen te gaan heeft, voordat er (weer) met de "trojka" onderhandeld moet worden..
[verwijderd]
0
quote:

pieren schreef op 4 juli 2015 20:36:

[...]

Haha, ab!
Het toont de kleinzieligheid van wenw dat hij intech wel een warm hart toedraagt en de Grieken niet.
Uiteindelijk kan imtech prima failliet gaan zonder gevolgen voor mensen (goede delen worden overgenomen en slechte functioneren toch ql niet goed, daar wil je als werknemer niet aan verbonden zijn), terwijl een faillissement van Griekenland tot veel ellende leidt, vooral voor veel mensen die niet geprofiteerd hebben van de te hoge uitgaven van de staat.
Imtech is zeker een soort Griekenland, en ook nog één die nog 2 kwartalen te gaan heeft, voordat er (weer) met de "trojka" onderhandeld moet worden..
Nog zo'n "fan" die mij niet correct weergeeft, haha. Wat een vergelijking overigens, Griekenland en het huidige Imtech. Getuigt van weinig inzicht.
[verwijderd]
0
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 4 juli 2015 20:51:

[...]
Nog zo'n "fan" die mij niet correct weergeeft, haha. Wat een vergelijking overigens, Griekenland en het huidige Imtech. Getuigt van weinig inzicht.
U geeft uzelf al niet correct weer dus u kunt het ze niet kwalijk nemen.
[verwijderd]
0
quote:

Gluup schreef op 4 juli 2015 15:15:

Dat gezeur over die grieken vind ik allemaal wel wat overdreven. Niemand zeurt er toch over dat er bij Limburg ook geld bij moet. Nederland hoefde na de 2e wereldoorlog de marshallhulp ook maar voor 20% terug te betalen en Duisland heeft ook nooit aan de verplichtingen na de 1e wereldoorlog voldaan.

Wat veel belangrijker is, is een stabiele samenleving op lange termijn. Er zijn heel andere belangen en verhoudingen als die tussen jan met de pet en de kruidenier op de hoek.

Natuurlijk moeten de grieken een lesje krijgen, maar met een beetje historisch besef weet je dat er zaken zijn die belangrijker zijn dan geld.

Ik begrijp overigens niet dat W&W zo anti-griekenland is, want eigenlijk is Imtech toch heel goed te vergelijken met Griekenland. Daar moet ook steeds geld in worden gepompt terwijl de kans erg klein is dat je er ooit wat van terug zal zien.

Dan zou hij toch ook zo over Imtech moeten denken?

AB!!
[verwijderd]
1
quote:

H.bernard schreef op 4 juli 2015 22:05:

Imtech baut Großprojekte in Nürnberg und München

m.pressebox.de/boxid/745688
precies, back to business!
wiegveld
0
4,4 miljoen euro samen. Lijkt mij op totale orderirtake kwartaal IM van 700-900 mio niet erg veel sorry. Als ze daar blij mee zijn zegt dat eerder het omgekeerde
[verwijderd]
1
quote:

wiegveld schreef op 5 juli 2015 09:44:

4,4 miljoen euro samen. Lijkt mij op totale orderirtake kwartaal IM van 700-900 mio niet erg veel sorry. Als ze daar blij mee zijn zegt dat eerder het omgekeerde
En zo kunnen we al het positieve doen verdwijnen, haha.
[verwijderd]
0
quote:

wiegveld schreef op 5 juli 2015 09:44:

4,4 miljoen euro samen. Lijkt mij op totale orderirtake kwartaal IM van 700-900 mio niet erg veel sorry. Als ze daar blij mee zijn zegt dat eerder het omgekeerde
juist!! en dan moet je het betaalde smeergeld er ook nog van aftrekken!
pieren
1
quote:

Wisenwaarachtig schreef op 4 juli 2015 20:51:

[...]
Nog zo'n "fan" die mij niet correct weergeeft, haha. Wat een vergelijking overigens, Griekenland en het huidige Imtech. Getuigt van weinig inzicht.
Imtech en Griekenland beloven beiden veel wanneer ze geld nodig hebben; vervolgens komt er niets van terecht.
Imtech en Griekenland wijten hun problemen beiden aan buitenstaanders/anderen, te weten resp. Fraude en de hervormingen/economie.
Imtech en Griekenland zijn beiden niet eerlijk: ze beloven dat ze in ruil voor nieuw geld hun zaken op orde brengen, na ontvangst van de miljarden (jazeker, ook imtech heeft meer dan 1 mrd opgehaald omder valse voorwendselen) zijn de afspraken/beloften vergeten.
Imtech en Griekenland trekken beiden uitgesproken pro en anti standpunten aan (voorbeeld: wenw is zeer pro imtech maar anti Griekenland).

Zie je iets van overeenkomsten wenw?
Voorspelling: in 2016 hebben zowel Griekenland als imtech nieuw geld nodig.
[verwijderd]
0
quote:

pieren schreef op 5 juli 2015 12:20:

[...]

Imtech en Griekenland beloven beiden veel wanneer ze geld nodig hebben; vervolgens komt er niets van terecht.
Imtech en Griekenland wijten hun problemen beiden aan buitenstaanders/anderen, te weten resp. Fraude en de hervormingen/economie.
Imtech en Griekenland zijn beiden niet eerlijk: ze beloven dat ze in ruil voor nieuw geld hun zaken op orde brengen, na ontvangst van de miljarden (jazeker, ook imtech heeft meer dan 1 mrd opgehaald omder valse voorwendselen) zijn de afspraken/beloften vergeten.
Imtech en Griekenland trekken beiden uitgesproken pro en anti standpunten aan (voorbeeld: wenw is zeer pro imtech maar anti Griekenland).

Zie je iets van overeenkomsten wenw?
Voorspelling: in 2016 hebben zowel Griekenland als imtech niet geld nodig.
Ik ben pro Imtech omdat ze de laatste 2 jaren vele veranderingen hebben doorgevoerd en opgezadeld waren met "blunders" van het vorige bestuur. Imtech is momenteel op de goede weg en uit een diep dal gekropen.

Griekenland daarentegen heeft vanaf 2008 geen enkele houtsnijdende stap ondernomen, ze kregen bv al in 2010 een lijst van Zwitserland met daarin ca 5200 rijke Grieken die hun geld op Zwitserse rekeningen hebben staan. Dit alleen zou per jaar 40 miljard euro aan belastingen in het laatje brengen.
Ze doen er echter niets mee en het zijn er natuurlijk veel meer dan 5200.

Tsipras en Varoufakis hebben dit hele spel imo vanaf het begin in scène gezet.
Ze hebben inmiddels zelfs gedreigd met een rechtszaak tegen de EU die ze hoogstwaarschijnlijk ook nog kunnen winnen, het gaat hier om zo'n 850 miljard, mocht de EU van ze af willen.

Natuurlijk heb ik te doen met de armere (oudere) Grieken maar ik heb nog meer te doen met de nog veel armere (oudere) Portugezen, Letten, Hongaren enz die moeten meebetalen aan dit corrupte zooitje. Hun pensioengelden liggen namelijk nog veel lager dan in Griekenland.

In het geval van Imtech heb ik een vrije keuze of ik mijn geld erin wil steken of niet en uitzicht op een goede toekomst voor het bedrijf met hardwerkende medewerkers, mbt Griekenland is dit op alle punten niet het geval. Een vergelijking gaat dan ook zeker niet op.

Het huidige Imtech is verre van corrupt terwijl de Griekse regering nooit anders is geweest.

Een destijds zeer grove fout: het toelaten tot de EU, maar dat hebben we dan weer te danken aan onze "zeer intelligente politici die tevens beschikken over veel wereldkennis en een vooruitziende blik".
284 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 11 12 13 14 15 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Markt vandaag

 AEX
865,36  +0,01  +0,00%  18 apr
 Germany40^ 17.751,90 -0,48%
 BEL 20 3.826,58 +0,84%
 Europe50^ 4.919,39 -0,35%
 US30^ 38.013,46 0,00%
 Nasd100^ 17.548,80 0,00%
 US500^ 5.049,25 0,00%
 Japan225^ 38.001,71 0,00%
 Gold spot 2.376,93 -0,10%
 EUR/USD 1,0638 -0,31%
 WTI 82,08 0,00%
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer

Stijgers

VIVORYON THER... +11,51%
JUST EAT TAKE... +5,71%
Air France-KLM +4,18%
FASTNED +3,00%
RANDSTAD NV +2,65%

Dalers

Pharming -9,63%
ASMI -6,10%
Avantium -6,01%
PostNL -5,84%
TomTom -3,31%

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront