Fugro « Terug naar discussie overzicht

Fugro - juli 2015

619 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29 30 31 » | Laatste
ff_relativeren
0
Olieprijzen, het mysterie van het verdwenen vliegtuig, Boskalis : afwachtend of hongerig ? En dan hebben we ook nog Griekenland ..

Slotzang
0
De eerste io van de maand is voorlopig prima. Mogelijk in verband met nieuws tav afronding verkoop multiclient bibliotheek.
Treble
0
Spreidstand
0
quote:

Treble schreef op 1 juli 2015 08:59:

Koers nu: 19.660.
Eind van de maand weer steady in de 20's? We gaan het zien.
voorlopig niet... op een overwegend groene beurs (en mijn persoonlijke portefeuille) gaat Fugro alleen maar naar beneden :-(
bartvde
1
en ze blijven maar drukken bij Fugro, ik blijf zitten

Tsipras akkoord met bijna alle bail-out voorwaarden zo schijnt het.
bartvde
0
Spreidstand
0
quote:

bartvde schreef op 1 juli 2015 11:52:

tijd voor Berdowski om toe te slaan, goedkoper dan dit gaat het niet worden
dat zeggen we de hele week al, maar uiteindelijk moet Fugro inderdaad ook omhoog. Al meer dan 10% gedaald in 2 weken. Dat hakt erin als je braaf blijft zitten en ruim boven de 20 euro hebt aangekocht....
bezinteergebelegt
0
Het blijft een intense trieste vertoning, het direct weer uitstappen is vooralsnog juist geweest
Slotzang
0
Griekenland buigt. De beurs stijgt. Fugro huilt...
Het is wat Fugro betreft, inderdaad een trieste vertoning.
Claude Hommel
0
Wat een rare beweging van Fugro. Zou er een potentiële koper voor Subsea zijn afgehaakt? Zoeken naar een verklaring, op het junidraadje wordt gesuggereerd dat Boka aan het dumpen is, maar dat lijkt mij onwaarschijnlijk.
Wilbar
0
robo23
0
Wat een drama. De glijvlucht naar beneden zet lekker door.
Iemand iets positiefs te melden?
mr.Franz
0
quote:

robo23 schreef op 1 juli 2015 15:47:

Wat een drama. De glijvlucht naar beneden zet lekker door.
Iemand iets positiefs te melden?
Mijn galapagosjes staan mooi in de plus. Mocht je ze nog niet hebben, deze maand komen de belangrijkste testresultaten boven tafel.
bezinteergebelegt
0
quote:

robo23 schreef op 1 juli 2015 15:47:

Iemand iets positiefs te melden?
De zon schijnt buiten.
Slotzang
0
Misschien worden alleen de echte diehard Fugro-ers beloond door Boka en zijn ze nu al een tijdje aan de boom aan het schudden ;)

Maar voor nu, zijn het zware tijden voor de Fugro-aandeelhouders. Ik zou wel wat meer actie verwachten van het Fugro bestuur. Zij willen niet worden overgenomen, maar door toe te staan dat de koers zo omlaag stort, wordt die kans alleen maar groter. Immers; als de koers op €40 had gestaan, zou Boka toch een veel zwaardere kluif hebben.
619 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 27 28 29 30 31 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 18 apr 2024 13:40
Koers 24,400
Verschil +0,100 (+0,41%)
Hoog 24,520
Laag 24,020
Volume 259.009
Volume gemiddeld 383.087
Volume gisteren 647.983

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront