TomTom « Terug naar discussie overzicht

Hoe TomTom Van Een Onzekerheidje Een Zekerheidje Wordt>Shorters Eruit Apple Erin>Boem Knal 15

49 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
[verwijderd]
0
de shorters bouwen beetje bij beetje af
HERE van Nokia wordt zeer waarschijnlijk verkocht: opbrengst tussen de
2 en 5 miljard laten we de laagste middenweg pakken: 3 miljard
koper denk ik Microsoft
Apple gaat niet toekijken en die + 6 miljard voor TomTom neerleggen
en als Apple het niet doet dan kan Alibaba Samsung VW (in combinatie met..)
het wel gaan doen
TomTom kaarten schat ik in op maximaal 4 miljard
Uiteraard kan Apple ook alleen de maps kopen van TomTom dat zou de koers enorm doen stijgen
ik verwacht persoonlijk deze week zeer veel interessant nieuws en ook nog 1 of 2 deals
de cijfers schat ik hoger in niet veel maar beter dan verwachting analisten
winst ook in kwartaal 1
ik denk ook de winst pa die wordt verhoogd voor de rest van het jaar (ook later verwacht ik nog een verdere bijstelling omhoog
voor maandag verwacht ik een zeer forse stijging aangezien de shorters geen verder risico willen lopen op mega goed nieuws mbt HERE en de cijfers
bovendien de 24e aandeelhoudersvergadering en geloof me daar komen absoluut nieuwsfeiten uit die de koers ook gaan stuwen
ik heb altijd veel kritiek gehad op het management en in het speciaal op dhr Goddijn maar ik kom er op terug
het is een hele slimme stille man die precies weet waar hij mee bezig is
ik voorzie maandag een slotkoers van 8.25/8.35
dinsdag op de cijferdag met goede resultaten gaan we de top van 8.52 breken en door naar de +8.75
mocht er plots een bericht vanuit Nokia hoek komen met een 3 miljard waarde onderhandeling dan gaan we de 10 zien deze week
enige kleine tegenvallertje kan zijn de euro/dollar verhouding
ik ben vol van vertrouwen en hoop voor ieder van ons om het uitkomen van bovenstaande berichtgeving dan zijn we volgende week lekker allemaal wat rijker
succes voor allen
[verwijderd]
0
Mooi duidelijk draadje.
Ik denk zelfs dat ze 5,8 miljard krijgen, maar dan moet het wel voor iedereen toegangelijk zijn.
Als ze het al onderling hebben verkocht aan Microsoft gebeurt dat misschien niet, maar als men tegen elkaar gaat opbieden, gaat Uber er vandoor met 5,8 miljard.
Het drukken was weer flink vrijdag, wanneer het omlaag gaat hard zie je steeds die nep mini ordertjes, dat is het bewijs dat de shorters weer de koers naar beneden rammen.
Maar het is ook wel overduidelijk dat de expiratie belangen op 7,75 lagen, en daar is hij ook bijna precies op gesloten.
Vanaf maandag wordt het kopen voor alle partijen en zijn die optie belangen ook weer anders, ongetwijfeld een stuk hoger voor de volgende expiratie.
[verwijderd]
0
MM iedergeval het lef wat meningen te plempen, respect daarvoor.
En ik teken voor die cijfers, en denk dat het allemaal net iets positiever gaat worden. Als we maar even door die top doorbreken. Daarna niet voor lange duur, maar winst nemen is ook prettig. Hoop eigenlijk (tegen beter weten in) op + nieuws van het weekend, zodat we de maandagochtend ook eens prettig beginnen...maar denk eerst even down en daarna up.
[verwijderd]
0
ik kijk Business Class en hoorde net op een filmpje over de autoshow in de RAI de naam TomTom vallen uit de mond van Rutte
TomTom krijgt meer voet aan wal binnen het Ministerie en dat is niet verkeerd
Geert Schaik komt zo aan het woord zou wel prettig zijn wanneer hij TomTom eff promoot
zelf denk ik dat hij Binck en mogelijk KPN bespreekt
miska
0
Moneymaker durft tenminste stelling te nemen en is recht door zee, what you see is what you get, de zalvende woorden van vele anderen op dit forum hebben we niets aan, ga zo door MM !
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve op de inhoud van uw berichten te letten, bericht is bij dezen verwijderd.]
[verwijderd]
0
pre 7.90
ik voorspel een slot van 8.25/8.35 voor vandaag
kijken of het gaat uitkomen
heb goed vertrouwen
san marco
0
Met openbreken handel met Cuba zie ik het al voor me: die geweldig rijdende klassiekers op de weg met TomTom aan boord :-)

Morgen dividend aankondigen en nieuws rond HERE en de koers staat 10+
[verwijderd]
1
quote:

san marco schreef op 20 april 2015 08:51:

En dat JP Morgan flink nat gaat.
Voor informatie kunt u beter de actuele topic gebruiken. Die is helemaal bij
[verwijderd]
0
[Modbreak IEX: Gelieve elkaar niet persoonlijk aan te vallen, bericht is bij dezen verwijderd.]
miska
0
Ik maak me wel een beetje zorgen dat jp morgan short blijft zitten in tomtom Ze begeleiden de nokia deal met alu, dus waren ook ruim van te voren op de hoogte van de aanstaande divestment van Here. Of zou het zo zijn dat door alle nieuwe wetgeving in de US de chinese walls in jp morgan toch naar behoren werken en er geen info doorsijpelt tussen de trading tak en de M&A tak van jp morgan ?
Ik nodig met name JanK1 uit om eens een inhoudelijke bijdrage te geven ipv continu de TT opinion leader Moneymaker aan te vallen. MM is tenminste consequent en speelt niet op de man ...
[verwijderd]
0
Waarom zou een voormalig mobieltjesmaker(Nokia) zijn kaartenafdeling verkopen aan een mobieltjesmaker?(Apple)
Was het geen succesvolle combinatie? geen synergie? bijten ze elkaar?
Leeuw 007
0
Dat ziet er morgen niet zo best uit las ik net. 7 miljoen verlies dit 1 kwartaal tegen 8 miljoen winst verleden jaar.
Dat zijn nogal slechte verwachtingen. Hier zal de koers van TomTom zeker niet positief op reageren.
Ik voorspel voor morgen een harde daling,de 6 komt op de borden deze week.
[verwijderd]
0
We zetten in op een positieve verrassing, nieuwe contracten, nieuwe producten...dividend is gewoon niet mogelijk, laat staan inkoop eigen aandelen.
Bij tegenvallende cijfers moet je zomaar weer 3 kwartalen wachten om je geld te laten renderen....

Een overname met vooraf goedkeuring van de 4 grootaandeelhouder(De Familie)...44% gelijk in de knip van de overnemer...
[verwijderd]
0
mensen wees niet angstig zelfs vandaag gaat het nog allemaal goedkomen
de koers wordt tot in de namiddag bepaald door die akelige shorters maar later vandaag niet meer omdat ook zij geen risico willen lopen voor morgen
[verwijderd]
1
Ik lach dagelijks mn ballen uit mn broek om jou....echt het is niet meer normaal
[verwijderd]
1
quote:

Voorkennis schreef op 20 april 2015 14:23:

Ik lach dagelijks mn ballen uit mn broek om jou....echt het is niet meer normaal
denk dat dit draadje daar ook voor bedoeld is!!

uh mm hoelaat komt de shortsqueezeeeeee vandaag,,die van afgelopen vrijdag heb ik ff gemist,ik vraag het maar even rechtstreeks aan je want jij zit er naar eigen zeggen nooit!! naast.
[verwijderd]
1
quote:

moneymaker schreef op 20 april 2015 15:15:

na 4 uur slimme
dat had jezelf ook kunnen weten
en zo niet! beloof jij een maand niet te posten! deal??
49 Posts, Pagina: 1 2 3 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 25 apr 2024 17:35
Koers 5,575
Verschil -0,155 (-2,71%)
Hoog 5,725
Laag 5,505
Volume 419.134
Volume gemiddeld 324.527
Volume gisteren 524.733

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront