BAM Groep « Terug naar discussie overzicht

BAM februari 2015

10.755 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 534 535 536 537 538 » | Laatste
Guus_Geluk
0
Had er even 2015 achter gezet om eventueel later wat terug te kunnen zoeken.. Maar bedankt voor het nieuwe draadje. Succes!
Snance
0
Mijn voorspelling, een korte test in de 2.70. Dan om welke reden dan ook een terugval naar de 2.40 / 2.50. Om vervolgens met cijferspringers en LT'ers door te lopen naar de 3.00 grens. Ik geef geen garanties overigens!
Snance
0
quote:

Guus_Geluk schreef op 31 januari 2015 12:00:

Had er even 2015 achter gezet om eventueel later wat terug te kunnen zoeken.. Maar bedankt voor het nieuwe draadje. Succes!
Idd, sorry! Miss. kan forum mod Henk dat nog regelen?
Guus_Geluk
0
quote:

Snance schreef op 31 januari 2015 12:01:

[...]

Idd, sorry! Miss. kan forum mod Henk dat nog regelen?
Dan moet hij het wel zien. Ik zal even op je vorige post niet OK klikken, wellicht ziet hij het dan. ;-)
Henker
0
Het is de maand van de jaarcijfers over 2014, de grote vraag die we allemaal hebben. Ziet BAM een verbetering in haar portefeuille met betere marges en natuurlijk de mogelijke verliezen de er nog verwacht worden op oude projecten en de busbaan. Daarnaast de vraag of BAM het dividend blijft hanteren, ik zelf denk dat BAM een zeer klein bedrag aan dividend wilt geven om toch vertrouwen uit te stralen al is het tussen de 1 en 5 cent het geeft natuurlijk wel vertrouwen aan de beleggers.

[verwijderd]
0
10 cent dividend zou pas echt vertrouwn geven .

quote:

Henker schreef op 31 januari 2015 12:09:

Het is de maand van de jaarcijfers over 2014, de grote vraag die we allemaal hebben. Ziet BAM een verbetering in haar portefeuille met betere marges en natuurlijk de mogelijke verliezen de er nog verwacht worden op oude projecten en de busbaan. Daarnaast de vraag of BAM het dividend blijft hanteren, ik zelf denk dat BAM een zeer klein bedrag aan dividend wilt geven om toch vertrouwen uit te stralen al is het tussen de 1 en 5 cent het geeft natuurlijk wel vertrouwen aan de beleggers.

[verwijderd]
0
[verwijderd]
0
idd meestal krijgen we na een significante stijging de week daarop weer een terugval, hopelijk vallen we niet terug onder de 2.60.

quote:

Snance schreef op 31 januari 2015 12:01:

Mijn voorspelling, een korte test in de 2.70. Dan om welke reden dan ook een terugval naar de 2.40 / 2.50. Om vervolgens met cijferspringers en LT'ers door te lopen naar de 3.00 grens. Ik geef geen garanties overigens!
gpjf
0
Vooralsnog ( wat een geweldig woord is dat toch haha) denk ik dat MW geleidelijk verder covert en BAM stapjes verder naar de 3 euro gaat maken, Natuurlijk zullen ze er alles aan doen om BAM van tijd tot tijd terug te duwen maar daar moeten we ons niet door laten afschrikken. Vasthouden , dan zullen ze zien dat bijkopen alleen maar kan op een hoger koersniveau. Wanneer de berichtgeving over bouw, orders,BAM , verwachtingen positief zijn en waarom zou dat niet zo zijn, dan kan het niet anders dat we hogere koersniveau's gaan halen nog voor de cijfers!
Guus_Geluk
0
quote:

Rabo schreef op 31 januari 2015 12:16:

idd meestal krijgen we na een significante stijging de week daarop weer een terugval, hopelijk vallen we niet terug onder de 2.60.

[...]
En als dat zou gebeuren, zou dat dan zo erg zijn? De koers gaat echt niet in een rechte lijn omhoog. Ik zie regelmatig dat je je druk maakt over een koersval van enkele centen. Is sparen met 1% rente niet beter voor jou?
[verwijderd]
0
Bedankt voor het nieuwe draadje
erg uitgebreide openingstekst voor een maanddraad.
je hebt er echt werk van gemaakt.
Succes ieder deze maand maar weer
Crockett
0
quote:

Rabo schreef op 31 januari 2015 12:15:

Ik zie dat de futures diep rood staan, is hier enige aanleiding voor ?
Futures na middernacht alweer iets gecorrigeerd. Licht rood tot lichtgroen
Tis nog ver tot opening.
Maar ziet er aardig uit zover :-)
Crockett
0
quote:

Rabo schreef op 31 januari 2015 12:14:

10 cent dividend zou pas echt vertrouwn geven .

[...]
Dat is 27 miljoen, gebeurt niet.
Normaalgezien 30% van de winst aan dividend.

Beter is een symbolisch dividend en hele positieve outlook. Dan pakken we vanzelf die 10ct wel. :-)
Utreg1960
0
quote:

Snance schreef op 31 januari 2015 11:57:

Ook voor onder werktijd te raadplegen!
Speciaal dank dan van mij Snance ;-)
Crockett
0
Gezellig weer ! Op zoek naar nieuwe BAM info.

Tram Luik, East Midlands £400 mio project en 010 stadion. Blijven graven naar nuttige info, want allen zullen zsm worden gegund aan BAM :-)
Rob 74
0
In januari zou er toch overleg zijn in Engeland over de tramlijn?
Is hier al iets over bekend?
Snance
0
quote:

moonlightjorgo schreef op 31 januari 2015 12:36:

Bedankt voor het nieuwe draadje
erg uitgebreide openingstekst voor een maanddraad.
je hebt er echt werk van gemaakt.
Succes ieder deze maand maar weer
Komt nog tekst genoeg denk ik..

@Utreg,, geen dank! ;-) Een soort alibi voor betaald niets doen
10.755 Posts, Pagina: 1 2 3 4 5 6 ... 534 535 536 537 538 » | Laatste
Aantal posts per pagina:  20 50 100 | Omhoog ↑

Meedoen aan de discussie?

Word nu gratis lid of log in met uw e-mailadres en wachtwoord.

Direct naar Forum

Detail

Vertraagd 19 apr 2024 17:35
Koers 3,788
Verschil -0,042 (-1,10%)
Hoog 3,814
Laag 3,758
Volume 577.058
Volume gemiddeld 1.424.137
Volume gisteren 705.352

EU stocks, real time, by Cboe Europe Ltd.; Other, Euronext & US stocks by NYSE & Cboe BZX Exchange, 15 min. delayed
#/^ Index indications calculated real time, zie disclaimer, streaming powered by: Infront